Известие

Collapse
No announcement yet.

Лада 2102 с по-модерен привкус

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
    К'во се радваш бе?

    То и сега май се продават така.
    Чей че се попиках да се смеем.....
    Оф.... трябва да видим дали сега има такива... ще е весело....
    Осел Останется ослом, хотя осыпь его звездами;где должно действовать умом, он только хлопает ушами.................... Г.Державин

    Comment


    • #32
      Първоначално публикувано от Orm Покажи съобщение
      Чей че се попиках да се смеем.....
      Оф.... трябва да видим дали сега има такива... ще е весело....
      Перат пари бе. Какво има да гледаш ?


      159 1.8 MPI
      166 2.0 TS (ex)

      Comment


      • #33
        Аз така миналата зима на село,взимам 150 билета от националната лотария и сядаме да пием с чичо ми и търка ме 5 печалби от 2лв,една от 5лв и 20 билета за регистрация за участие в жребий за тв игра
        Last edited by кученцетоОгиитаткоДоги; d.m.y г., 21:17.
        SAAB 9-5 2.0T Powered by Vialle

        Comment


        • #34
          Първоначално публикувано от Furious 155 Покажи съобщение
          Един интересен проект: http://www.speedhunters.com/2015/12/...lada-attitude/

          Предни калници от Фиат 124,
          Седалките са от 156.
          Не знам колко ще ми струва, но дали може някой да ми трансплантира този двигател от Жигулката на 166-цата.
          Alfa Romeo 146 1.6 TS '97
          Alfa Romeo 166 2.0 TS '02
          Alfa Romeo GT 1.9 JTD '05
          sigpic

          Comment


          • #35
            Първоначално публикувано от ivan dimitrov Покажи съобщение
            Между реставрация и тунинг има ОГРОМНА разлика. Между тунинг и "тунинг" също(едни кавички). Направих опит да видя "що е то"(от линкът), но мобилният нет не позволява. Може би съм останал с грешна представа, но фактът е че като сложиш на Жигула калници от ФИАТ и седалки от 156 то няма да получиш нито ФИАТ, нито 156, нито Жигула. Имаше и "полски" ФИАТ по онова време, имал съм такъв, много се различаваше от "руският".
            Що ли го пиша това!? Вероятно шото съм русофоб....
            А може да е и заради фактът че в чисто инженерен аспект, беше доооста по напред. Вентилатор със електромагнитен съединител.......а тук ми говорят за вериги срещу ремъци, или срещу хидравлични/пневматични клапани........
            На мулти еър, на колко време му се сменя ремъка между впрочем?
            Няма да "акам" по вече. Извинявам се на авторът на темата.



            На пазара, в производство или по улиците? Не споря, питам. От къде тая информация?
            За лудо работи, за лудо не стой! Е, не съм съгласен. Трудът е достоен за уважение, обаче далеч не винаги.
            Ами например всички нови изделия на VAG са с вериги. Говоря за изделия след 2012г. примерно. БМВ и Мерцедес също от доста години са само с вериги. Дори и Ферари са с вериги от доста години.
            Иначе отделно наблюдавам и си трупам лична статистика от това, че работя в автосервиз.

            Друг е въпроса, че примерно на VAG доста от моторите им разтягат вериги, прецакват обтегачи още на доста под 100 000 км. Резултата най-често е смлян мотор.
            Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

            Comment


            • #36
              C-класата , Сааба и X-type-a ми бяха с вериги - никакви проблеми за общо 5 години , като джага все още е в семейството....
              Осел Останется ослом, хотя осыпь его звездами;где должно действовать умом, он только хлопает ушами.................... Г.Державин

              Comment


              • #37
                На тези Жигулки веригите се сменяха на 100 000 км., а обтегача и успокоителя на 25-30 000 км.
                Alfa Romeo 146 1.6 TS '97
                Alfa Romeo 166 2.0 TS '02
                Alfa Romeo GT 1.9 JTD '05
                sigpic

                Comment


                • #38
                  Първоначално публикувано от old alfist Покажи съобщение
                  На тези Жигулки веригите се сменяха на 100 000 км., а обтегача и успокоителя на 25-30 000 км.
                  Ама ги сменяш с 10 лева , чук и вълшебната думичка нали
                  Осел Останется ослом, хотя осыпь его звездами;где должно действовать умом, он только хлопает ушами.................... Г.Державин

                  Comment


                  • #39
                    Първоначално публикувано от Orm Покажи съобщение
                    Ама ги сменяш с 10 лева , чук и вълшебната думичка нали
                    Между 15 и 20 лв. струваха двете, тогава се правеше и реграж на клапаните с пластина и два ключа, която си беше в кутийката с инструментите дадена от производителя - беше си стандартна процедура.
                    Alfa Romeo 146 1.6 TS '97
                    Alfa Romeo 166 2.0 TS '02
                    Alfa Romeo GT 1.9 JTD '05
                    sigpic

                    Comment


                    • #40
                      Първоначално публикувано от old alfist Покажи съобщение
                      Между 15 и 20 лв. струваха двете, тогава се правеше и реграж на клапаните с пластина и два ключа, която си беше в кутийката с инструментите дадена от производителя - беше си стандартна процедура.
                      Доколкото знам, това е защото хората дето ги караха се водеха "авто-любители" не като сега - "рацери"
                      Осел Останется ослом, хотя осыпь его звездами;где должно действовать умом, он только хлопает ушами.................... Г.Державин

                      Comment


                      • #41
                        Единственият фиат който ми е допадал е 132....карах в началото на 90-те такъв...е беше с ремък но с уникалното найменование двувалка......който ме разбрал, разбрал..)....вози като волга, бега като ланча...
                        Last edited by Бобби; d.m.y г., 22:04.
                        По добре палава италианка, отколкото скучен германец....
                        https://www.youtube.com/watch?v=oE29b_nLoFE

                        Comment


                        • #42
                          Два бавареца сега и самальота ми е с верига.А аз не ги жаля братко.Ако имаха уста до сега да са ма осъдили..........особенно баварците още не е дигнал стрелката на температурата и вече е в лютеницата И двата бавареца тия които ги взеха от мен до сега само масло сменят Дал съм дума,че ако се кача вече в неверижна кола гръм да ма гръмне
                          SAAB 9-5 2.0T Powered by Vialle

                          Comment


                          • #43
                            Първоначално публикувано от кученцетоОгиитаткоДоги Покажи съобщение
                            Два бавареца сега и самальота ми е с верига.А аз не ги жаля братко.Ако имаха уста до сега да са ма осъдили..........особенно баварците още не е дигнал стрелката на температурата и вече е в лютеницата И двата бавареца тия които ги взеха от мен до сега само масло сменят Дал съм дума,че ако се кача вече в неверижна кола гръм да ма гръмне
                            Веско...стига бе....не става цял живот тракторист))
                            По добре палава италианка, отколкото скучен германец....
                            https://www.youtube.com/watch?v=oE29b_nLoFE

                            Comment


                            • #44
                              Я ми кажете друго, имах една вектра умряла 1.6 моно инжекция. Та 2 пъти късах ремъка сменях си го и продължавах, на 3-ия път смених няква ролка (или водна помпа не се сещам сега) и всичко се оправи. Та, щом може да се направи така че при скъсан ремък клапаните да нямат среща с буталата , защо масово се прави така че след скъсан ремък да си изхвърляш двигателя?
                              Осел Останется ослом, хотя осыпь его звездами;где должно действовать умом, он только хлопает ушами.................... Г.Державин

                              Comment


                              • #45
                                Първоначално публикувано от Бобби Покажи съобщение
                                Веско...стига бе....не става цял живот тракторист))



                                Бъркаш са......... Тракторите вървят на нафта не на бензин
                                SAAB 9-5 2.0T Powered by Vialle

                                Comment

                                Working...
                                X