Последния път случката беше следната. Размахва се палката по обяд на пътя между Младост и Горубляне. Там който е минавал знае че е право като конец. Та спираме ние и "служителя на закона" почва : Спрях ви защото мислех че сте без колани ама сега виждам че сте си ги сложили. Но понеже така и така сте спрели дайте си документите. Обаче норвежката шофьорска книжка бързо му охлади ентусиазма.
Известие
Collapse
No announcement yet.
Кога и защо КАТ имат право да ни спират
Collapse
X
-
Първоначално публикувано от Alexanderbb Покажи съобщениеПоследния път случката беше следната. Размахва се палката по обяд на пътя между Младост и Горубляне. Там който е минавал знае че е право като конец. Та спираме ние и "служителя на закона" почва : Спрях ви защото мислех че сте без колани ама сега виждам че сте си ги сложили. Но понеже така и така сте спрели дайте си документите. Обаче норвежката шофьорска книжка бързо му охлади ентусиазма.156 2.4JTD 136+ PS
Comment
-
Първоначално публикувано от Jivko7777 Покажи съобщениеКакAlfa Romeo 155 2,5 TD 12.1994 recicled
Alfa Romeo 156 2,4 JTD SW 04.2003 EX
Peugeot 508 RXH 02.2013
Comment
-
Първоначално публикувано от Alexanderbb Покажи съобщениеПоследния път случката беше следната. Размахва се палката по обяд на пътя между Младост и Горубляне. Там който е минавал знае че е право като конец. Та спираме ние и "служителя на закона" почва : Спрях ви защото мислех че сте без колани ама сега виждам че сте си ги сложили. Но понеже така и така сте спрели дайте си документите. Обаче норвежката шофьорска книжка бързо му охлади ентусиазма.и като му се охладил ентосиазма да не ти врътна случайно нещо под кръста а
Last edited by etrovskii; d.m.y г., 16:15.Има само две мнения по въпроса – грешното и моето!
Comment
-
Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщениеМалко наизуст пишеш неща който просто си мислиш че няма как да не са така, защото ти звучат абсурдно, не си проверил черно на бяло как стоят нещата, просто си мислиш че ГТП е чудовищно важен документ и няма как да не трябва да го носиш......
4. (изм. - ДВ, бр. 43 от 2002 г., в сила от 26.04.2002 г., изм. - ДВ, бр. 51 от 2007 г., изм. - ДВ, бр. 93 от 2009 г., в сила от 25.12.2009 г.) превозните документи, определени от министъра на транспорта, информационните технологии и съобщенията;
Точно тук попада и техническият преглед.Lexus IS200
Comment
-
Първоначално публикувано от Mind_Control Покажи съобщениеМай, май и ти не си си проверил нещата:
4. (изм. - ДВ, бр. 43 от 2002 г., в сила от 26.04.2002 г., изм. - ДВ, бр. 51 от 2007 г., изм. - ДВ, бр. 93 от 2009 г., в сила от 25.12.2009 г.) превозните документи, определени от министъра на транспорта, информационните технологии и съобщенията;
Точно тук попада и техническият преглед.
ПРЕВОЗНИ ДОКУМЕНТИ - ПРЕВОЗ......касаещи нещо което се превозва, и за тях тоя министър е определил че се изискват ПРЕВОЗНИ документи - дърва, храни, месо, горива, опасни и инертни материали, химия, придружаващите ги пътни листове, маршрути и прочее.......понеже тия превозни документи са доста и не върви да са описани в 20 - 30 точки или алинеи, са поставени под общия знаменател превозни документи.......и не касаят ГТП......
Ако не вярваш на мене, виж например едно съдебно решение, ако искаш да видиш още, напиши например "нарушение по чл 100, ал 4" в Г и ще ти излязат няколко подобни съдебни решения......
http://www.rs-sredec.org/CMS_ADM/ima...131%202011.docLast edited by ФЕРАРИСТ; d.m.y г., 19:21."Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTRF=M x A - Исак Нютон - amateur.....
Comment
-
Значи, минавам си ГТП, служителят ми маха старата уепенка и лепи новата.Дават ми документ за минал ГТП и ми казват, че е добре да го нося със себе си.Пъхам го в жабката на колата или го мушвам в джоба на сенника.Де е проблема дори и да ми го поискат.
От 27 години съм шофьор, активен, и никога до сега не са ме спирали ей така.Винаги е имало причина.Какъв е смисъла от камерите ако трябва да знаем къде са, пък и дали работят.Дали са се скрили в храстите и те целят с радар или са в цивилна кола, работа на катаджиите е да следят за спазването на закона,а наше задължение е да го спазваме.То по тая логика и крадците ще недоволстват че са ги изненадали на "работното " им място.По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
Alfa Romeo 156 1.8ts 2001
Comment
-
Първоначално публикувано от Alexanderbb Покажи съобщениеМисля че със същия успех брат ми можеше да му даде и карта за библиотека. Повъртя я в ръце с умен поглед и му я върна. Ичевидно норвежкия не му беше сила
Първоначално публикувано от dimitar_vd62 Покажи съобщение.То по тая логика и крадците ще недоволстват че са ги изненадали на "работното " им място.
А виж как стоят нещата:
Слагаш си камера да ти охранява колата, ама ако няма табелка, че има видео-наблюдение, апаша, който ти краде колата после може да претендира, че си му нарушил правата и не само да му отпадне обвинението, но и да те съди.
Спипваш го да краде в къщата ти и вместо да го застреляш на място, закона изисква да прецениш силата на въздействието, което ще му окажеш. да не си превишиш правата.
Тоест да си сложиш динамо-метричен ключ и с него да го налагаш по главата.....
Искаш ли още простотииНа където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.
Comment
-
Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщениеНе бъди толкова сигурен! Книжката, за да е валидна у нас, трябва да е поне още на френски или английски. Освен това, категориите си личат съвсем просто. Ако това не е така, може много лесно да конфискува книжката и да му състави един хубав акт с всичките последици от това.
Ами просто каза една истина, дето на теб не ти се вярва.
А виж как стоят нещата:
Слагаш си камера да ти охранява колата, ама ако няма табелка, че има видео-наблюдение, апаша, който ти краде колата после може да претендира, че си му нарушил правата и не само да му отпадне обвинението, но и да те съди.
Спипваш го да краде в къщата ти и вместо да го застреляш на място, закона изисква да прецениш силата на въздействието, което ще му окажеш. да не си превишиш правата.
Тоест да си сложиш динамо-метричен ключ и с него да го налагаш по главата.....
Искаш ли още простотииПо-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
Alfa Romeo 156 1.8ts 2001
Comment
-
Първоначално публикувано от dimitar_vd62 Покажи съобщение.Де е проблема дори и да ми го поискат..
Принципно не е проблем да ти поискат и акт за раждане, само че ГТП е уж важен документ, и все си мисля че както не е проблем да се носи, така и да се напише със 2-3 думи че той ТРЯБВА да се носи......ГО, СУМПС, винетка се споменават, а това не.......и щом различни съдилища в БГ определят с решения че ГТП не е бил изискуем и задължителен за представяне по време на проверката, значи в закона няма тълкувание, а безспорно определение.......
Което значи че тая практика на КАТ е ощетила доста народ, щото аз досега не съм видял проверяващ дето да го знае това......а щом контролиращата институция не може да прилага закона(и не го познава), то това автоматично дава "косвеното" право на контролирания обект да се спасява както може......."Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTRF=M x A - Исак Нютон - amateur.....
Comment
-
[QUOTE=mordohy;1254376]Не бъди толкова сигурен! Книжката, за да е валидна у нас, трябва да е поне още на френски или английски. Освен това, категориите си личат съвсем просто. Ако това не е така, може много лесно да конфискува книжката и да му състави един хубав акт с всичките последици от това.
Няма да влизам в темата колко езиково грамотни са патрулите на охранителна полиция. А конфискуването на валиден документ от друга страна (която уточнявам не е България и си защитава гражданите) и писането на акт ( не известно за какво), е по-скоро проблем за самия пишещ актаAlfa Romeo 155 2,5 TD 12.1994 recicled
Alfa Romeo 156 2,4 JTD SW 04.2003 EX
Peugeot 508 RXH 02.2013
Comment
-
Чужда книжка от ЕС или Швейцария за да няма проблеми, трябва да има легализиран превод, за това на какъв език е в закона не се споменава нищо....И принципно малко хора дори и по висшите етажи на КАТ са запознати как се процедира с задържане на документ собственост на друга държава.......особенно ако случая не е упоменат изришно в ЗДвП и е нужно някакво тълкувание.....Last edited by ФЕРАРИСТ; d.m.y г., 12:11."Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTRF=M x A - Исак Нютон - amateur.....
Comment
-
За да не се хващаме дума за дума, ще обобщя накратко:
Манталитета няма да ни се промени от носенето или не носенето на валиден стикер за ГТП.
И три вида СУПСТа от различни държави да изкараш, компетентен служител ще се справи без да го затрудниш особено (единствено му увеличаваш 'писането')
В крайна сметка съм разбрал едно:
Човек какъвто е не може да го скрие или промени!
Мн смешници станаха униформени за да им се повдигне поне малко самочувствието, но уви някой се усетиха др не разбраха, че си останаха мишки. Така и от другата страна (ако изобщо се делим на страни) тънки сметки и минавания между капките, ще се опитват всички, които мислят че това ще ги оправи. Не става така :/ Ако си насочим силите и времето в развиване на самите нас, няма да ни остава време за мишкуване и въпросът "дали ще ме хванат че съм пил" няма и да ни се налага да си го задаваме, примерно
Comment
-
Първоначално публикувано от Lqnkata Покажи съобщениеЗа да не се хващаме дума за дума, ще обобщя накратко:
Манталитета няма да ни се промени от носенето или не носенето на валиден стикер за ГТП.
И три вида СУПСТа от различни държави да изкараш, компетентен служител ще се справи без да го затрудниш особено (единствено му увеличаваш 'писането')
В крайна сметка съм разбрал едно:
Човек какъвто е не може да го скрие или промени!
Мн смешници станаха униформени за да им се повдигне поне малко самочувствието, но уви някой се усетиха др не разбраха, че си останаха мишки. Така и от другата страна (ако изобщо се делим на страни) тънки сметки и минавания между капките, ще се опитват всички, които мислят че това ще ги оправи. Не става така :/ Ако си насочим силите и времето в развиване на самите нас, няма да ни остава време за мишкуване и въпросът "дали ще ме хванат че съм пил" няма и да ни се налага да си го задаваме, примерно
Самата дискусия по темата показва, че хората искат да са наясно със закона. А както стана видно в него има много глупави пропуски, които като че ли са нарочно направени.
Като говорим за двете страни на барикадата, редно е да кажем как стоят нещата:
Стои патрул в центъра на града и чака някой да мине на жълто, за да го хване за канарче. Като че кой-знае какво може да се случи.
От друга страна спират да работят светофарите на възлово кръстовище и няма кой да застане да регулира движението.
Това, уважаеми г-н полицай насажда у редовия водач усещането, че КАТ съществува не за да ни помага а за да пълни хазната.
И когато това даден водач го наблюдава в продължение на повече от 30 години, омразата най-закономерния резултат.
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
Comment
Comment