всички мотори от 1.4 до 2.4 - ТС 16 клапана и фиат с една свещ и всички петаци са едни и същи мотори с взаимозаменяеми елементи - наричат се ФИАТ МОДОЛАРЕ МОТОРИ ПРАТОЛА. (в това число са дори и 1.4 на фиат и дизеловите мотори)
Мисля е излишно да се спори кой е по-скапан като се правят по една технология на едно и също място и ползват едни и същи елементи.
Идеята на двигателите е била да бъдат малолитражни т.е. 1.4 и 1.6/1.8 и петак 2.0 и 1.9 дизел с взаимозаменяеми елементи за максимално ниска цена. След като се стига до решението за голям обем 2.4 петак се рашава да се произведе и 2.0 ТС. По запознатите знаят какво е общото м/у всичките тези мотори и каква е логиката.
За споровете -
Алфа Ромео 145 2.0 QV e най- бързата алфа ползваща МОДОЛАРИ МОТОРИ
Фиат Баркета и Пунто 188 с 1.8 16V са най-бързите фиат ползващи МОДОЛАРИ МОТОРИ (атмосферни)
всичко това е на базата на тестване на всякакви модели и техните модификации с всички мотори от гамата като нямаме под внимание двигателите с принудително пълнене
Мисля е излишно да се спори кой е по-скапан като се правят по една технология на едно и също място и ползват едни и същи елементи.
Идеята на двигателите е била да бъдат малолитражни т.е. 1.4 и 1.6/1.8 и петак 2.0 и 1.9 дизел с взаимозаменяеми елементи за максимално ниска цена. След като се стига до решението за голям обем 2.4 петак се рашава да се произведе и 2.0 ТС. По запознатите знаят какво е общото м/у всичките тези мотори и каква е логиката.
За споровете -
Алфа Ромео 145 2.0 QV e най- бързата алфа ползваща МОДОЛАРИ МОТОРИ
Фиат Баркета и Пунто 188 с 1.8 16V са най-бързите фиат ползващи МОДОЛАРИ МОТОРИ (атмосферни)
всичко това е на базата на тестване на всякакви модели и техните модификации с всички мотори от гамата като нямаме под внимание двигателите с принудително пълнене
Comment