Известие

Collapse
No announcement yet.

Въпрос за акумулатор.

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Въпрос за акумулатор.

    Решавам демоверсия за едни изпити.Като отбележа верните отговори програмата дава възможност за проверка и показва верния отговор ако моя отговор е грешен.Въпросът е:
    Кога един акумулатор се счита за напълно зареден.
    а/ когато започне да кипи
    б/ когато напрежението остане максимално за повече от 30 минути
    в/когато гъстотата на електролита стане 1.28
    г/всичко изброено

    Според мене правилния отговор е "в", според системата е "г".Кой е верния отговор и защо.Има само един верен отговор.
    По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
    конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
    Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
    Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

  • #2
    Мисля, че всичките критерии (отговори) са верни. Поради това и отговорът е "всичко изброено". Нали сам казваш, че системата също посочва този отговор.


    159 1.8 MPI
    166 2.0 TS (ex)

    Comment


    • #3
      Не може да се вярва на 100%, защото има и грешни отговори посочени за верни/ в смисъл, програмиста или който е правил теста е допуснал грешка/, или съм отбелязал верен отговор, системата казва че е грешен и в същото време го посочва като верен, и ако засека такъв въпрос имам право да искам проверка на истинския изпит, понеже една грешка може да е решаваща.Засичат се напълно еднакви въпроси , с напълно еднакви отговори в два различни теста и системата дава два различни отговора.
      По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
      конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
      Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
      Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

      Comment


      • #4
        Нека и друг колега да се изкаже, но според това, което аз знам, всички отговори са верни. Тъй че системата ти показва вярно правилния отговор в конкретния случай.


        159 1.8 MPI
        166 2.0 TS (ex)

        Comment


        • #5
          Според мене отговор "а" не е верен.Мисля,че след час време откакто е пуснат да се зарежда един акумулатор,той започва да шуми,прибъква или кипи,както и да е,а всички знаем ,че за толкова време със сигурност акумулатора не се е заредил......та ако е така както си мисля,то респективно отпада и отговор "г"............може и да не съм прав,все пак сега ставам
          156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
          147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци -ex.
          159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда

          Comment


          • #6
            Логически верния отговор е б/, защото ако посочиш "всички са верни" ми е много интересно да обясниш как премери концентрацията на електролита, че е станала 1.28, особено пък докато зареждаш батерията...

            Проблема ви е, че сте прекалено грамотни технически, ама това в някои ситуации ви пречи да разсъждавате логически и философски (да не забравяме, че именно философията допълва "празнината", която другите "точни" науки не могат да обяснят)...

            А щом според "системата" верния отговор е г/, обяснението е само едно - системата е правена в БеГе.

            Comment


            • #7
              Докато се зарежда един акумулатор, се случва следното:

              1 - гъстотата на електролита плавно нараства
              2 - напрежението на клемите плавно нараства
              3 - газоотделянето е относително слабо


              Когато един акумулатор се зареди, се случва следното:

              1 - гъстотата на електролита престава да расте и се установява на определена стойност, която ако е читав електролитът трябва да е 1,28

              2 - Гъстотата на електролита и напрежението на клемите се задържат постоянни за няколко часа

              3 - Настъпва бурно газоотделяне.


              Вие си направете изводите кой е верният отговор.


              159 1.8 MPI
              166 2.0 TS (ex)

              Comment


              • #8
                Това е въпрос за акумулаторни техници, а такива вече няма, също така изчезват акумулаторите в този им вид.
                Alfa Romeo 146 1.6 TS '97
                Alfa Romeo 166 2.0 TS '02
                Alfa Romeo GT 1.9 JTD '05
                sigpic

                Comment


                • #9
                  Вярно е това за гъстотата и ако зарядното не е импулсно, и това за волтажа. Това с газообразуването не е критерий.
                  Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от myato Покажи съобщение
                    Вярно е това за гъстотата и ако зарядното не е импулсно, и това за волтажа. Това с газообразуването не е критерий.

                    Оловни акумулатори

                    При наливане на сярна киселина в акумулатора тя взаимодейства с оловните оксиди на активната паста и се образува повърхностен слой от оловен сулфат. Зареждането на акумулатора се извършва като се включи към едноименните полюси на източник на постоянен ток. Максималният ток се посочва от производителя. Не трябва да се превишава тази най-висока стойност, понеже химичният обмен се извършва само по повърхността на електрода. Колкото по-малка е стойността на тока, толкова по-пълно настъпва този обмен. В резултат на зареждането концентрацията на сярната киселина непрекъснато расте. Указание, че процесът е завършил е достигането на една постоянна относителна плътност на електролита, а също така се наблюдава т. нар. „кипене на акумулатора“, т. е. започва интензивно отделяне на водород и кислород на електродите. Оловните акумулатори са най-често използваните акумулатори в автомобилите.


                    Преписано от тук


                    159 1.8 MPI
                    166 2.0 TS (ex)

                    Comment


                    • #11
                      Кипенето започва дълго преди да се е заредил акумулаторът и зависи от големината на зарядния ток. Свестните зарядни са импулсни, за да стимулират десолфатизацията. Постоянно токови са само самоделките.
                      Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

                      Comment


                      • #12
                        А, да сте чували нещо за плазмени акумулатори.
                        Alfa Romeo 146 1.6 TS '97
                        Alfa Romeo 166 2.0 TS '02
                        Alfa Romeo GT 1.9 JTD '05
                        sigpic

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                          Докато се зарежда един акумулатор, се случва следното:

                          1 - гъстотата на електролита плавно нараства
                          2 - напрежението на клемите плавно нараства
                          3 - газоотделянето е относително слабо


                          Когато един акумулатор се зареди, се случва следното:

                          1 - гъстотата на електролита престава да расте и се установява на определена стойност, която ако е читав електролитът трябва да е 1,28

                          2 - Гъстотата на електролита и напрежението на клемите се задържат постоянни за няколко часа

                          3 - Настъпва бурно газоотделяне.


                          Вие си направете изводите кой е верният отговор.
                          За оловно-киселите акумулатори е абсолютно вярно писаното от тебе!
                          Някога се казваше, че акумулатора е зареден, когато буйно е кипял на номиналният си ток два часа.

                          Единствената ми забележка е, че тия неща , дето си ги описал при зареждането на акумулатора са съвсем естествени, а не случайни и за това "стават" , а не се случват!
                          На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                          Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от old alfist Покажи съобщение
                            А, да сте чували нещо за плазмени акумулатори.
                            Я кажи нещо повече, че съм чувал само за плазмени телевизори? От позакърнелите ми познания по физика не мога да си представя плазма и акумулатор заедно?
                            Alfa Romeo 159 1.9 JTDm Ti - "новата" - 150 млади кончета и едно дърто магаре зад волана
                            ex Alfa Romeo 156 1.9 JTD - червен трактор - 105 одъртели коня и 1 кьопаво магаре зад волана

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от rossenvn Покажи съобщение
                              Я кажи нещо повече, че съм чувал само за плазмени телевизори? От позакърнелите ми познания по физика не мога да си представя плазма и акумулатор заедно?
                              Грешката е моя - става въпрос за стъкло-влакнеста маса.
                              Alfa Romeo 146 1.6 TS '97
                              Alfa Romeo 166 2.0 TS '02
                              Alfa Romeo GT 1.9 JTD '05
                              sigpic

                              Comment

                              Working...
                              X