Дааа, сега се сетих, че плъзгаща странична врата еспаса няма, за разлика от братчедите Федра, Ситроен С8 , Улисе и Пежо. С плъзгащата врата е много по-удобно. Но няма пълно щастие. Но пък плюс при Еспаса е, че задния ред седалки си имат шейни за местене напред-назад. Което пък го нямат другите алтернативни модели, които изброих.
Известие
Collapse
No announcement yet.
Избор на миниван.
Collapse
X
-
Първоначално публикувано от gari Покажи съобщениеДааа, сега се сетих, че плъзгаща странична врата еспаса няма, за разлика от братчедите Федра, Ситроен С8 , Улисе и Пежо. С плъзгащата врата е много по-удобно. Но няма пълно щастие. Но пък плюс при Еспаса е, че задния ред седалки си имат шейни за местене напред-назад. Което пък го нямат другите алтернативни модели, които изброих.
Еспейса е най-комфортен от всичките останали разглеждани алтернативи. Поне според мен.
Въпросът е дали е и технически надежден, колкото и относително да е това."Моралните устои не могат да бъдат създадени с параграфите на закона".
К.М.
Comment
-
Един познат караше еспейс 3,0 дизел, ремонтира го човекът, ремонтира пък накрая му писна и го продаде. Сега кара Зафира 2,2 на газ. Нещото, което най-много ме дразни в Рено са безбройните им пластмаси, които от година на година се разпадат на парченца.sigpic
156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
"Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"
Comment
-
Първоначално публикувано от Susscrofa Покажи съобщениеГледах и това, заедно с хонда стрийм.
Това, което ме дразни е, че задната седалка е като пейка.
Не случайно го сравняват с рено гранд сценик, а не със спейса,)))
п.п.следваща тема автубус SETRA...По добре палава италианка, отколкото скучен германец....
https://www.youtube.com/watch?v=oE29b_nLoFE
Comment
-
Първоначално публикувано от Бобби Покажи съобщениеКаква пейка бе....я погледни поправката в поста ми....много ме натовари днес)))
п.п.следваща тема автубус SETRA...
Не говорех за одисей.
Ти знаеш ли колко струва този одисей?
Ако ти е скучно, отскочи в друга тема, тук не се справяш добре.Last edited by Susscrofa; d.m.y г., 14:04."Моралните устои не могат да бъдат създадени с параграфите на закона".
К.М.
Comment
-
Първоначално публикувано от Susscrofa Покажи съобщениеНе ти следя поправките.
Не говорех за одисей.
Ако не..... си чешай козината в форома колкото си щеш..
п.п. за пари говорим!!!....нали не те интересуваше разхода.....сега какво ми намекваш за икономия....май ти се оплете в собствената си тема)
Last edited by Бобби; d.m.y г., 14:11.По добре палава италианка, отколкото скучен германец....
https://www.youtube.com/watch?v=oE29b_nLoFE
Comment
-
Скоро обикалях България с един Citroen C4 Grand Picasso , за първи път се впечатлих приятно от ван.
http://youtu.be/53sltsabts8
Comment
-
Първоначално публикувано от Бобби Покажи съобщениеAko темата е сериозна от твоя страна...седни покарай Зафира и си ти........от личен опит ти го казвам.....не уморява на дълъг път и отвсякъде е шест....
Ако не..... си чешай козината в форома колкото си щеш..
п.п. за пари говорим!!!....нали не те интересуваше разхода.....сега какво ми намекваш за икономия....май ти се оплете в собствената си тема)
МноУ ме дразниш!
Зафирата ми харесва, но ми е тясна! Тясна е. Тя дори няма три седалки на втория ред, а е като "тъпата" ми алфа."Моралните устои не могат да бъдат създадени с параграфите на закона".
К.М.
Comment
-
Еспейс е хубаво 2 ро поколение най здравото и най високото от земята с най хубави седалки,3 то поколение е трагедия не можеш да минеш по черен път веднага задира и ако ти се запоти предното стъкло трябва да носиш парцал с удължител да го бършеш докато караш,за каране става Еспейса малко ми клати странично и не е нещо с мека возия кой знае кво,подлакътника е летва трагедия е но от алфа на друга кола доста ще се мръщите,Киа карнавал карах точно дизел доста е пъргава и е добра стъпва на пътя удобна е за каране за мене е класи на Еспейс като каране и комфорт дори задните седалки са по добри,КИА та е ненужен хамбар едва ли някога в живота си ще ползваш и 50 процента от тоя обем щом побра половин тон кашкавал...мене ако питаш това дето съм карал и ме грабна е Ситроен Ксара Пикасо много добра кола мултифункционална и височка от земята и адски комфортна,има по 1.6 бензин двигатели доста са пъргавки,чувал съм че Ланчията е най комфортна но не съм карал иначе другите рено ситроен и пежо всякакви от товарни до пътнически са еднакви.
---------- Post added at 11:38 ---------- Previous post was at 11:33 ----------
Първоначално публикувано от Susscrofa Покажи съобщениеМожеш и да свалиш средната и да сложиш подлакътници.
Еспейса е най-комфортен от всичките останали разглеждани алтернативи. Поне според мен.
Въпросът е дали е и технически надежден, колкото и относително да е това.
Comment
-
Първоначално публикувано от BLUE1 Покажи съобщениеХубаво де, като искаш "маршрутка" що пропускаш Мерецедес Вито, и хамбара си е хамбар, има го и в луксозно изпълнение, надежден е.....
Хубави са, но чак толкова голям автомобил не ми трябва.
Въпреки, че витото не е много голям.
Там имаше едно, каравеле май беше, на фолксваген е мнооого яка машина. Имах познат с такова и беше уникално, но държи много висока цена."Моралните устои не могат да бъдат създадени с параграфите на закона".
К.М.
Comment
-
не споменавам Вито щото е дърво едни с задно предаване едни с предно едни на 16 цола други на 15,огромен волан и квадратна форма и вътре е трагично всичко е изсечено по прилича на руски автомобил,имам хиляди километри с Вито и не бих го взел за собствена консумация,това си е дървен бус да прекараш екипажа на Луфтханза от хотела до летището,отделно е доста скъп за подръжка спрямо това което предлага,си сложиш нещо в шоферската врата и пропада некъде си не можеш да бръкнеш с ръка да си го вземеш в движение,качваш се с отскок в него като се държиш за волана.
Comment
-
отново казвам туран, че явно ми се изгуби поста сред дискусията...
от всичките горе изброени коли е най-сигурен като поведение на пътя, вътре за пътниците е широк да си ебе, а багажника му е пре-достатъчен за каквото се сетиш
седалките му са удобни и задните всяка от тях се мести индивидуално наперд назад и се вади от колата за отрицателно време
ергономичен е много, а качеството на изработката на интериора просто е светлинни години пред всичките пежа, ситроени, опели, и тем подобни празници на пластмасата
вози малко по-твърдо в сравнение с горе изброените екземпляри за да е по-стабилен, но за сметка на това за такава кола върви и изглежда приятно
пак повтарям за ремонтите - за 6 години и 200 хил. км са му направени ремонти за около 3-4 хиляди лева - това със смяна на тампони и накладки ОБЩО
Части бол, китайски, стари, оригинални - все на приемливи цени
ако е такъв с някоя и друга екстра като чейнджър и кожа тук таме по купето направо няма какво да го сравняваме с другите талиги
да не говорим за паразитни шумове и т.н. - единственото нещо, което може да скърца в тази кола е багажа ти и задната врата про осукване и слизане от огромен наклон - вратите й все още се затварят като на чисто нова кола и следи от употреба почти няма, нищо, че имахме куче, редовно се возят малки деца в нея и се кара ноооон стопLast edited by Stoyan Georgiev; d.m.y г., 15:23.sigpic
днес съм в почивка ---
Comment
-
Първоначално публикувано от Stoyan Georgiev Покажи съобщениеотново казвам туран, че явно ми се изгуби поста сред дискусията...
нея и се кара ноооон стоп
Ще ги поогледам на живо, но като всеки фолксваген държат висока цена."Моралните устои не могат да бъдат създадени с параграфите на закона".
К.М.
Comment
-
...някой спомена ли за Форд Транзит.....казах ви, че ще стигнете до автобусите......така е като чешате прасето....
Аз му предлагам Волксваген Транспортер или Каравел с перденца))....ниска цена...разхода не от значение за него....става и ладов мотор да му хакне,ако има проблем....абе това е колата ....да си вози тиквите...
По добре палава италианка, отколкото скучен германец....
https://www.youtube.com/watch?v=oE29b_nLoFE
Comment
Comment