Известие

Collapse
No announcement yet.

Кога и защо КАТ имат право да ни спират

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    това с тия таблети е много стара идея от преди 15 години за крадени коли и нередовни водачи,цялата база данни се въвежда и се лепи една спирала на предното стъкло/задължително за всички мпс/ и четеца представлява един голям пласмасов тефтер с екранче и като насочи срещу тебе пуска лъч в движение и връща данните, система за електронно маркиране,беше разработка съвместно с МВР,така и не стана нищо,сега ще видиме какво ще измислят,според мене нощтно време ще си спират пак на общо основание.

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от b_angelov Покажи съобщение
      Това може да стане само ако ме следят от 1км. с бинокъл.
      Ами не чакат те на адреса ти въобще не те гонят ако те няма там получаваш призовка
      156 2.4JTD 136+ PS

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от Jivko7777 Покажи съобщение
        Ами не чакат те на адреса ти въобще не те гонят ако те няма там получаваш призовка
        Щом не могат да боравят достатъчно бързо с таблета, за да преценят дали имат основание да те спрат, Защо просто не се заснема потока от коли на определено място и по късно (не в реално време) да бъдат правени справките за наличие на ГТП, ГО и пр. и респективно се разпращат и честитките. А процесът може и да се автоматизира с въвеждането на система за разпознаване на номерата.
        Изобщо с тези разсъждения се отклоняваме от темата.


        159 1.8 MPI
        166 2.0 TS (ex)

        Comment


        • #19
          Мда, дори при слаб трафик, куките ще станат луди да вкарват един по един номерата на всяко преминало МПС.
          Alfa Romeo GTV 2.0 16V Twin Spark 150hp
          Alfa Romeo 159 2.4 20V JTDm Q-Tronic 200hp

          Comment


          • #20
            няма да вкарват непосилно е на тоя етап,трябва да има чипове по колите от който да се черпи информация и да са свързани с граждански,кат,нарушения,данъци,прегледи,винетки и тн,когато те спре при проверка може да въведе данните и да види какво се случва което значи че ще имат интернет и компютри по колите което на тоя етап не виждам кой ще плати да стане,абе кви таблети бе имат 5 литра бензин на смяна те газови уредби да им сложат първо после таблети,много е кофти за катаджите с това "видеонаблюдение" не може да те спира и да те щави тя те снима камерата и те избягват да са "заедно",резнаха ги и с паяците сложиха им 10 камери и щом се запали двигателя се включва камерата и седи включена 40 минути след изгасен двигател,мисля че ще се завират по тъмни квартални улички в близко бъдеще и ще седят по бензиностанциите малко по-редовно от сега.

            Comment


            • #21
              Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
              Щом не могат да боравят достатъчно бързо с таблета, за да преценят дали имат основание да те спрат, Защо просто не се заснема потока от коли на определено място и по късно (не в реално време) да бъдат правени справките за наличие на ГТП, ГО и пр. и респективно се разпращат и честитките. А процесът може и да се автоматизира с въвеждането на система за разпознаване на номерата.
              Изобщо с тези разсъждения се отклоняваме от темата.
              Е на изхода от София на Цариградско нали има такава камера която автоматично проверява

              ---------- Post added at 16:32 ---------- Previous post was at 16:31 ----------

              Първоначално публикувано от b_angelov Покажи съобщение
              Мда, дори при слаб трафик, куките ще станат луди да вкарват един по един номерата на всяко преминало МПС.
              Не всички ест. а тези които биха спрели примерно днес спира 30 коли, еми 30 коли ги минава през таблета "съмнителните"
              156 2.4JTD 136+ PS

              Comment


              • #22
                Тва с таблетите и електронния контрол не е трудно осъществимо, щом в Австрия да речем могат да засичат автоматично дали колата има винетка или не.......

                Първоначално публикувано от dilian alfa gtv Покажи съобщение
                Това в коя наредба го прочете колега.
                За кое по точно питаш?????
                Last edited by ФЕРАРИСТ; d.m.y г., 19:42.
                "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                Comment


                • #23
                  Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение

                  За кое по точно питаш?????
                  за прегледа те пита
                  156 2.4JTD 136+ PS

                  Comment


                  • #24
                    Първоначално публикувано от Jivko7777 Покажи съобщение
                    за прегледа те пита
                    Ми не съм прочел че не се иска, просто прочетох какво се иска да се носи от водача и ГТП не е между тях......
                    "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                    F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                    Comment


                    • #25
                      Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
                      Ми не съм прочел че не се иска, просто прочетох какво се иска да се носи от водача и ГТП не е между тях......
                      Задължително е да имаш документ, с който да удостовериш, че имаш преминат годишен технически преглед
                      А за цялата ситуация мога да изкажа своето мнение стоейки от другата страна, въпреки че ще е от без значение:
                      -Не ми се стои по 12 часа прав, да се карам с хората: Г-не Вие еди какво си...
                      А той: Ааа не бе бъркаш се...
                      -Не ми се чака по 10 мин да направя справка с дежурен за лице или МПС. Искам таблета да ми дава всичките данни необходими за работата ми. Компютърната ми грамотност е повече от достатъчна, не са ми нужни още двама, за да се справя.
                      -Едно ПТП отнема не по-малко от 1 час, "махането' на палка е напълно безсмислено. Водач трябва да се спира само с патрулен автомобил, заставайки зад него, на предният прозорец да записва камера, а на всеки от патрула полицай малък микрофон.
                      -Заплащането да е главно върху свършена работа, а не добавка от 30лв!
                      -Едно от най-важните промени трябва да са в отношението на хората един към друг. Аз съм на работа и искам да си я свърша, всякакви излишни разговори, пазарлъци и т.н. са напълно излишни. Спрян е водач, защото е в нарушение!
                      Има и мн др неща за промени, който не са измислени от вчера.
                      Alfa Romeo 156 2.4JTD '02, Fiat Punto 1.2 16V '00, Alfa Romeo 155 2.0 16V - ex, Сузуки Бандит 400 VC '94 - ex, Дукати S4 '02

                      Comment


                      • #26
                        Темата се занася в типично нашенски стил.
                        Още Богомил Бонев забрани на полицията да спира колите, без да са извършили нарушение и да не клечат в драките.
                        Както винаги, царят дава пъдарят не дава. На местно ниво тая заповед се бламира.
                        Задавате въпроси от сорта: ами ако съм без винетка, преглед.....
                        Хората карат и без книжки и ако ги спрат, първият им въпрос е: "Какво нарушение съм извършил, за да ме спирате?"
                        Ето тука е квинсистенцията на тоя проблем.
                        Точно това е презумпцията за невинност.
                        Не може да те спират, без да са уверени, че има нарушение.
                        Това е като да започнат да арестуват без причина, а пък после след сто оки бой да се съставят обвинения. Ясно е, че все нещо ще си сгрешил в тоя живот.
                        При нас се спира поголовно, защото така е най-евтино да се демонстрира дейност. Освен това и държавата ни е репресивна. Тя винаги и по всяко време ни демонстрира, как може да ни окошари за нищо.

                        Не забравяйте, че полицията в България не е в услуга на гражданите и под граждански контрол, а е репресивна институция
                        На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                        Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                        Comment


                        • #27
                          Първоначално публикувано от Lqnkata Покажи съобщение
                          Задължително е да имаш документ, с който да удостовериш, че имаш преминат годишен технически преглед .
                          Добре, обаче къде в нормативната уредба е упоменато точно това?

                          Comment


                          • #28
                            Най ме дразнят разни курвенски засади зад храстчета, хълмчета и навсякъде, където обичат да се крият родните полицаи. Преди два месеца, когато ми взеха талона се бяха паркирали на паркинг с цивилна кола без надписи до други автомобили и скочиха на пътя като зайци. Така щях да сгазя един на карулката пред изхода на Софийското околовръстно по посока магистрала Тракия. Ентусиазиран от нарушител, който кара в лявото платно се изстреля пред мен, като се дръпна назад в последния момент. За малко да го шибна с огледалото пустия му катаджия.

                            Comment


                            • #29
                              Това с клечането по храстите няма да мине, до като катаджиите се пресират за количество актове на смяна. Ако не са актове, то ще са рушвети. Има цели управления уличени в корупция.
                              А нашите полицаи още не могат да разберат, че не са милиционери от времето на Вълко Червенков.
                              Спира ме симпатично момче, излизам и му подавам документите. Времето е лятно, а малката е заспала в столчето. Катъра имаше затъмнени задни стъкла, точно заради бебето.
                              -Е аз сега как да видя, какво има вътре- усмихва се дечко в униформа и ми става едно драго...
                              - Ами няма да видиш!- подемам го аз-Карам човек без паспорт.
                              Ухили се, защото човека без паспорт се събуди, но рече:
                              -Добре де, ние как да си вършим работата, като сте затъмнили стъклата и не виждаме какво има вътре?

                              Ето това дразни, Лянка!
                              То е като да питаш, защо си си сложил пердета на прозореца на къщата. Ами няма да ми гледате в колата бе! Може пък от зад да се чукат!
                              Такива са правилата!
                              Защо трябва да се погазват непрекъснато правата на гражданите, а полицията, която уж трябва да ги защитава, най-безсрамно да ги нарушава?!
                              Ето, отговори ми на тоя въпрос!
                              На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                              Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                              Comment


                              • #30
                                Първоначално публикувано от Lqnkata Покажи съобщение
                                Задължително е да имаш документ, с който да удостовериш, че имаш преминат годишен технически преглед
                                Малко наизуст пишеш неща който просто си мислиш че няма как да не са така, защото ти звучат абсурдно, не си проверил черно на бяло как стоят нещата, просто си мислиш че ГТП е чудовищно важен документ и няма как да не трябва да го носиш......
                                Ми да, ама не - ЗДвП ясно гласи:
                                Чл. 100. (1) (Предишен текст на чл. 100 - ДВ, бр. 6 от 2004 г.) Водачът на моторно превозно средство е длъжен да носи:
                                1. (доп. - ДВ, бр. 51 от 2007 г.) свидетелство за управление на моторно превозно средство от съответната категория и контролния талон към него;
                                2. (доп. - ДВ, бр. 51 от 2007 г.) свидетелство за регистрация на моторното превозно средство, което управлява и за тегленото от него ремарке;
                                3. (изм. - ДВ, бр. 103 от 2005 г., в сила от 01.01.2006 г., доп. - ДВ, бр. 51 от 2007 г.) документ за сключена задължителна застраховка "Гражданска отговорност" на автомобилистите за моторното превозно средство, което управлява и за тегленото от него ремарке;
                                4. (изм. - ДВ, бр. 43 от 2002 г., в сила от 26.04.2002 г., изм. - ДВ, бр. 51 от 2007 г., изм. - ДВ, бр. 93 от 2009 г., в сила от 25.12.2009 г.) превозните документи, определени от министъра на транспорта, информационните технологии и съобщенията;
                                5. (нова - ДВ, бр. 51 от 2007 г.) при напускане на територията на страната - валиден международен сертификат за "Гражданска отговорност" на автомобилистите за чужбина - "Зелена карта".
                                (2) (Нова - ДВ, бр. 6 от 2004 г., изм. - ДВ, бр. 51 от 2007 г., изм. - ДВ, бр. 39 от 2011 г.) Водачът на моторно пътно превозно средство е длъжен да залепи валиден винетен стикер за платена винетна такса съгласно чл. 10, ал. 1, т. 1 от Закона за пътищата в долния десен ъгъл на предното стъкло на моторното пътно превозно средство при движение по републиканските пътища и да премахва незабавно винетния стикер след изтичането на неговата валидност.
                                (3) (Нова - ДВ, бр. 51 от 2007 г.) Водачът на моторно превозно средство, което не е било спряно от движение, е длъжен да залепи в долния ляв ъгъл на предното стъкло на моторното превозно средство валиден стикер на знак за сключена задължителна застраховка "Гражданска отговорност" на автомобилистите и да носи контролен талон към знака. Когато моторното превозно средство технологично не разполага с предно стъкло и е невъзможно стикерът на знака да бъде залепен на указаното място, същият стикер на знака се залепва на застрахователната полица, която се носи от водача на моторно превозно средство, и при проверка се представя заедно с контролния талон.
                                Някъде да виждаш знак или изискване да представяш или носиш ГТП - не виждаш......
                                Единствено е упоменато в друг член че МПС-тата минават периодично тех. преглед и дотам - никъде не пише че си ЗАДЪЛЖЕН да го носиш........тъпо е, но е факт.......и това по презумпция не те задължава да доказваш че си минал ГТП.......в закона има красива дупка в това отношение.......ако се разтърсиш из нета има доста съдебни решения който отменят наказания за неносене на документ за ГТП.....
                                Last edited by ФЕРАРИСТ; d.m.y г., 23:45.
                                "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                                F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                                Comment

                                Working...
                                X