Известие

Collapse
No announcement yet.

Какво мислите за Saab 9-5 2.0 turbo автоматик

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    Първоначално публикувано от Sm0k Покажи съобщение
    Продукта е част от маркетинга. Освен добра реклама трябва да имаш и добър продукт. Ако ти липсва едното, което и да е, потъваш. Иначе казано, добрия продукт не е гаранция, че ще оцелееш, но лошия е гаранция че няма да прокопсаш

    За историята на фалита и изтребителите. Оригиналната компания СааБ произвежда самолети. В края на втората световна, търсенето на изтребители намалява и започват да произвеждат леки автомобили. През 1969 се събират със Сканиа и произвеждат коли, камиони, самолети. През 1989 леките автомобили на Сааб-Сканиа стават самостоятелна компания - Saab Automobile AB. От тук нататък производството на леки коли СааБ няма общо нито с камионите Сканиа, нито с изтребителите В тоя период СааБ леки коли са собствреност на General Motors + шведски инвеститори. Тогава е произведена и колата дето ше си купуваш. За тва вместо с окачване от изтребител е с окачване от Опел Вектра... които са на General Motors После General Motors, които по едно време го закъсват тръгват да продават СааБ, намесват се някви китайци, после Кьонигсек, СааБ пред фалит и т.н. Накрая компанията се озовава собственост на Спайкър.

    Тука става интресно. През 2011 в СааБ свършват парите и не могат да плащат на доставчиците. Спайкър не могат да покрият загубите. Производството в завода спира, а СааБ е в дефакто банкрут. Пак се намесват руснаци, китайци, Спайкър се опитва да продадат СааБ, ама тогава General Motors, казват че ако се продаде на китайците спират правата на СааБ да ползват техни патенти и блокират продажбата. Почват се някви съдебни дела между Спайкър и General Motors и в цялата патаклама на 16-ти Април 2012 SAAB са обявени от шведския съд официално в банкрут и са в ликвидация.

    Юни 2012 останките ги купуват китайци с компания наречена National Electric Vehicle Sweden с план да правят изцяло електрически коли с марката СааБ. Споровете с патентите на GM, запазените марки на Saab и Scania продължават и накрая и тия китайците фалират в Швеция и в момента в шведския завод на Сааб производство няма .

    А главния механик с който си говорил, най-вероятно е главен механик в официалния сервиз на Saab, а не в дилър, щото те в момента дилъри дефакто нямат, щото нямат кво да продават. Можеш да видиш кво пише на http://www.saab.bg/ - сайта на Сандинавия Моторос, официалния вносител за БГ. Сайта е прекъстен на Сааб Сервизна Мрежа и има качено едно текстче от преди 2-3 години в което обясняват за светлото бъдеще с китайците и гаранционното обслужване на колите от преди фалита.

    Сега предполагам сам разбираш, че цялата тая съдба, няма как да се сполети БМВ, за квито и маркетинги да си говорим. Но като оставим това, СааБ и като цяло шведските коли, са чудесни автомобили, аз лично ги уважавам, така че като толкоз те кефи отнасай шлепа, пали, гаси и тръгвай и квото сабя покаже



    Извинявай брато. Аз по принцип съм карал само един Трабант дето си купих с парите от закуски като студент и едно време на дядо Жигулата. Тая Алфа дето имам не я карам, щот не излиза от сервиза, а кола над 103 коня съм виждал само на картинка, камо ли па да я карам. Няма да мога да я удържа в пътя Освен това моторист като видя, му се радвам като дете на жираф в зоологическата градина и не ги знаех че могат да се движат с по-малко от 300

    Иначе единия от двата пъти в които си изкарах Алфата от сервиза минах набримчен с цялата газ покрай един Mercedes S500, ама сигурно щото човека вътре си пушеше пурата и бараше жена си по баджака докат аз се мислех за Шумахер Ся след като се оказва, че не всички с S500 са камикадзета дето фърчат с по 300, предполагам значи, че Алфата ми е по-бърза от тях. Макар и да не се движи
    Ем.... поне си признаваш..
    Осел Останется ослом, хотя осыпь его звездами;где должно действовать умом, он только хлопает ушами.................... Г.Державин

    Comment


    • #77
      Батки току що шлепа го педалирах в автопарка зад блока Ба той заема място за кола и половина На двигатела му пише Ecopower нещо като Mpower но по шведски
      SAAB 9-5 2.0T Powered by Vialle

      Comment


      • #78
        Първоначално публикувано от кученцетоОгиитаткоДоги Покажи съобщение
        Батки току що шлепа го педалирах в автопарка зад блока Ба той заема място за кола и половина На двигатела му пише Ecopower нещо като Mpower но по шведски
        А дали не е по близо до EcoTech ?

        Както каза Orm той си е 3/4 Опел Вектра

        Както и преди това Сааб 9000 си беше 3/4 Алфа/Ланча
        Някои хора трябва да имат не акт за раждане, а писмено извинение от производителя на контрацептиви.乁໒( ͒ ⌂ ͒ )७ㄏ
        Българите ще излязат масово на протест, чак когато спрат Замунда
        Една тема във форума се счита за успешна, ако до седмия коментар не се заговори за плюскане и пукница !

        Comment


        • #79
          Не знам от къде ви хрумна да сравнявате модерен изтребител с на Бойко Фалкона където не може да кацне като хората
          SAAB 9-5 2.0T Powered by Vialle

          Comment


          • #80
            Първоначално публикувано от Orm Покажи съобщение
            Ем.... поне си признаваш..
            Ем... някой път е по-лесно да признаеш там квото и да е отколкото да изпадаш в разговор Ама важното е да се забавляваме

            Първоначално публикувано от Sunny Покажи съобщение
            А дали не е по близо до EcoTech ? Както каза Orm той си е 3/4 Опел Вектра
            Както и преди това Сааб 9000 си беше 3/4 Алфа/Ланча
            Абе специално тоз Екопауър май си е техен, от преди това. Не е ГМски. После Екотека го наследява в SaaB 9-3, ма доколкото сванах са си различни мотори. Тъй че мотора специално май не е от ГМ (за разлика от останалите 3/4-ти от колата) А СааБ 9000 си е кола построена отсякъде върху фиатската Tipo 4 платформа заедно с Фиат Крома, Ланча Тема и Алфа 164. Ма туй е друг случай.

            Първоначално публикувано от кученцетоОгиитаткоДоги Покажи съобщение
            Батки току що шлепа го педалирах в автопарка зад блока Ба той заема място за кола и половина На двигатела му пише Ecopower нещо като Mpower но по шведски
            Ам начи със здраве да си го караш
            Alfa Romeo Tipo 940 MY 2014, 1400 Turbo Benzina Multiair 16v, Giulietta Serie 1 Distinctive, MD 11/2015
            Alfa Romeo Tipo 930 MY 1997, 1400 Twin Spark 16v, 145 Serie 1 Lusso, MD 04/1997 [Ex]

            Comment


            • #81
              Първоначално публикувано от Sm0k Покажи съобщение
              Ем... някой път е по-лесно да признаеш там квото и да е отколкото да изпадаш в разговор Ама важното е да се забавляваме



              Абе специално тоз Екопауър май си е техен, от преди това. Не е ГМски. После Екотека го наследява в SaaB 9-3, ма доколкото сванах са си различни мотори. Тъй че мотора специално май не е от ГМ (за разлика от останалите 3/4-ти от колата) А СааБ 9000 си е кола построена отсякъде върху фиатската Tipo 4 платформа заедно с Фиат Крома, Ланча Тема и Алфа 164. Ма туй е друг случай.



              Ам начи със здраве да си го караш


              Благодаря! Иначе съм карал Екотек на Корса 1.4i 16v баси отнася земъта ама тя корсата си е лиген На тоя по каталог гледам че му се налива 5w/40 сигурно заради турбинката Вероятно пълна синтетика
              SAAB 9-5 2.0T Powered by Vialle

              Comment


              • #82
                Първоначално публикувано от кученцетоОгиитаткоДоги Покажи съобщение
                Благодаря! Иначе съм карал Екотек на Корса 1.4i 16v баси отнася земъта ама тя корсата си е лиген На тоя по каталог гледам че му се налива 5w/40 сигурно заради турбинката Вероятно пълна синтетика
                Ай честито и не слушай много глупости ... ти докато изкривиш вала на това , хората ще сменят 2-3 алфи
                Осел Останется ослом, хотя осыпь его звездами;где должно действовать умом, он только хлопает ушами.................... Г.Державин

                Comment


                • #83
                  Първоначално публикувано от Orm Покажи съобщение
                  Ай честито и не слушай много глупости ... ти докато изкривиш вала на това , хората ще сменят 2-3 алфи


                  Мерси! Колега иначе фаровете как са и, в смисъл имаш ли хубава видимост на къси, понеже има някои коли които фабрично са им слаби.
                  SAAB 9-5 2.0T Powered by Vialle

                  Comment


                  • #84
                    Първоначално публикувано от кученцетоОгиитаткоДоги Покажи съобщение
                    Мерси! Колега иначе фаровете как са и, в смисъл имаш ли хубава видимост на къси, понеже има някои коли които фабрично са им слаби.
                    Ауе .. Вескууу .. ти шведка ибал ли си бря ?

                    А ти е честит Сапа .. много безаварийни и да си мноо ухилен и по-малко напафкан

                    И да почерпиш ей .. ние тука те чекаме
                    Alfa Romeo Brera 2.4 JTDm 210 кавала ... и малко отгоре
                    Alfa Romeo 159 1.9 JTDm SW .. бързият влак
                    Renault Clio DCi 2018 .. без коментар .. да е щастлива жената

                    Comment


                    • #85
                      Първоначално публикувано от DiStefano Покажи съобщение
                      Ауе .. Вескууу .. ти шведка ибал ли си бря ?

                      А ти е честит Сапа .. много безаварийни и да си мноо ухилен и по-малко напафкан

                      И да почерпиш ей .. ние тука те чекаме


                      Мерси Мерси Шведката сега трябва да пие много противозачатачни, че ша и топя веригата Черпенето е обезателно на първо четене
                      SAAB 9-5 2.0T Powered by Vialle

                      Comment


                      • #86
                        Първоначално публикувано от кученцетоОгиитаткоДоги Покажи съобщение
                        Мерси! Колега иначе фаровете как са и, в смисъл имаш ли хубава видимост на къси, понеже има някои коли които фабрично са им слаби.
                        Супер са си фаровете. Абе всичко що е е свързано с безопасно шофиране е измислено. Чистачки, фарове, запотявания на стъкла, размразяване на страничните огледала....та дори и 2 сенника си имаш за отпреде и за отстрани...
                        Осел Останется ослом, хотя осыпь его звездами;где должно действовать умом, он только хлопает ушами.................... Г.Державин

                        Comment


                        • #87
                          Първоначално публикувано от кученцетоОгиитаткоДоги Покажи съобщение
                          Мерси! Колега иначе фаровете как са и, в смисъл имаш ли хубава видимост на къси, понеже има някои коли които фабрично са им слаби.
                          Честито, със здраве и безаварийно !
                          Между другото покараш ли малко автоматик после няма да искаш кола с ръчни скорости. Казам ти го аз , 14 години карах само коли с ръчни скорости, но вече не искам.

                          Фаровете ако не ти харесва как светят можеш да им направиш retrofit с би-ксенон. Но е малко по-сложно на оребрени фарове.
                          ...

                          Comment


                          • #88
                            Първоначално публикувано от Orm Покажи съобщение
                            Супер са си фаровете. Абе всичко що е е свързано с безопасно шофиране е измислено. Чистачки, фарове, запотявания на стъкла, размразяване на страничните огледала....та дори и 2 сенника си имаш за отпреде и за отстрани...



                            Прав си Шведа е гуру в отношение безопасност Чувал съм за Волво, че има ли най - здравата конструкция на купето.Тоест при катестрофа шанс почти не съществува да те затиснат ламарините.

                            ---------- Post added at 21:15 ---------- Previous post was at 21:12 ----------

                            Първоначално публикувано от Drag0 Покажи съобщение
                            Честито, със здраве и безаварийно !
                            Между другото покараш ли малко автоматик после няма да искаш кола с ръчни скорости. Казам ти го аз , 14 години карах само коли с ръчни скорости, но вече не искам.

                            Фаровете ако не ти харесва как светят можеш да им направиш retrofit с би-ксенон. Но е малко по-сложно на оребрени фарове.



                            Мерси! За автомата днес си говорихме с мой човек механик руснак, възпитаник на Масковската школа и той ми каза същото
                            SAAB 9-5 2.0T Powered by Vialle

                            Comment


                            • #89
                              Първоначално публикувано от кученцетоОгиитаткоДоги Покажи съобщение

                              Мерси! За автомата днес си говорихме с мой човек механик руснак, възпитаник на Масковската школа и той ми каза същото
                              Освен това с автоматик едната ти ръка е винаги свободна ... можеш да си бъркаш в носа, в ушите , да си държиш мобилния , цигарата и квото искаш там и да показваш среден пръст разбира се !
                              ...

                              Comment


                              • #90
                                Първоначално публикувано от Drag0 Покажи съобщение
                                Освен това с автоматик едната ти ръка е винаги свободна ... можеш да си бъркаш в носа, в ушите , да си държиш мобилния , цигарата и квото искаш там и да показваш среден пръст разбира се !



                                Чуда се само да ли да и махна катализатора? За по голям вървеж Тука ме убеждават че при бензиновите няма смисъл Познавам един много голям турбо гУро във Враца та се чуда да ли да не говоря с него да я пипне софтУерно и да я ъпгрейдна с 60+ кончета
                                SAAB 9-5 2.0T Powered by Vialle

                                Comment

                                Working...
                                X