Известие

Collapse
No announcement yet.

Въпрос към електричарите

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от Zlobich Покажи съобщение
    Все пак с това си изкарвам хляба.
    Щото и аз!
    На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
    Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

    Comment


    • #17
      Колеги, в коридора ми изгоря една от лампите. Там ключа е девиаторен ( ако това му е името - три кабела влизат в него ) . Смених крушката и фасунката ( не знам така ли се пише хах ) и до момента нямам проблеми с тока. Може ли от крушка и фасунка да е бил проблема ? Отделно, на мен таблото ми е от старите - имам 8 бушона от тези крушовидните. Всичко свалих и закачих отново, като съм ги затегнал .

      sigpic
      Alfa Romeo 159 EX

      Comment


      • #18
        За да има девиаторен ключ означава, че или осветителното ти тяло е с 2 секции (степени) или имаш вероятно в другия край на коридора втори такъв ключ за да може лампата да се пали и гаси от произволно място.
        По вероятно проблемът да е бил в хлабав бушон.


        159 1.8 MPI
        166 2.0 TS (ex)

        Comment


        • #19
          Да, лампите в коридора ми се пускат и гасят от две места

          sigpic
          Alfa Romeo 159 EX

          Comment


          • #20
            Ако не си приятел с тока, по-добре не барай там - извикай си някой да ти оправи проблема.
            А тока и жената искат стягане - в противен случай правят бели.
            Alfa Romeo 146 1.6 TS '97
            Alfa Romeo 166 2.0 TS '02
            Alfa Romeo GT 1.9 JTD '05
            sigpic

            Comment


            • #21
              Какво бих направил аз в случая:
              1во изключване на захранващото напрежение от електромера (бушона в таблото с електромера, т.нар. главен)
              2ро оглед и проверка за нагорели кабели също и притягане на всички болтови връзки в апартаментното табло
              3то притягане на предпазителите

              Ако проблемите продължават, оглед на фасунгите и вързаните за тях кабели, евентуално и ключовете за светване.
              Ако проблемите продължават вероятно има нагоряла връзка в някоя от разклонителните кутий, намира се и се отстранява.
              Ако проблемите пак продължават, тогава остава да е някой от захранващите кабели между кутийте, намира се кой е проблемния или се подменя или се търси друг вариант за окабеляване или присъединяване към кръга на контактите (като здравото жило си остава за фаза през предпазителя в таблото, а нулата се хваща от кръга на контактите). Това последното е малко вероятно и не ти го препоръчвам ако нямаш хабер какво правиш.

              Пс Ако ще вадиш девиаторните ключове в коридора, имай напредвид че единия от трите кабела трябва да го поставиш там откъдето го вадиш (т.н. общ, на единия ключ се пада фаза, а на другия отива на крушката, другите 2 кабела дефакто се явяват връзката между двата ключа), в противен случай ще развалиш схемата на свързване и няма да работи коректно (идеята е да светваш и изгасваш от всеки един от двата ключа). Ако нямаш хабер какво правиш, бележи си ги и трите и после ги сложи по същия начин.
              Last edited by mirchozo; d.m.y г., 14:29.
              Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
              Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
              Горе главата, нищо че е празна...

              Comment


              • #22
                След притягане на бушоните и смяна на една фасунка, нещата се оправиха....поне за момента.

                sigpic
                Alfa Romeo 159 EX

                Comment

                Working...
                X