Само за сравнение-у френско вече забраниха и слушалките и хендфрии(туй в ухото),а глобата е 135 еврейски единици
Известие
Collapse
No announcement yet.
Карайте внимателно !
Collapse
X
-
Първоначално публикувано от harpiata Покажи съобщениеСамо за сравнение-у френско вече забраниха и слушалките и хендфрии(туй в ухото),а глобата е 135 еврейски единици
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
Comment
-
Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщениеВинаги съм недоумявал това, защо у нас е разрешено телефонирането с хендсфри, след като не е държането на телефона в ръка това, което основно смущава шофирането.По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
Alfa Romeo 156 1.8ts 2001
Comment
-
Не е едно и също. Жена ми като бърбори, мога да сложа шунта между ушите, докато когато обяснявам технически постановки на колега по телефона, не мога и това определено ми влияе на шофирането.
А и почти безпогрешно разпознавам по поведението на дадена кола около мен, това дали шофьорът и говори по телефона. Без значение, дали с или без хенсфри.
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
Comment
-
Съгласен съм че разговора отклонява вниманието, но поне може ръцета да са свободни и да си гледаш пътя.Кофти е когато очакваш да се разминеш с насрещната кола а оня реши да завива наляво без мигач, друг е въпроса че движещия се направо е с предимство/ако няма други знаци, ма в случая говорим за обикновено кръстовище със светофар/ да речем че е завил по инерция увлечен в разговора ма поне да беше дал мигач щях да има едно наум/житейски опит/ винаги съм малко нащрек щото има някои дето или не си преценява растоянието че ще мине пред мен или най-вече новоизлюпена шоферка дето е повече уплашена отколкото да не знае правилника.Наглите си го отнасят цветисто другите минават с изчервяване.По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
Alfa Romeo 156 1.8ts 2001
Comment
-
Не мисля че ще стане.Това че са въвели закон не означава че ще спрат да говорят.Може би в града, в големите градове дето има някакви ситеми за контрол ще има някакъв ефект,ма по междуградските пътища и малките градове едва ли.Може се хпритрепеш и на междуселски път на някой завой сам на пътя ако ще и с 50 да шофираш.Пък и нуждата от комуникация е голяма и съответните фирми ще измислят как да заобиколат закона.То по същата логика трялва да забранят и навигациите щото един ми обесняваше екстрите на бавареца си как пишеш Хепи и ти показва Хепитата по пътя или бензиностанциите - много искам да вида как го правиш в движение викам, ами просто е бе, пишеш тука...абе ясно че пишеш ама кой гледа и управлява питам аз.Аз примерно като ми звънне телефона на първия семафор поглеждам кой е звънял и или му звъня като пристигна за дет съм тръгнал или в някое задръстване или на следващия семафор ако е майка ми щото тя вече може да е спешна.Ако трябва спирам на някоя спирка или подходящо място ако ще и да ме глобят за това, ма подобре вместо да се ровя и да се обяснявам в движение.Щото нали имам претенции а в същото време ги нарушавам.Точно затова вече не карам в града като на извънградско.Българския шофер е крайно недисциплиниран като се качи в колата, става недосегаем най-важния на пътя, другите са балъци и задръстеняци а пешеходците са некви досадни хлебарки.Като слезе от колата обаче става друг човек, почва да се възмущава от паркираните на тротоара коли и държи на пешеходната пътека да го поканят да предсече.По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
Alfa Romeo 156 1.8ts 2001
Comment
-
По-добре да има правила, които някои не спазват, отколкото да няма никакви правила. А и лека полека ще влезнем в релси (ще станем европейци). Така както първо се репчехме пък после свикнахме с коланите, така ще е и с новите постановки. Те са (или поне се надявам) полезни за всички нас.
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
Comment
-
Да по-добре е да има правилба които някои да не спазват, отколкото да няма, защото тоя дето не спазва е донякъде предвидим на фона от потока коли които се движат подобаващо.Кагота неспазващите обаче станат много е трудно да предвидиш кой какво ще направи т.е. настава хаос.Всъщност идеален ред не може да има, откакто свят светува винаги е имало престъпници, крадци, тарикати и т.н.но в крайна сметка по някакъв начин нещата влизат в някакви граници или нетърпимост на обществото или действия на властите.Щото ако няма публика и овации в крайна сметка индивида ще загуби интерес от изявите си.А по упоритите ще са малко и по лесно ще се контролират.Пълно щастие няма.Примерно като беше старат детска площадка, неугледна, порутена комшитата се събираха по пейкита да пият бира и да чоплят семки.Сега като направиха новата взеха да и се радват, някои по неебаващи елементи срещнаха неодобрението на колегите по бира щото и те имат внуци и деца и тихо тихо си намери нова местенце дето хем няма да пречат и цапат хем даже си засадиха две фиданки и си ги поливат.Даже се и редуват в поливането.Чак ги заобичах.По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
Alfa Romeo 156 1.8ts 2001
Comment
-
Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщениеВинаги съм недоумявал това, защо у нас е разрешено телефонирането с хендсфри, след като не е държането на телефона в ръка това, което основно смущава шофирането.
По холандското законодателство използването на едната ръка за друго освен шофиране е нарушение.Тоест дори и да си настройваш навигацията пак отнасяш същата глоба.На този който го обесняваше по телевизията му зададоха въпроса: ,,Защо не глобяват тогава тия дето пушат,,Той каза че по закон трябва да ги глобяват.................ама на практика не се случва.
SAAB 9-5 2.0T Powered by Vialle
Comment
-
Ако видите жена да си пуска чистачките в слънчев ден, да знаете че всъщност дава мигач.
---------- Post added at 00:04 ---------- Previous post was at 00:02 ----------
Първоначално публикувано от кученцетоОгиитаткоДоги Покажи съобщениеПо холандското законодателство използването на едната ръка за друго освен шофиране е нарушение.Тоест дори и да си настройваш навигацията пак отнасяш същата глоба.На този който го обесняваше по телевизията му зададоха въпроса: ,,Защо не глобяват тогава тия дето пушат,,Той каза че по закон трябва да ги глобяват.................ама на практика не се случва.
По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
Alfa Romeo 156 1.8ts 2001
Comment
-
Относно телефона, аз като карам автоматик изобщо не ми трябват две свободни ръце. И не ми се налага докато с едната ръка държа волана, а с другата телефона, да пусна волана за да превключа на друга предавка. Обаче ако ме хванат да си карам автомата, държейки телефона с дясната ръка, ще ме глобят. Е, къде е логиката? Само милиционер може да го измисли това. Истинския проблем с говоренето по телефона го описа добре Еко, и това е разсейването. Усещам как не мога да се концентрирам върху пътя както трябва, докато разяснявам технически детайли по телефона и мога да направя беля. Или когато успея да се концентрирам максимално върху пътя, говоря леко неадекватно по телефона (по-добрия вариант). В крайна сметка в повечето случай отбивам, провеждам разговора и продължавам. Много добре са направили Франсетата като изцяло са го забранили.1996 164 Super T.S | 2003 166 20V Sportronic Distinctive + Haes & Webasto | 02/2006 159 SW JTDм 150 CAVALLI HIGH DPFon
Comment
-
Докато карам никога не говоря по телефон ( ако звънне, или спирам и вдигам, или не вдигам ), Не превишавам максимално разрешената скорост, дори напротив ( карат ми се, че карам много бавно ), не изпреварвам на места, които не познавам като път, дупки, завои, и други подобни....Но това не може да ме презастрахова, нали ?
Имам случай истински - спират ме на бул. Ленин с мотива, че карам БАВНО ?!? 35 км бавно било за цариградско....
Никого не оправдавам, но и никого не съдя....Бутнал, убил, ама гледната точка е двустранна..... ако аз п римерно бутна на цариградско и убия човек пресичащ прескачайки мантинелата, съда трябва да ме оневини и да осъди роднините, че са ми счупили колата.
Преди няколко години един тролей ме размаза ( аз бях дясно стоящ на кръстовище, на което аз съм на главната улица, тролея не! Имало знак стоп за мен ( скрит зад короната на едно дърво, това ставя лятото ) не съм го видял...ми как да го видя, като дървото е триста пъти по- голямо от знака?!? Как и да е, да чукнем на дърво, колата беше тотална щета, но ние тримата в нея живи и здрави.
Три дни по-късно скивам тая тролейджийка на оборище и дондуков, реве...викам кво стана бе що ревеш...Отговорът беше - " Убих една баба, пресече на червено" ...Тогава си казах, че има господ и си гледа работата...само я потупах тая по гърба и и казах - Помниш ли у Хаджи димитър как ме размаза....а делото бях свидетел и моите показания и дадоха присъдата. Да е жива и здрава още сто години, пари да изкарва и с тях лекарства да си купува само.
Comment
Comment