Известие

Collapse
No announcement yet.

Протеста на таксиметровите шофьори

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    Първоначално публикувано от KGB
    Ако искате да си организирама един протест на Клуба и да...

    Искаме, крайна лява лента да е разрешана само за автомобили с макра Алфа Ромео...и да няма ограничение на скороста за тях.
    Alfa Romeo Crosswagon Q4 ex ones: Alfa Romeo 166TS, Alfa Romeo 147 1.9JTD & 145 1,6 boxer

    Comment


    • #77
      [quote="pr_00f"]http://sofia.dir.bg/2007/02/12/news1322018.html


      Очаква се горната граница на таксититата да бъде 6500-7000, като по този начин ще отпаднат нелегитимните таксита. Освен това ще бъде създаден единен регистър на водачите на таксита. Таксиметровите шофьори настояха за повече стоянки в София и кметът Борисов обеща да съдейства и да разпореди на “Паркинги и гаражи” паяците да преместват от таксиметровите стоянки паркирали автомобили, които не са таксита. Освен това таксиметровите водачи поискаха да могат да си купуват пожизнено право за упражняване на таксиметров превоз. Това искане обаче не е от компетенцията на столичната администрация. Таксиметровите шофьори искат още да могат да се движат в бус лентите в качеството си на обществен транспорт.

      И какво не е както трябва в това искане? Това за доживотното право е преувеличено,НО да има определен брой таксита,да има т.нар професионални таксиметрови шофъори ,да могат да се движат в лентите за автобуси е НАПЪЛНО НОРМАЛНО. В цял свят е така,защо да не е и в България.Ми много ясно,че такситата са градски траснпорт,много ясно,че трябва да могат да минават по улици,които може да са забранени за други коли,много ясно,че трябва да има ограничен брой и правото да станеш таксиджия да се откупува,НО за да го получиш разбира се да преминават през специални курсове,които да са много по-трудни и да визират много повече неща от сегашните психо тестове .
      http://www.thegamefactory.fr/

      Comment


      • #78
        Съгласен съм за курсовете и регустър - но не съм съгласен да се ограничава броя - нека всеки който отговаря на изискванията да става такси.
        Все едно да кажат , че в квартала ти трябва да има една кръчма.Ами къде е тогава пазарната икономика.
        2.0 8V - R4 T.S -164 Super -ЕX, 2.5 12V - V6 - 155 Super-EX, 3.0 24V - V6 - GTV CF3 -EX
        CLK 430 - V8 Monster-EX, Семейна Корола е150, 3-ка е36 за кеф

        Comment


        • #79
          @акила
          щото исканията им не са от компетенцията на парламента - могат да ги решат в съсловната си организация а не да затварят цял град

          щото на журналистите дето бяха на протеста да си вършат работата викаха - "кво снимаш бе боклук"

          щото ... да не продължавам, че ще се ядосам

          е затва
          Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

          Comment


          • #80
            абе аз едно немога да разбера но някои може да ми обясни, защо искат да дигат тарифите на 50% от цената на бензин 95?
            нали са на газ на метан кво ги грее бензина...
            Alfa Romeo 156 SW, 1.9

            Comment


            • #81
              Първоначално публикувано от Aquila
              ...много ясно,че трябва да има ограничен брой...
              Откъде е толкова ясно? Тва да не е селския еснаф от възраждането - малко гайтанджии, та да не пада цената, и новите ги взимаме след дивна клизма и след като работят без пари като чираци по 10 години... Качество на услугата се постига не с административни мерки, а с конкуренция. Основно правило в пазарната икономика е свободният достъп до пазара на нови играчи. Иначе всеки иска да не му се бута друг в топлото местенце, дето се е намърдал, и да си прави там квото му кеф.
              Аналогична простотия се опитаха да направят архитектите преди време, когато си направиха камара и фиксираха минимални цени на услугите. За щастие (и моя огромна изненада), тая работа все пак биде разтурена.
              Разни видни комунистическо-пазарни "икономисти" като Станишев и Овчаров пък щели да правят комисия за регулиране на цените срещу спекула - кретения до кретенията...

              p.s.
              http://dzver.com/razni/notaxi.jpg

              Alfa Romeo 159 SW 1.9 JTDm 16v Elegante+Sport MY.08
              Alfa Romeo 155 1.8TS Sport MY.95

              Comment


              • #82
                Първоначално публикувано от KGB
                Ако искате да си организирама един протест на Клуба и да...

                Искаме, крайна лява лента да е разрешана само за автомобили с макра Алфа Ромео...и да няма ограничение на скороста за тях.
                То вече тече няква организация на нещо подобно, вижте тук:

                http://forum.abv.bg/index.php?showtopic=29836

                Comment


                • #83
                  Предложението на Петко ми звучи твърде логично и резонно - лявата лента само за Алфа Ромео и освен това, ако е две ленти пътя - тия отсреща спират кат видят Алфа и правят път. Еднопосочните улици също не важат за Алфите! А, и освен това Алфите имат предимство пред пешеходците,че много ме дразнят като вземат да се влачат некви пенсионери да ми пресичат! Нещо такова звучат исканията на бакшишите.
                  Искам да отворя една скоба към горното изказване на колегата bass.
                  Колега bass, тия работи с архитектите и инженерите са измислени на базата на сложни пазарни механизми целящи изравняване на цените и насочване на инвеститорите към по-качествено работещи професионалисти, а не към по-евтини. Далеч не е самоволие налагането на минимални цени в проектирането, а е породено от високите отговорности и очевидните абсурди породили се в сградния фонд поради липса на контрол върху качеството и цената на проектите. Това,че тези цени не се спазват е поради манталитета на нашия народ. Това исках да кажа само.
                  Алфа Ромео 145 1,8 TS

                  Comment


                  • #84
                    Първоначално публикувано от bass
                    Първоначално публикувано от Aquila
                    ...много ясно,че трябва да има ограничен брой...
                    Откъде е толкова ясно? Тва да не е селския еснаф от възраждането - малко гайтанджии, та да не пада цената, и новите ги взимаме след дивна клизма и след като работят без пари като чираци по 10 години... Качество на услугата се постига не с административни мерки, а с конкуренция. Основно правило в пазарната икономика е свободният достъп до пазара на нови играчи. Иначе всеки иска да не му се бута друг в топлото местенце, дето се е намърдал, и да си прави там квото му кеф.
                    Аналогична простотия се опитаха да направят архитектите преди време, когато си направиха камара и фиксираха минимални цени на услугите. За щастие (и моя огромна изненада), тая работа все пак биде разтурена.
                    Разни видни комунистическо-пазарни "икономисти" като Станишев и Овчаров пък щели да правят комисия за регулиране на цените срещу спекула - кретения до кретенията...

                    p.s.
                    http://dzver.com/razni/notaxi.jpg
                    Защото не е нормално в град като София да има толкова таксита като в градове с по 10 милиона.За да не се оплакват хората,че таксиджиите са селяни,то тогава неможе който иска да става таксиджия.При ограничен брой, цените трябва да са фиксирани от кметството,тогава няма да се надуват както правят някои таксита и също така отношението към клиентите ще е по-добро ,защото като знаят,че могат да изхвърчат и да не се върнат повече ,защото някой друг взима мястото ,тогава ще се замислят.
                    А това за конкуренцията е вярно,но не и в този случай, все едно да кажеш,че всеки който иска може да си купи рейс или трамвай и да вози хора,само и само да има конкуренция и да падат цените.
                    http://www.thegamefactory.fr/

                    Comment


                    • #85
                      Първоначално публикувано от emilio
                      Колега bass, тия работи с архитектите и инженерите са измислени на базата на сложни пазарни механизми целящи изравняване на цените и насочване на инвеститорите към по-качествено работещи професионалисти, а не към по-евтини. Далеч не е самоволие налагането на минимални цени в проектирането, а е породено от високите отговорности и очевидните абсурди породили се в сградния фонд поради липса на контрол върху качеството и цената на проектите. Това,че тези цени не се спазват е поради манталитета на нашия народ. Това исках да кажа само.
                      Абсурдите в сградния фонд и всички други дефекти, изброени от теб, са резултат от несвършената работа на контролните органи и редовната практика мастити архитекти и инвеститори да плащат смело, за да им минат през общината безумните постройки. И това, че постройките са безумни, не е проблем, който се решава административно - каквото се търси, това се предлага. Прав си, че е до манталитет, но решението не е в насилственото регулиране - това си е картелизъм, монополизъм и всички други думички, които в нормалните икономики се преследват от закона. Като си кадърен, но недооценен у нас - отиваш в Дания или Германия при хората с културни натрупвания и там евентуално ти падат на колене пред архитектурните концепции Кофти е тва с манталитета, да, но не става с тоталитарни похвати.

                      А към Aquila:
                      Наличието на толкова много таксита в София е отвратно, дразнещо, непоносимо и т.н., но не и ненормално - щом съществуват, значи някой ги храни, тоест има пазар за точно това количество таксита при установените в момента цени и качество на услугата. В редките случаи, когато ползвам такси, винаги избирам една и съща фирма именно заради качеството на обслужването - хората никой не ги задължава да са с чисти коли, да не пушат и да взимат разумни цени, но те сами разбират смисъла от това и съответно се разрастват за сметка на мърлявите копърки или на други възгордели се фирми като... да не давам примери

                      Не знам обаче дали пак (както винаги в подобни теми) не се отплесваме да откриваме отново и отново общи положения на микро- и макроикономиката, дето са написани и доказани от практиката преди години...

                      Alfa Romeo 159 SW 1.9 JTDm 16v Elegante+Sport MY.08
                      Alfa Romeo 155 1.8TS Sport MY.95

                      Comment


                      • #86
                        Първоначално публикувано от KGB
                        Ако искате да си организирама един протест на Клуба и да...

                        Искаме, крайна лява лента да е разрешана само за автомобили с макра Алфа Ромео...и да няма ограничение на скороста за тях.
                        Сус Шо си се надрусал и кой ти е дилъро?
                        Аlfa 164 Super 2.5TD

                        Comment


                        • #87
                          Ако си напиша мнението за протеста на бакшишите админите ще ме набият.

                          Затова ви предлагам тема за размисъл:

                          Закон за автомобилния транспорт
                          Чл. 24а., ал. 1:
                          "Разрешението за таксиметров превоз на пътници се издава от кмета на общината или от упълномощено от него длъжностно лице за всеки отделен автомобил."
                          ...
                          ал. 4:
                          "Общинският съвет определя броя на таксиметровите автомобили, работещи на територията на общината, както и условията и реда за разпределянето им между превозвачите."

                          А сега познайте какво може да се случи в София като се има предвид, че общинските съветници са неКОРУМПИРАНИ ангелчета и кмета е "интелигентен" неПОПУЛИСТ.

                          Въпрос за усложняване на задачата: Кой е собственик на най-голямата таксиметрова фирма в София и какво общо има с общинския съвет и/или кмета ?
                          Alfa Romeo 156 2.4 JTD, 2000 г.

                          Comment


                          • #88
                            Първоначално публикувано от дневник
                            Борисов заяви, че в София трябва да има най-много 6 хил. таксита. В момента те са около 20 хил. заедно с незаконните.
                            Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

                            Comment


                            • #89
                              [quote=търтей]
                              Първоначално публикувано от "дневник":2iy0l7t8
                              Борисов заяви, че в София трябва да има най-много 6 хил. таксита. В момента те са около 20 хил. заедно с незаконните.
                              [/quote:2iy0l7t8]

                              Ами тогава да очакваме левче начална и левче на километър.
                              П.П. И чакане за таксито по 20-30 минути. Я си спомнете по колко ги чакате в петъците около 22-23 часа или по празници. А по празниците вече вместо 20 лева за 4 километра ще давате по 50 лева щом
                              2.0 8V - R4 T.S -164 Super -ЕX, 2.5 12V - V6 - 155 Super-EX, 3.0 24V - V6 - GTV CF3 -EX
                              CLK 430 - V8 Monster-EX, Семейна Корола е150, 3-ка е36 за кеф

                              Comment


                              • #90
                                Да в София има 5000 0000 таксите...

                                Голяма част от бакшишите се изхранват с пренос на дрога, крадени неща, предлагане на проституки.

                                Най-много ме дразни факта, че една част от тези капути като видят нещо за крадене в някоя кола и си викат наркоманчетата да им го откраднат и ги чакат на една две пресечки.

                                Лично аз съм гонил едно мръсно наркоманче, което свали страничното стъкло на един приятел...копеленцето го гонихме и като излезна на константин величков един бакшор спря като по филмите с яки спирачки ония се хвърли на задната седалка и бакшора с мръсна газ тръгна без дрогата дори да си е затворил врата...абре точно като по филмите.

                                Ако не се бъркам Григор, имаше запис от една охранителна камера, как един бакшор оставя двама до една кола на един негов приятел, те разбиват колата и 50тина метра по на горе пак се качва при същия бакшиш...за съжеление не можеше да се види номера на колата.
                                sigpic
                                Най-бързата Българска Алфа на писта 147QVD, 159 2.4QVDm, Crosswagon Edition Nero, Aprilia SR 50 Tetsuya Harada Replica
                                " Marco Cavigioli champion IRC 2WD with Fiat Grande Punto DIESEL"
                                "Seat Leon TDI champion WTCC 2008"

                                Comment

                                Working...
                                X