If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Индикация за тъпа държава!
Как може да приемеш нещо толкова хубаво и после да го отмениш!
Кретени!
Днес карах в един пороен дъжд към Каварна - ми то на извънградско тия олигофрени карат без фарове дето скоростта е 3 пъти по-голяма от градско! Да ги е.. в пестеливците!
В закона много отдавна пише, че при ограничена видимост (този случай) трябва да са на светлини.
I just have a hunch that Stalin is not that kind of a man. I think that if I give him everything I possibly can and ask for nothing from him in return, he won't try to annex anything and will work with me for a world of democracy and peace
Roosevelt
Аз ще си карам без фарове през деня защото е тъпо и без полза.Вреда обаче определено има и тя е в повишеното съдържание на вредни емисии от двигателя.Освен това повишен разход на гориво което се обуславя от факта, че генератора се държи като електрическа спирачка за двигателя,колкото по-голям товар/фарове,халогени и т.н./ толкова повече тормози двигателя.
В София и без това въздуха е достатъчно замърсен зада го замърсяваме допълнително.
Освен това последните месеци се убедих,че идиотите са идиоти и със запалени фарове.Даже има някаква закономерност колкото по-вече фарове са включени толкова по-голям идиот е зад волана.
С една дума включените фарове не правят водачите по-внимателни,защото това е въпрос на възпитание а не на светлини.
От друга страна пресичащият с обърната в другата посока глава пенсионер,няма да забележи идващият автомобил ако ще дае включил и 20 фара.Просто водачите трябва да се съобразяват с факта, че с възрастта човек се вдетинява.
Що се однася до резултатите от карането на фарове през деня то смешния човек с пагоните ги каза по телевизията.А именно, броят на жертвите се увеличил.
Оказа се че не е забранено само в града, а и извън него вижте какво гласи закона за движение по пътищата:
Чл. 74. (1) Допълнителни светлини за мъгла може да се използват само при
значително намалена видимост поради мъгла, снеговалеж, дъжд или други подобни
условия. Тези светлини не може да се използват самостоятелно.
(2) Допълнителна задна светлина за мъгла с червен цвят се използва само когато
видимостта е намалена под 50 метра.
На немските коли ,които имат по три копчета на таблото(за селяците-пулта за управление на космическата совалка),едното задължително е за задна светлина при мъгла и дъжд.Задължително Господин селянин я включва,явно действа като допълнителен двигател и возилото е по-бързо...Днес един с Голф-двойка ме изпревари рисково в дефилето,само ще спомена,че зад дмама се гледха две кори яйца
На немските коли ,които имат по три копчета на таблото(за селяците-пулта за управление на космическата совалка),едното задължително е за задна светлина при мъгла и дъжд.Задължително Господин селянин я включва,явно действа като допълнителен двигател и возилото е по-бързо...
не бееее не е това
понеже е само една лампа отзад
се пуска при наличие на грозна дебела жена на предната седалка ... отекоха ми очите на магистралата от секви селтици с нерегулирани лампи
ега ги незаеба ...
Аз ще си карам без фарове през деня защото е тъпо и без полза.Вреда обаче определено има и тя е в повишеното съдържание на вредни емисии от двигателя.Освен това повишен разход на гориво което се обуславя от факта, че генератора се държи като електрическа спирачка за двигателя,колкото по-голям товар/фарове,халогени и т.н./ толкова повече тормози двигателя.
В София и без това въздуха е достатъчно замърсен зада го замърсяваме допълнително.
Освен това последните месеци се убедих,че идиотите са идиоти и със запалени фарове.Даже има някаква закономерност колкото по-вече фарове са включени толкова по-голям идиот е зад волана.
С една дума включените фарове не правят водачите по-внимателни,защото това е въпрос на възпитание а не на светлини.
От друга страна пресичащият с обърната в другата посока глава пенсионер,няма да забележи идващият автомобил ако ще дае включил и 20 фара.Просто водачите трябва да се съобразяват с факта, че с възрастта човек се вдетинява.
Що се однася до резултатите от карането на фарове през деня то смешния човек с пагоните ги каза по телевизията.А именно, броят на жертвите се увеличил.
Сложи си ксенони...Харчат по-малко ток и следователно не натоварват алтернатора толкова. Всеки си има право на мнение, но според мен е факт че колкото едно превозно средство е по-добре обозначено толкова се намаля риска от ПТП. Ситуациите които си изброил са напълно вярни, но има ситуации в които фаровете през деня помагат.
Това важи с особенно голяма сила извън града с идиотските изпреварвания, високата скорост и кьоравите шоферчета.
Peugeot 607 2.7 HDI 204 hp
EX: Alfa Romeo 156 1.8 TS 144 hp ГИ
EX: Alfa Romeo 146 1.6 Boxer
Аз ще си карам без фарове през деня защото е тъпо и без полза.Вреда обаче определено има и тя е в повишеното съдържание на вредни емисии от двигателя.Освен това повишен разход на гориво което се обуславя от факта, че генератора се държи като електрическа спирачка за двигателя,колкото по-голям товар/фарове,халогени и т.н./ толкова повече тормози двигателя.
В София и без това въздуха е достатъчно замърсен зада го замърсяваме допълнително.
Освен това последните месеци се убедих,че идиотите са идиоти и със запалени фарове.Даже има някаква закономерност колкото по-вече фарове са включени толкова по-голям идиот е зад волана.
С една дума включените фарове не правят водачите по-внимателни,защото това е въпрос на възпитание а не на светлини.
От друга страна пресичащият с обърната в другата посока глава пенсионер,няма да забележи идващият автомобил ако ще дае включил и 20 фара.Просто водачите трябва да се съобразяват с факта, че с възрастта човек се вдетинява.
Що се однася до резултатите от карането на фарове през деня то смешния човек с пагоните ги каза по телевизията.А именно, броят на жертвите се увеличил.
иисфиняяй, НО въобще не съм сългасен !!!
днес видях 2 коли без фарове, просто се едно ги няма на пътя!!!
една ламба повече, един шанс повече да те видят, това е за мен логиката, и аз не карам лада че да ми товари алтернатора и ненам си кви шитове!!!! музиката ми яде повече ток от квото и да е друго? и ? дай да спрем да живеем ?
ок икономисвайте от крушки, то някой ден се връща ,да не дава Господ
П.С, а тея с пагоните от 7 години насам отчитат УВЕЛИЧЕНИЕ на ПТП-тата и НАМАЛЕНИЕ на жертвите! наш щто??? много е просто , жертвите са в Ладите и тем подобни "перфектни возила" които никога не са проектирани да пазят водача пътниците и прочеее...
колкото п-съвременни автомобили, по-малко жертви!
доказана статистика
и така, ако си във вартбург, сори, но си почти мъртъв....
Абсолютно съм съгласен с Вальо. Както ти каза той ПТП тата растът, а броят на жертвите при пешеходците НАМАЛЯВА. Това го казаха на 1 март. Нещо 47 ми се върти из главата ама дали 47% по-малко или с 47 по-малко от същия период миналата година - демек първото тримесечие ПТП тата растът заради увеличаването на броят на автомобилите по улиците и заради неизправността на голяма част от по старите возила.
Както знаем българина масово се кефи на ,,здравите" автомобили дето не се чупят и си купува такъв за да не го подържа. За него изтървали амортесьори означават ,, Абе още 2-3 хиляди ще мине".Износените накладки и дискове се подминават с едно леко натягане. Крушките на стоповете и мигачите се сменят като изгорят. А това че светят едвам едвам и се забелязват на само на метър отзад и то ако имаш богата фантазия, се подминава с фразата ,, На който му трябва да гледа внимателно" или ,,Кьорав карти не играе" Друго типично свойство е забравянето на подаване на светлинен пътепоказател или т.н мигач - това важи на 300% за бургаските бакшиши. Още нещо което се сещам заниженото ниво на обучение на младите шофьори. Мисля че ако продължава така и ПТП тата ще се увеличават. НАЙ-ВАЖНОТО Е ЖЕРТВИ ДА НЯМА!!!
ПП Ето и оценката според БТВ на целия пероид в който фаровете са били задължителни. Малко се различава от това което споменах ама различни медии ...... http://btv.bg/news/?magic=bulgaria&story=56856
'08 Alfa Romeo 159SW ti 1.9 JTDm *'98 Alfa Romeo 145 1.6 T.S * Ex -'98 Alfa Romeo 156 1.9 JTD Ex - '93 Alfa Romeo 33 1,7 I.E, Ex - '90 Alfa Romeo 33 1,5 I.E
Абсолютно съм съгласен с Вальо. Както ти каза той ПТП тата растът, а броят на жертвите при пешеходците НАМАЛЯВА. Това го казаха на 1 март. Нещо 47 ми се върти из главата ама дали 47% по-малко или с 47 по-малко от същия период миналата година - демек първото тримесечие ПТП тата растът заради увеличаването на броят на автомобилите по улиците и заради неизправността на голяма част от по старите возила.
Както знаем българина масово се кефи на ,,здравите" автомобили дето не се чупят и си купува такъв за да не го подържа. За него изтървали амортесьори означават ,, Абе още 2-3 хиляди ще мине".Износените накладки и дискове се подминават с едно леко натягане. Крушките на стоповете и мигачите се сменят като изгорят. А това че светят едвам едвам и се забелязват на само на метър отзад и то ако имаш богата фантазия, се подминава с фразата ,, На който му трябва да гледа внимателно" или ,,Кьорав карти не играе" Друго типично свойство е забравянето на подаване на светлинен пътепоказател или т.н мигач - това важи на 300% за бургаските бакшиши. Още нещо което се сещам заниженото ниво на обучение на младите шофьори. Мисля че ако продължава така и ПТП тата ще се увеличават. НАЙ-ВАЖНОТО Е ЖЕРТВИ ДА НЯМА!!!
ПП Ето и оценката според БТВ на целия пероид в който фаровете са били задължителни. Малко се различава от това което споменах ама различни медии ...... http://btv.bg/news/?magic=bulgaria&story=56856
Да, ама не.По-малко жертви от ПТП заради липсата на сняг и лед, а не заради включените фарове. Към днешна дата катаджиите си преписват незаслужени почести- да оправдаят заплатите си.
Я пребройте колко ледени нощи, колко се разбиха пътищата в сравнение със други зими. Просто досега нямаше такива предпоставки за ПТП като други зими.
А по отношение на това дали се виждат по-добре колите с включени фарове - ми който не гледа, той не вижда
Много ми е интересно тия дето икономисват от към разхода и вредни емисии заради светнати фарове и имат климатици дали лятото ще карата на смъкнати стъкла вместо на пуснати климатици или може би зимата не пускат вентилатора на парното /той консумира почти колкото фарове/ Подобна смешна теория равиват американците за светнатите фарове която ми звучи като пълен абсурд на 5-6 литровите им мотори и автомобилите им почти като камиони ама и те се извъдиха еколози.
Фаровете са за да ме виждат!!! И не ми пука колко често ще сменям крушки! Аз карам с включени фарове. Всеки решава за себе си!
Леко и безаварийно тая седмица!
Аз пък с Вальо ич не съм съгласен.Айде стига с ладите,молим,да не би италианските кошници да имат по-добра ел.инсталация,а?! А па на сичкото отгоре и жертвите били повече с ладите.Ами много прото-ладите почнаха да се изкупуват от цигани и то техническото им състояние е далеч от нормалното за експлоатация.И представете си такова камикадзе на пътя. Далеч повече катастрофи в последно време се наблюдават с доста по-масовите Гоф и астра.Разбра ли,врачанино?
Comment