Първоначално публикувано от Furious 155
Покажи съобщение
Известие
Collapse
No announcement yet.
Помощ за ел.проблем на скутер
Collapse
X
-
Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
Piaggio Liberty 05" 50cc 2T
Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex
-
откачаш кабелаците на намотките на алтернатора и имаш 3 варианта
1-мериш с мегер за късо между намотките
2-ако няма мегер, мериш с мултицет на обхват 10 или 20 МЕГАома за късо между намотките
3-палиш както е с откачени намотки и мериш напрежения има ли по тях
също провери имаш ли подмагнитващо.точка
Comment
-
Всичко е наред, благодарение на Сашо, гуруто на талянските скутериFiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
Piaggio Liberty 05" 50cc 2T
Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex
Comment
-
Проблема въобще не беше там,просто типично по италиански е сбъркана схемата нали разбираш ли.Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
Piaggio Liberty 05" 50cc 2T
Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex
Comment
-
Първоначално публикувано от Mury Покажи съобщениеПроблема въобще не беше там,просто типично по италиански е сбъркана схемата нали разбираш ли.
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
Comment
-
Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщениеЗначи Тоци Бегали и по моторетките вършалFiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
Piaggio Liberty 05" 50cc 2T
Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex
Comment
-
Да не би да си поставил мултицета в положение "постоянно напрежение" и да си мерил напрежението на намотките на магнета преди изправителя. Там напрежението е променливо и ако се мери така ще покаже 0 волта а то реално не е.
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
Comment
-
Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщениеДа не би да си поставил мултицета в положение "постоянно напрежение" и да си мерил напрежението на намотките на магнета преди изправителя. Там напрежението е променливо и ако се мери така ще покаже 0 волта а то реално не е.Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
Piaggio Liberty 05" 50cc 2T
Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex
Comment
-
Първоначално публикувано от ivan dimitrov Покажи съобщениеТам вероятно е импулсно напрежението.
Стана ми интересно - колко намотки има на "статорьт".
Три виждах при двуцилиндров мотор сьс транзисторно кондензаторно запалване. Двете "го играят" датчик колянов вал, третата - нещо като динамо сьс странен регулатор, добавящ товар вьв веригата при достигане на зададеното напрежение.Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
Piaggio Liberty 05" 50cc 2T
Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex
Comment
Comment