Известие

Collapse
No announcement yet.

Карайте внимателно !

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    Само за сравнение-у френско вече забраниха и слушалките и хендфрии(туй в ухото),а глобата е 135 еврейски единици

    Comment


    • #77
      Първоначално публикувано от harpiata Покажи съобщение
      Само за сравнение-у френско вече забраниха и слушалките и хендфрии(туй в ухото),а глобата е 135 еврейски единици
      Винаги съм недоумявал това, защо у нас е разрешено телефонирането с хендсфри, след като не е държането на телефона в ръка това, което основно смущава шофирането.


      159 1.8 MPI
      166 2.0 TS (ex)

      Comment


      • #78
        Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
        Винаги съм недоумявал това, защо у нас е разрешено телефонирането с хендсфри, след като не е държането на телефона в ръка това, което основно смущава шофирането.
        Преди време се нервих с един щото не даде мигач а говореше по телефона и ми разправя - не виждаш ли че говоря по телефона с коя ръка да ти дам мигач.Обикновенно двете ръце са на волана освен ако някой не набира с оная си работа.Чудно жените как набират...Дали ще говориш в слушалка или със ссъбеседник в колата е все тая, лошо става когато са три жени в колата и тая дето шофира обеснява на тази на задната седалка последните клюки от фризьорския салон, щото жените като си говорят трабва да се гледат, ние мъжета не се гледаме щото се лъжем кой колко е изпил снощи и колко тека е направил.
        По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
        конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
        Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
        Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

        Comment


        • #79
          Не е едно и също. Жена ми като бърбори, мога да сложа шунта между ушите, докато когато обяснявам технически постановки на колега по телефона, не мога и това определено ми влияе на шофирането.

          А и почти безпогрешно разпознавам по поведението на дадена кола около мен, това дали шофьорът и говори по телефона. Без значение, дали с или без хенсфри.


          159 1.8 MPI
          166 2.0 TS (ex)

          Comment


          • #80
            Съгласен съм че разговора отклонява вниманието, но поне може ръцета да са свободни и да си гледаш пътя.Кофти е когато очакваш да се разминеш с насрещната кола а оня реши да завива наляво без мигач, друг е въпроса че движещия се направо е с предимство/ако няма други знаци, ма в случая говорим за обикновено кръстовище със светофар/ да речем че е завил по инерция увлечен в разговора ма поне да беше дал мигач щях да има едно наум/житейски опит/ винаги съм малко нащрек щото има някои дето или не си преценява растоянието че ще мине пред мен или най-вече новоизлюпена шоферка дето е повече уплашена отколкото да не знае правилника.Наглите си го отнасят цветисто другите минават с изчервяване.
            По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
            конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
            Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
            Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

            Comment


            • #81
              Аз мисля, че е най-добре напълно да ги забранят, както са направили французите.


              159 1.8 MPI
              166 2.0 TS (ex)

              Comment


              • #82
                Не мисля че ще стане.Това че са въвели закон не означава че ще спрат да говорят.Може би в града, в големите градове дето има някакви ситеми за контрол ще има някакъв ефект,ма по междуградските пътища и малките градове едва ли.Може се хпритрепеш и на междуселски път на някой завой сам на пътя ако ще и с 50 да шофираш.Пък и нуждата от комуникация е голяма и съответните фирми ще измислят как да заобиколат закона.То по същата логика трялва да забранят и навигациите щото един ми обесняваше екстрите на бавареца си как пишеш Хепи и ти показва Хепитата по пътя или бензиностанциите - много искам да вида как го правиш в движение викам, ами просто е бе, пишеш тука...абе ясно че пишеш ама кой гледа и управлява питам аз.Аз примерно като ми звънне телефона на първия семафор поглеждам кой е звънял и или му звъня като пристигна за дет съм тръгнал или в някое задръстване или на следващия семафор ако е майка ми щото тя вече може да е спешна.Ако трябва спирам на някоя спирка или подходящо място ако ще и да ме глобят за това, ма подобре вместо да се ровя и да се обяснявам в движение.Щото нали имам претенции а в същото време ги нарушавам.Точно затова вече не карам в града като на извънградско.Българския шофер е крайно недисциплиниран като се качи в колата, става недосегаем най-важния на пътя, другите са балъци и задръстеняци а пешеходците са некви досадни хлебарки.Като слезе от колата обаче става друг човек, почва да се възмущава от паркираните на тротоара коли и държи на пешеходната пътека да го поканят да предсече.
                По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
                конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
                Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
                Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

                Comment


                • #83
                  По-добре да има правила, които някои не спазват, отколкото да няма никакви правила. А и лека полека ще влезнем в релси (ще станем европейци). Така както първо се репчехме пък после свикнахме с коланите, така ще е и с новите постановки. Те са (или поне се надявам) полезни за всички нас.


                  159 1.8 MPI
                  166 2.0 TS (ex)

                  Comment


                  • #84
                    Да по-добре е да има правилба които някои да не спазват, отколкото да няма, защото тоя дето не спазва е донякъде предвидим на фона от потока коли които се движат подобаващо.Кагота неспазващите обаче станат много е трудно да предвидиш кой какво ще направи т.е. настава хаос.Всъщност идеален ред не може да има, откакто свят светува винаги е имало престъпници, крадци, тарикати и т.н.но в крайна сметка по някакъв начин нещата влизат в някакви граници или нетърпимост на обществото или действия на властите.Щото ако няма публика и овации в крайна сметка индивида ще загуби интерес от изявите си.А по упоритите ще са малко и по лесно ще се контролират.Пълно щастие няма.Примерно като беше старат детска площадка, неугледна, порутена комшитата се събираха по пейкита да пият бира и да чоплят семки.Сега като направиха новата взеха да и се радват, някои по неебаващи елементи срещнаха неодобрението на колегите по бира щото и те имат внуци и деца и тихо тихо си намери нова местенце дето хем няма да пречат и цапат хем даже си засадиха две фиданки и си ги поливат.Даже се и редуват в поливането.Чак ги заобичах.
                    По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
                    конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
                    Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
                    Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

                    Comment


                    • #85
                      Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                      Винаги съм недоумявал това, защо у нас е разрешено телефонирането с хендсфри, след като не е държането на телефона в ръка това, което основно смущава шофирането.


                      По холандското законодателство използването на едната ръка за друго освен шофиране е нарушение.Тоест дори и да си настройваш навигацията пак отнасяш същата глоба.На този който го обесняваше по телевизията му зададоха въпроса: ,,Защо не глобяват тогава тия дето пушат,, Той каза че по закон трябва да ги глобяват.................ама на практика не се случва.
                      SAAB 9-5 2.0T Powered by Vialle

                      Comment


                      • #86
                        Ако видите жена да си пуска чистачките в слънчев ден, да знаете че всъщност дава мигач.

                        ---------- Post added at 00:04 ---------- Previous post was at 00:02 ----------

                        Първоначално публикувано от кученцетоОгиитаткоДоги Покажи съобщение
                        По холандското законодателство използването на едната ръка за друго освен шофиране е нарушение.Тоест дори и да си настройваш навигацията пак отнасяш същата глоба.На този който го обесняваше по телевизията му зададоха въпроса: ,,Защо не глобяват тогава тия дето пушат,, Той каза че по закон трябва да ги глобяват.................ама на практика не се случва.
                        Ето начи ако те засърби не мое се почешеш...баси държавата
                        По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
                        конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
                        Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
                        Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

                        Comment


                        • #87
                          Що да не можеш!? Оги каза - едната ръка, за другата нищо не се споменава.
                          Арфа Ромео 146 1.6 боксер

                          Comment


                          • #88
                            И другата и другата
                            SAAB 9-5 2.0T Powered by Vialle

                            Comment


                            • #89
                              Относно телефона, аз като карам автоматик изобщо не ми трябват две свободни ръце. И не ми се налага докато с едната ръка държа волана, а с другата телефона, да пусна волана за да превключа на друга предавка. Обаче ако ме хванат да си карам автомата, държейки телефона с дясната ръка, ще ме глобят. Е, къде е логиката? Само милиционер може да го измисли това. Истинския проблем с говоренето по телефона го описа добре Еко, и това е разсейването. Усещам как не мога да се концентрирам върху пътя както трябва, докато разяснявам технически детайли по телефона и мога да направя беля. Или когато успея да се концентрирам максимално върху пътя, говоря леко неадекватно по телефона (по-добрия вариант). В крайна сметка в повечето случай отбивам, провеждам разговора и продължавам. Много добре са направили Франсетата като изцяло са го забранили.
                              1996 164 Super T.S | 2003 166 20V Sportronic Distinctive + Haes & Webasto | 02/2006 159 SW JTDм 150 CAVALLI HIGH DPFon

                              Comment


                              • #90
                                Докато карам никога не говоря по телефон ( ако звънне, или спирам и вдигам, или не вдигам ), Не превишавам максимално разрешената скорост, дори напротив ( карат ми се, че карам много бавно ), не изпреварвам на места, които не познавам като път, дупки, завои, и други подобни....Но това не може да ме презастрахова, нали ?
                                Имам случай истински - спират ме на бул. Ленин с мотива, че карам БАВНО ?!? 35 км бавно било за цариградско....
                                Никого не оправдавам, но и никого не съдя....Бутнал, убил, ама гледната точка е двустранна..... ако аз п римерно бутна на цариградско и убия човек пресичащ прескачайки мантинелата, съда трябва да ме оневини и да осъди роднините, че са ми счупили колата.
                                Преди няколко години един тролей ме размаза ( аз бях дясно стоящ на кръстовище, на което аз съм на главната улица, тролея не! Имало знак стоп за мен ( скрит зад короната на едно дърво, това ставя лятото ) не съм го видял...ми как да го видя, като дървото е триста пъти по- голямо от знака?!? Как и да е, да чукнем на дърво, колата беше тотална щета, но ние тримата в нея живи и здрави.
                                Три дни по-късно скивам тая тролейджийка на оборище и дондуков, реве...викам кво стана бе що ревеш...Отговорът беше - " Убих една баба, пресече на червено" ...Тогава си казах, че има господ и си гледа работата...само я потупах тая по гърба и и казах - Помниш ли у Хаджи димитър как ме размаза....а делото бях свидетел и моите показания и дадоха присъдата. Да е жива и здрава още сто години, пари да изкарва и с тях лекарства да си купува само.

                                sigpic
                                Alfa Romeo 159 EX

                                Comment

                                Working...
                                X