Известие

Collapse
No announcement yet.

Митът "2.0 туин спарк"...

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Първоначално публикувано от digitalundgrd Покажи съобщение
    Има го и момента, че Туин Спарка, защото е мрътав под 3000об. , се кара на високи обороти (6000-7000) през голяма част от живота си, докато другите мотори в този клас (ФВ,БМВ,Пежо,Рено,Ауди итн) се карат в съвсем нормални обороти и прекъсвача на повечето от тях е на 6500
    Това, че е мървец под 3000 об. не означава, че за да го караш динамично трябва непременно това да става при критичните обороти.
    Когато боравиш добре със скоростите при динамично каране не е необходимо да надхвърляш 5000 об.
    Сега друг въпрос е ако си поставя за цел непременно да го карам в лютеницата и да го потроша.
    Но на това му викам келешлък.


    159 1.8 MPI
    166 2.0 TS (ex)

    Comment


    • Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
      Сега друг въпрос е ако си поставя за цел непременно да го карам в лютеницата и да го потроша.
      Но на това му викам келешлък.
      Абе като знам повечето , които ги карат какви са....Да не казвам голяма дума, но много (казвам много, не всички) от "алфажиите" стават такива, защото търсят кола с много иекстри и задължително до 3500лв И като видят в автокъщата некоя лъсната 147/156/166 нов внос и на табелата:
      -кожен салон
      -климатроник
      -лети жанти
      -музика
      -140-150 коньие ТуинС Парк ( тва шЪ върИ на гръм )

      Купуват и се започва едно даване на газ до откат

      Естествено придвидливо са "обслужили" колата
      --> сменили са маслото с такова от три и петдесет (наливно) литъра и масления филтЕр.
      -->окачване и спирачки за какво са им, по-важно е колата въРи, па нека малко да тропа и да скърца като черната перла на Джак Спароу (кораб от филма Карибски Пирати )...
      -->свещи, дебитомер, ламбда сонда - Като видят цените и си казват: "Оле мале та това е 1/3 от сумата, за която взех колата!! Ще мина и без тях, нищо че погорва малко повече и сутрин пали от 3-тия път "
      --> Ремъци и ролки много ясно, че не пипат, защото ония в автосалона каза, че са сменени

      И какво следва в края на филма - или късаме ремък и имаме 16 от 16 криви клапана или колЕновия вал и биелните лагери стават на салата Честито на печелившите...

      Следва едно рИване във форума...Майкоооооо бегааай - туинС парка мноо трошлив мАтор, аз едно време карах гоУф/Астра, колко бой е изял/а и па си вървеше на пушка
      Last edited by digitalundgrd; d.m.y г., 14:32.
      Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

      FIAT Coupe 16VT
      Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

      Comment


      • Първоначално публикувано от badmadafaka
        @Doomguy: Бъркаш хейта със самоиронията... "Сектантството" не е задължително да означава, че си заблуден и сляп за някои неща, ако разбираш какво искам да кажа...
        При теб колега е трудно да се разбере кога иронизираш и кога говориш сериозно ...
        Иначе в подкрепа на моите думи, всеки може да си намери снимки на моторетки от същите години и да прецени кое как изглежда. Даже и Джереми Кларксън беше споменал някъде, че при Алфа и моторите изглеждали естетично. Колкото до това, че под 3000 оборота е мъртвец, че в задръстванията за какво ви е по-жив? Според мен си е доста гъвкав мотора, когато съм в задръстване си държа 2000 оборота, когато изпреварвам стигам 5000, рядко 6000 оборота. Наистина не е от пъргавите в ниските, но си има прилична мощност по цялата скала на оборотите. Напоследък за мен стана по-важно да си се возя безпроблемно и икономично, от колкото да изпреварвам каквото видя, както беше преди...

        Първоначално публикувано от badmadafaka

        PS: "Тая алфа е ебахти кочината щом и сипах М10Д и след 2К километра блокира мотора, на Голфа съм му минал над 50 хиляди само с М10Д и нищо му нЕма!" е напълно реален цитат на бивш собственик на 146 ТС 16В (даже да не беше Тi-ка)...
        Познавам един с Гоуф 4, който си беше приготвил нов мотор и кара около 40к километра на М10Д (без да го сменя), докато накрая го блокира. Та и аз потвърждавам, че има такива...
        Last edited by Doomguy; d.m.y г., 14:48.

        Comment


        • Първоначално публикувано от digitalundgrd Покажи съобщение
          Абе като знам повечето , които ги карат какви са....Да не казвам голяма дума, но много (казвам много, не всички) от "алфажиите" стават такива, защото търсят кола с много иекстри и задължително до 3500лв И като видят в автокъщата некоя лъсната 147/156/166 нов внос и на табелата:
          -кожен салон
          -климатроник
          -лети жанти
          -музика
          -140-150 коньие ТуинС Парк ( тва шЪ върИ на гръм )

          Купуват и се започва едно даване на газ до откат

          Естествено придвидливо са "обслужили" колата
          --> сменили са маслото с такова от три и петдесет (наливно) литъра и масления филтЕр.
          -->окачване и спирачки за какво са им, по-важно е колата въРи, па нека малко да тропа и да скърца като черната перла на Джак Спароу (кораб от филма Карибски Пирати )...
          -->свещи, дебитомер, ламбда сонда - Като видят цените и си казват: "Оле мале та това е 1/3 от сумата, за която взех колата!! Ще мина и без тях, нищо че погорва малко повече и сутрин пали от 3-тия път "
          --> Ремъци и ролки много ясно, че не пипат, защото ония в автосалона каза, че са сменени

          И какво следва в края на филма - или късаме ремък и имаме 16 от 16 криви клапана или колЕновия вал и биелните лагери стават на салата Честито на печелившите...

          Следва едно рИване във форума...Майкоооооо бегааай - туинС парка мноо трошлив мАтор, аз едно време карах гоУф/Астра, колко бой е изял/а и па си вървеше на пушка
          Те това за мен е грозната истина... Туин спарк-а е мотор като всички останали, но е капризен откъм поддръжка. И повечето не са подготвени да го поддържат, с оглед на предишните им автомобили.
          Знам няколко Туин Спарк-а,които са "изяли толкова бой", колкото повечето немци не са виждали и се държат перфектно
          Mercedes ML 63 AMG 07'
          159 TI 2.4JTDm SW 09'
          156 2.0 20V Turbo
          VW Phaeton 3.0 TDI 09'
          sigpic

          Comment


          • Първоначално публикувано от Doomguy Покажи съобщение
            Колкото до това, че под 3000 оборота е мъртвец, че в задръстванията за какво ви е по-жив? Според мен си е доста гъвкав мотора, когато съм в задръстване си държа 2000 оборота, когато изпреварвам стигам 5000, рядко 6000 оборота. Наистина не е от пъргавите в ниските, но си има прилична мощност по цялата скала на оборотите. Напоследък за мен стана по-важно да си се возя безпроблемно и икономично, от колкото да изпреварвам каквото видя, както беше преди...
            Точно за в задръстванията е по-приятно и икономично да караш или дизелче или някоя лека малолитражка, защото те вървят прилично в този диапазон 1500-3500 оборота и горят 8л/100км Докато в тези режими ТС, като че ли погорва повечко (13-14л/100), точно заради тази "мудност" в ниските (трябва да даваш малко повечко газ при изтегляне или рязко престрояване). Говорим за София, където за да идеш до работа в час пик си тръгни-спри поне 100 пъти (1ва полусъединител). Ако карам вечер и минавам като на парад по светофарите, естествено може разхода на ТС да падне и до 10
            Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

            FIAT Coupe 16VT
            Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

            Comment


            • А бе тук разбрахме кои са трима правили основен ремонт на туйн спарк, други оплаквания да имате, защото останалите няколко-стотин собсвеници сме доволни.

              Много тъпа тема...

              Comment


              • Първоначално публикувано от Доко Покажи съобщение
                А бе тук разбрахме кои са трима правили основен ремонт на туйн спарк, други оплаквания да имате, защото останалите няколко-стотин собсвеници сме доволни.

                Много тъпа тема...
                Морски, чакай сега - ние тука по морето сме облагодетелствани, щото караме куинспарковете при високо атмосферно налягане и висока влажност на въздуха! Това ще рече, че атмосферките си имат природно турбо и бегат повече. А високата влажност спомага за по-доброто мазане в маслената магистрала. Даже не е необходимо да караме със специални бегачкови масла, а може да минаваме метър с корабни отработени масла ...

                пп Верно е много тъпа темата и мястото й даже не е в блатото, а в някакъв анти-алфа форум, ако има такъв ...

                Comment


                • Първоначално публикувано от spe4elist Покажи съобщение
                  Морски, чакай сега - ние тука по морето сме облагодетелствани, щото караме куинспарковете при високо атмосферно налягане и висока влажност на въздуха! Това ще рече, че атмосферките си имат природно турбо и бегат повече. А високата влажност спомага за по-доброто мазане в маслената магистрала. Даже не е необходимо да караме със специални бегачкови масла, а може да минаваме метър с корабни отработени масла ...

                  пп Верно е много тъпа темата и мястото й даже не е в блатото, а в някакъв анти-алфа форум, ако има такъв ...
                  Солта и фъшкиите от гларуси скапват добрите колици.

                  п.п. От гоогле /андроид/ съобщиха, че в БГ имали голям прблем с гласовите команди в черноморските градове.
                  "Моралните устои не могат да бъдат създадени с параграфите на закона".
                  К.М.

                  Comment


                  • Първоначално публикувано от Susscrofa Покажи съобщение
                    п.п. От гоогле /андроид/ съобщиха, че в БГ имали голям прблем с гласовите команди в черноморските градове.
                    Ах гадино мръсна..
                    sigpic
                    156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
                    "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

                    Comment


                    • Първоначално публикувано от Susscrofa Покажи съобщение
                      Солта и фъшкиите от гларуси скапват добрите колици.

                      п.п. От гоогле /андроид/ съобщиха, че в БГ имали голям прблем с гласовите команди в черноморските градове.
                      Ето ти още една причина да си стоиш на село и да не замърсяваш черноморското крайбрежие и прилежащата акватория със свински екскраменти

                      Comment


                      • За бръмбарите не знам, ма да не ти изръкопляскат биелите с тоя нов съединител, че Оная събота голема преднина зехте с адаша ти, та останах жаден за обещаната бира.Само намирисваше района на феродо и гума.Чак толкоз ли ва притесни 1.8.
                        По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
                        конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
                        Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
                        Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

                        Comment


                        • Първоначално публикувано от Susscrofa Покажи съобщение
                          п.п. От гоогле /андроид/ съобщиха, че в БГ имали голям прблем с гласовите команди в черноморските градове.
                          Нормално за Андроид, колко пъти трябва да ти повтарям да си вземеш Айфон...

                          п.с. И като идваш насам задължително горница и маратонки Адидас, може и да не си стягаш много връзките.

                          Comment


                          • сега на Митът за правоговора ли го обърнахме , че ще стане мътна
                            П.С. Пичове май не остана град (от по-големите) където да не съм прекарвал време (за командировки говоря) и да ви кажа тва правоговора е няква тайна за повечето хора,даже и за шопчеата ,ай ся за успеха да Осе..м и тая тема
                            EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
                            EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
                            NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

                            Comment


                            • Първоначално публикувано от don_pepone Покажи съобщение
                              сега на Митът за правоговора ли го обърнахме , че ще стане мътна
                              П.С. Пичове май не остана град (от по-големите) където да не съм прекарвал време (за командировки говоря) и да ви кажа тва правоговора е няква тайна за повечето хора,даже и за шопчеата ,ай ся за успеха да Осе..м и тая тема
                              Че то тук само гоВна, какъв говор, какво право, яко смрад...

                              Comment


                              • Първоначално публикувано от radostin_ivanov Покажи съобщение
                                Да шестака само гори и не върви,друго е т.с.,пък за JTD да не говорим.
                                Тей почна с ХЕ ей ти отговори - Qv-to тука няма валове няма нищо

                                - 145 2,0 ts vs C20XE - http://www.youtube.com/watch?v=9LQ9k...4qX6Q&index=67

                                - 145 2,0ts vs c20xe - http://www.youtube.com/watch?v=P_Khn...4qX6Q&index=68

                                Така минаваме на ултра бързите V6

                                - 1.8TS vs 2,5 v6 - http://www.youtube.com/watch?v=dHjCy...4qX6Q&index=28

                                - 2,0TS vs 2,5 V6 - http://www.youtube.com/watch?v=mHiod...4qX6Q&index=61


                                и не ми се продължава пример с 2 РАЗЛИЧНИ 2,5 V6 ти давам с т.с. който не са с валове и прочие клиповете са доста стари
                                156 2.4JTD 136+ PS

                                Comment

                                Working...
                                X