Известие

Collapse
No announcement yet.

Защо Ауди ТТ е по-спортно и по добро от Алфа Спидер!!!???

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Защо Ауди ТТ е по-спортно и по добро от Алфа Спидер!!!???

    Ето линка http://www.autobild.de/test/neuwagen/ar ... l_id=13602

    Гледам данните:
    Еднаква кубатура:
    Ауди 250 коня, Алфа 260
    0-100 км/ч 7.3 Алфа, 5.8 Ауди !!!
    240 км/ч Алфа, Ауди 250 км/ч
    Разход 14.7 Алфа, 11.3 Ауди.

    Излиза че Аудито е много по-динамично, с по-висока макс.скорост, като същевременно харчи значително по-малко със същия по-големина двигател.

    Не ме разбирайте погрешно. Ако можех да избирам 100% бих взел Алфата, ама защо се излага така. Уж алфите били спортни.
    Ама 0-100 за 7.3 сек е смешно за спортна кола с двигател 3.2 литра!!!
    Я го Аудито 5.8 сек.

    Ебаси излагацията. Много ме е яд за Алфа.

    М/у другото забелязъл съм тази тенденция и при 159 сравнена примерно с БМВ 3 и Ауди А4.

    Извинете ме и аз съм фен на Алфа. Ама цифрите са си цифри.
    Ебаси излагацията!
    sigpic"
    Има много добри спортни коли на пътя...Знам, изпреварвам ги през цялото време"

  • #2
    мнда
    5 звезди на еуро нкап до това водят - бавна кола
    Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

    Comment


    • #3
      Като гледам и спира по-добре.
      Като гледам май-няма показател по-които Алфата да води.
      А разликата в точките е драстична.
      Знам какво ще кажете Алфата е по-тежка и за тва спира по-зле ама не е така.

      Примерно и S-klasse тежи над 2 тона ама спира като спортен автомобил нали. Значи проблема не е в теглото.

      Много ме е яд.

      Ама все пак Алфата е добра ама са нужни още 2-3 поколения за да достигне нивото на немските грандове.
      Дано е по-скоро.

      Ето гледам и емисиите на изгорелите газове.
      СО на км. Алфа 273 Ауди 227 - значително по-малко.

      Значи какво излиза, по-бърз, по-динамичен, по-икономичен, по-екологичен. Двигателя на Аудито е по-добър по-всички показатели.

      Еми съжалявам. А уж алфата се славеше с двигателите си. Славеше...
      sigpic"
      Има много добри спортни коли на пътя...Знам, изпреварвам ги през цялото време"

      Comment


      • #4
        Той двигателя пак си е по добър - ама има разлика в килограмите доста. Алфа не ползва алуминии за купето.
        Освен това алфа винаги дават по песимистични даннии - като ги замериш - излизат малко по -бързи , Фау ве груп обратното. Но в случая найстина Аудито е по-бързо ...... и кво от това. Ама все оак и е соста по скъпо - дори и базовото изпълнение , като му поръчаш и екстрите за да достигне до екстрите на брерата значи + още 9 000 евро. Нормално за 10 -15 хил евро отгоре да е по бързо

        Може и това да ти отговори поне малко - макара да е за спайдер
        http://auto-motor-und-sport.bg/?act=content&rec=563
        http://auto-motor-und-sport.bg/?act=content&rec=71
        2.0 8V - R4 T.S -164 Super -ЕX, 2.5 12V - V6 - 155 Super-EX, 3.0 24V - V6 - GTV CF3 -EX
        CLK 430 - V8 Monster-EX, Семейна Корола е150, 3-ка е36 за кеф

        Comment


        • #5
          е това Пух го говори откак е излязла т.нар. "премиум" платформа, и базираните на нея алфи ...

          тъжно но факт....
          '04 Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Q2 150cv heavily tunned
          '02 Alfa Romeo 166 2.4 JTD Q2 150cv, remapped by Bobo
          '99 Alfa Romeo 145 1.6 TS 120cv - ex

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от valjo
            е това Пух го говори откак е излязла т.нар. "премиум" платформа, и базираните на нея алфи ...

            тъжно но факт....
            Ще оправят нещата като почнат сега с турбо бензинките.
            2.0 8V - R4 T.S -164 Super -ЕX, 2.5 12V - V6 - 155 Super-EX, 3.0 24V - V6 - GTV CF3 -EX
            CLK 430 - V8 Monster-EX, Семейна Корола е150, 3-ка е36 за кеф

            Comment


            • #7
              Уф...и аз останах доста разочарован от тия данни...Но това бе в първия момент....Батвас малко пооправи нещата според мен...Освен разлика от 10 евро и Нкап теста...А и като гледам визията... Аудито си е поредния ФауВе нищо интересно нищо ново, нищо което да те накара да се обърнеш след тоя автомобил и да се удивиш на дизайна му...А алфата...аххх алфата ...прекрасна


              П.П
              И аз мисля, че разликата в ускорението не е толкова голяма и няма да повярвам докато не се проведен тест
              Alfa Romeo 147 1.6 TS 06' red Scarlet
              exAlfa Romeo 156 2.5 V6 98' ...game over (((((
              ex Legend 155 1.8 8v 95' SPORT MY.95 I am sexy and I know it...
              ex Legend 155 2.0 8v 92' my Racing GLORY...
              by RUBIG service

              Comment


              • #8
                А бе факт си е че това шаси е тежичко - ама е много стабилно и безопасно.

                За бързина , че чакаме Алфа Джуниър 1,4 - 150 к.с и
                1,8 - 220 к.с
                2.0 8V - R4 T.S -164 Super -ЕX, 2.5 12V - V6 - 155 Super-EX, 3.0 24V - V6 - GTV CF3 -EX
                CLK 430 - V8 Monster-EX, Семейна Корола е150, 3-ка е36 за кеф

                Comment


                • #9
                  Да и аз с нетърпение очаквам турбинираните мотори.
                  Тва 1.4 ЖТС 150 кс. ми звучи страхотно.
                  Доколкото знам ще го има и на новото Браво от Септември тая година.
                  sigpic"
                  Има много добри спортни коли на пътя...Знам, изпреварвам ги през цялото време"

                  Comment


                  • #10
                    Не знам аз не разбирам много от автомобили, но знам, че разликата в цените на ГТВ и Ауди ТТ също е доста голяма.

                    Comment


                    • #11
                      От къде ги изкарахте тия 10 000 Евро бре

                      Новия Спидер (както и брерата) са прекалено тежки коли....средно с около 200-300кг.

                      Радостното е, че се говори, че тази година ще намалят теглото на Премиум 159/Брера/Спидер Платформата с около 75кг...догодина с още 75кг...и за някой топ версии още около 40кг.
                      sigpic
                      Най-бързата Българска Алфа на писта 147QVD, 159 2.4QVDm, Crosswagon Edition Nero, Aprilia SR 50 Tetsuya Harada Replica
                      " Marco Cavigioli champion IRC 2WD with Fiat Grande Punto DIESEL"
                      "Seat Leon TDI champion WTCC 2008"

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от MaRcHeV
                        Не знам аз не разбирам много от автомобили, но знам, че разликата в цените на ГТВ и Ауди ТТ също е доста голяма.
                        Сравняваме Брера с Новото ТТ - ако си забелязал.
                        2.0 8V - R4 T.S -164 Super -ЕX, 2.5 12V - V6 - 155 Super-EX, 3.0 24V - V6 - GTV CF3 -EX
                        CLK 430 - V8 Monster-EX, Семейна Корола е150, 3-ка е36 за кеф

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от BatVas
                          Първоначално публикувано от valjo
                          е това Пух го говори откак е излязла т.нар. "премиум" платформа, и базираните на нея алфи ...

                          тъжно но факт....
                          Ще оправят нещата като почнат сега с турбо бензинките.
                          Ти да не си мислиш,че турбо-бензинките на ВАГ-концерна вървят? Вървят,ама ..... на пазара
                          Аlfa 164 Super 2.5TD

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от Gecata
                            Като гледам и спира по-добре.
                            Като гледам май-няма показател по-които Алфата да води.
                            А разликата в точките е драстична.
                            Знам какво ще кажете Алфата е по-тежка и за тва спира по-зле ама не е така.

                            Примерно и S-klasse тежи над 2 тона ама спира като спортен автомобил нали. Значи проблема не е в теглото.

                            Много ме е яд.

                            Ама все пак Алфата е добра ама са нужни още 2-3 поколения за да достигне нивото на немските грандове.
                            Дано е по-скоро.

                            Ето гледам и емисиите на изгорелите газове.
                            СО на км. Алфа 273 Ауди 227 - значително по-малко.

                            Значи какво излиза, по-бърз, по-динамичен, по-икономичен, по-екологичен. Двигателя на Аудито е по-добър по-всички показатели.

                            Еми съжалявам. А уж алфата се славеше с двигателите си. Славеше...
                            Не мисля 4е емисиите на Аудито са по малко. Нека си пишат данните по немските списания, но без да преовели4авам, 90% от новите дизели на ВАГ сектата пушат след малко пове4е газ и няма един бял ауспух, докато съм заглеждал сума ти 159 и наистина филтара за твърди 4астици си казва думата- ауспуха е като нов. И другото с което не съм съгласен е 4е нивото на немските коли е 2 поколения напред пред италианките. Не ме разбирай погрешно, но откъм технологий немците се усетиха 4ак преди 2 години 4е може би няма да е зле да измислят нещо. Спомни си за 97 когато излезе 156 и JTD- първия common-rail diesel, и го сравни с Мерцедес които едвам бяха турили турбо. Това 4е вси4ки гледат от страни и се у4ат от грешките на другия не ги прави по добри.

                            Comment


                            • #15
                              Не знам какви тесто гледате, но в класацията за 10те най-добре спиращи коли 159таката фигурира...с 35,4метра
                              sigpic
                              Най-бързата Българска Алфа на писта 147QVD, 159 2.4QVDm, Crosswagon Edition Nero, Aprilia SR 50 Tetsuya Harada Replica
                              " Marco Cavigioli champion IRC 2WD with Fiat Grande Punto DIESEL"
                              "Seat Leon TDI champion WTCC 2008"

                              Comment

                              Working...
                              X