Известие

Collapse
No announcement yet.

Съвети преди покпката на Алфа 156

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от NaturalBG Покажи съобщение
    Ми какво може да ми препоръчате в рамките на 2000 лева и да съм що годе доволен от поддръжка/комфорт/качество понеже не съм много на ти с този клас автомобили. Сега карам Passat 5.5 и съм доволен но там поддръжката си е***о майката....
    Преди месец и половина си потроших алфата, 1,8 тс 144 97-а година.Имах я от 2009.Ядове имах само с предното окачване по точно долните носачи. Взех същата но 2001 година 140 к.с. за 2500.Много запазена, особено вътре, на 156к километра....Ангренаж с ролките и пистовия ремък и водната помпа/водното помпа е на ангренажа и е добре да се смени че ако протече пак трябва презацепване и едни 120-150лв/Ангренажния ремък с ролките, водната помпа и пистовия ремък към 250лв.Обаче, оказа се че валовете са износени, съответно и повдигачи та добре че майсторчето в сервиза е оправен та намерихме два вала в идеално състояние със съвсем нов вариатор/малко късмет ми дойде добре/ за 120 лв и труд 150 лв.Имах резервен комплект свещи от старата кола та си спестих покупката на нови - ако не знаеш тези мотори ,бензиновите са с по две свещи на цилиндър на цена от 30-40 лв за бройка грубо казано.Смених и маслото със Селения 20к и филтъра - 130лв.Оправих и задното окачване - две напречни щанги по 32 лв и два тампона по 10лв плюс труд 60 лв и реглаж 25лв.Предстои смяна на стабилизираща щанга, имам резервна със сменени тампони та ще платя само за труд около 70 лв може би/сваля се магарето, генерацията, въобще всичко отдолу, не става на паркинга/.Предстои и смяна на горни и долни носачи средно по 100лв бройката.Също и предни вентилирани дискове и задни обикновени плюс накладките - да кажем 250.Вероятно и съединител ще излезе по нататък, нещо лагер помпата сякаш се обажда - та още едни400-500 лв.Акумолатор също купих 120лв.Гуми ми останаха от старата кола и зимни и летни даже са в гаранция още.Иначе колата си върви чудесно, не ми харесва че е със три ламбда сонди щото като им дойде времето са си финикийски знаци и също потециометъра на педала на газта не ми допада, но така са всички вече.Платих 50 лв на фирма да я регистрира, регистрацията излиза 400 лв - еко такси, номера, преглед, гражданска за три месеца - общо 450лв.Данъкът не влиза в тази сметка, за Варна ми дойде честитка от данъчното за 160 и няколко лв.Така че евтиното излиза през носа, само че по ред причини нямах време и средствата за момента да се оглеждам за каквото исках.Ако я поддържаш където трябва и с каквото трябва след първоначалното обслужване ще останеш доволен.Ако се чупеха толкова колкото приказват трябваше да съм луд да си купя пак същата.Коли от Германия и Австрия бегай щото са изгнили отдолу, по добре с повреден двигател отколкото с изгнило купе.От Италия няма изгнили но пък талянците много много не поддържат редовно.Мойта е от Италия.Така че успех с покупката ако все още искаш алфа.Кеф цена няма.
    Last edited by dimitar_vd62; d.m.y г., 20:35.
    По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
    конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
    Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
    Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

    Comment


    • #17
      До 2к има готини Lancia Lybra http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi...nk=29zjvw&f1=1

      Comment


      • #18
        Ланчията не им ли беше още по скъпа поддръжката? До колкото съм чувал и мн мн не се намират части за тях, но не гарантирам, че информацията ми е правилна де, но да като гледам има хубави ланчии за до 2000 лева.

        Comment


        • #19
          От това което съм чел по форумите са доволни хората. Всяка кола се нуждае от поддръжка и всяка може да се поддържа с много пари и с не толкова много пари, зависи от желанието и възможността.

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от NaturalBG Покажи съобщение
            Ланчията не им ли беше още по скъпа поддръжката? До колкото съм чувал и мн мн не се намират части за тях, но не гарантирам, че информацията ми е правилна де, но да като гледам има хубави ланчии за до 2000 лева.
            По капризна е....и затова е по евтина на пазара...
            По добре палава италианка, отколкото скучен германец....
            https://www.youtube.com/watch?v=oE29b_nLoFE

            Comment


            • #21
              Първоначално публикувано от NaturalBG Покажи съобщение
              Ланчията не им ли беше още по скъпа поддръжката? До колкото съм чувал и мн мн не се намират части за тях, но не гарантирам, че информацията ми е правилна де, но да като гледам има хубави ланчии за до 2000 лева.
              Не слушай глупостите на хора, които не познават тая кола. Либрата е в пъти по-кола от Алфа 156. Окачването е доста по-здраво. Отзад е бетон, отиват си само биелетки, при това много рядко. Отпред е със един носач и макферсън, а 156 е с 2 носача, като горния си е консуматив. Вътре Либрата е доста по-луксозна, има си двузонов климатроник, от началото на производството. И също интегрирана музика, както и други глезотии, които са появяват при 156 доста по-късно. Багажника е по-голяма на Либрата.
              Иначе за бензиновите мотори е различна моторизацията от на 156. Пак има 1.8 в Либра, но е с баланс валове, както при 156 2.0 и обслужването им е почти идентично в пари, като пак е малко по-евтино, защото мотора е с по 4 свещи, вместо 8. А 1.6 мотора в Либра е куцичък за купето, но много здрав, и по-евтин за обслужване от всичко останало.
              Дизелите в Либра са същите като в 156, както и трансмисиите.
              Само е важното за Либра, да избереш добър екземпляр. То и за 156 важи същото, но предлагането на Либри е по-малко, отколкото на 156-ци.
              Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

              Comment


              • #22
                Алфата е с по-скъпа поддръжка от ПАСАТ.(коя да е)
                Нататък ти си смятай щом пасата ти е скъп
                ALFA 156 1.9JTD '98
                ALFA 159 2,4JTDM Q4 2007

                Comment


                • #23
                  Първоначално публикувано от Bobi_33 Покажи съобщение
                  Не слушай глупостите на хора, които не познават тая кола. Либрата е в пъти по-кола от Алфа 156. ..
                  е тука не мога да се съглася, лично мнение ще изкажа, но на мен и през ум не ми е минавало да сравнявам двете коли, външно нямат нищо общо като дизайн, 156 е с уникална визия и непреходно излъчване във времето, за вътре единствено липсва борд компютър и вградено радио..., но дизайна е отново на много високо естетическо ниво. Съжалявам да го кажа, но за мен либрата е изключително далеч от дизайнерските ми възприятия за красота, за вътре е уютна, но ако я няма тръпката... забрави, а и това не е твоята кола тогава!

                  Автомобил се купува със сърце и, ако ти харесва, това може да е всеки ден от покупката до продажбата му...

                  Сега технически за 156 мога да говоря много, за либрата нямам представа на какво платформа е, но бензиновия двигател 2.0 е чудесен, ако знаеш как и какво искаш от него, на газ върви прилично и разхода е аналогичен на 1.6 и 1.8 който отпадат автоматично от класацията, а 2.5 ако ти идва в повече избора, не е толкова сложен.

                  За дизелите има хиляди теми.
                  sigpic
                  ex Аlfa Romeo 156 2.0 16V TWIN SPARK mod '99 замина...
                  0889 636 093

                  Comment


                  • #24
                    Първоначално публикувано от raiders Покажи съобщение
                    е тука не мога да се съглася, лично мнение ще изкажа, но на мен и през ум не ми е минавало да сравнявам двете коли, външно нямат нищо общо като дизайн, 156 е с уникална визия и непреходно излъчване във времето, за вътре единствено липсва борд компютър и вградено радио..., но дизайна е отново на много високо естетическо ниво. Съжалявам да го кажа, но за мен либрата е изключително далеч от дизайнерските ми възприятия за красота, за вътре е уютна, но ако я няма тръпката... забрави, а и това не е твоята кола тогава!

                    Автомобил се купува със сърце и, ако ти харесва, това може да е всеки ден от покупката до продажбата му...

                    Сега технически за 156 мога да говоря много, за либрата нямам представа на какво платформа е, но бензиновия двигател 2.0 е чудесен, ако знаеш как и какво искаш от него, на газ върви прилично и разхода е аналогичен на 1.6 и 1.8 който отпадат автоматично от класацията, а 2.5 ако ти идва в повече избора, не е толкова сложен.

                    За дизелите има хиляди теми.
                    Ти май пропусна да прочетеш постовете на автора. Човека не разполага с пари, дори смята да вземе колата на изплащане. Как мислиш се поддържа 156-ца на 17-18 години, нов внос. Дали като я купи, ще има само каране? Затова съм написал, че в случая Либра е в пъти по кола. По-евтина поддръжка, с комфортен салон, с по-голям багажник. А след близо 20 години съществуване на 2-та модел, на мен да ми обясняваш кое е по кола, сякаш аз не съм виждал нито еднат, нито другата, е меко казано неуместно.
                    В случая, избора на кола за човека е продиктуван предимно от финансова гледна точка. И го е привлякла 156 за 2000 лв., защото са малко колите с тая визия и ниво на оборудване за тези пари. Но нека бъдем реалисти, поддръжката на тая кола, спрямо цената и е абсолютно несъразмерна.

                    Защото, когато хвърлиш 2000 лв. и след това още 50% от стойността и само за обслужване, това се превръща в по-скъп автомобил, предвид, че човека говори, че търси кола на изплащане.
                    Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

                    Comment


                    • #25
                      От изплащането както казах се отказвам, просто ми предстои бебе след няколко 6 месеца както и сватба след 3 месеца. Не ми е преоритет да закупувам и да харча безбожни пари за кола, пасата мисля да го оставя на бщаа ми понеже сега го караме двамата, а не ми се дават 5000 лева за да го взема от него и да си го карам аз (в прочем се продава, ако някой има интерес 5.5 със сменена предница и обслужен хаха) но да, за сега съм се спрял на 156-ца или някое опелче, вектра.

                      Comment

                      Working...
                      X