Известие

Collapse
No announcement yet.

Обсъждане на други марки автомобили

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Първоначално публикувано от Бобби Покажи съобщение
    А кажи му....до вчера ми разправяше за жигулата на чичо му,а сега сааб кара....а бе просто заеби...)




    Чичоми имаше москвич с червен кожен салон и скоростите му бяха като на поршак........................ Времената се менят Бобка.......................
    SAAB 9-5 2.0T Powered by Vialle

    Comment


    • Първоначално публикувано от кученцетоОгиитаткоДоги Покажи съобщение
      Чичоми имаше москвич с червен кожен салон и скоростите му бяха като на поршак........................ Времената се менят Бобка.......................
      Нема спор...лошо е когато хората се менят....аз за това държа на хората, който не са ме предали....и ме уважават въпреки различията....
      По добре палава италианка, отколкото скучен германец....
      https://www.youtube.com/watch?v=oE29b_nLoFE

      Comment


      • Първоначално публикувано от кученцетоОгиитаткоДоги Покажи съобщение
        Чичоми имаше москвич с червен кожен салон и скоростите му бяха като на поршак........................ Времената се менят Бобка.......................
        времената винаги се менят това им е основната функция

        Comment


        • Времената се менят ама хората не.Тука имаме един култов комшия, имаше Москвич 408 И, когато говори за москвича, винаги натъртва на И-то, не знам защо.После опел сега гоуф, сравнително запазен но гледам един ден неква неугледна сопа в багажника.Питам тва пък за какво ти е - аааа, това е подпиралката от москвича, тя върви с мене, с нея подпирам капака на багажника/задната врата/ кат тваря бурканите, щото на москвето капака имаше навика да ми пада на главата.Пък и така амортесьорите на капака не се умарят.Да , ама това не е москвич, немска кола те нали не се чупят.Аз за всеки случай вика, страх лозе пази и от мен да знайш, голфа не мое го твариш кат москвето.Дай боже, викам наборе, някой ден да носиш буркани с Бентли.Нема страшно вика, който е карал Москвич, нищо не мое го уплаши. И прилежно си прибра тояжката в багажника.
          По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
          конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
          Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
          Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

          Comment


          • Имах еднo BMW коeто се палеше с бутон,не беше фабрично така,ама някой го беше вградил незнайно защо.За чичо ми това беше иновативна технология и колкото и да му обеснявах че има коли които се палят с бутон,той не искаше да повярва За него всяка кола се пали с въртене на ключ и подаване на газ Вика млад си още и не разбираш Както и четири клапана на цилиндър Вика ебаго как са ги събрали толкоз клапани на цилиндър
            Last edited by кученцетоОгиитаткоДоги; d.m.y г., 01:52.
            SAAB 9-5 2.0T Powered by Vialle

            Comment


            • Чичо ти е бил роден и живял явно само през време на комунизма и освен Москвич друго не е виждал...


              И аз имах двама съседи от квартала -еиният доктор -имаше един голямо страхотно мазерати тъмно синьо.В зората на демокрацията го беше изоставил на паркинга пред блока та чак боята му беше започнала да изпуска...

              Другият имаше светльо синя "буболечка" Фау ве .Е, точно тази буболечка се палеше със старт бутон ...
              https://www.youtube.com/watch?v=GGyMaAKKPxc

              ---------- Post added at 11:35 ---------- Previous post was at 11:30 ----------

              Честно казано като става въпрос за "други автомобили" ми се приисква да видя ей такава Алфа която да може да е като джип, но да не е типичен "изгърбен" като хечбек, а по-скоро да си е седан като това: http://automedia.investor.bg/a/0-nac...-v12-dvigatel/
              Alfa Romeo 159 2.4 JTDm -200 алфистки коня+ 30/40/ до 50 тунинговани коня

              Comment


              • кученцетоОгиитаткоДоги мисля, че си имал Аudi A3, можеш ли да споделиш мнение за такова от 1997-ма 1.8 бензин без турбо. Търся кола за приятелката основно 147ца, но не успявам да харесам и залитнах към това Audi.
                Alfa Romeo GT 1.9 JTD 16V
                DUCATI Monster
                Alfa Romeo 156 2.0 TS 16V-EX

                Comment


                • Впечатления за този двигател не мога да споделя.Мойто беше 1.9 110 коня дизел,карал съм 1.8 с турбо 150 коня и 180 коня.
                  SAAB 9-5 2.0T Powered by Vialle

                  Comment


                  • Първоначално публикувано от кученцетоОгиитаткоДоги Покажи съобщение
                    Впечатления за този двигател не мога да споделя.Мойто беше 1.9 110 коня дизел,карал съм 1.8 с турбо 150 коня и 180 коня.
                    Би трябвало да е същия, но без турбото. А откъм окачване, примерно, да оставим двигателя ?
                    Alfa Romeo GT 1.9 JTD 16V
                    DUCATI Monster
                    Alfa Romeo 156 2.0 TS 16V-EX

                    Comment


                    • Окачването е много здраво идеално за нашите пътища,мисля че много неща ще станат и от голф 4.На мен тампоните за задния мост ми бяха за смяна и си намерих целия заден мост от голф 4,който според човека при който си подържам колите ставал и на ауди а3 8L.Една от големите им болежки са механизмите на прозорците,поне аз не съм виждал от тоя модел А3 на който и двата да работят коректно.До колкото знам карусериите не ръждясват,мойта я взех на 300 000км и нямаше точка ръжда.Ако има ръжда някъде е имало и удар.Другата им болежка е че шофьорската седалка много бързо се къса.Ако сте решили да я подържате добре няма да е никак ефтино.Мен за един оригинален фар ми искаха 180 евро,после си взех имитация за 50 евро,който обаче нямаше опция за мъгла,понеже при тия аудите светлините за мъгла са комбинирани с другите в един фар.Личното ми впечатление е че тия коли не са нищо особенно,това си е голф в малко по приятен вид,като изключим окачването другото не е чак толкова здраво колкото се говори за легендарните фолксваген.
                      SAAB 9-5 2.0T Powered by Vialle

                      Comment


                      • Мерси за отговора. Аз съм далеч от идеята, че това е здрава кола. По-скоро се интересувам дали има някакви жокери, като Алфа JTS примерно
                        Alfa Romeo GT 1.9 JTD 16V
                        DUCATI Monster
                        Alfa Romeo 156 2.0 TS 16V-EX

                        Comment


                        • Колеги, темата е за други марки, но изглежда удачно да го постна тук - вчера докато си зяпах Mobile.de :
                          http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/de...er=1&fnai=prev

                          Ибаси змиьть... Обаче никъде в темата не можах да намеря инфо за това, как е постигнато туй животно и дали въобще не е фейк (въпреки че има адрес, телефон и т.н.)
                          Alfa Romeo GT 1.9jtd

                          Comment


                          • Първоначално публикувано от d3v1l Покажи съобщение
                            Би трябвало да е същия, но без турбото. А откъм окачване, примерно, да оставим двигателя ?
                            Това е много интересно твърдение, по-скоро турбото го прави съвършенно различен мотор. Имам приятел с 1.8 без турбо и твърди, че за 25 коня (нали 125 без и 150 коня с турбо) нямало смисъл от разходите по поддръжка, но пропускаме факта че от семпъл ремап на този мотор конете скачат до около 180 и динамиката на турбо мотор е напълно различна от на атмосверен.

                            Съответно да, за приятелката си не те интересува това, но за протокола казвам

                            Comment


                            • Този автомобил струва много повече от 20 900 евро, ако наистина е тунинг на Аутоделта UK.

                              Тази мощност от 405 коня действително се постига, а максималната скорост доколкото си спомням беше около 293-298 км в час.Това го имаше допреди 3-4 години в страницата на Аутоделта, но от около 2-3 години "поорязаха" малко представянето на отделните тунинги.Все още ги предлагат, но трябва малко и да преподложиш.Например за този тунинг ще трябва да поръчаш освен турбиниране и преработка на цели я двигател от 3.2 на 3.8 литра обем.Освен това ще ти трябва и нов диференциал и скоростна кутия...

                              Специално за тoзи тунинг за който питаш бяха написали, че правят 6-тата предавка по дълга, сменят предавателните числа, за да може да се постигне скорост над 290 км в час...

                              А, бре доста сериозни са, и бях изчел всичко навремето специално за този тунинг за който питаш, ама съм позабравил...

                              Разпробиват наново двигателя и правят цилиндрите наново, като обем на двигателя става 3.8 литра + това слагат турбо и ремап.
                              Изобщо двигателят го правят целият наново, включително с части на ферари.

                              Гледам съм преди години, да кажем 2008-9 година интернет магазина на Аутоделта и това беше най-мощният модел на алфа ромео правен/тунигован някога.

                              Специално тази модификация се наричаше "SUPER EVO" ."Super" за означаване на преработката на двигателя от 3.2 на 3.8(3750см3)литра и "EVO" за турбиниране на двигателя .

                              Звукът от двигателя е като на сегашната Джулия 510 коня би турбо...

                              Така че това ако е истинско ще е с двигател 3.8 и горните екстри+ ковани бутала и части от ферари.


                              Ето няколко клипа с такъв тунинг:

                              1. https://www.youtube.com/watch?v=MoUz3FUUBW8

                              2. https://www.youtube.com/watch?v=4xKJrYaW3AQ

                              3. https://www.youtube.com/watch?v=FEGhBul7fOQ = това е пълната преработка + оптичен и тунинг

                              4.Ето и "пряко" от гаража/тунинг студиото на АУтоделта УК, тестване на стенда точно на GT "Super Evo": https://www.youtube.com/watch?v=KBxzhssYqY8

                              5. https://www.youtube.com/watch?v=OLx-386IlKI и една която е Супер, но не съм сигурен дали е ЕВО-няма търпение да "захапе" пистата...

                              Някой може да е решил да купува новата по-мощна Джулия 510 коня...

                              По едно време се бях навил да купя GT втора употреба 3.2 за 12-15 хилки и да я карам в UK на тези за пълнен тунинг в Super evo, но тогава "излезe" оферта за офис и парите заминаха там ...

                              Някога на страницата Autodelta UK беше доста по пълна и подробна и за всяка една модификация/тунинг имаше представяне какво представлява и какво "може"- ускорение до 100км/ч, максимална мощност ...


                              Ето повече в страницата на Аутоделта UK: http://www.autodelta.co.uk/

                              Тазо аутоделта е различна от онази с която алфа ромео са означавали специалните си спортни автомобили и която е отговаряла за това.

                              В днешно време обаче Autodelta UK са тези които са постигнали/изстискали най-голяма мощност от алфа ромео и не знам някой досега да е успял да подобри рекордите им...

                              Винаги използват компресори "Rotex" или поне в последните 10-на години откакто следя какво правят.

                              На дизели тунинг на двигатели не правят.
                              Last edited by alfa racer GTA; d.m.y г., 07:12.
                              Alfa Romeo 159 2.4 JTDm -200 алфистки коня+ 30/40/ до 50 тунинговани коня

                              Comment


                              • и още: https://www.youtube.com/watch?v=YUMZhgQ9rs4
                                Alfa Romeo 159 2.4 JTDm -200 алфистки коня+ 30/40/ до 50 тунинговани коня

                                Comment

                                Working...
                                X