Известие

Collapse
No announcement yet.

Какво мислите за Saab 9-5 2.0 turbo автоматик

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    [QUOTE=Susscrofa;1438428]17 годишна кола с автоматична кутия с турбина и с 4 цилиндъра..........тва си е лайно.




    Ха че средностатистическия българин да не би да кара нещо повече Ако се качиш и я покараш сигурен съм че ще си паркираш алфата на село в двора,ще я покриеш с одеяло и ще пуцаш от време на време с въздушната пушка по неяТая марка е милион години пред бмв ка моли пък алфа На колегата с 2.3т напълно му вярвам за вървежа на колата,понеже щом тая кърти зъби и асфалт Представям си какво е 2.3т И ако искаш да знаеш тази марка се занимава със самолетостроене и по конкретно с изстребители бе аланколуу



    П.С. Тази която вчера я пробвах,аламинут си вдигна 210км/ч както си е по каталог,така че колегата с 2.3т апсолютно отговаря на истината че е вдигнал 230км/ч
    Last edited by кученцетоОгиитаткоДоги; d.m.y г., 22:01.
    SAAB 9-5 2.0T Powered by Vialle

    Comment


    • #17
      Ае що си не купите истребители, много приказки много хвалебствия а като тръгна из България една кола не видях да фърчи с 200+, да кърти асвалт и мивки.Даже по магистралите не видях тузарски коли да натискат.Пък тея самолети дет ги правят чехите им ги върнаха.
      По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
      конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
      Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
      Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от Susscrofa Покажи съобщение
        17 годишна кола с автоматична кутия с турбина и с 4 цилиндъра..........тва си е лайно.

        А онзи дет с 2.3 аеро задминавал мотори ме напика от смях))))
        Абе човече, недей се излага, колицата е добра за годините си и толкова.
        230 )))))
        Щом си снимал, значи веднъж за 5-6 години си ги надървил с мноу зор.
        Суска,, както винаги подобаващо се изказа....затуй те уважавам.....
        По добре палава италианка, отколкото скучен германец....
        https://www.youtube.com/watch?v=oE29b_nLoFE

        Comment


        • #19
          Първоначално публикувано от dimitar_vd62 Покажи съобщение
          Ае що си не купите истребители, много приказки много хвалебствия а като тръгна из България една кола не видях да фърчи с 200+, да кърти асвалт и мивки.Даже по магистралите не видях тузарски коли да натискат.Пък тея самолети дет ги правят чехите им ги върнаха.



          В България положението е друго,там се кара Митак предимно оФФроУд Иначе сега бойната въздушна отбрана на Бразилия ще бъде попълнена само с изстребители на Сааб
          SAAB 9-5 2.0T Powered by Vialle

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от кученцетоОгиитаткоДоги Покажи съобщение
            Бате тоя сааб е това е автомобил Ако го взема ще ти я дам да я покараш ще забравиш и за 155-ци и за 156-ци До сега за двигатела само суперлативи чувам.А за комфорта за кола от тия години може да се сравнява само с беенве 7-ца Иначе за вървене вървът Вчера един в Германия с едно беенве 320 го направих смешен
            Трябва да се наиграеш.....младостта до там води...и аз на всяка следваща виках...тая е върха ебати и свирките прай.....докато не осъзнаеш някой неща.....мене ме остави....155, няма как да забравя...историята е дълга и много цена за мен...
            По добре палава италианка, отколкото скучен германец....
            https://www.youtube.com/watch?v=oE29b_nLoFE

            Comment


            • #21
              Първоначално публикувано от Бобби Покажи съобщение
              Трябва да се наиграеш.....младостта до там води...и аз на всяка следваща виках...тая е върха ебати и свирките прай.....докато не осъзнаеш някой неща.....мене ме остави....155, няма как да забравя...историята е дълга и много цена за мен...



              Бате наиграл съм се Даже вече не знам тая кола коя поред ще ми е Това което осъзнава човек в даден момент,е че не може да подценяваш и да говориш за една марка без да си запознал с нея от първо лице единствено число.



              П.С. Великият Роналд Рейгън го е казал: ,,Най-обичам да ме подценяват,,
              Last edited by кученцетоОгиитаткоДоги; d.m.y г., 23:25.
              SAAB 9-5 2.0T Powered by Vialle

              Comment


              • #22
                Първоначално публикувано от кученцетоОгиитаткоДоги Покажи съобщение
                Бате наиграл съм се Даже вече не знам тая кола коя поред ще ми е Това което осъзнава човек в даден момент,е че не може да подценяваш и да говориш за една марка без да си запознал с нея от първо лице единствено число.



                П.С. Великият Роналд Рейгън го е казал: ,,Най-обичам да ме подценяват,,
                Не подценявам марката....просто си уважавам моята....
                По добре палава италианка, отколкото скучен германец....
                https://www.youtube.com/watch?v=oE29b_nLoFE

                Comment


                • #23
                  Първоначално публикувано от Бобби Покажи съобщение
                  Не подценявам марката....просто си уважавам моята....
                  то при тебе граничи с фанатизъм
                  Някои хора трябва да имат не акт за раждане, а писмено извинение от производителя на контрацептиви.乁໒( ͒ ⌂ ͒ )७ㄏ
                  Българите ще излязат масово на протест, чак когато спрат Замунда
                  Една тема във форума се счита за успешна, ако до седмия коментар не се заговори за плюскане и пукница !

                  Comment


                  • #24
                    Първоначално публикувано от Susscrofa Покажи съобщение
                    17 годишна кола с автоматична кутия с турбина и с 4 цилиндъра..........тва си е лайно.

                    А онзи дет с 2.3 аеро задминавал мотори ме напика от смях))))
                    Абе човече, недей се излага, колицата е добра за годините си и толкова.
                    230 )))))
                    Щом си снимал, значи веднъж за 5-6 години си ги надървил с мноу зор.
                    Явно само пикането ти се отдава.....

                    Кое по точно ти е смешно ??? Ти и 2 алфи да ги съединиш в едно само ще дишаш прахта на тази колица ... Като не знаеш и не разбираш по добре да си траеш че наистина ставаш смешен.

                    P.S - Наистина не карам всеки ден по цариградско с 230 и за това съм го снимал. А ако си карал някога нещо по различно от колело , само като видиш оборотомера би трябвало да ти е ясно с колко зор се вдигат 230 с тази кола .
                    И наистина с 156 - цата е трудно да си представиш кола да изпревари мотор (не твърдя че те ако бяха натиснали нямаше да дръпнат , твърдя че ги изпреварих с 230 а те явно или ги хвана шубето на този път с повече да карат или не знам какво , не разбирам и не обичам мотори).
                    Осел Останется ослом, хотя осыпь его звездами;где должно действовать умом, он только хлопает ушами.................... Г.Державин

                    Comment


                    • #25
                      Абе 156,156 трябва да тичаш с буталата след нея По нито един показател не може да се сравнява с тоя изстребител Ни по екстри,ни по возия,ни по здравина на двигатела, еле па по вървеж За бензинови говорим Вчера само докато си запаля цигарата и стрелката беше вече на 200км/ч
                      SAAB 9-5 2.0T Powered by Vialle

                      Comment


                      • #26
                        http://alfa-romeo.testdrive.bg/modif...VJTS165Hp.html
                        http://saab.testdrive.bg/modificatio...2.0T150Hp.html
                        Хайде край на спора!
                        Като гледам не е нещо извънземно, даже фейслифта го дават по бърз от 0-100
                        То и преди фейса го дават по бърз!!!
                        http://testdrive.bg/testdrive/alfa-romeo/preview38.html
                        Last edited by stu; d.m.y г., 02:26.
                        Alfa Romeo 159 SW 2.4 JTDmQ 200 к.с.

                        Comment


                        • #27
                          Само дето алфа ги покрива тия нормативи като е била още на 1000км даже и тогава силно се съмнявам това да би могла да ги покрие в реални условия на 300 000км най много да роди някъде ха-ха-ха
                          Last edited by кученцетоОгиитаткоДоги; d.m.y г., 02:38.
                          SAAB 9-5 2.0T Powered by Vialle

                          Comment


                          • #28
                            Момци 150 коня, ако ще да са холандски тежковози пак са си 150 коня Еле па на некъв автоматичен шлеп, незнам кво ги коментирате изобщо.
                            Fiat Punto 1.4GT 1996
                            Hyundai Tucson 2.0 2007
                            Renault Clio 1.5 2019

                            Comment


                            • #29
                              Първоначално публикувано от thecleaner Покажи съобщение
                              Момци 150 коня, ако ще да са холандски тежковози пак са си 150 коня Еле па на некъв автоматичен шлеп, незнам кво ги коментирате изобщо.
                              Абсолютно съгласен ... Пълен кенеф и вънка и вътре. Ако е аерото визията отвън вече е друго нещо ама вътре ... 33-ката ми има по красив интериор ... И тия 150 коня на това купе сигурно ще вървят колкото малкия им дизел 110 коня ли беше нещо такова
                              sigpic
                              33-(1.3),(1.5 TI),(1.7 8V),(1.7 16V),145-(1.4TS),(2.0TS),(1.7 16V Boxer),146-(1.4TS),156-(2.4 JTD),(1.9JTDm),164-(2.0 V6 Turbo)
                              Само черна Алфа може да бие друга черна Алфа

                              Comment


                              • #30
                                Според мен си се ориентирал добре колега. Колата е адски здрава и за тях се знае, че не могат да си износят купетата. 2.0 мотора го дават по - сполучлив, защото 2,3 има склонност да криви коляновия вал. Отделно от това в BG разликата за гражданска и данъците между двата модела не е за подценяване. 150 кончета са си малко за този параход, но с малко софтуерна намеса си стават 200-210 к.с. за секунди. До тази мощност и турбината си държи без проблеми. За по - нагоре си трябва Аеровска турбинка (Mitsubishi) и си вървиш наравно с Аерото. За интериора на колата според мен си е малко скучен, но все пак не може да се сравнява италиански дизайн със северняшки. Другия съществен минус е управлението - не е директно и ти липсва усещането като при алфата. Това обаче може да се предположи, предвид че окачването на СААБ-а си е Вектра Б, което пък не е и толкова лошо, защото е много опростено и адски здраво. Единствената му болка са тампоните на магарето, които срещу 250 лв. 6-те броя си решаваш грижите за следващите 200-300 хил.км. и биалетките, които са на цената на кутия цигари. Като цени не смятам че е нещо фрапиращо - колкото 166-ца, някои неща са малко по - скъпи, други по- евтини. За мен големия и плюс е комфорта на пътуване. На около 100 хил.км. се предава касетата с бубините. Хубавото е, че ако колата не запали имаш три варианта- касета, датчик на коляновия вал или дебитомер. Няма хвърляне на боб и кое, какво...
                                Надявам се, че съм ти бил полезен - успех.
                                sigpicAlfa Romeo 155, 2.5, V6/ GTV 2.0 TB V6 / 146 TS, 2.0 Junior/ 145 TS, 2.0 16V/ Giulietta 1.8, 166 2.0 V6 TB

                                Comment

                                Working...
                                X