Известие

Collapse
No announcement yet.

Зарядно за акумулатор от ЛИДЛ - Ultimate speed

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Ползвам подобно закупено от Кауфланд за 38 лв преди 3 години.Само че е до 4.5А.Работи безупречно, макар че е джедайско, напълно изтормозен акум го зарежда за 12-14 часа./62-65 АЧ/, изпрабвано - не гори ако объркаш клемите,светва диод за грешка/,или ако дадеш накъсо щипките. след като зареди остава на стенбай и дозарежда ако се наложи.Индикатор за разреден/зареден акум.Абе работи.
    По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
    конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
    Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
    Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

    Comment


    • #32
      ---
      Last edited by ivan dimitrov; d.m.y г., 20:08.
      Арфа Ромео 146 1.6 боксер

      Comment


      • #33
        За всички които се чудят за колко часа ще им се зареди акумулатора - делите А/ч-овете на акумулатора на обявения ампераж на зарядното : Примерно : Акумулатор със 100 А/ч / зарядно с 4 А сила на тока = 25 часа.
        Тук идва въпроса дали зарядното ще държи тези 4А през цялото време - затова съм фен на трансформаторните.
        Alfa Romeo 146 1.6 TS '97
        Alfa Romeo 166 2.0 TS '02
        Alfa Romeo GT 1.9 JTD '05
        sigpic

        Comment


        • #34
          И аз харесвам тези, които си тежат на мястото
          Преди 2год. си взех http://www.raider.bg/bg/detail_153.html . Не е импулсно, но ми върши перфектна работа.
          Съживявал ми е напълно мъртъв акумулатор 62Ач за 18часа. Под напълно мъртъв, смятайте, че и централното не можеше да отключи!
          Максималният ток е 4А, а номиналния 2.6А.
          Sport Wagon 2.0TS|LPG

          Comment


          • #35
            ---
            Last edited by ivan dimitrov; d.m.y г., 20:09.
            Арфа Ромео 146 1.6 боксер

            Comment


            • #36
              Първоначално публикувано от old alfist Покажи съобщение
              За всички които се чудят за колко часа ще им се зареди акумулатора - делите А/ч-овете на акумулатора на обявения ампераж на зарядното : Примерно : Акумулатор със 100 А/ч / зарядно с 4 А сила на тока = 25 часа.
              Тук идва въпроса дали зарядното ще държи тези 4А през цялото време - затова съм фен на трансформаторните.
              Не е толкова проста сметката. Зависи до каква степен е бил разреден акумулаторът, в какво състояние е, има загуби при зареждането, токът обикновено намалява, колкото повече се пълни акумулаторът.......


              159 1.8 MPI
              166 2.0 TS (ex)

              Comment


              • #37
                Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                Не е толкова проста сметката. Зависи до каква степен е бил разреден акумулаторът, в какво състояние е, има загуби при зареждането, токът обикновено намалява, колкото повече се пълни акумулаторът.......
                и за 100 ач акумулатор зарядното трябва да е 10а, нали
                Не всички, които се скитат, са изгубени.

                Comment


                • #38
                  Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
                  и за 100 ач акумулатор зарядното трябва да е 10а, нали
                  Не трябва да надвишава 10 А. Не че няма да се зареди и с 4 за по-дълго време.


                  159 1.8 MPI
                  166 2.0 TS (ex)

                  Comment


                  • #39
                    Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                    Не трябва да надвишава 10 А. Не че няма да се зареди и с 4 за по-дълго време.
                    опитвал съм с 5А обикновено зарядно, въобще не стига до края.
                    Не всички, които се скитат, са изгубени.

                    Comment


                    • #40
                      Колкото е по-малка силата на тока толкова по-добре, стига да я поддържа равномерно тази сила зарядното през цялото време, но това е утопия - както знаят по-старите кучета, при първоначален 4А ток, постепенно спада и в края на периода стига до милиампери - в това време съпротивлението на електролита избива в температура на зарядното.
                      Alfa Romeo 146 1.6 TS '97
                      Alfa Romeo 166 2.0 TS '02
                      Alfa Romeo GT 1.9 JTD '05
                      sigpic

                      Comment


                      • #41
                        Първоначално публикувано от dilian alfa gtv Покажи съобщение
                        Значи за това го е нямало.
                        Принципно това зарядно на мен ми трябва да зареждам 100ah тягов акумулатор,от който във полеви условия с друго зарядно зареждам оловни и LI-PO батерий за радиоправляем модел.
                        Въпроса е 100AH за колко време ще го зареди защото 3.8 ми се вижда малко.
                        тоя акумулатор се предполага че го разреждаш напълно. трябва ти зарядно 15 дори по-добре 20 ампера за да има някакво нормално време на заряд.

                        ---------- Post added at 07:11 ---------- Previous post was at 07:04 ----------

                        Първоначално публикувано от Friday Покажи съобщение
                        И аз харесвам тези, които си тежат на мястото
                        Преди 2год. си взех http://www.raider.bg/bg/detail_153.html . Не е импулсно, но ми върши перфектна работа.
                        Съживявал ми е напълно мъртъв акумулатор 62Ач за 18часа. Под напълно мъртъв, смятайте, че и централното не можеше да отключи!
                        Максималният ток е 4А, а номиналния 2.6А.
                        това зарядно мисля няма никаква електроника, което не е много добре. разчита се на навиването на трансформатора и точното напрежение в ел. мрежата. иначе недозарежда или презарежда, но става ако си на зор. все пак лидълското е по-добро.

                        ПП
                        като падне снека и всеки път се почва - зарядни,ключалки,уплътнения.....
                        точка

                        Comment


                        • #42
                          Прав си няма никаква електроника
                          Освен изброените от теб неща, разчита и на човешката намеса
                          Sport Wagon 2.0TS|LPG

                          Comment


                          • #43
                            дайте мнение за пост 24

                            Колеги, никой ли не ползва зарядното от линка, който съм постнал? Дайте мнение за него.
                            Иначе в Продавалника съм срещал и Лидълското, на цена 39 лв, намалено от 73 или 79 лв, понеже опаковката му била нарушена.
                            Alfa Romeo 156 SW 122kW 2004 DISTINCTIVE
                            Lancia Y 1,2 8V 60к.с. 2001g. - на щерката
                            Skoda 100S-в пенсия и КлиоI,1,4 Energy-продадено Opel kadet 1,3 LS sedan 1989 44kW 4 скорости-по неволя-пръдливия Ханс-продаден 0878316296и 0893569553

                            Comment


                            • #44
                              лидълското от днес е на промоция за 40лв. затова и е пусната темата.
                              това българското не знам какво представлява отвътре, но поне един светодиод за индикация можеше да му сложат. аз не бих го купил.
                              точка

                              Comment


                              • #45
                                Тово е моето купено за 38 лв преди 3 години.Без да е на промоция.
                                Attached Files
                                Last edited by dimitar_vd62; d.m.y г., 17:40.
                                По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
                                конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
                                Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
                                Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

                                Comment

                                Working...
                                X