Известие

Collapse
No announcement yet.

Лада 2102 с по-модерен привкус

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Лада 2102 с по-модерен привкус

    Един интересен проект: http://www.speedhunters.com/2015/12/...lada-attitude/

    Предни калници от Фиат 124,
    Седалките са от 156.


    Даването на газ, води до пристрастяване!
    Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
    Volvo V50 2.0D by RuBig

  • #2
    http://clubalfaromeo.com/forum/showp...45&postcount=1 отдавна е на кутийки за бира за което сега съжалявам.
    По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
    конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
    Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
    Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

    Comment


    • #3
      Най-голямата емоция от шофиране съм изпитвал в мръсно бяла лада 1500s Автомобил със уникална динамика,високо проходим,задно предаване,спортен интериор. За мен по хубави автомобили от лада и жигула няма Митак къде ма върна...........в първи клас........великата 1985-та година корекома в Бяла Тогава на директора на Бяла четири шишета Балантайнс и един 30 килограмов дунавски сом Велики времена бяха Наздраве с водка и доматен сок
      SAAB 9-5 2.0T Powered by Vialle

      Comment


      • #4
        Имахме BAЗ 2101 и я карахме 23г.
        Купихме си я като нова през януари 1972г.- тогава струваше 5 500лв. и беше на изплащане за 3г.
        След като хората разбраха предимствата и я покачиха на 6 100лв. и вече трябваше да се чака години за да си я купиш.
        Alfa Romeo 146 1.6 TS '97
        Alfa Romeo 166 2.0 TS '02
        Alfa Romeo GT 1.9 JTD '05
        sigpic

        Comment


        • #5
          Ако не се лъжа 1500s е с двойна верига.Истински автомобили,ща надживее.Кой прави вече двигатели с двойна верига,никой..........защото ще го купа един път и ни ще влеза в сервиз ни ще помисла за друга кола.Ще фалират не е ми ще фалират.
          SAAB 9-5 2.0T Powered by Vialle

          Comment


          • #6
            Мда, и аз търкалях 6-7 години, но оригиналът . Тук, обаче е преди раздялата - с вертикален Солекс от 33-ка /оригиналът беше хоризонтален Солекс/ + доста присадени чарколя от лади. Набор 66-то лето беше.
            Attached Files
            75 2.5 QV 08.86 г. - Ех...
            155 1.7 07.93 г. - Сиромашки тунинг + JR filter + ниска - замина за скрап...
            FIAT Tipo 1.6 12.93 г. 835С1.000 - вече 2.0 TS 8V Turbo с екстрите от горната...
            Мненията са като задниците - всеки си има!

            Comment


            • #7
              Докато хората са карали истински коли,вие или вашите бащи са чакали с години за ЛАДА. Е нема що. Радвам се,че това време отмина,и сега мога да си взема каквато кола искам.
              Две неща са безкрайни: Вселената и човешката глупост, и аз не съм сигурен за Вселената.

              Comment


              • #8
                На мен следващата ми кола ще е лада веста, чисто новичка

                sigpic
                Alfa Romeo 159 EX

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от Zlobich Покажи съобщение
                  Докато хората са карали истински коли,вие или вашите бащи са чакали с години за ЛАДА. Е нема що. Радвам се,че това време отмина,и сега мога да си взема каквато кола искам.
                  Прав си, но с оглед ситуацията у нас, да се кара в ония години стар западен автомобил, си беше истински кошмар.

                  Лада си беше добър вариант.


                  159 1.8 MPI
                  166 2.0 TS (ex)

                  Comment


                  • #10
                    Бащата като дойде с чисто новата лада не даваше да се влиза в нея с обувките,само по чорапи
                    SAAB 9-5 2.0T Powered by Vialle

                    Comment


                    • #11
                      Когато трябва да чакаш 8г, за да си купиш возило, морално остаряло още преди 20, е нормално такова поведение.
                      Въпросната Лда е горд потомък на ФИАТ, който пък се е отказал от веригите, горе/долу по времето когато е продал технологията. Преди веригите се ползваха зъбни клола(още по надеждни). Тогава разпределителният вал беше в блок/картерът. Днес няма въобще разпределителен вал. Хайде смятай разликата - Фтомобил който струва 6-8 илядо левчета и харчи(преко сили) 8/100, срещу такъв, харчещ 5, при цвна 30 хилки(евро). Примерно при пробег 100 000км. Как е!? Щастлив ли си? Без да говорим че първото творение е с близо 80кс, а второто с над 150. то верно мисловната дейност е загуба на време, ама .....
                      Арфа Ромео 146 1.6 боксер

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от ivan dimitrov Покажи съобщение
                        Когато трябва да чакаш 8г, за да си купиш возило, морално остаряло още преди 20, е нормално такова поведение.
                        Въпросната Лда е горд потомък на ФИАТ, който пък се е отказал от веригите, горе/долу по времето когато е продал технологията. Преди веригите се ползваха зъбни клола(още по надеждни). Тогава разпределителният вал беше в блок/картерът. Днес няма въобще разпределителен вал. Хайде смятай разликата - Фтомобил който струва 6-8 илядо левчета и харчи(преко сили) 8/100, срещу такъв, харчещ 5, при цвна 30 хилки(евро). Примерно при пробег 100 000км. Как е!? Щастлив ли си? Без да говорим че първото творение е с близо 80кс, а второто с над 150. то верно мисловната дейност е загуба на време, ама .....
                        Добре, ма това кво общо има с темата? Принципно отвори ливъобще линка да разгледаш това, което са направили някакви хора в Англия от тоя Жига? Идеята на тая тема е да видим какво може да се направи с много труд и просто да уважим това

                        Иначе горният ти пост не го разбрах въобще.
                        Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от Bobi_33 Покажи съобщение
                          Добре, ма това кво общо има с темата? Принципно отвори ливъобще линка да разгледаш това, което са направили някакви хора в Англия от тоя Жига? Идеята на тая тема е да видим какво може да се направи с много труд и просто да уважим това

                          Иначе горният ти пост не го разбрах въобще.
                          Това трябваше да е отговор на постът надд моя. Моя грешка е че не ползвах цитат.
                          Кое не е ясно? Ако от Лада направиш нещо смислено, то това няма да е Лада. Не съм гледал линкът, не ме вълнува какво може да да бъде направено със/от нея(ладата ). Някой беше направил каруца от такава, също толкова вълнуващо.
                          Разбирам реставраторите на стари автомобили. Разбирам и конструкторите на нови и дори странни возила. Маса от "тунингите" са ми непонятни. Това е.
                          Постът ми бе провокоиран от носталгията по веригите и нищо друго.
                          Арфа Ромео 146 1.6 боксер

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от ivan dimitrov Покажи съобщение
                            Когато трябва да чакаш 8г, за да си купиш возило, морално остаряло още преди 20, е нормално такова поведение.
                            Въпросната Лда е горд потомък на ФИАТ, който пък се е отказал от веригите, горе/долу по времето когато е продал технологията. Преди веригите се ползваха зъбни клола(още по надеждни). Тогава разпределителният вал беше в блок/картерът. Днес няма въобще разпределителен вал. Хайде смятай разликата - Фтомобил който струва 6-8 илядо левчета и харчи(преко сили) 8/100, срещу такъв, харчещ 5, при цвна 30 хилки(евро). Примерно при пробег 100 000км. Как е!? Щастлив ли си? Без да говорим че първото творение е с близо 80кс, а второто с над 150. то верно мисловната дейност е загуба на време, ама .....




                            За наща не сме чакали и 8 седмици Заповетта към директора на Бяла дойде от Съюза,който пък си поиска уиски и сом все пак за да получиш първо трябва да дадеш Обаче в същото време нямаше нито една лада в Бяла и трябваше да чакаме 4 седмици Ти хубаво смяташ разходи и цени,ама колко бяха 6-8 хиляди лева по времето на соца...........? И цената на бензина.........? Тогава всеки караше с пълен резервоар,а сега..........добре че има дизелови машини,а бензинките могат да се газифицирват иначе повечето хора ще си карат колите само на 1 май и 3-ти септември............Тогава поне хората караха нови коли,а сега караме немски,френски и италиянски курници на по 200 хил. и кусур км и си мислим че сме хванали дядо господ за шлифера....................
                            SAAB 9-5 2.0T Powered by Vialle

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от ivan dimitrov Покажи съобщение
                              Това трябваше да е отговор на постът надд моя. Моя грешка е че не ползвах цитат.
                              Кое не е ясно? Ако от Лада направиш нещо смислено, то това няма да е Лада. Не съм гледал линкът, не ме вълнува какво може да да бъде направено със/от нея(ладата ). Някой беше направил каруца от такава, също толкова вълнуващо.
                              Разбирам реставраторите на стари автомобили. Разбирам и конструкторите на нови и дори странни возила. Маса от "тунингите" са ми непонятни. Това е.
                              Постът ми бе провокоиран от носталгията по веригите и нищо друго.
                              Идеята е да се покаже просто уважение към трда на някои хора.

                              А за веригите не си прав. Не само носталгия има в тях. В момента много над 50% от съвременните ДВГ на пазара са именно с вериги.
                              Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

                              Comment

                              Working...
                              X