Тва от какво се задвижва компресора няма никакво значение.Ако щеш и два хамстера във въртележка да сложиш, ама ще се озорят.Една кофа въглища,котел, прайш пара тя върти турбина, която върти компресора, който задвижва фреона и се получава студено, което духа да охлажда тоя, дето се поти при котела
Известие
Collapse
No announcement yet.
За климатиците - размисли и отговор на BLUE1
Collapse
X
-
Първоначално публикувано от dimitar_vd62 Покажи съобщениеТва от какво се задвижва компресора няма никакво значение.Ако щеш и два хамстера във въртележка да сложиш, ама ще се озорят.Една кофа въглища,котел, прайш пара тя върти турбина, която върти компресора, който задвижва фреона и се получава студено, което духа да охлажда тоя, дето се поти при котелаLast edited by rossenvn; d.m.y г., 22:55.Alfa Romeo 159 1.9 JTDm Ti - "новата" - 150 млади кончета и едно дърто магаре зад волана
ex Alfa Romeo 156 1.9 JTD - червен трактор- 105 одъртели коня и 1 кьопаво магаре зад волана
Comment
-
Първоначално публикувано от dimitar_vd62 Покажи съобщениеТва от какво се задвижва компресора няма никакво значение.Ако щеш и два хамстера във въртележка да сложиш, ама ще се озорят.Една кофа въглища,котел, прайш пара тя върти турбина, която върти компресора, който задвижва фреона и се получава студено, което духа да охлажда тоя, дето се поти при котелаLexus IS200
Comment
-
Първоначално публикувано от Mind_Control Покажи съобщениеДа ама понеже КПД-то във всички случаи е по- малко от 100 схемата, която описваш няма начин да работи
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
Comment
-
Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщениеНапротив. Системата, която описва Митака ще има по високо КПД от системата Електроцентрала - електропреносна мрежа - климатик, защото ги няма загубите от преобразуването на механична енергия в електрическа и тези по електропреносната мрежа.. Ще получа оргазъм ако някой ми покаже парна турбина за домашна употреба, която се ползва да върти компресора на климатик, дето да ти лади спалнята вечер
. А най-ще се изкефя да го видя огняра, дето ще хвърля въглища с лопатата, ама ще му е ладно от климатика.
. Очертава се най-свежата тема в раздела!
Last edited by rossenvn; d.m.y г., 12:48.Alfa Romeo 159 1.9 JTDm Ti - "новата" - 150 млади кончета и едно дърто магаре зад волана
ex Alfa Romeo 156 1.9 JTD - червен трактор- 105 одъртели коня и 1 кьопаво магаре зад волана
Comment
-
Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщениеНапротив. Системата, която описва Митака ще има по високо КПД от системата Електроцентрала - електропреносна мрежа - климатик, защото ги няма загубите от преобразуването на механична енергия в електрическа и тези по електропреносната мрежа.Lexus IS200
Comment
-
Първоначално публикувано от Mind_Control Покажи съобщениеНяма напротив... Хладното няма да стига да охлади огняра, пък ако ще загубите да са само 1% и да има 99% ефективност системата. Изходната полезна мощност винаги е по- малка от входната...
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
Comment
-
Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщениеЧе кой е казал, че 100% от отделената при изгарянето на твърдото гориво топлина попада върху огняра?
Аз мисля, че който има пари трябва да заложи на скъп модел климатик и ще остане доволен. А който е с ограничен бюджет трябва да направи компромис. Вярно, евтините noname климатици може и да работят добре, но като ниво на комфорт са незадоволителни.Lexus IS200
Comment
-
Темата беше за съвсем друго нещо.
Но след като в общи линии се изчерпа, Митака даде все пак нестандартен и донякъде интересен пример, макар и очевидно неприложим в практиката. Но пък няма лошо човек да поразсъждава и върху такива постановки.
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
Comment
-
Първоначално публикувано от Mind_Control Покажи съобщениеза какво беше темата
Аз мисля, че който има пари трябва да заложи на скъп модел климатик и ще остане доволен. А който е с ограничен бюджет трябва да направи компромис. Вярно, евтините noname климатици може и да работят добре, но като ниво на комфорт са незадоволителни.По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
Alfa Romeo 156 1.8ts 2001
Comment
-
Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщениеТемата беше за съвсем друго нещо.
Но след като в общи линии се изчерпа, Митака даде все пак нестандартен и донякъде интересен пример, макар и очевидно неприложим в практиката. Но пък няма лошо човек да поразсъждава и върху такива постановки.Lexus IS200
Comment
-
Първоначално публикувано от Mind_Control Покажи съобщениеЕто ти тема за размисъл- гореща вода от слънчевите колектори да задвижва хладилния агент вместо компресор.. Хубавото е, че колкото е по- горещо, толкова повече охладителна мощност ще има системата. Има такива работещи прототипи.
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
Comment
-
Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщениеИнтересно. А на какъв принцип горещата вода кара хладилния агент да циркулира?Alfa Romeo 146 1.6 TS '97
Alfa Romeo 166 2.0 TS '02
Alfa Romeo GT 1.9 JTD '05
sigpic
Comment
-
Първоначално публикувано от old alfist Покажи съобщениеНа принципа, с който действат старите хладилници без компресор.
Може би има по-ефективен способ, който работи със съвременните хладилни агенти, но налягането, което иначе прави компресора, се обуславя по друг способ от горещата вода.
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
Comment
Comment