Известие

Collapse
No announcement yet.

Fiat Bravo vs Citroen C4

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Fiat Bravo vs Citroen C4

    Жената иска нова кола. Тя си е харесала Citroen C4 първото поколение, аз й предлагам Fiat Bravo второ поколение. Която и от двете да е ще гледам да е с екстри. Кой се е сблъсквал с тия чудеса на инженерната мисъл?

    Ако на някой му хрумне също добро предложение за подобна кола в тия пари да казва.
    Last edited by ShoxXx; d.m.y г., 00:16.
    www.facebook.com/workshox

  • #2
    Първоначално публикувано от ShoxXx Покажи съобщение
    Жената иска нова кола. Тя си е харесала Citroen C4 първото поколение, аз й предлагам Fiat Bravo второ поколение. Която и от двете да е ще гледам да е с екстри. Кой се е сблъсквал с тия чудеса на инженерната мисъл?
    Фиат Браво 1,9 120коня, много много здрава колица, реално слаби места няма.
    Fiat Punto 1.4GT 1996
    Hyundai Tucson 2.0 2007
    Renault Clio 1.5 2019

    Comment


    • #3
      Първоначално публикувано от ShoxXx Покажи съобщение
      Жената иска нова кола. Тя си е харесала Citroen C4 първото поколение, аз й предлагам Fiat Bravo второ поколение. Която и от двете да е ще гледам да е с екстри. Кой се е сблъсквал с тия чудеса на инженерната мисъл?
      За мен лично Фиата е в пъти по-кола от френската чикия. Да не говорим за интериор, трябва човек да е леко извратен, за да предпочете С4 пред Бравото. Освен това тоя французин не вози, както старите французи, а ми се струва, че е даже по-върдо от Фиата. Имат проблеми с електрониката, а поне от моите наблюдение останах с впечатлението, че вложеното в тоя ситроен като средства за изработка и материали са по-малко отколкото във Фиат Пунто, а Бравото е доста по-добре от Пунто.
      Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

      Comment


      • #4
        То ние почнахме с бюджет 3000лв за няква втора кола, ама постепенно минахме през Punto 2, Grande Punto и тя се кефи на C4-ката. Аз гледах 1-2, само че чувам лоши отзиви за цялата електроника, с която е наблъскана колата. Отделно аз си падам по екстрите и точно там идва най-големия проблем - много екстри - много електроника - много проблеми.

        За Bravo-то знам всичко за двигателите, но от там нататък нямам никаква представа нито с кое окачване е, нито какви са му болежките. Мен лично повече ме кефи, нищо, че е по-скъпо от Сутиена.
        www.facebook.com/workshox

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от ShoxXx Покажи съобщение
          То ние почнахме с бюджет 3000лв за няква втора кола, ама постепенно минахме през Punto 2, Grande Punto и тя се кефи на C4-ката. Аз гледах 1-2, само че чувам лоши отзиви за цялата електроника, с която е наблъскана колата. Отделно аз си падам по екстрите и точно там идва най-големия проблем - много екстри - много електроника - много проблеми.

          За Bravo-то знам всичко за двигателите, но от там нататък нямам никаква представа нито с кое окачване е, нито какви са му болежките. Мен лично повече ме кефи, нищо, че е по-скъпо от Сутиена.
          Окачването на Бравото е като на Ситроена - елементарно. Отпред е с 1 ламаринен носач със сменяем шарнир и сменяеми втулки и Макферсон. Същото е и при Ситроена. Отзад и 2-те коли са на торсионна греда с 2 тампона и отделни пружини и амортисьори.

          Между другото има едно много тъпо решение в Ситроена, за да вложат по-малко средства, задните дискове за едно цяло с главината, а като резервна част са много скъпи. Освен това Бравото е и доста по-красиво от Ситроена. Ситроена бива само ако е с 2 врати, 4 вратия си е грозен.
          Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

          Comment


          • #6
            На мен лично ми допадат 2-3 неща в Цитронадата.

            - дисплея няма кьорава стрелка, всичко е дигитал
            - волана се върти яко и копчета колко щеш - някои отказват често
            - има завиващи фарове - яко се трошат

            Bravo-то щом не е с окачването на 156, значи е супер. В него бих казал, че повечето неща ми харесват, само не знам колко ще струва след 3 години.
            www.facebook.com/workshox

            Comment


            • #7
              Както споменаха преди мен, на двете коли им се сменя шарнира независимо от носача, което прави разходите в пъти по-малки от на която и да е Алфа. Иначе возията на ситрона е скапана, то друго не се и очаква с тази пейка, която са сложили за задно окачване. C4 не съм карал, но имам впечатление от C3, което е най-скапаната кола, която съм имал честа да карам. В купето духа и шуми от знайни и незнайни дупки, пластмасата е евтина и скапана. Да не говорим, че са порядъчно грозни. Трудно се убеждава жена, която си е втълпила нещо, но аз лично не бих дал и стотинка за френски дръгел от този клас.

              Comment


              • #8
                Косе-Босе, що за въпроси задаваш бре?!
                Само като ги погледнеш и моментално си отговаряш на въпросите.....
                sigpic

                Comment


                • #9
                  Бе аз съм длъжен да питам... Все пак нямам никакви познания за Bravo-то. Гледам и Grande Punto, ама разликата в цената не е голяма. Евтини са само двувратите точки, ама на нас двуврато работа не ни върши.

                  Празници идват скоро, подаръци трябва да праим.
                  www.facebook.com/workshox

                  Comment


                  • #10
                    Бравото е доста по-добро от тоя Ситроен.Имам впечатления и от двете коли-сутиена на един колега-1.6 атмосферка 110к.с. -2008г.,купен нов в който често се возя и бравото на жената -1.4 турбобензин 120к.с.-11.2009г.Верно , че съм пристрастен , но след като го возих колегата с Бравото , а после и той го покара слезе и ми вика ,че иска да забие кирка в предния капак на колата си.Вътре е толкова сив и ефтин , че интериора на Бравото с карбоновото табло , никелираните елементи по него , дръжките на вратите и ефектната централна конзола направо изглежда две класи нагоре-просто материалите в Бравото са супер може би с изключение на част от тапицерията на седалките.Ситроена няма нищо общо с "френската " возия-отзад си като в каруца -всяка неравност те удря в бъбреците и ти падат пломбите.Екстериора за мен е вече остарял , а волана и въобще цялото табло странно , но не оригинално, а по-скоро недомислено.С този двигател 1.6 си е направо мъртвец в сравнение с моя макар разликата формално да е само 10к.с. по-слаб .Абе с две думи верно като във вица евтиното си е евтино
                    Last edited by alfageorgi; d.m.y г., 00:18.
                    Alfa Romeo Giulietta 170hp

                    Comment


                    • #11
                      ...
                      Last edited by pooh; d.m.y г., 11:26.

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от pooh Покажи съобщение
                        Mazda 3? Там е малко сбирщайн...платформа (окачване от Фокус МК2) дизели от Пежо (HDI), но изглежда по-добре от тях.
                        Недей Пухчо моля те....................... Да изглежда по-добре от Цитроена,с Бравото е спорно.На Бравото дизелите са по-хубави,на Маздата бензините.

                        ---------- Post added at 14:13 ---------- Previous post was at 14:12 ----------

                        Първоначално публикувано от ShoxXx Покажи съобщение
                        Бе аз съм длъжен да питам... Все пак нямам никакви познания за Bravo-то. Гледам и Grande Punto, ама разликата в цената не е голяма. Евтини са само двувратите точки, ама на нас двуврато работа не ни върши.

                        Празници идват скоро, подаръци трябва да праим.
                        Няма никакъв смисъл да се замисляш,колата е ясна,стига да навиеш жената и да намериш читав екземпляр.Имаше 2-3 в нета 1.6 Мжет,този мотор е истинско бижу и е супер икономичен.Нивата на оборудване при Браво не са много,общо взето колите с всички екстри са модификация Спорт,която я има с 1.9 Мжет 150 к.с. и 1.4 Тжет 150 к.с.,там може да срещнеш кола със стъклен таван/неотваряем споко/,джанти 18 цола,АUX вход и т.н.
                        Last edited by Mury; d.m.y г., 14:17.
                        Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                        Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                        Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                        Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                        Comment


                        • #13
                          Ситроена е много добра кола ако е купена от магазина и е в гаранция. Иначе е ад. АД!!!! Изключително много дефекти, електрониката се ебава страшно и респективно скъпи ремонти и компоненти по ел. системата.

                          Имам познат, който от 2 години лизинг си кара колата 6 месеца. През останалото време беше в сервиза - две турбини, скоростна кутия, алтернатор и куп още дребни проблеми.
                          няма вече Алфи, няма вече тръпка...

                          Comment


                          • #14
                            Е той най-вероятно си е взел 1.6 дизел, което си излиза от завода с проблеми.

                            А това 1.6 JTD не е ли по-зле от 1.9?
                            www.facebook.com/workshox

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от ShoxXx Покажи съобщение
                              Е той най-вероятно си е взел 1.6 дизел, което си излиза от завода с проблеми.

                              А това 1.6 JTD не е ли по-зле от 1.9?
                              Защо да е зле,какво имаш предвид под зле ?????
                              Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                              Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                              Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                              Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                              Comment

                              Working...
                              X