И аз имам една случка с връщане на стока.
Преди няколко години така се случи, че в интервал от няколко месеца си купихме два еднакви сешоара от два различни магазина.
В един момент единия спря да работи. Като погледнахме гаранционните карти установихме, че на единия беше изтекъл гаранционния срок, но не знаехме на кой от двата, защото бяха от една и съща марка, модел и цвят, а производителя не беше сложил фабрични номера.
Отидох в магазина, от който беше издадена все още действащата гаранционна карта и ми дадоха нов, тъй като не можеха да ми го отремонтират, а и нямаше фабричен номер.
Впоследствие по спомени вкъщи установихме, че счупения сешоар е бил купен от другия магазин, а не от този в който ми го подмениха.
Преди няколко години така се случи, че в интервал от няколко месеца си купихме два еднакви сешоара от два различни магазина.
В един момент единия спря да работи. Като погледнахме гаранционните карти установихме, че на единия беше изтекъл гаранционния срок, но не знаехме на кой от двата, защото бяха от една и съща марка, модел и цвят, а производителя не беше сложил фабрични номера.
Отидох в магазина, от който беше издадена все още действащата гаранционна карта и ми дадоха нов, тъй като не можеха да ми го отремонтират, а и нямаше фабричен номер.
Впоследствие по спомени вкъщи установихме, че счупения сешоар е бил купен от другия магазин, а не от този в който ми го подмениха.
Comment