Известие

Collapse
No announcement yet.

Обсъждане на други марки автомобили

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Обсъждане на други марки автомобили

    Освен алфа, разбира се.Но за нея имаме цял форум.

    Като за начало една гонка между акура nsx и audu rs4:

    http://topgear.bg/?go=article&p=deta...rticleId=10310
    Alfa Romeo 159 2.4 JTDm -200 алфистки коня+ 30/40/ до 50 тунинговани коня

  • #2
    Със сигурносмат, ако има кой да кара Ауди-то ще се опъне на Хондата, не казвам, че ще я изпревари, но ще я напрегне!

    Comment


    • #3
      Първоначално публикувано от pyle Покажи съобщение
      Със сигурносмат, ако има кой да кара Ауди-то ще се опъне на Хондата, не казвам, че ще я изпревари, но ще я напрегне!
      Ако и 2-мата шофьори могат да карат, никакъв шанс за Аудито. Хондата е в класа на Ферари 458, просто в завои е друго нещо.
      Last edited by Bobi_33; d.m.y г., 21:40.
      Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

      Comment


      • #4
        Всъщност интересното при NSX, както и при първия такъв е, че се кара доста лесно за супер кола. При новия предполагам е още по-силно изразено заради тоновете електроника вкарана в колата, за да следи всичко и да реагира адекватно.

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от abs0lu7en Покажи съобщение
          Всъщност интересното при NSX, както и при първия такъв е, че се кара доста лесно за супер кола. При новия предполагам е още по-силно изразено заради тоновете електроника вкарана в колата, за да следи всичко и да реагира адекватно.
          да разбирам ли, колега, че имаш преки впечатления от управлението на NSX и/или как се кара тази кола?

          Comment


          • #6
            Силно се съмнявам някой от тук да има преки впечатления от NSX

            Или пък от това

            http://www.youtube.com/watch?v=sxOZC...e_gdata_player
            146 Turbo

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от abart_ Покажи съобщение
              Силно се съмнявам някой от тук да има преки впечатления от NSX

              Или пък от това

              http://www.youtube.com/watch?v=sxOZC...e_gdata_player
              аз имам впечатления от NSX! някога преди години карайки от Самоков към София в дефилето с 90 км.час по завоите ме изпревари NSX беше все едно съм спрял ... NSX си е NSX преди това бях на Рали Боровец и там много добре разгледах въпросния NSX караше я младеж на видима възраст 20 години с гаджето си ... евала

              Comment


              • #8
                Е аз имам впечатления тогава от 900 коня скайлайн.....младежа като му даде газ имах чувството, че съм спрял! Сигурно щото бях наистина спрял

                Както се казва в една реклама-стига глупости!
                146 Turbo

                Comment


                • #9
                  Може би не се изразих съвсем коректно. Преки впечатления нямам. Няма как и да имам, защото възрастта ми е прекалено ниска, за да съм станал милионер със собствени усилия, а пък както се казва по моя край - "Не съм на Буров син."
                  Твърдението ми произхожда от мнението на доста уважавани презентъри, драйвъри и съзтезатели за това как се управлява NSX. Разбира се, ти си напълно свободен да не се съгласиш с мнението ми.

                  Sent from my LT15i using Tapatalk

                  Comment


                  • #10
                    Новия NSX не знам как е,но стария определено не е извънземно нещо,което остава всичко мърдащо да изглежда като спряло )))

                    Такива разкази като чуя винаги се забавлявам-но истината е,че дори самите японци осъзнават това,като я сравняват със истинска спортна кола

                    http://www.youtube.com/watch?v=ts_Hl...e_gdata_player
                    Enjoy
                    146 Turbo

                    Comment


                    • #11
                      NSX все пак е нискобюджетна добре изглеждаща спортна кола, над класа на ежедневките по характеристики, но дооста далеч от суперавтомобилите. Вече ако се поналеят мангизи става друга бира. Примерно една пипната Супра по нищо не отстъпва на нискобюджетните суперавтомобили. Малко са относителни нещата, в сток вариантите нещата са ясни, но никой не си купува такива коли за да ги кара в сток-версия.
                      Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
                      Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
                      Горе главата, нищо че е празна...

                      Comment


                      • #12
                        Айде пък сега вия я изкарахте някаква обикновена street евридейка.. Това си е супер кола от където и да го погледнеш. Вкарани са супер много нови технологии - за първи път виждани в сериен автомобил. Автомобила е разработван на писта като за това е помагал не кой да е, а Аертон Сена. При излизането си през 1990 е бил конкурентен на тогавашните: Ferrari 328 GTB и Porsche 911.

                        Да може да не е имал 500-600 коня под капака, но се е усещал по-състезателен и по-спортен от много други коли с такива претенции. Сигурно не е било трудно да му боднат 2 турбини и да го напомпат до към 450-500 коня, при което е щял да смаже всичко излизало до сега, но това няма да бъде driver-суперкара който са искали да на направят. Усещането се губи...

                        Аз лично не знам за друга кола с 3-3.5л мотор да може да се доближи до NSX.

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от mirchozo Покажи съобщение
                          NSX все пак е нискобюджетна добре изглеждаща спортна кола, над класа на ежедневките по характеристики, но дооста далеч от суперавтомобилите. Вече ако се поналеят мангизи става друга бира. Примерно една пипната Супра по нищо не отстъпва на нискобюджетните суперавтомобили. Малко са относителни нещата, в сток вариантите нещата са ясни, но никой не си купува такива коли за да ги кара в сток-версия.
                          Почне ли да се тунингова сериозно,марката започва да губи значение.
                          Честно казано за парите на тоя нискобюджетен умопомрачителен суперспортен Фтомобил си вземам едно мускулесто хамериканско корвЕ и край на филма
                          146 Turbo

                          Comment


                          • #14
                            А, бре то голяма дискусия се завъдила тука.

                            От видеото се вижда, че NSX -а изобщо не си дава зор.

                            Те по принцип аудито и NSX са различни класове автомобили, но все пак, нали този с аудито е решил да се състезава...

                            За мен този клип доказва само че аудито просто не е от класата на NSX-a.

                            Аудото предполагам е седан с четири врати, а NSX си е чист спортист.Гледах технически данни на NSX-a и да ви кажа http://nsx.acura.com/build/paint/NC1...OlJFJEVDWDo%3D

                            сериозен автомобил си е това.От 0 до 100км/1 за 3 секунди...


                            Просто аудито освен всичко останало в сравнение с NSX-a е лошо балансирано.NSX-a все едно се движи по релси...

                            Според мен си е добър автомобил.При конкуренция с 8c не се знае какъв ще е резултатът...
                            За 4c по тези завои, 4C -то може и да е по-доброто, предвид че е доста по-леко, макар и с доста по-малък двигател като мощност и кубатура ...
                            Last edited by alfa racer GTA; d.m.y г., 12:19.
                            Alfa Romeo 159 2.4 JTDm -200 алфистки коня+ 30/40/ до 50 тунинговани коня

                            Comment


                            • #15
                              Толкова много електроника преебава усещането за контрол над тези 400+ коня. И тази b5-ца на клипа е много повече кола за мъже от колкото модерната играчка. Иначе за първият NSX ... две мнения няма - легенда!

                              Първоначално публикувано от alfa racer GTA Покажи съобщение

                              Аудото предполагам е седан с четири врати, а NSX си е чист спортист.
                              Комби е алдито, ако е истински RS
                              Last edited by italfen; d.m.y г., 12:11.
                              Now: 156 2.5 V6 24V
                              Ex: 147 Ti, GT V6, 147 1.6, 145QV, 155 TS, Gtv Cup pack, 75 1.6 I.E.

                              Comment

                              Working...
                              X