If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Обсъждането до голяча степен е безсмислено.
Автомобилите от всички марки са от един дол дренки - корпоративните интереси така са омешени, че масовите автомобили са почти едни и същи но с различни емблеми.
Има си различни марки, различни класове на всяка една от тях - всяка си има своите предимства и недостатъци.
Покупната цена като нова е донякъде показател.
Цените на старите коли които се предлагат у нас не могат да бъдат показател за качество и надежност.
Голяма работа, че педалите били от пластмаса. Да не си представяш, че ще ги натиснеш и ще ги сгънеш.
То ако става въпрос има и носачи от пластмаса.
Но не е там работата. При добре изчислени детайли, може и от хартия да ги направят. Самия материал няма значение, а въпроса е при проектирането му какво е вложено като техническо изискване. А съвременните материали, включително и пластмасата могат да бъдат доста здрави.
А аз по принцип не споделям, че съвременните коли са боклуци. Общата статистика на организациите, които следят такива глупости показва, че масово автомобилите са с по-нисък рейтинг на проблеми и с времето глобално този рейтинг намалява. Въпреки, че колите предлагат все повече и повече неща.
виж се колко си зле - ама пОгледни се
пластмасата стареее и тя е проектирана да старее нали това дискутираме тука освен това не е лека а тежка и плътна и пак да кажа - старее а наздраве вие от Варна сте много разбирачи ейййй пу, пу
---------- Post added at 23:01 ---------- Previous post was at 22:59 ----------
Обсъждането до голяча степен е безсмислено.
Автомобилите от всички марки са от един дол дренки - корпоративните интереси така са омешени, че масовите автомобили са почти едни и същи но с различни емблеми.
Има си различни марки, различни класове на всяка една от тях - всяка си има своите предимства и недостатъци.
Покупната цена като нова е донякъде показател.
Цените на старите коли които се предлагат у нас не могат да бъдат показател за качество и надежност.
Народа си се кефи на всякави боклуци - ще дам пример с мой първи братовчед живеещ в отстрещният апаратмент.
Купи си някакъв умрял по рождение джип 115-коньов дизелов PAV 4 на Тойота 2002г. за 8000 лв. и е щастлив като добиче.
Човека се кефи, че стои на пътя малко по-високо, без значение, че това е Москвича-а на японското автомобилостроене.
Народа си се кефи на всякави боклуци - ще дам пример с мой първи братовчед живеещ в отстрещният апаратмент.
Купи си някакъв умрял по рождение джип 115-коньов дизелов PAV 4 на Тойота 2002г. за 8000 лв. и е щастлив като добиче.
Човека се кефи, че стои на пътя малко по-високо, без значение, че това е Москвича-а на японското автомобилостроене.
Олди, безспорно е москвич но е първото SUV в историята и е ааадски добре замислено да, има само една моторизация но и до днес си е актуална говоря за стария модел а тоя на братчед ти е направо "избий рибата" вечна количка и много спретната
Миналата седмица в сервиза дойде едно мароканче с алди а3 2009 дизел дал 10 бона за него и след една година хвърлило глава на 200 000км,бахти жмела...и като му обявиха цената за ревизията го даде за 1000 евро и сега пътува с автовоза за топлите страни(източна европа) а мароканчето се прибра пеша в къщи
Първоначално публикувано от кученцетоОгиитаткоДогиПокажи съобщение
Миналата седмица в сервиза дойде едно мароканче с алди а3 2009 дизел дал 10 бона за него и след една година хвърлило глава на 200 000км,бахти жмела...и като му обявиха цената за ревизията го даде за 1000 евро и сега пътува с автовоза за топлите страни(източна европа) а мароканчето се прибра пеша в къщи
тия имат наследствен проблем с главите сега бай чичобатко у Сърбия ще му прай главата и ще издеяни още поне 300 000 преко сили баткомобил след туй иде в БГ в перфектно състояние !
тия имат наследствен проблем с главите сега бай чичобатко у Сърбия ще му прай главата и ще издеяни още поне 300 000 преко сили баткомобил след туй иде в БГ в перфектно състояние !
Моя човек на другия ден веднага я оправи...като му стъпи на 250 евро сега сигурно някой батка и се радва и ги хвали колко добри хавтомобили са
Първоначално публикувано от кученцетоОгиитаткоДогиПокажи съобщение
А със сушуар виждал ли си как са изпъва хлътнала броня
все още се практикува от много майстори, и после вместо да сменят натрошената пластмасова кора под бронята бухат монтажна пяна,става здраво и нищо не дрънка ,поне докато не изгние пяната след няколко години
виж се колко си зле - ама пОгледни се
пластмасата стареее и тя е проектирана да старее нали това дискутираме тука освен това не е лека а тежка и плътна и пак да кажа - старее а наздраве
Ми не ги разбирам нещата.
Знам, че дограмата ми на балкона още няма дупка по нея, пък на съседа колата му е на 50% изчезнала. Ма както казах, на село знаят само джелезото и че по-арно от него нема.
В тоя ред на мисли се сещам за пластмасовите олекотени касетофони които излезнаха по битаците 90-та година и сите ,,граждани,, си ги накупиха,и след месец експлоатация копшето ,,Play,, веше го затискаха с пълнител от химикалка от 2,50
Comment