Първоначално публикувано от Sm0k
Покажи съобщение
Продукта е част от маркетинга. Освен добра реклама трябва да имаш и добър продукт. Ако ти липсва едното, което и да е, потъваш. Иначе казано, добрия продукт не е гаранция, че ще оцелееш, но лошия е гаранция че няма да прокопсаш 
За историята на фалита и изтребителите. Оригиналната компания СааБ произвежда самолети. В края на втората световна, търсенето на изтребители намалява и започват да произвеждат леки автомобили. През 1969 се събират със Сканиа и произвеждат коли, камиони, самолети. През 1989 леките автомобили на Сааб-Сканиа стават самостоятелна компания - Saab Automobile AB. От тук нататък производството на леки коли СааБ няма общо нито с камионите Сканиа, нито с изтребителите
В тоя период СааБ леки коли са собствреност на General Motors + шведски инвеститори. Тогава е произведена и колата дето ше си купуваш. За тва вместо с окачване от изтребител е с окачване от Опел Вектра... които са на General Motors
После General Motors, които по едно време го закъсват тръгват да продават СааБ, намесват се някви китайци, после Кьонигсек, СааБ пред фалит и т.н. Накрая компанията се озовава собственост на Спайкър.
Тука става интресно. През 2011 в СааБ свършват парите и не могат да плащат на доставчиците. Спайкър не могат да покрият загубите. Производството в завода спира, а СааБ е в дефакто банкрут. Пак се намесват руснаци, китайци, Спайкър се опитва да продадат СааБ, ама тогава General Motors, казват че ако се продаде на китайците спират правата на СааБ да ползват техни патенти и блокират продажбата. Почват се някви съдебни дела между Спайкър и General Motors и в цялата патаклама на 16-ти Април 2012 SAAB са обявени от шведския съд официално в банкрут и са в ликвидация.
Юни 2012 останките ги купуват китайци с компания наречена National Electric Vehicle Sweden с план да правят изцяло електрически коли с марката СааБ. Споровете с патентите на GM, запазените марки на Saab и Scania продължават и накрая и тия китайците фалират в Швеция и в момента в шведския завод на Сааб производство няма
.
А главния механик с който си говорил, най-вероятно е главен механик в официалния сервиз на Saab, а не в дилър, щото те в момента дилъри дефакто нямат, щото нямат кво да продават. Можеш да видиш кво пише на http://www.saab.bg/ - сайта на Сандинавия Моторос, официалния вносител за БГ. Сайта е прекъстен на Сааб Сервизна Мрежа и има качено едно текстче от преди 2-3 години в което обясняват за светлото бъдеще с китайците и гаранционното обслужване на колите от преди фалита.
Сега предполагам сам разбираш, че цялата тая съдба, няма как да се сполети БМВ, за квито и маркетинги да си говорим. Но като оставим това, СааБ и като цяло шведските коли, са чудесни автомобили, аз лично ги уважавам, така че като толкоз те кефи отнасай шлепа, пали, гаси и тръгвай и квото сабя покаже
Извинявай брато. Аз по принцип съм карал само един Трабант дето си купих с парите от закуски като студент и едно време на дядо Жигулата. Тая Алфа дето имам не я карам, щот не излиза от сервиза, а кола над 103 коня съм виждал само на картинка, камо ли па да я карам. Няма да мога да я удържа в пътя
Освен това моторист като видя, му се радвам като дете на жираф в зоологическата градина и не ги знаех че могат да се движат с по-малко от 300 
Иначе единия от двата пъти в които си изкарах Алфата от сервиза минах набримчен с цялата газ покрай един Mercedes S500, ама сигурно щото човека вътре си пушеше пурата и бараше жена си по баджака докат аз се мислех за Шумахер
Ся след като се оказва, че не всички с S500 са камикадзета дето фърчат с по 300, предполагам значи, че Алфата ми е по-бърза от тях. Макар и да не се движи 

За историята на фалита и изтребителите. Оригиналната компания СааБ произвежда самолети. В края на втората световна, търсенето на изтребители намалява и започват да произвеждат леки автомобили. През 1969 се събират със Сканиа и произвеждат коли, камиони, самолети. През 1989 леките автомобили на Сааб-Сканиа стават самостоятелна компания - Saab Automobile AB. От тук нататък производството на леки коли СааБ няма общо нито с камионите Сканиа, нито с изтребителите


Тука става интресно. През 2011 в СааБ свършват парите и не могат да плащат на доставчиците. Спайкър не могат да покрият загубите. Производството в завода спира, а СааБ е в дефакто банкрут. Пак се намесват руснаци, китайци, Спайкър се опитва да продадат СааБ, ама тогава General Motors, казват че ако се продаде на китайците спират правата на СааБ да ползват техни патенти и блокират продажбата. Почват се някви съдебни дела между Спайкър и General Motors и в цялата патаклама на 16-ти Април 2012 SAAB са обявени от шведския съд официално в банкрут и са в ликвидация.
Юни 2012 останките ги купуват китайци с компания наречена National Electric Vehicle Sweden с план да правят изцяло електрически коли с марката СааБ. Споровете с патентите на GM, запазените марки на Saab и Scania продължават и накрая и тия китайците фалират в Швеция и в момента в шведския завод на Сааб производство няма

А главния механик с който си говорил, най-вероятно е главен механик в официалния сервиз на Saab, а не в дилър, щото те в момента дилъри дефакто нямат, щото нямат кво да продават. Можеш да видиш кво пише на http://www.saab.bg/ - сайта на Сандинавия Моторос, официалния вносител за БГ. Сайта е прекъстен на Сааб Сервизна Мрежа и има качено едно текстче от преди 2-3 години в което обясняват за светлото бъдеще с китайците и гаранционното обслужване на колите от преди фалита.

Сега предполагам сам разбираш, че цялата тая съдба, няма как да се сполети БМВ, за квито и маркетинги да си говорим. Но като оставим това, СааБ и като цяло шведските коли, са чудесни автомобили, аз лично ги уважавам, така че като толкоз те кефи отнасай шлепа, пали, гаси и тръгвай и квото сабя покаже

Извинявай брато. Аз по принцип съм карал само един Трабант дето си купих с парите от закуски като студент и едно време на дядо Жигулата. Тая Алфа дето имам не я карам, щот не излиза от сервиза, а кола над 103 коня съм виждал само на картинка, камо ли па да я карам. Няма да мога да я удържа в пътя


Иначе единия от двата пъти в които си изкарах Алфата от сервиза минах набримчен с цялата газ покрай един Mercedes S500, ама сигурно щото човека вътре си пушеше пурата и бараше жена си по баджака докат аз се мислех за Шумахер


Comment