Първоначално публикувано от кученцетоОгиитаткоДоги
Покажи съобщение
Известие
Collapse
No announcement yet.
Лада 2102 с по-модерен привкус
Collapse
X
-
Арфа Ромео 146 1.6 боксер
-
Първоначално публикувано от ivan dimitrov Покажи съобщениеАми колко бяха? Аз помня че съм купувал ябълки 3-то качество за 1.20. Сега ги изхвърлям такива. Това че вие не сте чакали, далеч не означава че останалите не са. Ние пък чакахме 5г за Москвич, щото не мислех че е редно "да се пререждам". Да, след като баща ми беше партиен секретар, а майка ми е готвила на "бай" Тошо, със сигурност съм балък, че не съм се възползвал, ама това ми е природа(зодия бре). По едно време имаше купони, 30л за един месец. Това каква връзка има с веригите?
За мен кола с ремък си е жив ташак.............то не е само и ремък па и ролки.........абе мани..........на верижните двигатели ако им сипваш хубаво масло шанса веригата да даде фира и под 1% Всички проблеми с веригите идват от маслото..........Мойта кола ако я видиш на колко км е и е още с първата верига и двигатела бачка като ролекс,ти на тия км ще си с два основни ремонта и 8 сменени ремъка
SAAB 9-5 2.0T Powered by Vialle
Comment
-
Първоначално публикувано от кученцетоОгиитаткоДоги Покажи съобщениеЗа мен кола с ремък си е жив ташак.............то не е само и ремък па и ролки.........абе мани..........на верижните двигатели ако им сипваш хубаво масло шанса веригата да даде фира и под 1% Всички проблеми с веригите идват от маслото..........Мойта кола ако я видиш на колко км е и е още с първата верига и двигатела бачка като ролекс,ти на тия км ще си с два основни ремонта и 8 сменени ремъка
Това за единия процент откъде го измисли?
И въобще не е основното за здравето на веригата маслото а това, как е проектиран и изработен моторът с верига.
Достатъчно е да дадем за пример преработеният от руснаците Фиат 124 мотор в такъв с горен вал и верига.
Това чудо си тракаше още, като ново а на горе-долу аналогичен пробег на който на един мотор с ангренажен ремък му се обслужва ангренажа, трябваше да се сменя верига, обтегач, успокоител, че и зъбни колела.
Друг пример (от личното ми творчество):
На един Шкодилак веригата, която няма обтегач и успокоител така се беше охлабила, че трила в капака докато го протрила и масълцето се малко поизляло на асфалта а моторът - малко блокирал.
И стига сте цапали темата.
Шапка трябва да се сваля на такива ентусиасти, които тунинговат или реставрират стари кошници. Без значение, дали те са Жигули, Трабанти или Ролс Ройс.
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
Comment
-
Първоначално публикувано от кученцетоОгиитаткоДоги Покажи съобщениеАко не се лъжа 1500s е с двойна верига.Истински автомобили,ща надживее.Кой прави вече двигатели с двойна верига,никой..........защото ще го купа един път и ни ще влеза в сервиз ни ще помисла за друга кола.Ще фалират не е ми ще фалират.
Цена нямате да осерете всяка тема.По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
Alfa Romeo 156 1.8ts 2001
Comment
-
Първоначално публикувано от dimitar_vd62 Покажи съобщениеВсички лади и жигули/без 2108/ са с двойна верига,разликата е едно звено повече при 1500/1600.Веригата също е консуматив и се сменя на определени км.Че е желязня желязня ,е ма не е вечна.Дори и на западните коли се сменя, ама не е от българи.
Цена нямате да осерете всяка тема.
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
Comment
-
Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщениеВече разбрахме, че за теб, много неща са си жив ташак. А най-живият - самият ти.
Това за единия процент откъде го измисли?
И въобще не е основното за здравето на веригата маслото а това, как е проектиран и изработен моторът с верига.
Достатъчно е да дадем за пример преработеният от руснаците Фиат 124 мотор в такъв с горен вал и верига.
Това чудо си тракаше още, като ново а на горе-долу аналогичен пробег на който на един мотор с ангренажен ремък му се обслужва ангренажа, трябваше да се сменя верига, обтегач, успокоител, че и зъбни колела.
Друг пример (от личното ми творчество):
На един Шкодилак веригата, която няма обтегач и успокоител така се беше охлабила, че трила в капака докато го протрила и масълцето се малко поизляло на асфалта а моторът - малко блокирал.
И стига сте цапали темата.
Шапка трябва да се сваля на такива ентусиасти, които тунинговат или реставрират стари кошници. Без значение, дали те са Жигули, Трабанти или Ролс Ройс.
Е ти ми даваш пример с некви дръгели...............иначе какво да ти обеснявам.............ако имаше нещо между ушите можеше и да го схванеш................
---------- Post added at 21:17 ---------- Previous post was at 21:15 ----------
Първоначално публикувано от dimitar_vd62 Покажи съобщениеВсички лади и жигули/без 2108/ са с двойна верига,разликата е едно звено повече при 1500/1600.Веригата също е консуматив и се сменя на определени км.Че е желязня желязня ,е ма не е вечна.Дори и на западните коли се сменя, ама не е от българи.
Цена нямате да осерете всяка тема.
Бъркаш се..........точно ние българите поради нашата криворазбрана идея за подръжка ги сменяме на 200 хил. км,разговарял съм тука и с механици от сервиза на bmw и сервиза на saab,категорични са че верига никога не се сменя освен ако вече не е дала фира.........даже мога да ти постна и сервизната програма от сааба да видиш фигурира ли някъде смяна на верига.................SAAB 9-5 2.0T Powered by Vialle
Comment
-
Първоначално публикувано от Bobi_33 Покажи съобщениеИдеята е да се покаже просто уважение към трда на някои хора.
А за веригите не си прав. Не само носталгия има в тях. В момента много над 50% от съвременните ДВГ на пазара са именно с вериги.EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG
Comment
-
Първоначално публикувано от ivan dimitrov Покажи съобщениеАми колко бяха? Аз помня че съм купувал ябълки 3-то качество за 1.20. Сега ги изхвърлям такива. Това че вие не сте чакали, далеч не означава че останалите не са. Ние пък чакахме 5г за Москвич, щото не мислех че е редно "да се пререждам". Да, след като баща ми беше партиен секретар, а майка ми е готвила на "бай" Тошо, със сигурност съм балък, че не съм се възползвал, ама това ми е природа(зодия бре). По едно време имаше купони, 30л за един месец. Това каква връзка има с веригите?Осел Останется ослом, хотя осыпь его звездами;где должно действовать умом, он только хлопает ушами.................... Г.Державин
Comment
-
Първоначално публикувано от Orm Покажи съобщениеАбе пич ти какво караш??? 8 години били чакали..... казвал съм го и преди аз чакам от има-няма 20 години и все не мога да си купя нова кола....
Работата не е в това. Работата е в това, че и да ги имаше парите (левчетата) за нова кола, пак трябваше да чакаш с години.
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
Comment
-
Между реставрация и тунинг има ОГРОМНА разлика. Между тунинг и "тунинг" също(едни кавички). Направих опит да видя "що е то"(от линкът), но мобилният нет не позволява. Може би съм останал с грешна представа, но фактът е че като сложиш на Жигула калници от ФИАТ и седалки от 156 то няма да получиш нито ФИАТ, нито 156, нито Жигула. Имаше и "полски" ФИАТ по онова време, имал съм такъв, много се различаваше от "руският".
Що ли го пиша това!? Вероятно шото съм русофоб....
А може да е и заради фактът че в чисто инженерен аспект, беше доооста по напред. Вентилатор със електромагнитен съединител.......а тук ми говорят за вериги срещу ремъци, или срещу хидравлични/пневматични клапани........
На мулти еър, на колко време му се сменя ремъка между впрочем?
Няма да "акам" по вече. Извинявам се на авторът на темата.
Първоначално публикувано от Bobi_33 Покажи съобщениеИдеята е да се покаже просто уважение към трда на някои хора.
А за веригите не си прав. Не само носталгия има в тях. В момента много над 50% от съвременните ДВГ на пазара са именно с вериги.
За лудо работи, за лудо не стой! Е, не съм съгласен. Трудът е достоен за уважение, обаче далеч не винаги.Last edited by ivan dimitrov; d.m.y г., 20:48.Арфа Ромео 146 1.6 боксер
Comment
-
Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение8 години за нова Жигула. За нов Мерц - 20. Ти к'во искаш?
Работата не е в това. Работата е в това, че и да ги имаше парите (левчетата) за нова кола, пак трябваше да чакаш с години.
А втора употреба коли и тогава се предлагаха. Това го знам понеже цял живот сме имали коли и до края на соца баща ми беше сменил 5-6 и все лади (не сме имали москвич) а и една волга имахмеи нито една от тия коли не беше нова от магазина....
Осел Останется ослом, хотя осыпь его звездами;где должно действовать умом, он только хлопает ушами.................... Г.Державин
Comment
-
Бащата си взе лада четворка, но 1500 кубика с 5 скорости..... Нова с найлоните........ Ебаси кочината........."Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTRF=M x A - Исак Нютон - amateur.....
Comment
-
Първоначално публикувано от Orm Покажи съобщениеМа резултата е един и същ нали
А втора употреба коли и тогава се предлагаха. Това го знам понеже цял живот сме имали коли и до края на соца баща ми беше сменил 5-6 и все лади (не сме имали москвич) а и една волга имахмеи нито една от тия коли не беше нова от магазина....
Имаше и втора употреба (нови коли). Дребната разлика беше в това, че цените им бяха близо двойно по-високи от тези в магазина. Продаваха се и лотарийни билети на цена по-висока от печалбата. Това помниш ли го?
Абе - идиотска система.
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
Comment
-
Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщениеПродаваха се и лотарийни билети на цена по-висока от печалбата. Това помниш ли го?
Ти от тез ли си купувал ????
Не, не го помня това......
Осел Останется ослом, хотя осыпь его звездами;где должно действовать умом, он только хлопает ушами.................... Г.Державин
Comment
-
Първоначално публикувано от Orm Покажи съобщение
Ти от тез ли си купувал ????
Не, не го помня това......
То и сега май се продават така.
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
Comment
Comment