If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Филтърът не е катализатор.
Спорно е, дали ще вземеш пари.
Филтърът изпълнява финкцията на катализатора. Има сходно устройство и е направен от почти същите материали, като катализатора. По–добре се следи неговото запушване, има регенерации, които уж му удължават живота, но тези които изкупуват катализатори, плащат почти същите суми и за ДПФ и ФАП-филтри. Естествено има и такива, които твърдят, че не е същтото, за да те финтират и да го вземет по-евтино, за да изкарат повече пари.
Филтърът изпълнява финкцията на катализатора. Има сходно устройство и е направен от почти същите материали, като катализатора. По–добре се следи неговото запушване, има регенерации, които уж му удължават живота, но тези които изкупуват катализатори, плащат почти същите суми и за ДПФ и ФАП-филтри. Естествено има и такива, които твърдят, че не е същтото, за да те финтират и да го вземет по-евтино, за да изкарат повече пари.
Зависи от филтъра.
Има филтри, които само събират саждите и се самопочистват с просто изгаряне при температура над 500 градуса. Тук няма катализа, съответно липсват и катализаторите, които са ценните за изкупуване.
Защо според теб се казват филтри, а не им викат катализатори?
Зависи от филтъра.
Има филтри, които само събират саждите и се самопочистват с просто изгаряне при температура над 500 градуса. Тук няма катализа, съответно липсват и катализаторите, които са ценните за изкупуване.
Защо според теб се казват филтри, а не им викат катализатори?
Щото така им е удобно на производителите. На ако вътре материалите не бяха сходни, да не кажа еднакви, нямаше нов ДПФ да струва повече и от катализатор. По твоята логика, щом вътре няма благородни метали, защо ДПФ-ите са толкова скъпи?
Щото така им е удобно на производителите. На ако вътре материалите не бяха сходни, да не кажа еднакви, нямаше нов ДПФ да струва повече и от катализатор. По твоята логика, щом вътре няма благородни метали, защо ДПФ-ите са толкова скъпи?
А защо има и филтър и катализатори?
Говорим за 2.2 ХДИ, само да уточня.
Аз бих се обзаложил, че ФАП-а /без катализатора/ е само керамика и се съмнявам, че струва нещо.
Колега Zlobich, МАХАЙ или ИЗБУШИ тази глупост, за да ти е мирна главата.
Аз бих се обзаложил, че ФАП-а /без катализатора/ е само керамика и се съмнявам, че струва нещо.
Колега Zlobich, МАХАЙ или ИЗБУШИ тази глупост, за да ти е мирна главата.
Ето,че сам стигна до извода,ФАП и ДПФ нямат нищо общо,във ФАП-а няма катализаторна част и се чисти с течност и температура,а ДПФ-а има катализаторна част и се чисти с температура.ФАП филтри имат по-старите френски чикийки,по-новите вече са с ДПФ-и.
Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
Piaggio Liberty 05" 50cc 2T
Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex
Ето,че сам стигна до извода,ФАП и ДПФ нямат нищо общо,във ФАП-а няма катализаторна част и се чисти с течност и температура,а ДПФ-а има катализаторна част и се чисти с температура.ФАП филтри имат по-старите френски чикийки,по-новите вече са с ДПФ-и.
Не съм стигал до никакъв извод.
Аз го знаех от самото начало.
Говорим и пишем за конкретен двигател.
Останалото е само опит от моя страна да развия темата.
"Моралните устои не могат да бъдат създадени с параграфите на закона".
К.М.
Ще дойдем и до махането. Дамо време да остане,че талянката ми бели косите,ама пуста немотия. От пежо съм доволен,но няма да го хваля тук
Доволен съм от HDI толкова колкото от сегашното 1.9JTD.
Все пак някой знае ли каква е цената на литър адитив? Еолис ли нещо такова се казва?
Sent from my SM-G920F using Tapatalk
Две неща са безкрайни: Вселената и човешката глупост, и аз не съм сигурен за Вселената.
Ето,че сам стигна до извода,ФАП и ДПФ нямат нищо общо,във ФАП-а няма катализаторна част и се чисти с течност и температура,а ДПФ-а има катализаторна част и се чисти с температура.ФАП филтри имат по-старите френски чикийки,по-новите вече са с ДПФ-и.
Само за протокола, че ФАП=ДПФ ама на френски.
И при двете системи се използва катализатор в целия процес. Само, че ПСА слагат добавка в горивото, за да понижи температурата на изгорелите частици по време на регенерацията им.
Конкретно за колегата нека се обърне към такива, които правят само Пежа. Най-вероятно може да се размине само с пробиването на един отвор във филтъра и да не пипа нищо друго.
Мойто пежо го правиха в дружба 2 срещу параклисчето има една мивка и до тях жичкаджии. Та от една година никакви проблеми , никакви чекове и тем подобни . Цената беше или 300 или 350 , като ако имаш катализатор те ти го иизкупуват и излиза доста евтино , ако не и безплатно. Моя катализатор горублянците го бяха оползотворили вече
Осел Останется ослом, хотя осыпь его звездами;где должно действовать умом, он только хлопает ушами.................... Г.Державин
Сега трябва да разбера колко литра събира и за колко хиляди стига едно зареждане.
@ORM
Тази е от Боми Ауто ще видим какви са ги сътворили като я качат на операционната. Благодаря за инфото
Btw
Няма ли да има авио шоу скоро?
Sent from my SM-G920F using Tapatalk
Две неща са безкрайни: Вселената и човешката глупост, и аз не съм сигурен за Вселената.
Comment