Известие

Collapse
No announcement yet.

Ланча Тезис.

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • И в БМВ има доста недоразумения
    sigpic
    156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
    "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

    Comment


    • Какъв е обема на "недоразуменията" при БМВ спрямо цялата им гама автомобили и какъв е при Фиат?!
      SUBARU OUTBACK 2.5i MY06

      Comment


      • Първоначално публикувано от Kuker Покажи съобщение
        Това не го разбрах, а ми е интересно какво имаш предвид.
        Чисто визуалното ми възприемане на моя тс е за нещо крехко и чупливо.
        "Моралните устои не могат да бъдат създадени с параграфите на закона".
        К.М.

        Comment


        • Първоначално публикувано от BLUE1 Покажи съобщение
          Какъв е обема на "недоразуменията" при БМВ спрямо цялата им гама автомобили и какъв е при Фиат?!
          Не мога да ти отговоря, ама не са от тия дето оставят по 20лв в сервиза Може да има много недоразумения по едно Пунто примерно и да смениш половината кола за по-малко пари отколкото струва на 7-ма серия 1чарк примерно, т.е. такива обобщения са елементарни и грешни. Имат си техните издънки и не са никак малко
          sigpic
          156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
          "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

          Comment


          • Първоначално публикувано от code Покажи съобщение
            Не мога да ти отговоря, ама не са от тия дето оставят по 20лв в сервиза Може да има много недоразумения по едно Пунто примерно и да смениш половината кола за по-малко пари отколкото струва на 7-ма серия 1чарк примерно, т.е. такива обобщения са елементарни и грешни. Имат си техните издънки и не са никак малко
            Да не се окаже, че на седмицата окачването е по евтино от това на 156 и това на 166.
            "Моралните устои не могат да бъдат създадени с параграфите на закона".
            К.М.

            Comment


            • Първоначално публикувано от code Покажи съобщение
              Не мога да ти отговоря, ама не са от тия дето оставят по 20лв в сервиза Може да има много недоразумения по едно Пунто примерно и да смениш половината кола за по-малко пари отколкото струва на 7-ма серия 1чарк примерно, т.е. такива обобщения са елементарни и грешни. Имат си техните издънки и не са никак малко
              Не ме разбра. Спрямо обема на производство "издънките" при Фиат са в пъти по-големи отколкото при БМВ и това е една от причината за 2011 година състоянието на Фиат да е най-лошото от 30 години на сам, спад на продажбите и нарастване на дълговете. От другата страна гледаме БМВ ръст на продажбите от 14.2% и близо 2 000 000 продадени автомобила само за една година....

              В общи линии тезата ми е, че ако марката Алфа Ромео не бъде придобита от читав собственик в близките години форума ни ще премине в графата любители на ретро автомобили!
              Last edited by BLUE1; d.m.y г., 10:13.
              SUBARU OUTBACK 2.5i MY06

              Comment


              • Първоначално публикувано от BLUE1 Покажи съобщение
                Грубият тон не те прави по-убедителен, но очевидно възпитанието ти е такова. Сравнението което правиш е абсолютно погрешно!
                Ти първо виж себе си и тогава говори за моето възпитание.
                А сравнението ми е много точно, ама требе да вкараш малко мисъл. Това, че един продукт е масов, не означава, че има повече качесва - говоря за качества на самия продукт, не за качество на изработка.
                Безумната маркетингова стратегия на концерна Фиат е една съвсем отделна тема и в случая няма общо с това дали е добре или не да си купищ Тезис.
                Ако ти е писано да се обесиш, няма да се удавиш
                AlfaRomeo 155 1.8 TS 129 к.с. 1995 г., AlfaRomeo 166 2.4 JTD 140 к.с. 2002 г. , Volvo S60 2.4D Sport 163 к.с. 2008 г. - EX;
                Opel Insignia ST 2.0 BiTurbo CDTI 194 к.с. 2014 г. (Алфа под прикритие)

                Comment


                • Първоначално публикувано от BLUE1 Покажи съобщение
                  Не ме разбра. Спрямо обема на производство "издънките" при Фиат са в пъти по-големи отколкото при БМВ и това е една от причината за 2011 година състоянието на Фиат да е най-лошото от 30 години на сам, спад на продажбите и нарастване на дълговете. От другата страна гледаме БМВ ръст на продажбите от 14.2% и близо 2 000 000 продадени автомобила само за една година....

                  В общи линии тезата ми е, че ако марката Алфа Ромео не бъде придобита от читав собственик в близките години форума ни ще премине в графата любители на ретро автомобили!
                  Общо взето не ти трябва да знаеш финансовите отчети на производителя, за да си купиш кола. Не ти трябва даже да харесваш марката, а определен модел от нея. А и непопулярни модели от непопулярни марки се купуват изгодно, ако искаш да ти е интересен живота рискуваш
                  Първоначално публикувано от Susscrofa Покажи съобщение
                  Да не се окаже, че на седмицата окачването е по евтино от това на 156 и това на 166.
                  Не съм ги гледал скоро, но съм слагал на БМВ 3-ка китайски носачи по желание на собственика, по спомен бяха по 130лв. На Алфа е скъпо щото не са масова марка - нормално. Макар, че и на Алфа няма проблеми да си вземеш перфектни носачи на половин цена(и по-малко) от оригиналните. Да не говорим за рециклажа какви пари е. Каквато и кола да си вземеш поддръжката все зависи от това какви пари ти се дават в момента. Имаш - даваш, нямаш(или не ти се дават грешни пари) - търсиш евтино, намаш изобщо - правиш цигании и т.н. Мен много повече ме кефи запазено Рено Клио отколкото грохнала 166-ца, примерно.
                  sigpic
                  156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
                  "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

                  Comment


                  • Първоначално публикувано от code Покажи съобщение
                    Общо взето не ти трябва да знаеш финансовите отчети на производителя, за да си купиш кола. Не ти трябва даже да харесваш марката, а определен модел от нея. А и непопулярни модели от непопулярни марки се купуват изгодно, ако искаш да ти е интересен живота рискуваш

                    Не съм ги гледал скоро, но съм слагал на БМВ 3-ка китайски носачи по желание на собственика, по спомен бяха по 130лв. На Алфа е скъпо щото не са масова марка - нормално. Макар, че и на Алфа няма проблеми да си вземеш перфектни носачи на половин цена(и по-малко) от оригиналните. Да не говорим за рециклажа какви пари е. Каквато и кола да си вземеш поддръжката все зависи от това какви пари ти се дават в момента. Имаш - даваш, нямаш(или не ти се дават грешни пари) - търсиш евтино, намаш изобщо - правиш цигании и т.н. Мен много повече ме кефи запазено Рено Клио отколкото грохнала 166-ца, примерно.
                    Е за това говорех.
                    Ако ти е писано да се обесиш, няма да се удавиш
                    AlfaRomeo 155 1.8 TS 129 к.с. 1995 г., AlfaRomeo 166 2.4 JTD 140 к.с. 2002 г. , Volvo S60 2.4D Sport 163 к.с. 2008 г. - EX;
                    Opel Insignia ST 2.0 BiTurbo CDTI 194 к.с. 2014 г. (Алфа под прикритие)

                    Comment


                    • Първоначално публикувано от koolio Покажи съобщение
                      Ти първо виж себе си и тогава говори за моето възпитание.
                      А сравнението ми е много точно, ама требе да вкараш малко мисъл. Това, че един продукт е масов, не означава, че има повече качесва - говоря за качества на самия продукт, не за качество на изработка.
                      Безумната маркетингова стратегия на концерна Фиат е една съвсем отделна тема и в случая няма общо с това дали е добре или не да си купищ Тезис.

                      Може ли да ми посочиш поста в които съм ти лепнал обидна квалификация за да ти се извиня веднага пред всички???
                      SUBARU OUTBACK 2.5i MY06

                      Comment


                      • От трите 'водещи' немски марки, единствено бих заложил на някои модели на мерцедес.
                        Какво му е здравото на бмв...на 80к км веригите им се късат...ебаси веригата.
                        Като влезеш въ форума им четеш някакви странни ремонти на почти нови коли...за по няколко хиляди лв...странно счупели се части...като отидеш за масло + филтрите дерат 500лв...ебаси филтрите...Частите им хич не са евтини...нито са вечни...
                        За мерцедес няма да говорим...те са здрави някой модели..но случи ли се нещо...те боли цяла година. В семейството има два мерцедеса...и имам преки наблюдения. Един тъп кантар за еърбег пасажер 350 лв на ц-класа.
                        VW не смятам даже да ги коментирам...те си умряха с голф 2.
                        Имам едно аверче мн хвали ауди...вика ми ей баси наведнъж се случи съединителя да е за смяна, маховика, турбината и тя заминала...и нещо по окачването...ма това не са ремонти бе!

                        п.с. И стига все говорихте за някакви стари бмв...селската мечта...щото сега са по 7-8к лв...а някога са били една чанта пари. В момента нокиа 3310 ли ще си купите или някое модерно телефонче, което предлага доста повече екстри.

                        Сиго старите седмици са арни, ма са на 14 лазарника...
                        sigpic
                        Gulfstream G650 with Italian design...

                        Comment


                        • Някой съдят за мотора по пластмасовия му капак, други ми сравняват със Ситроени и разни там други недоразумения...

                          Спрете се беее... Съжалявам, че парите не са ви стигнали за нещо различно от Алфа, разбирам болката ви, но престанете да занимавате целия форум с това. Алфа и Ланча никога не са били масови автомобили, няма и да бъдат. Което не ги прави по-лоши от по-масовите марки, като КИА и Хюндай, да речем... В класа и годините където има Алфа модел, той винаги е бил конкурентен като качества на колата, въпреки слабите продажби.
                          Не можеш да съдиш за един продукт по продажбите му. Риана продава повече от Айрън Мейдън, но това значили, че "музиката" и е по-качествена? Пазара се определя от масите, а ако Алфа стане масова, според мен вече няма да е Алфа .

                          Comment


                          • Първоначално публикувано от Doomguy Покажи съобщение
                            Пазара се определя от масите, а ако Алфа стане масова, според мен вече няма да е Алфа .
                            Зависи за кой пазар говорим,ако говорим за пазара на коли втора ръка то Алфа в България си е масовка.......ако говорим за световния пазар на нови автомобили.......е там е пълна скръб,силно е застрахована да стане масовка с тия цели два модела от които единия го бъркам с нова КИА.
                            Alfa Romeo 159 2,4 Jtdm Q-tronic
                            Citroen C2 1,6 Sensodrive

                            Alfa Romeo 156 GTA Selespeed - EX
                            Alfa Romeo 159 SW 2,4 Jtdm Q-tronic - EX
                            Alfa Romeo 156 2,0 TS Selespeed - EX

                            ....расоф ат, дърта кранта без зоб не пука!

                            Comment


                            • Първоначално публикувано от Doomguy Покажи съобщение
                              Някой съдят за мотора по пластмасовия му капак, други ми сравняват със Ситроени и разни там други недоразумения...

                              Спрете се беее... Съжалявам, че парите не са ви стигнали за нещо различно от Алфа, разбирам болката ви, но престанете да занимавате целия форум с това. Алфа и Ланча никога не са били масови автомобили, няма и да бъдат. Което не ги прави по-лоши от по-масовите марки, като КИА и Хюндай, да речем... В класа и годините където има Алфа модел, той винаги е бил конкурентен като качества на колата, въпреки слабите продажби.
                              Не можеш да съдиш за един продукт по продажбите му. Риана продава повече от Айрън Мейдън, но това значили, че "музиката" и е по-качествена? Пазара се определя от масите, а ако Алфа стане масова, според мен вече няма да е Алфа .
                              И ти ли не виждаш очОвадните разлики в продукта автомобил и продукта музика и тоталната липса на база за сравнение??? ДА за естетическите и културни стойности на изкуството като продукт не може да се съди по продажбите, но автомобила не е такъв продукт, това да задоволява естетическите ти възприятия съвсем не е важно за масата потребители. Ако за теб това е най- важно, моите уважения имаш свободата да харчиш парите си както намериш за добре. Но да твърдиш, че ръста на продажби респективно печалба и избора направен в очакване на по-високо качество (във всяко едно отношение) не е от значение за една фирма е меко казано- напълно невярно твърдение!
                              Last edited by BLUE1; d.m.y г., 11:48.
                              SUBARU OUTBACK 2.5i MY06

                              Comment


                              • Тезиса ми харесва много като дизайн... Особено отзад. Хубава машина е, да отидеш с нея неделя на църква или на екскурзия по Европа. Да си я купиш за да я караш из някой от нашите селски градове не е удачно...
                                В момента нашата бивша мис "Черноморие" - Варна е в такова състояние, че една тежка лимузина ще е през ден на ремонт - ту съединител, ту надрани брони и врати, ту крива джанта и спукана гума, ту окачване... Какъв е смисълът да си купиш такава кола за единствена - за мен смисълът е никакъв. Ако е трета кола в семейството - ОК. Това и е ролята - лимузина за екскурзии по Европа и за неделна разходка със семейството до МОЛ-а.

                                Същото е с 7 серия на БМВ, S класа и другите лимузини. Не е кола за всеки ден.

                                А това каква марка да е - въпрос на кеф. Кефи ме Тезис - карам Тезис и се радвам на живота. Кефи ме 7 -ца - карам си седмица. Тоя спорове са за детската градина - кой е по по най.. Винаги има по-най..

                                Аз съм имал двайсет марки коли, всички са ми харесвали с нещо и нещо не ми е харесвало... Дори ладата 1500 S си имаше своя чар, макар сравнена с 318 акула да беше смешна като кола. С всички съм обикалял България надлъж и на шир, само ладата и едно рено 12 ме оставиха на пътя... Имал съм даже и Таврия - както си карах и и падна човката на карбуратора...)) Разглобих един химикал, отрязах пълнителя, избих сачмата отпред, изчистих с бензин мастилото, надянах го там къдете беше старата чурка и ме прибра.... Със 124 ката, която принципно беше и си остава най-доброто което съм имал също съм имал приключение - на ферибота който пренася колите между Силистра и Кълъраш ми се цепна капачката на термостата. Съответно водата си отиде, точно между двата бряга... НЯмам пари за пътна помощ в румънско, българска няма как да извикам... Отрязах едно парче от кората на вентилатора, отидох пеш до България, купих си поялник, върнах се в Кълъраш, свалих капачката и я запоих с пластмасата от вентилатора... Успях да отида до Украйна и да се върна така...
                                Какво искам да кажа, че се увлякох - всички коли имат своя чар... Просто трябва да намериш своята марка и модел и да и се кефиш максимално, няма значение как се казва, колко струва, коя година е и колко екстри има...
                                AR 166 2,4 jtdm
                                NT II 2,7 tdi
                                Peugeot 206 1,1
                                AR 155 1,6 ex, AR 145 1,9 jtd ex, MB 124 CE ex

                                Comment

                                Working...
                                X