Известие

Collapse
No announcement yet.

Колебания между 166 и 156

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Колебания между 166 и 156

    Здравейте. Все още не сме колеги, но в най-скоро време ще станем, надявам се. Както вече в заглавието на темата стана ясно се колебая между Алфа 166 бензин 2000 кубика и 156 бензин 1800 кубика TS
    Не ги знам нито като здравина, нито като поддръжка как са, също и от към харч на бензин. Повече ми допада 166 от към екстри и удобство - големина и комфорт. Може и да се залъгвам. Не знам и аз за това питам вас. Ще се радвам да ми помогнете.
    Поздрави и благодаря!

  • #2
    Моето мнение е като на Мечо Пух - "колкото повече, толкова повече".
    Е и ремонтите ще са по-скъпички, но удоволствията се заплащат.
    На кратко 166.
    Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

    Comment


    • #3
      166 е определено по - голямата и удобна кола. Все пак е 30см по - дълга, а е и по - широка. Поддръжката на окачването ѝ е по - скъпа, някой колега може да ти обясни защо, иначе можеш да погледнеш в раздела за 156 и 166 има тема за ремонти.
      '98 Alfa Romeo 156, 2.0TS LPG
      '05 Audi A6 4.2i

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от SLADE Покажи съобщение
        Здравейте. Все още не сме колеги, но в най-скоро време ще станем, надявам се. Както вече в заглавието на темата стана ясно се колебая между Алфа 166 бензин 2000 кубика и 156 бензин 1800 кубика TS
        Не ги знам нито като здравина, нито като поддръжка как са, също и от към харч на бензин. Повече ми допада 166 от към екстри и удобство - големина и комфорт. Може и да се залъгвам. Не знам и аз за това питам вас. Ще се радвам да ми помогнете.
        Поздрави и благодаря!
        166 2.0 избягвай Малко по-добре са по-новите със 6 скорости, но избягвай. По-добре си вземи 2,5, а най-добре 2,4 дизел. 1,8 е по-елементарен мотор и като цяло по-здрав. 156 е Алфата с най-кекавото окачване.
        sigpic
        156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
        "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

        Comment


        • #5
          Да разбирам, че между 166 и 156 е по-добре 166 от към окачване и т.н. Но да се насоча към дизеловия мотор 2.4JTD
          Какво му е на бензиновия 2.0 - много харчи, малко върви и много се чупи или? И какво е хубавото в 2.4JTD
          Благодаря!

          Comment


          • #6
            Дизела уж вървял повече, но като смениш веднъж маховика или не дай си боже турбината се оказва, че си купил колата още веднъж. Като цена за километър, 2.0 на газ излиза най-евтино. Шест цилиндровите са добри, но харчат прекалено и ГИ за тях е два бона. Каквото и да вземеш гледай да е читаво, иначе си приготви още веднъж цената на колата. В раздел продава има една 166 дизел, обърни и внимание. Успех с покупката.

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от Doomguy Покажи съобщение
              ... Каквото и да вземеш гледай да е читаво, иначе си приготви още веднъж цената на колата...
              Абсолютно точно
              ...
              155 1,6 TS 16V `96
              166 2,4 JTD `99
              147 1,9 JTDm 8V `07

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от SLADE Покажи съобщение
                Какво му е на бензиновия 2.0 - много харчи, малко върви и много се чупи
                Пусни си тото
                sigpic
                156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
                "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от SLADE Покажи съобщение
                  ........ Но да се насоча към дизеловия мотор 2.4JTD
                  Какво му е на бензиновия 2.0 - много харчи, малко върви и много се чупи или? И какво е хубавото в 2.4JTD
                  Благодаря!
                  Да кажем, че JTD мотора е по-дуракоустойчив от 2.0ТS.
                  Ако сполучиш с обгрижван TS и продължиш в същия дух (под обгрижване разбирам каране с хубаво масло, редовна смяна на консумативи и избягване на обороти над 6К за продължително време), няма да имаш проблеми.


                  159 1.8 MPI
                  166 2.0 TS (ex)

                  Comment


                  • #10
                    Е, да... То е ясно - като цяло дизеловите мотори са по-здрави(дуракоустойчиви) на каквато и да е марка кола! За това и са по-скъпи като цяло. Иначе да - на жена и кола както уцелиш, късмет. Благодаря Ви за което.

                    P. S. JTD-то на дълго не би ли трябвало да дава по-добър разход на гориво отколкото 2.0 бензин с газ?
                    Насочил съм се към бензина, защото е атмосферка и според мен ще е по-добре като е без турбо - не знам...
                    Благодаря отново

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от SLADE Покажи съобщение
                      Е, да... То е ясно - като цяло дизеловите мотори са по-здрави(дуракоустойчиви) на каквато и да е марка кола!
                      При Алфа е малко по-особено - 2,0TS го избягвай, казвам ти го нищо, че имам същата
                      Първоначално публикувано от SLADE Покажи съобщение
                      JTD-то на дълго не би ли трябвало да дава по-добър разход на гориво отколкото 2.0 бензин с газ?
                      На един и същ стил на каране 2,4JTD гори градско/извън 9/6, а 2,0TS гори 16/11 газ + бензин.
                      sigpic
                      156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
                      "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

                      Comment


                      • #12
                        Ееееб*хтии разхода, колега. Направо ме отказа с този разход, дори като изключа останалите неща.
                        А като цяло 156 и 166 твърдо 166, нали? Искам по-голяма кола, а тя е по-голяма и щом 156-цата е с кекаво окачване най-вероятно 166-цата е по-добрия вариянт?
                        Благодаря!

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от SLADE Покажи съобщение
                          Ееееб*хтии разхода, колега. Направо ме отказа с този разход, дори като изключа останалите неща.
                          А като цяло 156 и 166 твърдо 166, нали? Искам по-голяма кола, а тя е по-голяма и щом 156-цата е с кекаво окачване най-вероятно 166-цата е по-добрия вариянт?
                          Благодаря!
                          166 е по-голямата мания, но това си е субективно.
                          sigpic
                          156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
                          "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

                          Comment


                          • #14
                            Ей тая 2.0 направо я разбихте декември ще направя 9 г от както карам 2.0 и до сега не съм имал проблеми с тази кола като изключ ходовата част дебитомер свещи ламбда и акумулатор,сега ми предстои смяна на кабели
                            sigpicAlfa Romeo 156 1.8ts-2000г
                            Alfa Romeo 156 2.0ts-1998г

                            Comment


                            • #15
                              Стефо, разхода и е голям. Аз имам Опел Омега 2.0 автоматик - комби, голям дръгел... С развален датчик за положение на разпределителен вал и го няма този разход, ако наистина е така.

                              Comment

                              Working...
                              X