Известие

Collapse
No announcement yet.

засмукан парцал !!!

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Първоначално публикувано от muro007 Покажи съобщение
    Динамометричен ключ имам и ще я стягам с него но ме интересува трябва ли да шлаифам главата задалжително??? Понеже не съм я свалял заради проблем с гарнитурата,развивал съм я по схемата за затягане и на три етапа съм разхлабвал болтовете !!!
    Трябва задължително да я провериш дали е за шлайфане, но не ми се влиза в подробности, защото тук има майстори, които по-добре могат да ти отговорят - моя опит е от основни ремонти на Лади отпреди 30-тина години, макар, че някои принципи са си същите.
    Alfa Romeo 146 1.6 TS '97
    Alfa Romeo 166 2.0 TS '02
    Alfa Romeo GT 1.9 JTD '05
    sigpic

    Comment


    • #32
      подкрепям това

      Първоначално публикувано от old alfist Покажи съобщение
      Трябва задължително да я провериш дали е за шлайфане, но не ми се влиза в подробности, защото тук има майстори, които по-добре могат да ти отговорят - моя опит е от основни ремонти на Лади отпреди 30-тина години, макар, че някои принципи са си същите.
      EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
      EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
      NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

      Comment


      • #33
        задължително един вятър дет му казват
        Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
        Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
        Горе главата, нищо че е празна...

        Comment


        • #34
          колеги можете ли да ми кажете на колко да стягам разпределитилния вал че нещо в аутодатата не го намирам

          Comment


          • #35
            Първоначално публикувано от muro007 Покажи съобщение
            колеги можете ли да ми кажете на колко да стягам разпределитилния вал че нещо в аутодатата не го намирам
            13 - 16 Nm


            159 1.8 MPI
            166 2.0 TS (ex)

            Comment


            • #36
              колеги понеже напасвах клапаните ми хрумна да замеря хлабините им нормално ли е на всички да е по 0.30 ,с изключение на два изпускателни които са по 0.32

              Comment


              • #37
                Всмукателните трябва да са в границите 0,25 - 0,35
                Изпускателните 0,3 - 0,4

                Изглежда да са в норми при теб.


                159 1.8 MPI
                166 2.0 TS (ex)

                Comment


                • #38
                  Едно време имаше едни пластини, с които се мереше разстоянието и се регулираше с два ключа.
                  Alfa Romeo 146 1.6 TS '97
                  Alfa Romeo 166 2.0 TS '02
                  Alfa Romeo GT 1.9 JTD '05
                  sigpic

                  Comment


                  • #39
                    Първоначално публикувано от old alfist Покажи съобщение
                    Едно време имаше едни пластини, с които се мереше разстоянието и се регулираше с два ключа.
                    Не беше ли с ключ и отвертка.
                    Не всички, които се скитат, са изгубени.

                    Comment


                    • #40
                      На ладата беше с два ключа, и да искаш с отверка няма шлиц.
                      По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
                      конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
                      Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
                      Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

                      Comment


                      • #41
                        Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                        Всмукателните трябва да са в границите 0,25 - 0,35
                        Изпускателните 0,3 - 0,4

                        Изглежда да са в норми при теб.
                        Ecotronic мерси мн за помоща,ако идваш някога към дупница пиши имаш една черпавка от мене,благодаря много и на другите колеги които ми помогнаха кои с каквото може!!!

                        Comment


                        • #42
                          В края на краищата де отиде парцала.
                          По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
                          конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
                          Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
                          Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

                          Comment


                          • #43
                            Първоначално публикувано от dimitar_vd62 Покажи съобщение
                            В края на краищата де отиде парцала.
                            Не четеш Миак - на прежда за чорапи стана
                            Някои хора трябва да имат не акт за раждане, а писмено извинение от производителя на контрацептиви.乁໒( ͒ ⌂ ͒ )७ㄏ
                            Българите ще излязат масово на протест, чак когато спрат Замунда
                            Една тема във форума се счита за успешна, ако до седмия коментар не се заговори за плюскане и пукница !

                            Comment


                            • #44
                              Колеги пак ударих на камък от задната страна на термостата влизат два маркуча забравил съм кои каде трябва да е!!!Единия идва от радиаторчето на парнот,а другия прави кривка под термостата и отива напред в трабата точно под егра!!!

                              Comment


                              • #45
                                Това може да ти помогне:



                                159 1.8 MPI
                                166 2.0 TS (ex)

                                Comment

                                Working...
                                X