Известие

Collapse
No announcement yet.

HOt ROd и донор 166

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от Speeder Покажи съобщение
    Дано си готов да пръскаш десетки хиляди левове за тази кола.

    Само една качествена боя ще отиде към 3000-3500 предвид размера.

    Ако не я направиш с идеален външен вид само ще станеш за смях.

    Помисли си за някои детайли.

    Брони, решетка, стъкла.

    Тази кола без хром ще е като пластмасова играчка.
    Само хромиране на две брони в САЩ струва около 1000-1300 долара (това без транспорта в двете посоки). В БГ няма кой да ти ги хромира. В Англия може би ще ти е малко по-евтино.

    Таблото от 166цата го забрави. Ще остане място за още едно

    Документи има ли колата? Ако няма за какво ти е и как ще я караш? Как ще я легализираш ?
    Колега няма чак такава нужда от разходки за хромиране виж това вече два пъти съм работил с него и става страхотно
    http://www.wt-direct.de/epages/WT-Di...%20Material%22

    Alfa Romeo 156 -facelift-1.9jtd CF3-115-2004; Renault Megane CC -1.6-16V -2006; Toyota Avensis SW2,2 D-Cat-2010; Renault Scenic RX4 2.0-16V-2002; Renault 19-1.8 Rt-1993; BMW-335Xi-M-Packet-2007

    Comment


    • #17
      Колега, завиждам ти за ентусиазма, дано имаш представа с какво се захващаш.Обаче с тези материали вместо хромиране не мисля че ще се получи нещо уникално.Все пак пускай снимки, ще ми е интересно.
      Last edited by dimitar_vd62; d.m.y г., 23:41.
      По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
      конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
      Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
      Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от dimitar_vd62 Покажи съобщение
        Колега, завиждам ти за ентусиазма, дано имаш представа с какво се захващаш.Обаче с тези материали вместо хромиране не мисля че ще се получи нещо уникално.Все пак пускай снимки, ще ми е интересно.

        http://www.youtube.com/watch?v=Up_CLJXRyaM

        Alfa Romeo 156 -facelift-1.9jtd CF3-115-2004; Renault Megane CC -1.6-16V -2006; Toyota Avensis SW2,2 D-Cat-2010; Renault Scenic RX4 2.0-16V-2002; Renault 19-1.8 Rt-1993; BMW-335Xi-M-Packet-2007

        Comment


        • #19
          Колегата определено знае с какво се захваща и идеята му никак не е инфантилна. Пожелавам му успех и ако все пак се откаже от бензиновите двигатели може да сложи едно 3.0 JTD от Iveco или Masetari Ghibli Само някакви си скромни 275к.с. и 600 Nm...

          Comment


          • #20
            това купе е бита карта. било е някога кола, а и без американски 8-мак ще е нелепо.
            точка

            Comment


            • #21
              Първоначално публикувано от DMS Покажи съобщение
              Колегата определено знае с какво се захваща и идеята му никак не е инфантилна. Пожелавам му успех и ако все пак се откаже от бензиновите двигатели може да сложи едно 3.0 JTD от Iveco или Masetari Ghibli Само някакви си скромни 275к.с. и 600 Nm...
              Колега за двигатела още не съм взелокончателно решение ! Обмислям какъв да е пурво да успея да взема купето и ще го видим двигатела. Един колега беше споменал 12 цилиндров от мерцедес и това също го обмислям !

              Alfa Romeo 156 -facelift-1.9jtd CF3-115-2004; Renault Megane CC -1.6-16V -2006; Toyota Avensis SW2,2 D-Cat-2010; Renault Scenic RX4 2.0-16V-2002; Renault 19-1.8 Rt-1993; BMW-335Xi-M-Packet-2007

              Comment


              • #22
                Много си смел, ако се захванеш!!!

                Аз с моя проект мислех, че за 2 месеца ще съм готов, а ми отне 9. Това е огромен проект свързан с изключително много време и пари.

                Пожелавам ти успех! Няма невъзможни неща
                145 QV Selespeed
                GTV 2.0 TS ´01

                Comment


                • #23
                  Първоначално публикувано от PSAVOV Покажи съобщение
                  Мда, гледал съм го това, изказах мнение че за мен това е неприемлив компромис.Хрома си е хром.Както и че двг-то за тази кола е биг блок или смол блок.И леко сваляне на тавана с около 5-7 см.Все пак проекта си е твой.Успех.
                  По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
                  конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
                  Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
                  Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

                  Comment


                  • #24
                    Така, точно 166 е крайно неподходяща кола за донор на така нареченият хот-род. Досега не съм виждал хот-род с напречен мотор и предно предаване. Всяко МПС си има някакви пропорции и баланс, а в случая въпросният Понтиак и Алфа 166 са са на 2 различни пояса. Дори и да се изгради тоя автомобил на ново, то ще бъде пълна глупост и безсмислица. Подходящ донор си остава нещо американско с осмак, на задно. Може да бъде и европейско, но отново с мотор над 8 цилиндъра и само на задно. Това е истината за хот-родите.
                    Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

                    Comment


                    • #25
                      И освен това, доколкото съм запознат, ма не с претенциите за гуру по въпроса, не съм виждал или поне е много рядка практика да се слага инжекцион на хот род.Карбуратен, поне два.Тази кола я виждам така - свален таван ,свалено окачване, хромирани джанти, отзад по широки, на мястото на задните врати се изработват два подходящи панела неотваряеми/ще трябва английско колело/, на мястото на задната седалка панел със говорители.Абе много пари и труд трябва.Между другото преди време я заглеждахме с един авер, който реставрира коли.
                      По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
                      конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
                      Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
                      Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

                      Comment


                      • #26
                        Ако се ползва 166-ца за донор, трансмисията ще се ползва ли? Ако да - то вероятно трябва да се вземе и цялото предно окачване. То ще може ли да се съвмести с това купе? Предната следа еднаква ли е? Ако не - ще трябват други полуоски.......
                        Относно арматурното табло - при 166 цата до голяма степен обликът зависи от прехода между таблото и тапицерияна на предните врати. Ако този преход не се направи и при другата кола, ще стане като на свинче - звънче. Тук пак нещата зависят от широчината на таблото и височината му.
                        Накратко - трудности и предизвикателства - колкото искаш.
                        Материализирането на идеята ще коства много.

                        Иначе шапка свалям на такъв ентусиазъм и то доведен до успешен край!

                        Ще следя темата с интерес.

                        Към автора - моите искрени пожелания за успех!


                        159 1.8 MPI
                        166 2.0 TS (ex)

                        Comment


                        • #27
                          Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                          Ако се ползва 166-ца за донор, трансмисията ще се ползва ли? Ако да - то вероятно трябва да се вземе и цялото предно окачване. То ще може ли да се съвмести с това купе? Предната следа еднаква ли е? Ако не - ще трябват други полуоски.......
                          Относно арматурното табло - при 166 цата до голяма степен обликът зависи от прехода между таблото и тапицерияна на предните врати. Ако този преход не се направи и при другата кола, ще стане като на свинче - звънче. Тук пак нещата зависят от широчината на таблото и височината му.
                          Накратко - трудности и предизвикателства - колкото искаш.
                          Материализирането на идеята ще коства много.

                          Иначе шапка свалям на такъв ентусиазъм и то доведен до успешен край!

                          Ще следя темата с интерес.

                          Към автора - моите искрени пожелания за успех!

                          При такъв тип хот-роди не се действа по начина, който си мислиш. Изпълненеито на такъв проект става по коренно различен начин.
                          Преди години се беше появила една Волга от Русия, която уж беше с 12-так от БМВ 850 , но в действителност Волгата само наподобяваше оригинала - демек просто част от понелите на истинската Волга са били насадени върху БМв-то, насаден е покрива, брони, маски и решетка, така, че да изглежда като Волга, но в действителност колата си е БМВ. Този вариант е най-добър, защото караш съвременен автомобил, но с невероятно ретро излъчване, примесено със някои съвременни отличителни белези като ниско купе, нисък под, високи арки за колелата и т.н.
                          Ето и Волга-та за която говоря: http://koboko.blog.bg/zabavlenie/201...2-coupe.512243
                          Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

                          Comment


                          • #28
                            Първоначално публикувано от Bobi_33 Покажи съобщение
                            При такъв тип хот-роди не се действа по начина, който си мислиш. Изпълненеито на такъв проект става по коренно различен начин.
                            Преди години се беше появила една Волга от Русия, която уж беше с 12-так от БМВ 850 , но в действителност Волгата само наподобяваше оригинала - демек просто част от понелите на истинската Волга са били насадени върху БМв-то, насаден е покрива, брони, маски и решетка, така, че да изглежда като Волга, но в действителност колата си е БМВ. Този вариант е най-добър, защото караш съвременен автомобил, но с невероятно ретро излъчване, примесено със някои съвременни отличителни белези като ниско купе, нисък под, високи арки за колелата и т.н.
                            Ето и Волга-та за която говоря: http://koboko.blog.bg/zabavlenie/201...2-coupe.512243
                            Ясно. По методиката, която описваш, нещата ми изглеждат по-постижими.
                            Но пак е необходим тенекеджийски висш пилотаж.


                            159 1.8 MPI
                            166 2.0 TS (ex)

                            Comment


                            • #29
                              Първоначално публикувано от dimitar_vd62 Покажи съобщение
                              Мда, гледал съм го това, изказах мнение че за мен това е неприемлив компромис.Хрома си е хром.Както и че двг-то за тази кола е биг блок или смол блок.И леко сваляне на тавана с около 5-7 см.Все пак проекта си е твой.Успех.
                              Аз само не разбрах какво не ти хареса на хромираната врата на клипчето. Изглежда перфектно и не ми изглежда, като компромис.
                              Lexus IS200

                              Comment


                              • #30
                                Първоначално публикувано от Mind_Control Покажи съобщение
                                Аз само не разбрах какво не ти хареса на хромираната врата на клипчето. Изглежда перфектно и не ми изглежда, като компромис.
                                Не съм казал че не става хубаво.Казвам само че разликата е като 24 каратов Ролекс и позлатен такъв.Не бих направил такъв компромис, пред вид средствата и труда които ще се вложат.
                                По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
                                конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
                                Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
                                Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

                                Comment

                                Working...
                                X