Известие

Collapse
No announcement yet.

Зарядно за акумулатор от ЛИДЛ - Ultimate speed

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Батерия която показва 12,6 се приема за заредена на 100% около два часа след изключване на зарядното.
    Last edited by lordliness; d.m.y г., 08:14.
    Не всички, които се скитат, са изгубени.

    Comment


    • #62
      Първоначално публикувано от mimouzunov Покажи съобщение
      Аиде някои които зарежда с това нещо от Лидл, да си направи труда да замери гъстотата на електролита на някоя батерия след като зарядното казва че е ОК.
      Това че акумулатора след "заряда" се слага в кола и тя пали, незначи автоматично че тая батерия е заредена на 100%
      Аз си правя труда понякога и съм нямал проблем.
      Отделно виж това.
      A20DTH ЖТД ама не баш
      1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
      Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

      Comment


      • #63
        Първоначално публикувано от mimouzunov Покажи съобщение
        Аиде някои които зарежда с това нещо от Лидл, да си направи труда да замери гъстотата на електролита на някоя батерия след като зарядното казва че е ОК.
        Това че акумулатора след "заряда" се слага в кола и тя пали, незначи автоматично че тая батерия е заредена на 100%
        Зарежда добре, но няма как да замеря капсулован. Иначе като преседи, че зареждам акумулатора на колата на бебока, показва 12.65

        Comment


        • #64
          Първоначално публикувано от mimouzunov Покажи съобщение
          Малко вехта тема съживявам ама да си кажа/напиша и аз..
          Зарядно от Лидл....
          Гола вода...
          Ако просто трябва да заредите батерията дотолкова че да запали колата, става но е далече от това да зареди батерията на 100% !!! Заряда приключва едва при 14.4в (в другия режим 14.7в) За гъстота на електролита неискам и да споменавам че няма почти разлика (преди-след заряда) и мноого далече от 1.28 (индикатора на батерията не става зелен а зарядното казва че всичко е ок)...
          Същата батерия вързана към класическо зарядно (траф и грец) след повечко часове все пак си сгъсти електролита а и напрежението и достигна 15.8-9в
          (тестовата батерия е обслужваема Стормбат 44АН на около 4-5 месеца и за целта на експеримента беше доста качествено и дълбоко разредена... )

          Има и плюсове зарядното, късо в изхода и обратно включване на клемите довеждат само до индикация и никакви щети...
          Да не би да са измислили някакъв нов модел оловни акумулатори дето трябва да се зареждат до 15.8-9 волта?!
          Или прости си чел някое жълто списание и си решил, че писаното там е вярно?
          Alfa Romeo 147 1,6TS 120CV
          Skype: nmilev64

          Comment


          • #65
            Първоначално публикувано от Nimi Покажи съобщение
            Да не би да са измислили някакъв нов модел оловни акумулатори дето трябва да се зареждат до 15.8-9 волта?!
            Или прости си чел някое жълто списание и си решил, че писаното там е вярно?
            Купи си акумулатор монбат (примерно) и след като ти дадът книжка, прочети в нея кога настъпва ПЪЛНОТО зареждане на батерията...



            Примери:http://iaic.bg/kak-da-poddrzhame-akumulatora/
            Last edited by mimouzunov; d.m.y г., 11:35.
            sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

            Comment


            • #66
              И аз да кажа 2 изречения за това зарядно Ultimate speed от ЛИДЛ.

              При мен в началото на зимата колата 3-4 пъти се случи при застудяването да пали трудно.Това се случи за първи път откак я купих.Мислех, че са свещи, дюзи, ама най-накрая след като ми направи проблем преди 20-на дни и при самото натискане на копчето и завъртане на двигателя угасна/отряза екран на навигация и други консуматори си реших че явно си е акумуалтор.Миналата седмица докато се разхождах в ЛИДЛ видях това зарядно(имаше 15-на бройки се "търкаляха"), ама не си го купих.Беше само с иконки, без екран.Същият ден но вечерта имах работа и след работата да ми се "отпуши" главата и да се разсея отново се разходих до ЛИДЛ.Гледам останали 3 зарядни.Останалите изчезнали.Взех едно не беше скъпо.

              Във неделя свалих акумулатора(останал на колата от предишния собственик) марка Macht или нещо подобно.Качих го у нас и го включих в зарядното.Акумулаторът е 80Ah 720 ампера начален ток. Има си "око" -тестер/сензор за заредеността.При черно око - иска зареждане, при зелено всичко е ОК.При бяло -трябва да се тества какво е състоянието на акумулатора и дали изобщо става за нещо.

              Когато свалих акумулатора "окото" беше черно.
              За 12-13 часа зарядното зареди акумулатора и вече "окото" стана зелено.Бях го включил на снежинката/зима да зарежда, тогава зарежда на/до 14.7 волта.Така пише в зарядното.

              Качих го на колата и я запалих, направих едно кръгче от 15-на километра.Всичко е ОК.Дори фаровее светят по-силно

              Ако на някой му изпадне евтино да не се колебае и да купува.Върши работа.

              Е, рано или късно ще дойде време и за нов акумулатор.Аз ще избирам измежду две марки.
              Alfa Romeo 159 2.4 JTDm -200 алфистки коня+ 30/40/ до 50 тунинговани коня

              Comment

              Working...
              X