Известие

Collapse
No announcement yet.

Премахване на филтър твърди частици

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от Susscrofa Покажи съобщение
    Филтърът не е катализатор.
    Спорно е, дали ще вземеш пари.
    Я не се обаждай неподготвен))......
    По добре палава италианка, отколкото скучен германец....
    https://www.youtube.com/watch?v=oE29b_nLoFE

    Comment


    • #17
      Ако мислите да оцапате и тази тема,недейте.
      От доста места смърди,та няма нужда да се цапа и тази. Нека си бъдем полезни,не да си мерим мечовете.


      Sent from my SM-G920F using Tapatalk
      Две неща са безкрайни: Вселената и човешката глупост, и аз не съм сигурен за Вселената.

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от Susscrofa Покажи съобщение
        Филтърът не е катализатор.
        Спорно е, дали ще вземеш пари.
        Филтърът изпълнява финкцията на катализатора. Има сходно устройство и е направен от почти същите материали, като катализатора. По–добре се следи неговото запушване, има регенерации, които уж му удължават живота, но тези които изкупуват катализатори, плащат почти същите суми и за ДПФ и ФАП-филтри. Естествено има и такива, които твърдят, че не е същтото, за да те финтират и да го вземет по-евтино, за да изкарат повече пари.
        Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

        Comment


        • #19
          Първоначално публикувано от Bobi_33 Покажи съобщение
          Филтърът изпълнява финкцията на катализатора. Има сходно устройство и е направен от почти същите материали, като катализатора. По–добре се следи неговото запушване, има регенерации, които уж му удължават живота, но тези които изкупуват катализатори, плащат почти същите суми и за ДПФ и ФАП-филтри. Естествено има и такива, които твърдят, че не е същтото, за да те финтират и да го вземет по-евтино, за да изкарат повече пари.
          Зависи от филтъра.
          Има филтри, които само събират саждите и се самопочистват с просто изгаряне при температура над 500 градуса. Тук няма катализа, съответно липсват и катализаторите, които са ценните за изкупуване.
          Защо според теб се казват филтри, а не им викат катализатори?
          Last edited by Susscrofa; d.m.y г., 14:13.
          "Моралните устои не могат да бъдат създадени с параграфите на закона".
          К.М.

          Comment


          • #20
            Другия въпрос е колки чини литъра на адитива и колко ще ми трябват за кочината? Може и да си го оставя. Колата не се кара много та и това е опция.

            Sent from my SM-G920F using Tapatalk
            Две неща са безкрайни: Вселената и човешката глупост, и аз не съм сигурен за Вселената.

            Comment


            • #21
              Първоначално публикувано от Susscrofa Покажи съобщение
              Зависи от филтъра.
              Има филтри, които само събират саждите и се самопочистват с просто изгаряне при температура над 500 градуса. Тук няма катализа, съответно липсват и катализаторите, които са ценните за изкупуване.
              Защо според теб се казват филтри, а не им викат катализатори?
              Щото така им е удобно на производителите. На ако вътре материалите не бяха сходни, да не кажа еднакви, нямаше нов ДПФ да струва повече и от катализатор. По твоята логика, щом вътре няма благородни метали, защо ДПФ-ите са толкова скъпи?
              Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

              Comment


              • #22
                Първоначално публикувано от Bobi_33 Покажи съобщение
                Щото така им е удобно на производителите. На ако вътре материалите не бяха сходни, да не кажа еднакви, нямаше нов ДПФ да струва повече и от катализатор. По твоята логика, щом вътре няма благородни метали, защо ДПФ-ите са толкова скъпи?
                А защо има и филтър и катализатори?

                Говорим за 2.2 ХДИ, само да уточня.

                Аз бих се обзаложил, че ФАП-а /без катализатора/ е само керамика и се съмнявам, че струва нещо.

                Колега Zlobich, МАХАЙ или ИЗБУШИ тази глупост, за да ти е мирна главата.
                Last edited by Susscrofa; d.m.y г., 11:56.
                "Моралните устои не могат да бъдат създадени с параграфите на закона".
                К.М.

                Comment


                • #23
                  Първоначално публикувано от Susscrofa Покажи съобщение
                  А защо има и филтър и катализатори?

                  Говорим за 2.2 ХДИ, само да уточня.

                  Аз бих се обзаложил, че ФАП-а /без катализатора/ е само керамика и се съмнявам, че струва нещо.

                  Колега Zlobich, МАХАЙ или ИЗБУШИ тази глупост, за да ти е мирна главата.
                  Ето,че сам стигна до извода,ФАП и ДПФ нямат нищо общо,във ФАП-а няма катализаторна част и се чисти с течност и температура,а ДПФ-а има катализаторна част и се чисти с температура.ФАП филтри имат по-старите френски чикийки,по-новите вече са с ДПФ-и.
                  Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                  Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                  Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                  Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                  Comment


                  • #24
                    Първоначално публикувано от Mury Покажи съобщение
                    Ето,че сам стигна до извода,ФАП и ДПФ нямат нищо общо,във ФАП-а няма катализаторна част и се чисти с течност и температура,а ДПФ-а има катализаторна част и се чисти с температура.ФАП филтри имат по-старите френски чикийки,по-новите вече са с ДПФ-и.
                    Не съм стигал до никакъв извод.
                    Аз го знаех от самото начало.
                    Говорим и пишем за конкретен двигател.
                    Останалото е само опит от моя страна да развия темата.
                    "Моралните устои не могат да бъдат създадени с параграфите на закона".
                    К.М.

                    Comment


                    • #25
                      Ще дойдем и до махането. Дамо време да остане,че талянката ми бели косите,ама пуста немотия. От пежо съм доволен,но няма да го хваля тук
                      Доволен съм от HDI толкова колкото от сегашното 1.9JTD.
                      Все пак някой знае ли каква е цената на литър адитив? Еолис ли нещо такова се казва?

                      Sent from my SM-G920F using Tapatalk
                      Две неща са безкрайни: Вселената и човешката глупост, и аз не съм сигурен за Вселената.

                      Comment


                      • #26
                        Първоначално публикувано от Mury Покажи съобщение
                        Ето,че сам стигна до извода,ФАП и ДПФ нямат нищо общо,във ФАП-а няма катализаторна част и се чисти с течност и температура,а ДПФ-а има катализаторна част и се чисти с температура.ФАП филтри имат по-старите френски чикийки,по-новите вече са с ДПФ-и.
                        Само за протокола, че ФАП=ДПФ ама на френски.
                        И при двете системи се използва катализатор в целия процес. Само, че ПСА слагат добавка в горивото, за да понижи температурата на изгорелите частици по време на регенерацията им.
                        Конкретно за колегата нека се обърне към такива, които правят само Пежа. Най-вероятно може да се размине само с пробиването на един отвор във филтъра и да не пипа нищо друго.
                        A20DTH ЖТД ама не баш
                        1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                        Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                        Comment


                        • #27
                          Благодаря за съвета

                          Sent from my SM-G920F using Tapatalk
                          Две неща са безкрайни: Вселената и човешката глупост, и аз не съм сигурен за Вселената.

                          Comment


                          • #28
                            Мойто пежо го правиха в дружба 2 срещу параклисчето има една мивка и до тях жичкаджии. Та от една година никакви проблеми , никакви чекове и тем подобни . Цената беше или 300 или 350 , като ако имаш катализатор те ти го иизкупуват и излиза доста евтино , ако не и безплатно. Моя катализатор горублянците го бяха оползотворили вече
                            Осел Останется ослом, хотя осыпь его звездами;где должно действовать умом, он только хлопает ушами.................... Г.Державин

                            Comment


                            • #29
                              Първоначално публикувано от Zlobich Покажи съобщение
                              Все пак някой знае ли каква е цената на литър адитив? Еолис ли нещо такова се казва?

                              Sent from my SM-G920F using Tapatalk
                              Около 120-30 лв. литъра, ако е м/у 2002 и 2010.
                              Alfa Romeo 164 SUPER T. Spark /Base '95/ - gone for parts;
                              Lancia Kappa JTD '98 -

                              Comment


                              • #30
                                Сега трябва да разбера колко литра събира и за колко хиляди стига едно зареждане.
                                @ORM
                                Тази е от Боми Ауто ще видим какви са ги сътворили като я качат на операционната. Благодаря за инфото
                                Btw
                                Няма ли да има авио шоу скоро?

                                Sent from my SM-G920F using Tapatalk
                                Две неща са безкрайни: Вселената и човешката глупост, и аз не съм сигурен за Вселената.

                                Comment

                                Working...
                                X