Известие

Collapse
No announcement yet.

Съвет при избора на електрожен

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Съвет при избора на електрожен

    Здравейте колеги, решил съм да си взема електрожен, спрял съм се на старите Български Кракра.
    Това са тези които съм харесал:
    http://prodavalnik.com/star-elektroz...-kra-i18751841

    http://prodavalnik.com/elektrozhen-elektrojen-i20291047

    И двата са Крарка, като първият е по-старият модел със по дълги кабели и вентилатор за охлаждане, а вторият е по-новият модел и изглежда като нов.

    Молбата ми е ако има заварчици във форума да ми помогнат кой от двата да взема защото аз не мога да избера. Кой от двата е по-добър, старият в металната кутия или новият в пластмасовата.
    EX' Alfa Romeo 33 1.7 16v / EX' Alfa Romeo 164 super 2.0 T.S / EX' Alfa Romeo 166 2.0 T.S / EX' Alfa Romeo 146 TI
    Peugeot 406 Coupe 2.2HDI
    Peugeot 106 1.4 Sport-на жената мачето

  • #2
    не разбирам от заваряване,но до колкото знам тези кракра са променливотокови. това значи че си ограничен от към електроди и метали които можеш да заваряваш.
    точка

    Comment


    • #3
      Аз пък разбирам от заварки, но не разбирам от електрожени - само знам, че едно време връзките на панелите се заваряваха само с агрегати на прав ток и заварките бяха като изляти.
      Alfa Romeo 146 1.6 TS '97
      Alfa Romeo 166 2.0 TS '02
      Alfa Romeo GT 1.9 JTD '05
      sigpic

      Comment


      • #4
        Правотоковите са скъпи, има в този ценеви диапазон нови китайчета без гаранция
        http://prodavalnik.com/igbt-invertor...160a-i23596911
        EX' Alfa Romeo 33 1.7 16v / EX' Alfa Romeo 164 super 2.0 T.S / EX' Alfa Romeo 166 2.0 T.S / EX' Alfa Romeo 146 TI
        Peugeot 406 Coupe 2.2HDI
        Peugeot 106 1.4 Sport-на жената мачето

        Comment


        • #5
          Дано се намери някой специалист да даде акъл, защото има особености или тънкости при заваряването с единия и другия вид и най-вече има значение целта, за която ще ползваш електрожена.
          Alfa Romeo 146 1.6 TS '97
          Alfa Romeo 166 2.0 TS '02
          Alfa Romeo GT 1.9 JTD '05
          sigpic

          Comment


          • #6
            Този първия в металната кутия не го знам. Явно е много стар модел. Този в пластмасовата кутия също е доста стар модел (отпреди около 30 г), но се е доказал в практиката, като доста издържлив и непретенциозен.
            Всичко зависи от това за какво ти трябва. За продължителна работа с електроди 2,5 - 4 мм този с пластмасовия корпус няма да те предаде.
            Не е добър обаче за прецизни заварки на тънки детайли.
            Накратко - ако ти трябва за по-груба работа и продължително натоварване, взимай него.
            Ако ти трябва за по-прецизна работа, по-добре потърси някой по-осъвременен, макар и на малко по-висока цена. Новите електрожени са по-сложни като схеми, но предлагат и по-големи възможности.


            159 1.8 MPI
            166 2.0 TS (ex)

            Comment


            • #7
              Колега ориентирай се към вторият модел, но не очаквай кой знае какво, с 3,25мм електрод работи сравнително добре можеш да заваряш само черни метали, което според мен много те ограничава в полето за работа- винкелчета шинички и др. такива не претенциозни неща. 4мм. електрод го мъчи, ако питаш мен \не искам да ти насаждам мнение\ все пак ти ще си го ползваш е да разгледаш моделите на ВИКИ-Б българска фирма за заваръчна техника, като цена ще е малко по-висока от тази която е на този който си показал но, поне знаеш, че ще вземеш нещо хубаво. Има е един друг вариант също удачен, марката Varstroj чешка е, но продуктите им са също добри.

              Comment


              • #8
                Спрях се на този, чухме се с продавача и се разбрахме другата седмица като се прибере да ходя да го видя.

                http://prodavalnik.com/invertoren-el...-200-i25385561

                Кажете си мнението за него.
                EX' Alfa Romeo 33 1.7 16v / EX' Alfa Romeo 164 super 2.0 T.S / EX' Alfa Romeo 166 2.0 T.S / EX' Alfa Romeo 146 TI
                Peugeot 406 Coupe 2.2HDI
                Peugeot 106 1.4 Sport-на жената мачето

                Comment


                • #9
                  Нямам впечатления от тази марка, цената му за втора употреба не е малка, има ли кабели, че на снимките е без........

                  Comment


                  • #10
                    Осем години съм заварявал, бих взел втория модел - до 160 А дето е.Здрав и няма да те предаде ако е в ред.Но само за черни метали.Бих вложил повече пари в инверторен.Много разширява възможностите.СО що не вземеш, или ти трябва преносим.В този случай инвертор.Ще си изкара парите.Не се стискай за инструменти.От преебалник не съм купувал,няма и да купя пред вид боклуците с които се набутаха мои познати.
                    По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
                    конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
                    Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
                    Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

                    Comment


                    • #11
                      Иска ми се телоподаващо, но нямам толкова пари, размера не е от значение.С инверторен освен черни метали какво още може да се заварява?
                      Към правотоковите електрожени съм виждал приставка за телоподаващо.
                      EX' Alfa Romeo 33 1.7 16v / EX' Alfa Romeo 164 super 2.0 T.S / EX' Alfa Romeo 166 2.0 T.S / EX' Alfa Romeo 146 TI
                      Peugeot 406 Coupe 2.2HDI
                      Peugeot 106 1.4 Sport-на жената мачето

                      Comment


                      • #12
                        Неръждавейка, чугун.За какво ти трябва ако не е тайна.
                        По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
                        конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
                        Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
                        Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

                        Comment


                        • #13
                          Ако ти трябва професионално....нито един не става....ако заваряваш на двора асмата е без значение.......
                          Това електрожена е отживелица.......ако искаш да правиш много видове заварки, ще ти предложа едно телоподаващо, което е почти последна дума на техниката...тежи към 4кг. заедно с ролката, без бутилката...там сам си я избираш в зависимост от работата.....е цената е към 3200лв......но ако го умеш тоя занаят...ставаш бог...

                          ---------- Post added at 21:28 ---------- Previous post was at 21:26 ----------

                          Първоначално публикувано от dimitar_vd62 Покажи съобщение
                          Неръждавейка, чугун.За какво ти трябва ако не е тайна.
                          За нераждавейката, трябва плазма....
                          По добре палава италианка, отколкото скучен германец....
                          https://www.youtube.com/watch?v=oE29b_nLoFE

                          Comment


                          • #14
                            Не ми трябва за професионални заварки, а като се наложи нещо по двора да не обикалям и да се моля някой комшия да ми даде неговият.
                            За това исках Кракра но всички ме съветват да взема инверторен. Избора ще е между тези двата:

                            http://prodavalnik.com/elektrozhen-elektrojen-i20291047

                            http://prodavalnik.com/invertoren-el...-200-i25385561

                            но като трябва да избирам се почва едно чудене, вайкане..... за това се допитах до форума.
                            EX' Alfa Romeo 33 1.7 16v / EX' Alfa Romeo 164 super 2.0 T.S / EX' Alfa Romeo 166 2.0 T.S / EX' Alfa Romeo 146 TI
                            Peugeot 406 Coupe 2.2HDI
                            Peugeot 106 1.4 Sport-на жената мачето

                            Comment


                            • #15
                              Аз бих избрал втория. Ако някога си заварявал с прав ток, то не би трябвало да се колебаеш. Дори ако говорим само за черни заварки.
                              Вярно е, че е по-сложно като устройство и вероятността да дефектира е по-голяма от тази при другия.
                              Но същото това съображение не ни кара да предпочитаме жигулата пред Алфата


                              159 1.8 MPI
                              166 2.0 TS (ex)

                              Comment

                              Working...
                              X