е ми ще пуши много ясно в началото дизела е предвиден за камионите заради по-ниският си разход по високото кпд и защото е било по-евтин!на никои не му е пукало че пуши!сравни един дизел от 80-те и новото поколение дизели мисля че разликата е от небето до земята!дизелите имат по-голям въртящ момент при ниска честота на въртене на коляновия вал!работят и с по-тежко гориво от бензина и е в резултат от преработката на петрола!нямат нищо общо единият двигател е създаден за висок кпд и горивна икономичност а не висока честота на въртене на коляновия вал!
Известие
Collapse
No announcement yet.
Бензин срещу дизел
Collapse
X
-
Тва е верно ...
Относно мненията - епа да - 60 мнения , бързо стават .. пък и който се запали по марката , гледа да чете , да научи , да коментира , изобщо да е в час ...
Иначе - имам камион - дизелак е - определено е по-добре да е на дизел , като зареждам по 500 литра във Австрия - пак , усеща се , че ако беше бензин , щеше портфейла да ми олекне повече ..
Иначе , в зависимост и от нафтата , камиона/колата пуши.
Като минавам на връщане през Румъния , като заредя на някоя бензиностанция , камиона ми пуши като ТАТРА - 2 метра от "ауспуха" има сажди и черно по камиона и ремъркето .... след като сложа от тая нафта на Волвото (s70 2.5 TDi) и то пуши много ..
Ако примерно , зареждам на отиване във Румъния с малко нафта , като влезна в Австрия , и като заредя от тяхната - ни пушек , даже ми избелява "ауспуха"
Другото което е , ако спася 30 литра нафта за Волвото , като ги сложа , то върви по-добре от румънската , или Българските - ОМВ , Шел и т.н.
btw Българска нафта като зареждам с колата , или с камиона , като си сложа добавките (много силни се водят , много добри , ала-бала , няма значение) и вървят много и двете машини.
Ако тръгна от Австрия с Малко нафта , и заредя от тяхната - все едно съм сложил 2 пъти повече добавки - камиона лети , пък и звука на двигателя е другНе пуши , набира се добре , нищо че е с бързия диференциал , и на камионите със бавния диференциал пак ще се забележи разлика във вървежката.
Comment
-
прав си и относно качеството на българския дизел но то качеството в България за всяко гориво е занижено в сравнение със западна европа!а то че дизела за камиони е наи-подходящ е така но все пак има предимства които имат приложение и при леките автомобили и те хич не са малко а и съвременните дизели все повече се развиват а могат да вървят и на рапично масло което е много важно от екологична гледна точка и е и по-евтин вид гориво!така че дизела изобщо не е за подценяване
Comment
-
@филип
В училище не са ли те учили, че изречение се започва с Главна буква ?Така текста става доста по приятен за четене.
Alfa 147 Q2 1.9 JTDm 16v @150++ 2007 червената злобичка ;;; Zafira 1.9 JTD@120++ - белият кенеф
ex. Alfa 155 1.7 '93;;; ex. Alfa 147 1.9 JTDm 16v @140+ R.I.P. ;;; ex. Lancia Lybra 2.4 JTD@140HP+ 2001
Comment
-
Я и аз да налея малко масло в огъня.Ако имате последния брой на АутоБилд,та там има интервю с Жан Тод по случай 60 годишнината на Ферари.Ще ви напиша само единия въпрос към него:
АутоБилд-Алтернатива ли е дизеловия двигател?
Жан Тод-Не
Яко щеше да е 599 Фиорано 5.0 JTD,ма нейсе.Все съм се съмнявал,че Алди по-разбират от яки бигачки и ей на,Жан го доказа2011 Giulietta MA-ex
1995 155 1.8 TS 8V
2005 GT JTD-ex,1998 156 1.8 TS-ex,1993 155 2.5V6-ex
Comment
-
Аре бе, кога бе станалгалона $3 в Щатско?Значи от 3 години се е вдигнал почти двойно! Иначе там ще си карат 6 и 8 цилиндровите камиони ако ще и $10 да стане бензина, щото там за най-измекярската работа се плаща $7 на час
.
Ако ти е писано да се обесиш, няма да се удавиш
AlfaRomeo 155 1.8 TS 129 к.с. 1995 г., AlfaRomeo 166 2.4 JTD 140 к.с. 2002 г. , Volvo S60 2.4D Sport 163 к.с. 2008 г. - EX;
Opel Insignia ST 2.0 BiTurbo CDTI 194 к.с. 2014 г. (Алфа под прикритие)
Comment
-
Абе то туй вярно - ама като с 1 галон (ус галона -май беше по-памет 3.7 литра) минаваш 10-12 км - малко нагорно ще ти дойдеAlfa 147 Q2 1.9 JTDm 16v @150++ 2007 червената злобичка ;;; Zafira 1.9 JTD@120++ - белият кенеф
ex. Alfa 155 1.7 '93;;; ex. Alfa 147 1.9 JTDm 16v @140+ R.I.P. ;;; ex. Lancia Lybra 2.4 JTD@140HP+ 2001
Comment
-
Първоначално публикувано от pr_00fАбе то туй вярно - ама като с 1 галон (ус галона -май беше по-памет 3.7 литра) минаваш 10-12 км - малко нагорно ще ти дойде. А то вече им идва нанагорно, затова прибягват до някои миротворчески операции
.
Ако ти е писано да се обесиш, няма да се удавиш
AlfaRomeo 155 1.8 TS 129 к.с. 1995 г., AlfaRomeo 166 2.4 JTD 140 к.с. 2002 г. , Volvo S60 2.4D Sport 163 к.с. 2008 г. - EX;
Opel Insignia ST 2.0 BiTurbo CDTI 194 к.с. 2014 г. (Алфа под прикритие)
Comment
-
Вместо да си сменят колитеАбе хамериканци ли са не ми ги хвали.
Alfa 147 Q2 1.9 JTDm 16v @150++ 2007 червената злобичка ;;; Zafira 1.9 JTD@120++ - белият кенеф
ex. Alfa 155 1.7 '93;;; ex. Alfa 147 1.9 JTDm 16v @140+ R.I.P. ;;; ex. Lancia Lybra 2.4 JTD@140HP+ 2001
Comment
-
Не знам колко мога да говоря но поне сега имаме две алфи - една 155 1.8 с газов инжекцион и 2.4 ЖТД, което е 16.5 на 1/4 миля.
Дизела е към десет литра на сто или към 18 лв.
Другата е към 14 литра газ и бензин към литър или към 15 лв. За каране на бензин не смея и да си помисля особено за любимата София, направо ме боли сърцето на светофарите.
Та какъв ми в извода - ако имах достатъчно пари щах да карам турбо бензинова кола, но защото нямам карам дизел, които заради по-високото си КПД породено от сложеното турбо ми замазва очите, че карам нещо много яко ( в сравнение с атмо бензин( Има висок въртящ момент, които ме залъгва, че тегли много и има щастие. Също така с малко пари може да се тунингова повече от атмо кола. Абе все мизерни причини.
За съжаление като го сложиш на Г-тек - 1.8 8В 155 може да се поспори за резултата срещу 2.4 ЖТД сток.
А помеждудругото може да си сложим и още едно оправдание за дизела - той е по еко и пак да скрием истинската причина.
Comment
-
Малко инфо от дир-а
Американците се преориентират към малки коли
22 Май 2007, 07:09 / Speed Press
Според изследване американците започват да купуват все повече компактни и икономични автомобили с оглед на увеличението на цената на горивото.
Цената на горивото в САЩ се е увеличила с повече от 20 цента през последните седмици до $3,10, надминавайки предишния рекорд от $3,07, достигнат през септември 2005 г. Според данните на Агенция PIN, с увеличаването на цените на горивата американците се преориентират към по-компактни и по-икономични автомобили за сметка на големите пикапи и всъдеходи. Агенцията смята, че това е дълготрайна и продължителна тенденция.
Според данните на PIN, клиентите, които досега са имали компактни автомобили, продължават да си купуват компактни коли, а предишните собственици на големи SUV или пикапи се ориентират към по-икономични модели. Продажбите на малки автомобили, включително компактни всъдеходи и леки пикапи, са се увеличили от 26,3% през април 2004 до 31,8% през април 2007 г.
В момента се забелязва и увеличение на продажбите на хибридни автомобили. Според изследванията на PIN, продажбите на хибридни автомобили растат, когато се увеличава цената на горивото, и намаляват, когато цената на горивото намалява.Alfa 147 Q2 1.9 JTDm 16v @150++ 2007 червената злобичка ;;; Zafira 1.9 JTD@120++ - белият кенеф
ex. Alfa 155 1.7 '93;;; ex. Alfa 147 1.9 JTDm 16v @140+ R.I.P. ;;; ex. Lancia Lybra 2.4 JTD@140HP+ 2001
Comment
-
Бензиновият двигател ще бъде 2,0-литров TFSI, който е получил 11 "коня" в повече и е достигнал максимална мощност от 211 к.с. и 350 Нм въртящ момент, достъпен в диапазона между 1500 и 4200 об/мин. Ускорението от 0 до 100 км/ч става за 7,2 секунди, а максималната скорост е 222 км/ч. Средната консумация на гориво е 8,5 литра на 100 км.
Дизеловите двигатели започват с 2,0-литров TDI, генериращ максимална мощност от 170 к.с. и 350 Нм въртящ момент, които ускоряват Q5 от 0 до 100 км/ч за 9,5 секунди, а максималната скорост е 204 км/ч.
Audi Q5Lexus IS200
Comment
-
Не съм изчел дебата тук отначало, но мнението ми е че аз бих карал дизел само ако изведнъж изчезнат всички бензинови коли по света......"Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTRF=M x A - Исак Нютон - amateur.....
Comment
-
А защо ми е да карам бензин...
п.п. Искам същите резултати да ги пусне някой бензинов агрегат, пък тогава нека се радвате на 10-те стотинки разлика в момента и как дизелите се набутвали...A20DTHЖТД ама не баш
1NZ−FXE; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Comment
Comment