Известие

Collapse
No announcement yet.

Колко често миете автомобилите си зимно време.

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Колко често миете автомобилите си зимно време.

    И така интересно ми е колко често ползвате автомивка зимно време. Аз лично през седмица най-много две я мия. Знам че след това пак става на нищо, но поне се измиват от солта.
    155 1.8 8v SUPER MY95

  • #2
    Почти не я мия. Трябва да е някакво топло време - доста над нулата за да я измия. При миенето влиза вода къде ли не, която после замръзва и само ядове можеш да си докараш. Освен ако нямаш гараж с температури над нулата...
    ALFA ROMEO 156 SW SELESPEED - EX
    ALFA ROMEO 159 SW 1.9 Mjet - EX
    ALFA ROMEO 156 2.4 JTD-EX
    ALFA ROMEO 33 1.8TD -R.I.P.

    Comment


    • #3
      Ето малко повод за размисъл:

      Преди години с един колега карахме еднакви коли - Лада Самара, един и същи модел, на една и съща възраст, приблизително еднакъв пробег, маршрути и пр. Колите се караха ежедневно.

      Разликата - моята я държах в гараж, в който температурата никога не е била минусова.
      Неговата стоеше на открито.
      След около 3 години моята имаше доста повече признаци за корозия от неговата.

      Това може да се е дължало на ред причини, като различни партиди ламарини, различно антикорозионно третиране от производителя, сглобка и т.н.

      Аз обаче се замислих върху следното:

      Всяка нощ в гаража, всичкият насъбран лед и сняг от пътя се втечнява и така солта прониква навсякъде а това благоприятства корозията.

      Ако е вярна теорията ми, следва, че е по-добре автомобилът да се измива преди вкарването в топъл гараж. Ако това не се прави, по-добре да стои при минусови температури.


      159 1.8 MPI
      166 2.0 TS (ex)

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
        Ето малко повод за размисъл:

        Преди години с един колега карахме еднакви коли - Лада Самара, един и същи модел, на една и съща възраст, приблизително еднакъв пробег, маршрути и пр. Колите се караха ежедневно.

        Разликата - моята я държах в гараж, в който температурата никога не е била минусова.
        Неговата стоеше на открито.
        След около 3 години моята имаше доста повече признаци за корозия от неговата.

        Това може да се е дължало на ред причини, като различни партиди ламарини, различно антикорозионно третиране от производителя, сглобка и т.н.

        Аз обаче се замислих върху следното:

        Всяка нощ в гаража, всичкият насъбран лед и сняг от пътя се втечнява и така солта прониква навсякъде а това благоприятства корозията.

        Ако е вярна теорията ми, следва, че е по-добре автомобилът да се измива преди вкарването в топъл гараж. Ако това не се прави, по-добре да стои при минусови температури.
        Има резон в мислите ти................

        П.С.Аз я мия веднъж месечно някъде,може и на 2 седмици-зависи от времето и това колко е мръсна,и то предимно вътре.........................
        Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
        Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
        Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

        Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

        Comment


        • #5
          зимата отвн я мия около коледа и после за 3ти март лол

          вътре не ми понася мизерията по 2-3 пъти на месец някъде
          sigpic
          днес съм в почивка ---

          Comment


          • #6
            Не е само от солта. В моя гараж винаги е поне 8 градуса над нулата. Ако колата е била вкарана мокра в гаража, на сутринта се усеща влага, а и вратата е цялата в конденз. Имам и мотор в гаража, притеснява ме да не вземе да ръждяса при тази ситуация.

            Comment


            • #7
              добра тема се заформя. Аз лично мия колата си заради солта и то гледам да е около обед за да има време да се "изцеди" иначе за вътре не коментирам чисти се доста често
              155 1.8 8v SUPER MY95

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                Ето малко повод за размисъл:

                Преди години с един колега карахме еднакви коли - Лада Самара, един и същи модел, на една и съща възраст, приблизително еднакъв пробег, маршрути и пр. Колите се караха ежедневно.

                Разликата - моята я държах в гараж, в който температурата никога не е била минусова.
                Неговата стоеше на открито.
                След около 3 години моята имаше доста повече признаци за корозия от неговата.

                Това може да се е дължало на ред причини, като различни партиди ламарини, различно антикорозионно третиране от производителя, сглобка и т.н.

                Аз обаче се замислих върху следното:

                Всяка нощ в гаража, всичкият насъбран лед и сняг от пътя се втечнява и така солта прониква навсякъде а това благоприятства корозията.

                Ако е вярна теорията ми, следва, че е по-добре автомобилът да се измива преди вкарването в топъл гараж. Ако това не се прави, по-добре да стои при минусови температури.
                Първоначално публикувано от Doomguy Покажи съобщение
                Не е само от солта. В моя гараж винаги е поне 8 градуса над нулата. Ако колата е била вкарана мокра в гаража, на сутринта се усеща влага, а и вратата е цялата в конденз. Имам и мотор в гаража, притеснява ме да не вземе да ръждяса при тази ситуация.
                Това е сравнително разпространен проблем. Колата пред блока се проветрява - докато в гаража влажността на въздуха е висока, и понеже не се проветрява, водата кондензира навсякъде и разказва играта на всичко.

                По темата - аз гледам да мия поне 2 пъти в месеца за да може полепналата кал и сол да се махне, че иначе стои постоянно и пак води до ръжда.

                Даже наскоро слушах история за чисто нова кола, стояла 1 година на пристанище - цялата в ръжда.
                Last edited by vladev; d.m.y г., 17:53.
                Subaru Legacy 3.0R
                Ex: Alfa Romeo 156 Sportwagon 2.4 JTD 140+bhp
                sigpic

                Comment


                • #9
                  В такъв случаи мотора заминава далеч от моя гараж . Все пак, преди да си вкарам колата в гаража се старая да махам водата с едно приспособление. Голяма част от нея изтича в избата.

                  Comment


                  • #10
                    Въпрос от мен:
                    Колко от вас, които нямате гаражи и карате колите си ежедневно(тръгвайки сутрин) си ги миете по-често от веднъж месечно? Зимата!
                    ALFA ROMEO 156 SW SELESPEED - EX
                    ALFA ROMEO 159 SW 1.9 Mjet - EX
                    ALFA ROMEO 156 2.4 JTD-EX
                    ALFA ROMEO 33 1.8TD -R.I.P.

                    Comment


                    • #11
                      Колите се мият всяка седмица, сезона и колко са мръсни няма значение.
                      Не всички, които се скитат, са изгубени.

                      Comment


                      • #12
                        И аз 1-2 пъти месечно не зависимо от сезона
                        Alfa Romeo 147 1.9 JTD 8v

                        Comment


                        • #13
                          Аз също мога да кажа от личен опит, че кола която се кара зимата и се прибира в гараж с леда, кишата итн мизерии, ръждясва в пъти по-бързо, от кола която е "уличница". 2 коли съм виждал как буквално за 2-3 години в гараж ръждата ги беше нападнала яко, а преди това нямаха зрънце ръждичка!

                          Сегашната ми кола я мия веднъж месечно външно. А вътре си я чистя всяка седмица като се има предвид, че в колата само се возя. Не ползвам купето като кафе, сладкарница, закусвалня, пушилня итн.
                          Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

                          FIAT Coupe 16VT
                          Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

                          Comment


                          • #14
                            Миене само в краен случай, когато не може да се разбере какъв е цвета на колата, но задължително пастиране преди сезона, а за гаражите съм с неотоплями външни и не съм забелязал някаква ускорена корозия, заради тях.
                            Alfa Romeo 146 1.6 TS '97
                            Alfa Romeo 166 2.0 TS '02
                            Alfa Romeo GT 1.9 JTD '05
                            sigpic

                            Comment


                            • #15
                              кола зимата не се мие и не се свалят с шутове по калници и брони замръзналите елементи да си пада само,това дето ще го измиеш ще се стече по прагове по лаисни и каналчета,тая прах и мръсотия по колата преди зимата пази седи като филм от горе като го махнеш и налепиш сети се,ако продължиме теорията с гаражите и температурите ще стигнеме до там че всяка кола и гние повече и ръждясва дясната половина и и заминават втулките заради наклона на пътя там са канавките и локвите се отичат и хвърля повече и тн...

                              Comment

                              Working...
                              X