If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
Alfa Romeo 156 1.8ts 2001
Най-голямата емоция от шофиране съм изпитвал в мръсно бяла лада 1500s Автомобил със уникална динамика,високо проходим,задно предаване,спортен интериор. За мен по хубави автомобили от лада и жигула няма Митак къде ма върна...........в първи клас........великата 1985-та година корекома в Бяла Тогава на директора на Бяла четири шишета Балантайнс и един 30 килограмов дунавски сом Велики времена бяха Наздраве с водка и доматен сок
Имахме BAЗ 2101 и я карахме 23г.
Купихме си я като нова през януари 1972г.- тогава струваше 5 500лв. и беше на изплащане за 3г.
След като хората разбраха предимствата и я покачиха на 6 100лв. и вече трябваше да се чака години за да си я купиш.
Ако не се лъжа 1500s е с двойна верига.Истински автомобили,ща надживее.Кой прави вече двигатели с двойна верига,никой..........защото ще го купа един път и ни ще влеза в сервиз ни ще помисла за друга кола.Ще фалират не е ми ще фалират.
Мда, и аз търкалях 6-7 години, но оригиналът . Тук, обаче е преди раздялата - с вертикален Солекс от 33-ка /оригиналът беше хоризонтален Солекс/ + доста присадени чарколя от лади. Набор 66-то лето беше.
Attached Files
75 2.5 QV 08.86 г. - Ех...
155 1.7 07.93 г. - Сиромашки тунинг + JR filter + ниска - замина за скрап...
FIAT Tipo 1.6 12.93 г. 835С1.000 - вече 2.0 TS 8V Turbo с екстрите от горната...
Мненията са като задниците - всеки си има!
Докато хората са карали истински коли,вие или вашите бащи са чакали с години за ЛАДА. Е нема що. Радвам се,че това време отмина,и сега мога да си взема каквато кола искам.
Две неща са безкрайни: Вселената и човешката глупост, и аз не съм сигурен за Вселената.
Докато хората са карали истински коли,вие или вашите бащи са чакали с години за ЛАДА. Е нема що. Радвам се,че това време отмина,и сега мога да си взема каквато кола искам.
Прав си, но с оглед ситуацията у нас, да се кара в ония години стар западен автомобил, си беше истински кошмар.
Когато трябва да чакаш 8г, за да си купиш возило, морално остаряло още преди 20, е нормално такова поведение.
Въпросната Лда е горд потомък на ФИАТ, който пък се е отказал от веригите, горе/долу по времето когато е продал технологията. Преди веригите се ползваха зъбни клола(още по надеждни). Тогава разпределителният вал беше в блок/картерът. Днес няма въобще разпределителен вал. Хайде смятай разликата - Фтомобил който струва 6-8 илядо левчета и харчи(преко сили) 8/100, срещу такъв, харчещ 5, при цвна 30 хилки(евро). Примерно при пробег 100 000км. Как е!? Щастлив ли си? Без да говорим че първото творение е с близо 80кс, а второто с над 150. то верно мисловната дейност е загуба на време, ама .....
Когато трябва да чакаш 8г, за да си купиш возило, морално остаряло още преди 20, е нормално такова поведение.
Въпросната Лда е горд потомък на ФИАТ, който пък се е отказал от веригите, горе/долу по времето когато е продал технологията. Преди веригите се ползваха зъбни клола(още по надеждни). Тогава разпределителният вал беше в блок/картерът. Днес няма въобще разпределителен вал. Хайде смятай разликата - Фтомобил който струва 6-8 илядо левчета и харчи(преко сили) 8/100, срещу такъв, харчещ 5, при цвна 30 хилки(евро). Примерно при пробег 100 000км. Как е!? Щастлив ли си? Без да говорим че първото творение е с близо 80кс, а второто с над 150. то верно мисловната дейност е загуба на време, ама .....
Добре, ма това кво общо има с темата? Принципно отвори ливъобще линка да разгледаш това, което са направили някакви хора в Англия от тоя Жига? Идеята на тая тема е да видим какво може да се направи с много труд и просто да уважим това
Добре, ма това кво общо има с темата? Принципно отвори ливъобще линка да разгледаш това, което са направили някакви хора в Англия от тоя Жига? Идеята на тая тема е да видим какво може да се направи с много труд и просто да уважим това
Иначе горният ти пост не го разбрах въобще.
Това трябваше да е отговор на постът надд моя. Моя грешка е че не ползвах цитат.
Кое не е ясно? Ако от Лада направиш нещо смислено, то това няма да е Лада. Не съм гледал линкът, не ме вълнува какво може да да бъде направено със/от нея(ладата ). Някой беше направил каруца от такава, също толкова вълнуващо.
Разбирам реставраторите на стари автомобили. Разбирам и конструкторите на нови и дори странни возила. Маса от "тунингите" са ми непонятни. Това е.
Постът ми бе провокоиран от носталгията по веригите и нищо друго.
Когато трябва да чакаш 8г, за да си купиш возило, морално остаряло още преди 20, е нормално такова поведение.
Въпросната Лда е горд потомък на ФИАТ, който пък се е отказал от веригите, горе/долу по времето когато е продал технологията. Преди веригите се ползваха зъбни клола(още по надеждни). Тогава разпределителният вал беше в блок/картерът. Днес няма въобще разпределителен вал. Хайде смятай разликата - Фтомобил който струва 6-8 илядо левчета и харчи(преко сили) 8/100, срещу такъв, харчещ 5, при цвна 30 хилки(евро). Примерно при пробег 100 000км. Как е!? Щастлив ли си? Без да говорим че първото творение е с близо 80кс, а второто с над 150. то верно мисловната дейност е загуба на време, ама .....
За наща не сме чакали и 8 седмици Заповетта към директора на Бяла дойде от Съюза,който пък си поиска уиски и сом все пак за да получиш първо трябва да дадеш Обаче в същото време нямаше нито една лада в Бяла и трябваше да чакаме 4 седмици Ти хубаво смяташ разходи и цени,ама колко бяха 6-8 хиляди лева по времето на соца...........? И цената на бензина.........? Тогава всеки караше с пълен резервоар,а сега..........добре че има дизелови машини,а бензинките могат да се газифицирват иначе повечето хора ще си карат колите само на 1 май и 3-ти септември............Тогава поне хората караха нови коли,а сега караме немски,френски и италиянски курници на по 200 хил. и кусур км и си мислим че сме хванали дядо господ за шлифера....................
Това трябваше да е отговор на постът надд моя. Моя грешка е че не ползвах цитат.
Кое не е ясно? Ако от Лада направиш нещо смислено, то това няма да е Лада. Не съм гледал линкът, не ме вълнува какво може да да бъде направено със/от нея(ладата ). Някой беше направил каруца от такава, също толкова вълнуващо.
Разбирам реставраторите на стари автомобили. Разбирам и конструкторите на нови и дори странни возила. Маса от "тунингите" са ми непонятни. Това е.
Постът ми бе провокоиран от носталгията по веригите и нищо друго.
Идеята е да се покаже просто уважение към трда на някои хора.
А за веригите не си прав. Не само носталгия има в тях. В момента много над 50% от съвременните ДВГ на пазара са именно с вериги.
Comment