Известие

Collapse
No announcement yet.

Проблем при палене (акумулатор)

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Проблем при палене (акумулатор)

    Колеги колата е 147 1.6 въпроса ми е дали е от акумулатора като не я карам 2-3 дни и като тръгна да я паля екрана ми свети много слабо на борд компа и като завъртя ключа завърта много бавно и все едно едвам го прави.....таа колко ампера да търся и бош ли да е ? може ли да е нещо друго ?

  • #2
    Първо провери акумулатора.Зареди го и виж гъстотата на електролита - трябва да е 1,28, при напълно зареден акумулатор.Преди зареждането провери има ли нужда от доливане - със дестилирана вода/ не чешмяна или ракиена вода/.Музиката ти има два кабела за +, единия се връзва за контактния ключ, другия за постоянен +, той е за паметта.Ако са вързани и двата заедно за постоянен +, може да ти изтощава акумулатора дори и при свален панел.От там насетне виж зареждането - при включени фарове трябва да е 13,7-14,2.Ако не - кофти, ако да - пак кофти, нов акумулатор.Аз съм с Гигават трета зима.
    По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
    конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
    Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
    Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

    Comment


    • #3
      Първоначално публикувано от dimitar_vd62 Покажи съобщение
      Първо провери акумулатора.Зареди го и виж гъстотата на електролита - трябва да е 1,28, при напълно зареден акумулатор.Преди зареждането провери има ли нужда от доливане - със дестилирана вода/ не чешмяна или ракиена вода/.Музиката ти има два кабела за +, единия се връзва за контактния ключ, другия за постоянен +, той е за паметта.Ако са вързани и двата заедно за постоянен +, може да ти изтощава акумулатора дори и при свален панел.От там насетне виж зареждането - при включени фарове трябва да е 13,7-14,2.Ако не - кофти, ако да - пак кофти, нов акумулатор.Аз съм с Гигават трета зима.
      Друго си е когато човек решава тестове
      Не всички, които се скитат, са изгубени.

      Comment


      • #4
        Точво днес профилактично си купих един акумулатор за Алфонсо
        'Berga', препоръчана от bager - 72Ач/680А.
        Ако върнеш стария си акумулатор получаваш отстъпка и цената му става 165лв., с 36 месеца гаранция.
        Магазинчето се намира на Сливница, в посока от Сточна гара към Раковска
        Това в случай, че се наложи да купуваш нов.
        sigpic

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
          Друго си е когато човек решава тестове
          Хехе.
          По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
          конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
          Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
          Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

          Comment


          • #6
            Сега го зареждам днес не запали колко ампера трябва да е какъв да търся ?

            Comment


            • #7
              Минимум 62 АмперЧАСА, купи си най-скъпия, който можеш да си позволиш.

              Comment


              • #8
                И да си купиш по-голям акумулатор - няма проблем.
                По принцип трябва да си с около 60-62Ач, но не е лошо да вземеш 72-74Ач.
                И търси по-дълга гаранция
                sigpic

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от slik4eto Покажи съобщение
                  Сега го зареждам днес не запали колко ампера трябва да е какъв да търся ?
                  Дето казва Мечо Пух : "Колкото повече, толкова повече." Само да се събира в стойката.

                  Първоначално публикувано от dimitar_vd62 Покажи съобщение
                  Хехе.
                  Тъкмо мислех да те "хапна", ма колегата ме изпреварил.
                  Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

                  Comment


                  • #10
                    Колеги заредих го, сложих го преди малко и колата пали без проблем, но ми изписва Distance to service 0 km. Преди това нямах такъв проблем някаква представа ?

                    Comment


                    • #11
                      Сега не изписва тази грешка само първия път когато запалих след като сложих акумулатора.....Да видим след зареждането колко ще изкара сега

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от Kuku Покажи съобщение
                        И да си купиш по-голям акумулатор - няма проблем.
                        По принцип трябва да си с около 60-62Ач, но не е лошо да вземеш 72-74Ач.
                        И търси по-дълга гаранция
                        и 52Ач ще му стигнат ако е бензин
                        No one 'needs' an Alfa, like no one needs a car with more than 60 hp!
                        Алфа Ромео 155 1.7 8v (много реве )
                        e46 328Ci (чорбаджийска кола)

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от siniqtzmey Покажи съобщение
                          и 52Ач ще му стигнат ако е бензин
                          Наистина ли върши работа? Имам един такъв нов, който не се използва. Мога да го сложа, поне докато си купя нов свестен.

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от Doomguy Покажи съобщение
                            Наистина ли върши работа? Имам един такъв нов, който не се използва. Мога да го сложа, поне докато си купя нов свестен.
                            Слагай и ако е нов и читав, ще си караш с него бая време. Аз купих колата с 55 а/часов и все още съм с него. Понеже през седмицата не я карам а и батерията не е в първа младост, пали на магия като е под нулата.
                            Иначе през по-топло време - никакви ядове с батерия с по-малък от предписания капацитет.


                            159 1.8 MPI
                            166 2.0 TS (ex)

                            Comment


                            • #15
                              Ще го сложа тогава, мерси за съвета. В момента съм с Бош Силвър 72ah, като покарам и се зареди пали като пушка, но ако не съм карал колата ден-два едвам върти стартера.

                              Comment

                              Working...
                              X