If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Така и така дадох линк за тоя клип в друга тема да го пусна и тук ама го изгледайте навръщане как минавам http://www.vbox7.com/play:08eccfeb ... дизела не звучи баш така поздрави на всички карайте квото ви кефи
Като гледам развитието на 2-та вида агрегати, скоро бензина няма да има място сред масовите автомобили, а само при "ръгачките", "бегачките", и тям подобните твърде нерентабилни возила със съмнителни преимущества, които в наща мила Татковина почти няма къде да ползваме.
Изкуственото изравняване на цената на дизеловото гориво с безоловния бензин пък направо ме подлудява !!!
При положение, че дизела е 40-60% от петрола, а бензина 10-15%, къде е логиката ?????
Темата е малко трудна за определение в този си вид, и наистина ще предизвика доста спорове и гледища.
Как така сравнявате 2 двигателя с еднакви конски сили без оглед на разликата във въртящят им момент ?
По-скоро най-актуалното сравнение е надпревара между бензинов и дизелов автомобили с еднаква маса, комфорт и разход на финикииски знаци.
Аз знам изхода
Само един въпрос имам ! Защо всички дизелджии искат да сравняваме еднакви конски сили ? Не е ли редно да сравняваме еднакви обеми и технологии ? 2 литра, принудително пълнене ? Някой по-долу беше писал за Ауди А5 ? Да, дизела е по-икономичен от атмосферен бензин, но дали така стоят нещата с турбо бензините ? Цитират се разходи от 8.5л смесено. При по-високата цена на дизела мисля, че това може да се сметне за приблизително еднакъв разход с дизел, който харчи 7.5л ? Комфорт при съвременните коли... не мисля, че разликата е особено голяма. Дизела и бензина според мен ще са еднакво обезшумени, което е характеристика на модела, а не на мотора. Вибрациите при дизела би трябвало вече да са преодоляни или поне да не се усещат от пътниците. Единствената разлика е по-ясно изразеното недозавиване на дизеловите варианти, което идва от по-високата маса съсредоточена на предния мост. Това вече трудно се преодолява
Настоящий альфист "крепок духом и слаб на голову".
то по логиката на Насо неговата кола крен би трябвало да има наляво и по голямо износване на левите гуми и окачване
Това би трябвало да е така, ако колата беше Тойота, защото японците са дребни хорица и следователно леки, от което пък следва, че едва ли с сметнали автомобилите си за евентуално по-голяма маса съсредоточена в лявата предна част на купето. От което пък можем да си направим извода - никога, ама наистина никога да не си купуваме Тойота.... поне по здравата логика на Насо
Настоящий альфист "крепок духом и слаб на голову".
Всеки да си кара, и сътветно да плаща каквото и колкото може Не мога да пропусна обаче една легенда - скъпата поддръжка на дизела?!? На фона на бензинов Форд може би, но при колегите с ТС моторите, които вият като линейки от цените на свещите и непрекъснатите проблеми с вариаторите?!? Така че моето мнение специално за Алфа Ромео е комънрейл, поне докато не заместят ТС - системата с нещо не толкова капризно и скъпо за обслужване.
Мдааа надявам се следващата ми кола да е 2.4 JTD, омръзна ми от променящите се обороти иначе за разхода за гориво ми се струва, че ще е горе доло се тая ама ще видим след година две.
Мдааа надявам се следващата ми кола да е 2.4 JTD, омръзна ми от променящите се обороти иначе за разхода за гориво ми се струва, че ще е горе доло се тая ама ще видим след година две.
Правилно решение, колкото до разхода при 2,4 - преко сили 9,5 градско. Предполагам със сегашната си колица можеш само да мечтаеш за такъв разход?
то по логиката на Насо неговата кола крен би трябвало да има наляво и по голямо износване на левите гуми и окачване
Това би трябвало да е така, ако колата беше Тойота, защото японците са дребни хорица и следователно леки, от което пък следва, че едва ли с сметнали автомобилите си за евентуално по-голяма маса съсредоточена в лявата предна част на купето. От което пък можем да си направим извода - никога, ама наистина никога да не си купуваме Тойота.... поне по здравата логика на Насо
пак не ти е здрава логиката ама хич ,
Тойота си имат поне 4 модела за извънгабаритни товари като теб 4 RUNER , LAND CRUISER , HILUX , RAV 4.. и ще може би 7-8 модела
А на алфа цялата им гама автомобили които произвеждат се свежда до 2-3 модела
Всеки да си кара, и сътветно да плаща каквото и колкото може Не мога да пропусна обаче една легенда - скъпата поддръжка на дизела?!? На фона на бензинов Форд може би, но при колегите с ТС моторите, които вият като линейки от цените на свещите и непрекъснатите проблеми с вариаторите?!? Така че моето мнение специално за Алфа Ромео е комънрейл, поне докато не заместят ТС - системата с нещо не толкова капризно и скъпо за обслужване.
Те толкоз отдавна смениха Т.С...... направо не ми се мисли И кой вие за вариатор и свещи ? Туй да ви е косура Гроздето е кисело, казват хората и лисиците
Настоящий альфист "крепок духом и слаб на голову".
Всеки да си кара, и сътветно да плаща каквото и колкото може Не мога да пропусна обаче една легенда - скъпата поддръжка на дизела?!? На фона на бензинов Форд може би, но при колегите с ТС моторите, които вият като линейки от цените на свещите и непрекъснатите проблеми с вариаторите?!? Така че моето мнение специално за Алфа Ромео е комънрейл, поне докато не заместят ТС - системата с нещо не толкова капризно и скъпо за обслужване.
Те толкоз отдавна смениха Т.С...... направо не ми се мисли И кой вие за вариатор и свещи ? Туй да ви е косура Гроздето е кисело, казват хората и лисиците
Батка, гроздето е кисело на тия сладури с по 14-15 на 100 градско. На мен ми е много сладко даже
Сфинки, ако много държиш да си говорим глупости, то аз пък мога да ти кажа, че "Алфа Ромео" е собственост на "ФИАТ", а смятам знаеш кои са "ФИАТ"!!!
Аз се пошегувах че Тойота имат модели за по тежки хора а Алфа има 2-3 модела общо , ама къде пък сега намеси на кой била собственост Алфа Ромео и каква е връзката ???
и кои са фиат ?? най-евтините и съответно некачествени коли . А Фиат пък е собственост на 2-3 гигантски Японски банки , ма какво от това
не искам да взлизаме в безмислени спорове коя марка е по по най , ма само да отбележа че тойота е номер 1 по продадени коли в света ... тва да ти говори нещо.
Сега недей да ми обясняваш как едва ли не целият свят са балъци и затова си купуват Тойоти по скоро е обратното
Comment