Известие

Collapse
No announcement yet.

За климатиците - размисли и отговор на BLUE1

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Първоначално публикувано от Mind_Control Покажи съобщение
    Ти ще кажеш, че няма как да стане.. Изнася се тютюн на кораба и пристига тютюн на пристанището. Митничаря взима едни 10 000 бона и всички са доволни. Тънкостта тук е, че тютюн е качен на кораба, но не тютюн е слезнал на пристанището, а свити цигари. Има цели фабрики на кораби.
    Айде стига сте говорили глупости все едно не живеем в най- корумпираната държава.
    Предполагам в Германия няма да разботи схемата, ама има редица държави като България, Италия, Испания, Хърватска, където работи безотказно.
    Има различни схеми, взависимост от стоката, но няма смисъл да се коментират, защото повечето тук нещо се дразнят.
    Alfa Romeo 146 1.6 TS '97
    Alfa Romeo 166 2.0 TS '02
    Alfa Romeo GT 1.9 JTD '05
    sigpic

    Comment


    • #47
      Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщение
      Ами нали ако не се гънат ще се сцепят за нула време!
      Тоя, Митак, е бил пълен идиот!
      Ми работата тръгна от там че ходил да му сменят калник и беше недоволен че не му го заварили с шевова заварка.Показвам че и оригинално не се правят с шевове, той ми що корабите не били на точкови заварки....ми нали Титаник бил с нитове, то не било ли същото....Ся иди му разправяй че кораб и кола се проектират по различен начин и всичко си има умисъл и сметки и че Титаник е имал над 4 млн нита и че си има причина самолетите да не ги заваряват а да ги нитоват.А почерпка няма да има щото ми скочи с номера че оня клип бил монтаж и му теглих една сочна българска.
      По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
      конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
      Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
      Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

      Comment


      • #48
        Първоначално публикувано от Mind_Control Покажи съобщение
        Ти ще кажеш, че няма как да стане.. Изнася се тютюн на кораба и пристига тютюн на пристанището. Митничаря взима едни 10 000 бона и всички са доволни. Тънкостта тук е, че тютюн е качен на кораба, но не тютюн е слезнал на пристанището, а свити цигари. Има цели фабрики на кораби.
        Айде стига сте говорили глупости все едно не живеем в най- корумпираната държава.
        Предполагам в Германия няма да разботи схемата, ама има редица държави като България, Италия, Испания, Хърватска, където работи безотказно.
        Според теб контейнера го товарят в Китай и хоп пристига в Бургас или Варна ?
        Не ми отговаряй - сигурен съм .че не знаеш

        Първоначално публикувано от old alfist Покажи съобщение
        Има различни схеми, взависимост от стоката, но няма смисъл да се коментират, защото повечето тук нещо се дразнят.
        Не бе старуха . Що да се дразним - дискутираме
        Някои хора трябва да имат не акт за раждане, а писмено извинение от производителя на контрацептиви.乁໒( ͒ ⌂ ͒ )७ㄏ
        Българите ще излязат масово на протест, чак когато спрат Замунда
        Една тема във форума се счита за успешна, ако до седмия коментар не се заговори за плюскане и пукница !

        Comment


        • #49
          Първоначално публикувано от Sunny Покажи съобщение
          Според теб контейнера го товарят в Китай и хоп пристига в Бургас или Варна ?
          Не ми отговаряй - сигурен съм .че не знаеш


          Не бе старуха . Що да се дразним - дискутираме
          Ми до Солун със сигурност има директен транспорт.. За Варна и Бургас не знам. Сигурно го претоварват. Ама това какво общо има? В България където я се продадат 20 000 климатика, я не, не се прави тази схема естествено.
          Lexus IS200

          Comment


          • #50
            Първоначално публикувано от dimitar_vd62 Покажи съобщение
            Ми работата тръгна от там че ходил да му сменят калник и беше недоволен че не му го заварили с шевова заварка.Показвам че и оригинално не се правят с шевове, той ми що корабите не били на точкови заварки....ми нали Титаник бил с нитове, то не било ли същото....Ся иди му разправяй че кораб и кола се проектират по различен начин и всичко си има умисъл и сметки и че Титаник е имал над 4 млн нита и че си има причина самолетите да не ги заваряват а да ги нитоват.А почерпка няма да има щото ми скочи с номера че оня клип бил монтаж и му теглих една сочна българска.
            Има още доста стари парни котли, които са нитовани, а не заварявани. Те все още работят, за разлика от заваряваните.
            Основният недостатък на немските подводници от втората световна война е, че са със заварявани корпуси, а не нитовани. Пукали са се от вътрешни напрежения, които не съществуват при нитованите конструкции.
            На тоя му дай един : Falos2: и го пусне да пасе
            На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
            Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

            Comment


            • #51
              Е тва направих де
              По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
              конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
              Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
              Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

              Comment


              • #52
                Първоначално публикувано от Mind_Control Покажи съобщение
                Ти ще кажеш, че няма как да стане.. Изнася се тютюн на кораба и пристига тютюн на пристанището. Митничаря взима едни 10 000 бона и всички са доволни. Тънкостта тук е, че тютюн е качен на кораба, но не тютюн е слезнал на пристанището, а свити цигари. Има цели фабрики на кораби.
                Айде стига сте говорили глупости все едно не живеем в най- корумпираната държава.
                Предполагам в Германия няма да разботи схемата, ама има редица държави като България, Италия, Испания, Хърватска, където работи безотказно.
                На голям кораб може да се организира прилично производство, но на всяка митница ти искат документи за произход на стоката. Ако си натоварил тютюн, не можеш да внесеш цигари. Не и законно, защото не можеш да представиш фактура с произход от кораба. Какво ще пише, страна на произход: морето.
                Иначе контрабанди схеми сигуно има такива.
                2014: Deutschland über alles

                Comment


                • #53
                  Интересна дискусия за корабите гледам тук

                  Аз по телевизията съм виждал как дрифтят на палубата на контейнеровоз даже. В една реклама беше, ама какво значение има. Та колко му е да сглобяват климатици, автомобили, тежка транспортна техника...
                  _______
                  146 JTD - ex
                  Renault Megane II 1.5 dci - ex

                  Nissan Qashkai 2.0 CVT - current

                  Comment


                  • #54
                    На танкер май беше, контейтера е един голям хамбар.
                    По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
                    конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
                    Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
                    Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

                    Comment


                    • #55
                      Първоначално публикувано от nikolaaaay Покажи съобщение
                      На голям кораб може да се организира прилично производство, но на всяка митница ти искат документи за произход на стоката. Ако си натоварил тютюн, не можеш да внесеш цигари. Не и законно, защото не можеш да представиш фактура с произход от кораба. Какво ще пише, страна на произход: морето.
                      Иначе контрабанди схеми сигуно има такива.
                      Плавал съм на огромен десантен кораб, в който имаше малък десантен кораб, изтребители, танкове, джипове, фадроми, багери, и над 3000 човека. Сигурно биха могли да произвеждат и климатици, за да угодят на хората в темата, но не го правеха. На контейнеровозите също има място, но ако ги няма контейнерите, но за съжаление те са там, защото от това печели корабособственика и колко по-бързо ги достави, толкова повече печели. А да застане някъде на рейд и да сглобява климатици означава да губи пари, всяка секунда. Има кораби работилници, плаващи бази, каквото поискате. Но някой трябва да отиде до тях, да разтовари, да натовари стоката. Тези операции са рисковани и не са лесни. Много по-удачно ще е да се закарат в държава с подходящото законодателство и липса на контрол, там да се разтоварят части, да бъдат сглобени климатиците и после да бъдат вкарани в нормална държава. Но и аз не мога да си обясня икономическата ползата от тази схема. Някой ако може, ще съм благодарен.
                      Alfa Romeo 159 1.9 JTDm Ti - "новата" - 150 млади кончета и едно дърто магаре зад волана
                      ex Alfa Romeo 156 1.9 JTD - червен трактор - 105 одъртели коня и 1 кьопаво магаре зад волана

                      Comment


                      • #56
                        Първоначално публикувано от dimitar_vd62 Покажи съобщение
                        На танкер май беше, контейтера е един голям хамбар.
                        Корабът от рекламата беше някаква измислица. Няма такива кораби. А контейнерите (накратко от контейнеровози) далеч не са един голям хамбар

                        За тези, които смятат, че по време на преход стоката от контейнера се вади и сглобяват климатици или се свиват цигарим ще напомням че стоката тръгва от Китай с доста големи параходи, които носят хиляди контейнери на борда, които са разположени доста плътно един до друг, укрепени с разни такелажи и на много редове един над друг. В морето няма как да си вадиш кутийки от средата на купчинката, за да въртиш контрабанда
                        Ако някой от поддръжниците на тая конспиративна теория беше виждал как изглеждат тези параходи, щеше да разбере, че е просто невъзможно.
                        _______
                        146 JTD - ex
                        Renault Megane II 1.5 dci - ex

                        Nissan Qashkai 2.0 CVT - current

                        Comment


                        • #57
                          Колкото има нагоре толкова и надолу.Баш си е хамбар, искам да кажа че трюмовете са му е пълни с контейнери.Честно казано не съм виждал празен контейнеровоз но сигурно няма палуба в смисъла който се влага в понятието.
                          По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
                          конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
                          Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
                          Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

                          Comment


                          • #58
                            Първоначално публикувано от dimitar_vd62 Покажи съобщение
                            Колкото има нагоре толкова и надолу.Баш си е хамбар, искам да кажа че трюмовете са му е пълни с контейнери.Честно казано не съм виждал празен контейнеровоз но сигурно няма палуба в смисъла който се влага в понятието.
                            Заповядай:
                            A view into the holds of a container ship

                            Alfa Romeo 159 1.9 JTDm Ti - "новата" - 150 млади кончета и едно дърто магаре зад волана
                            ex Alfa Romeo 156 1.9 JTD - червен трактор - 105 одъртели коня и 1 кьопаво магаре зад волана

                            Comment


                            • #59
                              И отвън



                              Познай къде ги сглобяват.
                              А тоа дзвер да го паркираш в Солун ще ми е интересна картинката
                              Някои хора трябва да имат не акт за раждане, а писмено извинение от производителя на контрацептиви.乁໒( ͒ ⌂ ͒ )७ㄏ
                              Българите ще излязат масово на протест, чак когато спрат Замунда
                              Една тема във форума се счита за успешна, ако до седмия коментар не се заговори за плюскане и пукница !

                              Comment


                              • #60
                                Разбрах, че нищо не разбирате от контрабанда на климатици и го избихте на кораби.
                                Не знам ако ви кажа, че има климатици на твърдо гориво на какво ще го избиете.
                                Alfa Romeo 146 1.6 TS '97
                                Alfa Romeo 166 2.0 TS '02
                                Alfa Romeo GT 1.9 JTD '05
                                sigpic

                                Comment

                                Working...
                                X