Известие

Collapse
No announcement yet.

Авто аларма или втори ключ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Авто аларма или втори ключ?

    Чудя се кое ще ми излезе по-евтино?
    Искам друг ключ за алфата,че с този страничен бутон който почти се е разкапал вече ми писна.
    Има ли вариант да се направи ключ с бутони които да управляват фабричния модул за централното и кач пара ще чини?
    Другия вариант е някаква аларма с две дистанционни и да си направя обикновен ключ? Има ли аларми на които дистанционното да е на ключа?
    Търси се най-ниската оферта?
    Две неща са безкрайни: Вселената и човешката глупост, и аз не съм сигурен за Вселената.

  • #2
    Най-евтино ще ти излезе нов приемник с дистанционни (без аларма).
    Примерно такъв:

    http://constructor.bg/shop/product_i...ducts_id=12021

    Добре е да е със скачащ код.


    Ако ти трябва само за централното, дистанционното може и да е едноканално, което е по-евтино.
    Last edited by ecotronic; d.m.y г., 17:17.


    159 1.8 MPI
    166 2.0 TS (ex)

    Comment


    • #3
      Да трябва ми просто да отключва и заключва. Лесно ли ще стане подмяната на оригиналното с този афтърмакет продукт? Ако някой има схена с кабелите на оригиналното ще ме улесни и ще успея да си го монтирам сам,така ще трябва да си направя само един ключ и ще забравя за скапания гумен бутон.
      Две неща са безкрайни: Вселената и човешката глупост, и аз не съм сигурен за Вселената.

      Comment


      • #4
        Дистанционното от линка, който пуснах по-горе е доста "гъвкаво" по отношение на конфигурирането и поради това не би трябвало да е проблем заместването на оригиналния приемник с него. На 166 - ца вече е правено.
        Кажи за каква кола става въпрос и ще изнамерим конкретната схема на свързване.
        Впредвид на това, че 2 - каналното е с 3 лева по-скъпо от едноканалното, те съветвам да си вземеш 2 - канално. Така ще можеш да ползваш втория канал за нещо друго.


        159 1.8 MPI
        166 2.0 TS (ex)

        Comment


        • #5
          Колата е 156 JTD 1.9 105hp.
          модула се намира в багажника от горе на кората е захванат,ако се намери схемата,няма да ми е проблем да подменя модула и да свържа новия.
          Две неща са безкрайни: Вселената и човешката глупост, и аз не съм сигурен за Вселената.

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от knifemaniac Покажи съобщение
            Колата е 156 JTD 1.9 105hp.
            модула се намира в багажника от горе на кората е захванат,ако се намери схемата,няма да ми е проблем да подменя модула и да свържа новия.
            Колега,можеш ли да ми кажеш къде се намира този модул на АР 156 1.8ТС?
            Alfa Romeo156 1.8T.Spark SportPacket
            Ducati ST2

            Comment


            • #7
              Погледни дали не е като при мен,отвори багажника,свали мокета в горната страна,като дръпнеш мокета ще видиш кече което изолира. Раздърпай кечето и някъде около крушката за багажника има една черна кутийка,там е моят модул.
              Ако не е там,огледай се хубаво в таблото с бушоните,може там да са го сложили при теб.
              Две неща са безкрайни: Вселената и човешката глупост, и аз не съм сигурен за Вселената.

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от knifemaniac Покажи съобщение
                Колата е 156 JTD 1.9 105hp.
                модула се намира в багажника от горе на кората е захванат,ако се намери схемата,няма да ми е проблем да подменя модула и да свържа новия.
                Ето я схемата:




                Приемникът е M35.

                Импулси с напрежение 0V би трябвало да излизат на пин 5 или 6 в зависимост от командата.

                Би трябвало централното да редува отключване и заключване при окъсяването на въпросните пинове.

                Същото ще се постигне, ако се окъсяват пинове 15 и 16 от букса "B" на модула за централното (M40).


                159 1.8 MPI
                166 2.0 TS (ex)

                Comment


                • #9
                  какво значи "обикновен ключ" нали се сещаш че в твоя седи чипа на имобилайзера. върви на ключар да ти го копира и си сложи аларма и това е. за какво ти е централно като за същите пари слагаш аларма с много повече функции.
                  точка

                  Comment


                  • #10
                    Колега благодаря ти за схемата,ще я разгледам и като ми остане свободно време ще действам.
                    Приемника в самия модул ли е или се намира на друго място?
                    Last edited by Zlobich; d.m.y г., 17:27.
                    Две неща са безкрайни: Вселената и човешката глупост, и аз не съм сигурен за Вселената.

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от knifemaniac Покажи съобщение
                      Колега благодаря ти за схемата,ще я разгледам и като ми остане свободно време ще действам.
                      Приемника в самия модул ли е или се намира на друго място?
                      Не, приемникът е там под задната кора откъм багажника, както си го казал по-горе а модула за централното е отпред вдясно от централната конзола около жабката.


                      159 1.8 MPI
                      166 2.0 TS (ex)

                      Comment


                      • #12
                        ...
                        Last edited by dimitar_vd62; d.m.y г., 14:45.
                        По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
                        конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
                        Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
                        Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

                        Comment


                        • #13
                          Има вероятност при теб да е монтиран другаде. Иначе фабричното му място е там под кората.
                          Най-сигурният начин за да го намериш е като тръгнеш по жицата откъм модула за централното. Твърде е вероятно да се намира някъде около предното стъкло за да има все пак "видимост" към антената.


                          159 1.8 MPI
                          166 2.0 TS (ex)

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                            Не, приемникът е там под задната кора откъм багажника, както си го казал по-горе а модула за централното е отпред вдясно от централната конзола около жабката.
                            Ще огледам да го намеря. Благодаря ти.
                            Две неща са безкрайни: Вселената и човешката глупост, и аз не съм сигурен за Вселената.

                            Comment


                            • #15
                              ...
                              Last edited by dimitar_vd62; d.m.y г., 14:45.
                              По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
                              конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
                              Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
                              Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

                              Comment

                              Working...
                              X