Известие

Collapse
No announcement yet.

Избор на миниван.

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Аз също си търся ван,след няколко месеца гледане се спрях на Крайслер Гранд Вояжер,2.0или 3.0 бензин,след 2002г.
    Има варианти и с Алфов мотор 2.4жтд ама за сега ще се въздържа.
    Остана само да събера някой лев и скачам на един такъв.
    155 TS 8V-Medium +146 1,6 Boxer
    Suzuki Gsx-r K6 1000+Suzuki VStrom 650-служебния+Ducati 800SS-R.I.P.

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от soldier81 Покажи съобщение
      Аз също си търся ван,след няколко месеца гледане се спрях на Крайслер Гранд Вояжер,2.0или 3.0 бензин,след 2002г.
      Има варианти и с Алфов мотор 2.4жтд ама за сега ще се въздържа.
      Остана само да събера някой лев и скачам на един такъв.
      Абе и аз ги гледах, но имам колега с такъв и каза, че поддръжката била по-скъпичка.
      "Моралните устои не могат да бъдат създадени с параграфите на закона".
      К.М.

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от soldier81 Покажи съобщение
        Има варианти и с Алфов мотор 2.4жтд ама за сега ще се въздържа.
        Не е 2,4, а е 2,5, и не е на Алфа/Фиат, ами на VM Motori. Но си е DOHC Common Rail

        По-новите са с 2,8, пак на VM.

        До 2000 година има предкамерен 2,5 дизел пак на VM, който е като матора на Алфа 164 - оня с отделните глави.
        Volvo XC90 D5 '06
        Alfa Romeo Spider 2.0 '90
        Lancia Ypsilon 1.2 '00



        ex Alfa Romeo 156 1.9 JTD SW Distinctive '02
        ex Jeep Grand Cherokee 3.1 TD Limited '00
        ex Alfa Romeo 166 2.4 JTD Q2 '99

        Comment


        • #19
          Казах аз , че в дъното на историята седи тъщата...
          Сега ако чуе какви ги говори за дъщеря й........горко му на прасето.......
          По добре палава италианка, отколкото скучен германец....
          https://www.youtube.com/watch?v=oE29b_nLoFE

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от Susscrofa Покажи съобщение
            ...........
            Не знам, но в еспейса някак си дишам и се чувствам комфортно, в зафирата се чувствам по-зле от колкото в алфата.
            .........................
            Еспас и Зафира не могат да се сравняват по обем. Зафирата е компромис. Между другото да те изненадам, че обслужване на ремъци и ролки на 2,0турбо бензиновия мотор се прави на 120 хиляди км и струва към 300 лева в Рено. А интервалът за смяна на маслото го дават на 30 хил.км. Това дори и да намалиш малко интервалите, пак са си много километри. Но си приготви пари и за багажник на тавана, защото ако ползваш седемте седалки, няма много място за багаж. Зет ми вече си купи.

            Comment


            • #21
              Моят пост беше зле формулиран. Но като цяло аз ако ми трябва такава кола си вземам веднага Зафира с дизелов агрегат. А по класацията на Пинко за Тоурана не мога да кажа нищо - вероятно е така, но е факт също, че имам над 10 човека приятели и познати с такъв казан и сме разговаряли надълго и нашироко за него, и никой не се е оплакал от нещо съществено. А повечето екземпляри са дърти и доста експлоатирани. Но както и да е.
              Alfa Romeo Brera 2.4 JTDm 210 кавала ... и малко отгоре
              Alfa Romeo 159 1.9 JTDm SW .. бързият влак
              Renault Clio DCi 2018 .. без коментар .. да е щастлива жената

              Comment


              • #22
                Първоначално публикувано от gari Покажи съобщение
                Еспас и Зафира не могат да се сравняват по обем. Зафирата е компромис.
                Да, Зафирата е малко по-малка и субективно е по-тясна вътре. Но това има значение в редките случаи, когато натовариш колите до горе (с буркани, както се спомена). Но колко пъти в годината ще се случи това? И вероятно при добро подреждане на багажа разликата между това, което ще се събере в Еспаса и Зафирата няма да е особено голяма. Седалките на Зафирата се сгъват под пода, докато на Еспаса трябва да се демонтират и оставят някъде - в гараж например, защото са огромни и тежки като диваните в хола. А ако нямаш гараж? Другия вариант е да тръгнеш за село и да оставиш седалките в София - ама ако се наложи да возиш някой?

                Освен това Зафирата си се управлява, завива, дори паркира като лека кола, докато оня френски автобус се люля като параход в бурно море, клати, плаши се от бързите завои и да не ти се налага да го караш по тесните улички из града, а за паркиране направо.... А волана все едно му е забучен в буркан с гъст мед - нищо не се усеща докато въртиш...
                Last edited by pinko; d.m.y г., 12:34.
                Volvo XC90 D5 '06
                Alfa Romeo Spider 2.0 '90
                Lancia Ypsilon 1.2 '00



                ex Alfa Romeo 156 1.9 JTD SW Distinctive '02
                ex Jeep Grand Cherokee 3.1 TD Limited '00
                ex Alfa Romeo 166 2.4 JTD Q2 '99

                Comment


                • #23
                  И все пак, ако зафирата беше на базата на вектрата, нямаше да има грешка.

                  В гранд еспейса, ако махнеш седмата седалка има предостатъчно място за багаж.
                  "Моралните устои не могат да бъдат създадени с параграфите на закона".
                  К.М.

                  Comment


                  • #24
                    Абе за по-новите еспейси не знам ама от 2-ката имам много добри впечетления. Простичкия турбо дизел е страшно надежден! Вози много приятно, с 5 места като е отзад има много място за буркани и въпреки че е старичак си има глезотиики като най-основната климатик. Евтини са и са толкова надеждни че се изплащат многократно

                    Comment


                    • #25
                      Първоначално публикувано от Susscrofa Покажи съобщение
                      И все пак, ако зафирата беше на базата на вектрата, нямаше да има грешка.

                      В гранд еспейса, ако махнеш седмата седалка има предостатъчно място за багаж.
                      Да, има, една идея повече, отколкото при Зафирата - факт.

                      Но ако трябва да сгънеш втория ред - за нещо по-дълго:



                      И имай предвид, че тия огромни фотьойли тежат адски много - според мен около 40-50 кила всеки. И дори и в сгънато положение заемат незначително по-малко място, отколкото в разгънато. Само си помисли - ако нямаш гараж и не живееш в къща, къде ще ги складираш тия топузи, дето са големи колкото руски цветен телевизор Рубин и тежат горе-долу толкова? Ще ги качваш с асансьора в апартамента?

                      Докато при Зафирката:



                      Сгъваш, разгъваш, всичко остава в колата, възможни са всякакви конфигурации, може и слаботелесна жена да се справи - при Еспаса трябва да си Янко Русев
                      Volvo XC90 D5 '06
                      Alfa Romeo Spider 2.0 '90
                      Lancia Ypsilon 1.2 '00



                      ex Alfa Romeo 156 1.9 JTD SW Distinctive '02
                      ex Jeep Grand Cherokee 3.1 TD Limited '00
                      ex Alfa Romeo 166 2.4 JTD Q2 '99

                      Comment


                      • #26
                        Първоначално публикувано от pinko Покажи съобщение
                        .........................
                        Освен това Зафирата си се управлява, завива, дори паркира като лека кола, докато оня френски автобус се люля като параход в бурно море, клати, плаши се от бързите завои и да не ти се налага да го караш по тесните улички из града, а за паркиране направо.... А волана все едно му е забучен в буркан с гъст мед - нищо не се усеща докато въртиш...
                        Ей тука за завоите с френския автобус никак не си прав. Ако си карал някой с изпуснали амортисьори, може. Наред ли е всичко се държи дори по-добре от някой леки автомобили. Аз понеже съм чел доста за тези, преди зет ми да си купи, това е силна страна в Еспас 4. Центърът на тежестта е сметнат много добре и именно за това е лесно водим в завои. Ако искаш ще потърся точно тази информация за центърът на тежестта на Еспас 4.

                        Comment


                        • #27
                          Е не харесваш рендето, Пинко, и това си е!

                          Ще огледам зафирите.
                          Ама се чудя дали да не огледам в такъв случай и мицуб. грандис, при него също така падат седалките, мисля че и авенсис версо пак е така.
                          "Моралните устои не могат да бъдат създадени с параграфите на закона".
                          К.М.

                          Comment


                          • #28
                            Хайде и аз да се включа сериозно........
                            Според мен Зафирата превъзхожда всички останали.....но забравихте и тези японски представители...

                            http://automedia.investor.bg/read/225.html

                            http://automobiles.honda.com/odyssey/

                            В хондата ще намериш голям простор....моето прасе.....и за жената ще намериш работа да прахосмучи))
                            Last edited by Бобби; d.m.y г., 13:46.
                            По добре палава италианка, отколкото скучен германец....
                            https://www.youtube.com/watch?v=oE29b_nLoFE

                            Comment


                            • #29
                              Първоначално публикувано от Бобби Покажи съобщение
                              Хайде и аз да се включа сериозно........
                              Според мен Зафирата превъзхожда всички останали.....но забравихте и тези японски представители...

                              http://automedia.investor.bg/read/225.html

                              ng-elite-2014-4.jpg&imgrefurl=http://www.slashgear.com/hondas-2014-odyssey-touring-elite-minivan-features-in-car-vac
                              Гледах и това, заедно с хонда стрийм.
                              Това, което ме дразни е, че задната седалка е като пейка.
                              Не случайно го сравняват с рено гранд сценик, а не със спейса,
                              "Моралните устои не могат да бъдат създадени с параграфите на закона".
                              К.М.

                              Comment


                              • #30
                                Първоначално публикувано от pinko Покажи съобщение
                                Т.нар. Еврованове (http://en.wikipedia.org/wiki/Eurovans) определено не са препоръчителни. Наистина. Доста бъгави модели излязоха, макар че последните са малко по-добре сглобени и изработени. Макар че и те имат забележителни драми с плъзгащите се врати например. И не само тях ...

                                За Киа-та просто забрави - имаме такава служебна (2,9 дизел ръчка), вярно, голяма е, но иначе е ужасна - гори като ламя (и на дълъг път си лапка около 10, в града под 13-14 просто не може да слезе), не върви, дрънчи като контейнер за боклук и направо се разглобява в движение.

                                Турана е най-бъгавия автомобил в историята на марката Холцваген. И продължава да е на почетното първо място, ама отзад напред в класацията по надеждност на Ауто Билд.

                                Моя съвет, и то категоричен, е Орел Зафира (2005-2011), задължително с 1,9 JTD маторя (120 или 150 коня) и по възможност с автомат (мноу здрав 6-степенен Айсин http://en.wikipedia.org/wiki/AWTF-80_SC). Много хубав, добре изработен, хитроумно замислен и здрав автомобил с евтина поддръжка (реално е на базата на Астра). И много икономичен, един колега си купи такъв новичък от София Ауто през 2007 г. (120 коня ръчка) и досега (90 000 км) няма абсолютно никакви проблеми, гори му 8-9 в града и 5-7 на дълъг път.
                                имаме от 6 години купуван нов ФВ Туран ЕкоФуел - до момента единствено бобина, 2 лагера в скоростната и 1 дюза са сменяни - окачването не го броя щото там си е до собствена експлоатация - само тампони сме сменяли така или иначе де

                                и така 200 хил км
                                sigpic
                                днес съм в почивка ---

                                Comment

                                Working...
                                X