Известие

Collapse
No announcement yet.

засмукан парцал !!!

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • засмукан парцал !!!

    Какво става с двигателя ако през колектора засмуче парцал и го изкара на прежда през ауспуха иначе колата си варви като преди и си пали без проблем но започна да трака доста повече от преди случката нещо причуква !!! За алфа 156 1.9 jtd 105hp става на въпрос!!!

  • #2
    Могат да станат големи поразии, като да се изкриви клапан или да се почупи бутало. Най-добре премери компресия. Ако е еднаква за всички цилиндри, може и да се е разминало.


    159 1.8 MPI
    166 2.0 TS (ex)

    Comment


    • #3
      Нещо не ми се връзва цялата история.
      Не всички, които се скитат, са изгубени.

      Comment


      • #4
        Имал съм такъв случай-и въобще не излезе през ауспуха,наложи се демонтиране на смукателния колектор!После всико,беше ок!

        Comment


        • #5
          Щом не ти е оплел фланелка през ауспуха, няма страшно...

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от Doomguy Покажи съобщение
            Щом не ти е оплел фланелка през ауспуха, няма страшно...

            Уааахахахахаха
            156/2.0 Selespeed - Alfa Romeo 156 2.5 v6 24v --> http://vbox7.com/play:m1d6507527

            Comment


            • #7
              А парцала какъв беше, вълнен или...? Ако е вълнен може да пуснеш малко молци, те ще изядат остатъците ако има такива

              пс Сега сериозно, поразиите може да са големи, колегите споменаха по-горе, клапани, бутало, турбо, общо взето все сериозни неща.
              Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
              Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
              Горе главата, нищо че е празна...

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                Могат да станат големи поразии, като да се изкриви клапан или да се почупи бутало. Най-добре премери компресия. Ако е еднаква за всички цилиндри, може и да се е разминало.
                А колко трябва да е компресията ??? И някои може ли да ми каже с каква сила се стяга главата и има ли чалъм в самото стягане,че съм решил да я свалям !!! Чудя се и каква марка гарнитура да избера ???

                Comment


                • #9
                  Подробна информация можеш да намриш в Аутодата, има я в замунда.
                  Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
                  Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
                  Горе главата, нищо че е празна...

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от mirchozo Покажи съобщение
                    А парцала какъв беше, вълнен или...? Ако е вълнен може да пуснеш малко молци, те ще изядат остатъците ако има такива

                    пс Сега сериозно, поразиите може да са големи, колегите споменаха по-горе, клапани, бутало, турбо, общо взето все сериозни неща.
                    По какво да разбера какви поразии има при мен,както споменах по горе колата си варви като преди но нещо притраква и мени оборотите чудно ми е тракането от какво е ???

                    Comment


                    • #11
                      Най-добре отиди в сервиз да ти замерят компресията, това можеш да направиш на първо време. Добре е да не я караш така. Тракането къде се чува, голе в главата, долу в блока? То е относително да ти кажа така, знаеш че от всмукателния колектор през клапаните се стига в цилиндрите, оттам в изпускателния колектор през турбото и към ауспуха. Общо взето това е пътя на парцала. Може да е направил поразии навсякъде, може да пукне бутало ако щеш, може да е превъртял и някой биелен лагер ако е ударило в клапаните горе съответно и в биелните лагери. Общо взето ти трябва майстор да чуе.
                      Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
                      Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
                      Горе главата, нищо че е празна...

                      Comment


                      • #12
                        Да го засмуче, да мине през интеркулера, а после през клапаните и цилиндъра, а после през турбината и всички гърнета, та да излезна на конци.....
                        Мисля, че до тука описах мотор с турбо, а не дарак!
                        Ето за това, колегите не ти вярват .
                        Аз обаче вярвам, че си видял конци от ауспуха, но те не са от парцал, а са от ватата на гърнето.
                        Така, че не си троши колата!
                        Нали върви без промяна.
                        Колкото до тракането :
                        Няма мотор, който ако започнеш да го преслушваш внимателно, нещо да не му "трака".
                        Започваш да чуваш дори и това. което не трака.
                        Карай си колицата и не я ръчкай излишно.
                        Виж си гърнето!
                        Когато отвътре се скапе и започва да си плюе ватата, има моменти в, които тя запушва гърнето. От това може да ти мени оборотите.
                        На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                        Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от muro007 Покажи съобщение
                          А колко трябва да е компресията ??? И някои може ли да ми каже с каква сила се стяга главата и има ли чалъм в самото стягане,че съм решил да я свалям !!! Чудя се и каква марка гарнитура да избера ???
                          Не се впускай в сваляне на главата преди да си премерил компресия. Не мога да ти кажа точната стойност на компресията, която трябва да има твоя двигател а и това не е толкова важно. Идеята ми беше, че парцалът е минал през един цилиндър и ако е нанесал поражения, би трябвало на един от цилиндрите да се усети разлика в компресията.
                          Относно стягането - На всяка гарнитура точно е описана процедурата на стягане. При отваряне на главата обикновено се сменят и болтовете.


                          159 1.8 MPI
                          166 2.0 TS (ex)

                          Comment


                          • #14
                            Това е ако е парцал, а не парцалче за бърсане на очила, още на входа на турбината ще угасне мотора.Пък дори и да го прекара през цилиндъра ще изгори в изходящия колектор.Нещо си в грешка, ми се струва.
                            По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
                            конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
                            Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
                            Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от dimitar_vd62 Покажи съобщение
                              Това е ако е парцал, а не парцалче за бърсане на очила, още на входа на турбината ще угасне мотора.Пък дори и да го прекара през цилиндъра ще изгори в изходящия колектор.Нещо си в грешка, ми се струва.

                              Aaaa Митак той парцала азбестов бре
                              Как така ще изгори ?
                              Някои хора трябва да имат не акт за раждане, а писмено извинение от производителя на контрацептиви.乁໒( ͒ ⌂ ͒ )७ㄏ
                              Българите ще излязат масово на протест, чак когато спрат Замунда
                              Една тема във форума се счита за успешна, ако до седмия коментар не се заговори за плюскане и пукница !

                              Comment

                              Working...
                              X