Известие

Collapse
No announcement yet.

Авто аларма или втори ключ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Първоначално публикувано от Zafo_84 Покажи съобщение
    Ако позволи колегата автор и аз да се включа но с въпрос?

    по този описан начин може ли да се свърже аларма към този модул,и да се задейства със централното като се заключи да се активира алармата а като се отключи да се се активира ,става въпрос за проста аларма без имобилайзери и тнт,само за пищенето,целта ми е да нямам второ дистанционно?

    ходил съм при доста алармаджии и ми казват че е невъзможно,но тук в провинцията съм сигурен че не са много наясно!
    Това, което искаш е възможно в повечето случаи. Но за целта е необходима лека преработка на самата аларма.

    Повечето аларми съдържат приемника за дистанционното в себе си. Често пъти той е обособен и като отделна малка платка върху основната. Това, което трябва да се направи е да се откачи изхода на вградения приемник от входа на същинската аларма и към въпросния вход да се свърже изхода на приемника от колата. Може да се наложи свързването да се съгласува с няколко пасивни елемента.

    Накратко - това почти винаги е възможно, но трябва да се пипне с поялника в алармата.


    159 1.8 MPI
    166 2.0 TS (ex)

    Comment


    • #32
      Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
      Това, което искаш е възможно в повечето случаи. Но за целта е необходима лека преработка на самата аларма.

      Повечето аларми съдържат приемника за дистанционното в себе си. Често пъти той е обособен и като отделна малка платка върху основната. Това, което трябва да се направи е да се откачи изхода на вградения приемник от входа на същинската аларма и към въпросния вход да се свърже изхода на приемника от колата. Може да се наложи свързването да се съгласува с няколко пасивни елемента.

      Накратко - това почти винаги е възможно, но трябва да се пипне с поялника в алармата.

      каква трябва да е алармата,колега и сега по празниците ще съм по софия дали ще е възможно да направим трансформацията и за колко пари ще става въпрос?
      Аlfa Romeo 145 1.4 16V TS Junior EXXXX.....
      Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD FACELIFT '03 116HP
      Всички екстри Мултиволан и Калорифер

      Comment


      • #33
        Първоначално публикувано от Zafo_84 Покажи съобщение
        каква трябва да е алармата,колега и сега по празниците ще съм по софия дали ще е възможно да направим трансформацията и за колко пари ще става въпрос?
        Има и готови такива аларми, които са без дистанционно управление и се задействат при сработването на фабричното централно.

        Примерно такава.

        Така не е необходимо да купуваш аларма с дистанционно, която после да се преправя.

        Просто се обади на някой търговец на аларми и обясни, какво искаш.


        159 1.8 MPI
        166 2.0 TS (ex)

        Comment


        • #34
          ...
          Last edited by dimitar_vd62; d.m.y г., 14:44.
          По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
          конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
          Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
          Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

          Comment


          • #35
            Докато ползвах антирадари, непрекъснато се сдобивах с по някой фиш/акт за превишена скорост.

            Откакто не ползвам, нямам документирани такива нарушения.

            Докато ползвах аларми се скъсваха да ми чупят стъклата на колата и окрадоха всичко, което можеше да се открадне.

            Откакто не ползвам аларми, нищо не са ми крали.


            Странна работа. Да не чуе онзи с рогата


            159 1.8 MPI
            166 2.0 TS (ex)

            Comment


            • #36
              SPAM
              Лично моето мнение е,че алармата е една голяма безсмислица.Дори и да се задейства,докато слезна от четвъртия етаж те ще са офейкали. Да слизам да се правя на супер герой също не ми се занимава,набедят ли те ще те ошушкат с или без аларма.
              Екотроник да се пооправи времето и ще се захвана с монтаж,ще направя хубав снимков материал и ще оформя темичка.
              Две неща са безкрайни: Вселената и човешката глупост, и аз не съм сигурен за Вселената.

              Comment


              • #37
                Съгласен съм ама застрахователите я искат за каското иначе и мен ме дразни да пищи и да ме дига по всяко време на денонощието че е минала някоя котка по капака или е минал някои тунинг шопат без генерация!
                Аlfa Romeo 145 1.4 16V TS Junior EXXXX.....
                Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD FACELIFT '03 116HP
                Всички екстри Мултиволан и Калорифер

                Comment


                • #38
                  ми алармата можеш да си я настроиш кога да се задейства, колко силно да пищи /или изобщо дали да пищи/. освен това ти показва дали се е задействала.
                  е при това положение за какво ти е централно.
                  точка

                  Comment


                  • #39
                    Ами моята няма аларма,но си имам пълно авто каско в Булстрад.
                    Семейното вито и то няма аларма,също е с пълно каско.
                    И двете коли са с фабрични имобилайзери.
                    Нека продължим дискусията в някоя обща тема за да не пълним тази с излишни коментари
                    Две неща са безкрайни: Вселената и човешката глупост, и аз не съм сигурен за Вселената.

                    Comment


                    • #40
                      ...
                      Last edited by dimitar_vd62; d.m.y г., 14:44.
                      По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
                      конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
                      Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
                      Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

                      Comment


                      • #41
                        Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                        При теб са 6 проводника, защото този от пин 2 го има като окабеляване, но не се ползва (не е ясно, за какво служи).

                        реално значението на пиновете е следното:

                        2 - не се ползва
                        3 - +12V - постоянни
                        4 - шаси
                        5 - управление на централното - изход 1
                        6 - управление на централното - изход 2
                        7 - +12V - при контакт.

                        Би трябвало да са така означени на снимката:




                        Направи следното:

                        1 - Изключи буксата от приемника.
                        2 - Провери дали на пин 3 има +12V постоянно и на пин 7 - +12V на контакт.
                        3 - Ако това е вярно, бодни един проводник в пин 4
                        4 - С другия край на проводника допирай последователно пинове 5 и 6 и виж дали централното сработва.
                        5 - Ако дотук всичко е наред, пробвай да окъсиш за кратко пинове 5 и 6 и виж дали централното пак ще сработва. Би трябвало при това окъсяване да редува отключване и заключване при всяко окъсяване.



                        PS:

                        Видях за какво служи пин 2 - за връзка към фабрична аларма а така също това е и К - линията за програмиране на приемника.
                        Сега монтирах модула за управление,изнакна един проблем,който мисля,че няма как да се реши.
                        Когато допра 6 до 4 централното сработва,но ако допра 5 до 4 не сработва. За сега съм го вързал да отключва с връзка между 5 и 4. Заключвам като окъсявам 5 и 6. Проблема е,че ако натисна повторно бутона за отключване след като съм отключил подава пак импулс и заключва.
                        Две неща са безкрайни: Вселената и човешката глупост, и аз не съм сигурен за Вселената.

                        Comment


                        • #42
                          Нали не си забравил, че има блокировка на централното срещу повече от определен брой команди за определено време?

                          Може това да е причината за да не сработва в единия случай.
                          Изчаквай по 1 минута между отделните команди и пробвай.


                          159 1.8 MPI
                          166 2.0 TS (ex)

                          Comment


                          • #43
                            Току що проверих,за съжаление не сработва към маса.
                            Другия си сработва към маса.
                            Две неща са безкрайни: Вселената и човешката глупост, и аз не съм сигурен за Вселената.

                            Comment


                            • #44
                              ---
                              Last edited by ivan dimitrov; d.m.y г., 14:40.
                              Арфа Ромео 146 1.6 боксер

                              Comment


                              • #45
                                И сега работи,въпроса е,че ако натисна два последователни пъти отключване или заключване заключва и отключва. Въпроса е какво окъсявам с тези два кабела 5 и 6?
                                Две неща са безкрайни: Вселената и човешката глупост, и аз не съм сигурен за Вселената.

                                Comment

                                Working...
                                X