Известие

Collapse
No announcement yet.

All VS Alfa

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • All VS Alfa

    Едно време в Ауди форума, говорим преди 10-тина години, имаше една тема, в която една камара хора плюеха нашата марка, си спомням много добре. Спомням си, щото оня ден я изрових и пак я попрегледах.

    Днес, за мое съжаление, си търся Ауди А4 Б8 3-ка дизел куатро, защото след 5 г. ми е време за нещо по-ново.
    И какво да видя - то май монетата е наобратно. Оказва се, че много хора си купуват Б8-ци за по 18-19К, с големия дизел и хубаво оборудване, после невероятните помпи им пускат стружки до дюзите, е*ават майката на всичко и си купуваш ГНП, дюзи и подкачваща помпа и прочее, всичко ти стъпва от 4-5 до 7К лева, ако искаш да е ново. Е по-голям цирк аз не съм виждал.
    За 2.0 ТФСИ от 2008-2012/13 няма да споменавам и дума.
    За ламята 3.2 ФСИ с прекрасното си никасилово покритие няма и също да говорим, не е алтернатива. Бих го взел ако не трябваше да го гледам като писано яйце.
    Мултитроник и "надеждната" С-троник дето е DSG със скъпи маховици за по 3К лева не ща и да ги чувам.
    Е то кво излиза... Кой сега е с червения нос на манежа, че не се сещам?
    Поглеждам БМВ - ми то на 200К 3-ка дизела (n57d30) късал верига, нова с обслужването и инсталирането зад мотора - 2К, айде по-добре от 6-7К за стружки по дюзите. После ми сервират че се обслужвали и сменяли 2 термостата, подгревни свещи - че защо питам аз? Ами така се правело. Хубаво де, нали виждам температурата, ако не загрява ще сменя термостат? Ама не... То нямало датчик на температура на таблото (Е60 / Е90 LCI)...
    Нещо не ми се връзват тея работи - то излиза че ако продам 9-ката няма надежден немски седан за около 20К автомат с 4 по 4, който човек да може да си купи и да кара спокойно!

    P.S. Мерц не ми се кара, а и цетката от тея години(~2010) пък е много пластмасова и нискокачествена, както ми казаха от няколко места.
    Ex: Алфа Ромео 156, 1.6 TS '98
    Ex: Алфа Ромео 156, 1.9 JTD 16V (140 ps) '03
    Ex: Алфа Ромео 159, 2.4 JTDm (200+ ps) '07
    Alfa Romeo 146 ti

  • #2
    Немско и надеждност кой ти каза,че са съвместими думи?
    alfa 159 1,8 mpi/lpg

    Comment


    • #3
      Първоначално публикувано от МИТАКА1654 Покажи съобщение
      Немско и надеждност кой ти каза,че са съвместими думи?
      Като гледам прехвалените Аудита направо се отчайвам... Ако Алфа не бяха чакали 5-6 г. да изкарат тая Жулия след 159-ката сега нямаше и да се чудя кво да си купувам.
      Ex: Алфа Ромео 156, 1.6 TS '98
      Ex: Алфа Ромео 156, 1.9 JTD 16V (140 ps) '03
      Ex: Алфа Ромео 159, 2.4 JTDm (200+ ps) '07
      Alfa Romeo 146 ti

      Comment


      • #4
        минаваш на инфинити/лексус
        156 2.4JTD 136+ PS

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от Jivko7777 Покажи съобщение
          минаваш на инфинити/лексус
          Това шега ли е , че като се сетя там кутийте как се чупят и какви пари са и ми призлява

          Но все пак трябва да се кара нещо , особено когато алфа няма приличен модел последните години
          Alfa Romeo 147 1,9 JTD 8v 115 cv + STEINHOF SPORT

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от SwappeR Покажи съобщение
            Едно време в Ауди форума, говорим преди 10-тина години, имаше една тема, в която една камара хора плюеха нашата марка, си спомням много добре. Спомням си, щото оня ден я изрових и пак я попрегледах.

            Днес, за мое съжаление, си търся Ауди А4 Б8 3-ка дизел куатро, защото след 5 г. ми е време за нещо по-ново.
            И какво да видя - то май монетата е наобратно. Оказва се, че много хора си купуват Б8-ци за по 18-19К, с големия дизел и хубаво оборудване, после невероятните помпи им пускат стружки до дюзите, е*ават майката на всичко и си купуваш ГНП, дюзи и подкачваща помпа и прочее, всичко ти стъпва от 4-5 до 7К лева, ако искаш да е ново. Е по-голям цирк аз не съм виждал.
            За 2.0 ТФСИ от 2008-2012/13 няма да споменавам и дума.
            За ламята 3.2 ФСИ с прекрасното си никасилово покритие няма и също да говорим, не е алтернатива. Бих го взел ако не трябваше да го гледам като писано яйце.
            Мултитроник и "надеждната" С-троник дето е DSG със скъпи маховици за по 3К лева не ща и да ги чувам.
            Е то кво излиза... Кой сега е с червения нос на манежа, че не се сещам?
            Поглеждам БМВ - ми то на 200К 3-ка дизела (n57d30) късал верига, нова с обслужването и инсталирането зад мотора - 2К, айде по-добре от 6-7К за стружки по дюзите. После ми сервират че се обслужвали и сменяли 2 термостата, подгревни свещи - че защо питам аз? Ами така се правело. Хубаво де, нали виждам температурата, ако не загрява ще сменя термостат? Ама не... То нямало датчик на температура на таблото (Е60 / Е90 LCI)...
            Нещо не ми се връзват тея работи - то излиза че ако продам 9-ката няма надежден немски седан за около 20К автомат с 4 по 4, който човек да може да си купи и да кара спокойно!

            P.S. Мерц не ми се кара, а и цетката от тея години(~2010) пък е много пластмасова и нискокачествена, както ми казаха от няколко места.
            Ако следим добрата ти логика, защо си си взел 159-ката с този скапан 2.4 двигател, където масово пука глава? И оправянето ѝ, ако искаш да стане както трябва, с нови части, то ще дадеш повече пари от това просто да си обслужиш БМВ-то, примерно. Като знаеш, че веригата примерно е консуматив, който си го предвиждаш за смяна при покупката, защо въобще го повдигаш на въпрос. За разлика от главата на алфата ти.
            Отделно, това, че при този модел БМВ няма стрелка на температурата, какво ти пречи да си пуснеш цифров вид показанието ѝ, за да прецениш дали да сменяш термостат, ако се налага? Ей големи проблеми имаш, да знаеш.
            A20DTH ЖТД ама не баш
            1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
            Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от BO Покажи съобщение
              Ако следим добрата ти логика, защо си си взел 159-ката с този скапан 2.4 двигател, където масово пука глава? И оправянето ѝ, ако искаш да стане както трябва, с нови части, то ще дадеш повече пари от това просто да си обслужиш БМВ-то, примерно. Като знаеш, че веригата примерно е консуматив, който си го предвиждаш за смяна при покупката, защо въобще го повдигаш на въпрос. За разлика от главата на алфата ти.
              Отделно, това, че при този модел БМВ няма стрелка на температурата, какво ти пречи да си пуснеш цифров вид показанието ѝ, за да прецениш дали да сменяш термостат, ако се налага? Ей големи проблеми имаш, да знаеш.
              Аз като си купувах алфата логика не съм вкарвал и затова избора ми беше прост и лесен А между другото съм вече и с глава от 166 2.4 175, която няма проблем с пуканки и чупенки.
              Въпросът е, че когато вкарам логика в действие всъщност излиза че не сме ние на края на опашката, както обясняват хората, ами всеки си има недостатъци. Ама едно е да си Алфа и всички да си мислят че по подразбиране не си качествен, което е тяхно право, да си говорят каквото си искат.
              А съвсем друго е да се биеш в гърдите, мотото ти да е гръмкият слоган "Vorsprung durch Technik" и накрая да сложиш помпа дето плюе стружки по дюзите ти. Или да сложиш евтини семеринги на маслояда 2.0 ТФСИ / не-знамси-квосилово покритие на 3.2-ката. Или пък ако не сменяш маслото по точно определен начин е възможно да прескочи верига, защото не са опънати добре хидравличните обтегачи горе на бананите.
              В края на деня май наистина БМВ засега е напред, ама и там не мога да се съглася с това че при двигател с верига (N57D30) e нормално да се скъса без симптоми и то под 200К км. Което не е толкова рядък случай май.
              Ex: Алфа Ромео 156, 1.6 TS '98
              Ex: Алфа Ромео 156, 1.9 JTD 16V (140 ps) '03
              Ex: Алфа Ромео 159, 2.4 JTDm (200+ ps) '07
              Alfa Romeo 146 ti

              Comment


              • #8
                За всеки влак си има пътници.........ако постоянно сменяш влака....означава, че не си намерил любимата марка автомобил според мен...
                По добре палава италианка, отколкото скучен германец....
                https://www.youtube.com/watch?v=oE29b_nLoFE

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от SwappeR Покажи съобщение
                  Въпросът е, че когато вкарам логика в действие всъщност излиза че не сме ние на края на опашката, както обясняват хората, ами всеки си има недостатъци.
                  Че всеки си има недостатъци е така.
                  А опашката не я определят хората, а статистиките по принцип. Хората преглеждат толкова на брой автомобили, констатират Х на брой проблеми и теглят чертата. И не се съобразяват с това, дали на Гошо БМВ-то му е мега добро, а на Пешо Алфата се е счупила и това да бъде теза за глобално разсъждение.
                  A20DTH ЖТД ама не баш
                  1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                  Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от Бобби Покажи съобщение
                    За всеки влак си има пътници.........ако постоянно сменяш влака....означава, че не си намерил любимата марка автомобил според мен...
                    За мен ли ставаше въпрос или по принцип говориш?
                    Ex: Алфа Ромео 156, 1.6 TS '98
                    Ex: Алфа Ромео 156, 1.9 JTD 16V (140 ps) '03
                    Ex: Алфа Ромео 159, 2.4 JTDm (200+ ps) '07
                    Alfa Romeo 146 ti

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от SwappeR Покажи съобщение
                      За мен ли ставаше въпрос или по принцип говориш?
                      По принцип....няма как да говоря за теб, след като не те познавам..
                      По добре палава италианка, отколкото скучен германец....
                      https://www.youtube.com/watch?v=oE29b_nLoFE

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от Бобби Покажи съобщение
                        По принцип....няма как да говоря за теб, след като не те познавам..
                        Докачлив съм, защото още се ядосвам че Джулията излезе с 5 г. закъснение и сега няма кво да си купя за около 20-25К След като ще купувам с акъл, а не сърце.
                        Ex: Алфа Ромео 156, 1.6 TS '98
                        Ex: Алфа Ромео 156, 1.9 JTD 16V (140 ps) '03
                        Ex: Алфа Ромео 159, 2.4 JTDm (200+ ps) '07
                        Alfa Romeo 146 ti

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от SwappeR Покажи съобщение
                          Докачлив съм, защото още се ядосвам че Джулията излезе с 5 г. закъснение и сега няма кво да си купя за около 20-25К След като ще купувам с акъл, а не сърце.
                          ))...изчакай малко...а,и той акъла е свързан със сърцето...ти си знаеш...сумата е добра...никой не може да ти определя, как да си харчиш парите...това за здравите и надеждни коли съм се наслушал......късмет и твоето отношение към автомобила след като го закупиш е определящо при покупката на старо, според мен...
                          По добре палава италианка, отколкото скучен германец....
                          https://www.youtube.com/watch?v=oE29b_nLoFE

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от Бобби Покажи съобщение
                            ))...изчакай малко...а,и той акъла е свързан със сърцето...ти си знаеш...сумата е добра...никой не може да ти определя, как да си харчиш парите...това за здравите и надеждни коли съм се наслушал......късмет и твоето отношение към автомобила след като го закупиш е определящо при покупката на старо, според мен...
                            5 години ще устискам там на нещо немско. А специално към немско съм се насочил не заради пословичната надежност, която на фона на проблемите им напоследък е смешна, а заради остатъчната стойност. Защото след 4-5 г. ще имам повече пари за Джулия Велоче.
                            Ex: Алфа Ромео 156, 1.6 TS '98
                            Ex: Алфа Ромео 156, 1.9 JTD 16V (140 ps) '03
                            Ex: Алфа Ромео 159, 2.4 JTDm (200+ ps) '07
                            Alfa Romeo 146 ti

                            Comment


                            • #15
                              Нещо не ми се връзват тея работи - то излиза че ако продам 9-ката няма надежден немски седан за около 20К автомат с 4 по 4, който човек да може да си купи и да кара спокойно!
                              За мерцедес нищо не казваш, ммм?

                              Ама и за кражбите на немски "премиум" автомобили нищо не казваш?

                              За 2016 г. най-краденият автомобил в България е бил ауди модел А3, а за миналата година е мерцедес, модел не зная.

                              От немското трио откъм поддръжка Ауди са най големите кочини.

                              След тях слагам БМВ и накрая мерцедес.

                              Ама БМВ най ми харесва.Ама само големите модели 760LI - това е което си струва парите.

                              ==============================

                              Не съм голям почитател на японските, тъй като за мен те са "конфекция" за масовката която им се върже.

                              Там ми харесва Lexus LFA.

                              След италианския дизайн и тойтоа започна да ми харесва, но като зная че са италиански дизайн и ... не си струва японска кола с италиански дизайн.Откъм практичност новия "джип" хибрид на Тойота с 1.2 двигател също лови окото.
                              Инфинитата колкото и да ми харесваха първо се напълни с тях и второ съм разочарован от показателите на 3.0 дизела им както като ускорение, така и като максимална скорост ...А сега и от бензиновите им двигатели.

                              =================================================

                              Поболееш ли се по даде на марка обаче си готов да изтърпиш всичко ...

                              Като чета в Ауди форума "мелодрамите" им за 1.8Т и 2.0 "душегуба" ми идва едновременно да се смея и да плача ...

                              Особено когато ги предупреждават че ремонт ще им с трува 3000-4000 хилки, а те продължават "да се натискат" ...

                              Истината обаче е, че освен остатъчната стойност трябва да преценяваме и съпътстващите разходи ...

                              И ако трябва да избирам между пътувания и почивки по широкия свят и новата GIULIA боя се че твърдо избирам първото...и да си карам 159-ката ...

                              Единствената GIULIA и изобщо нов модел алфа която може да ме мотивира да избера второто е QV510Biturbo.
                              Last edited by alfa racer GTA; d.m.y г., 04:02.
                              Alfa Romeo 159 2.4 JTDm -200 алфистки коня+ 30/40/ до 50 тунинговани коня

                              Comment

                              Working...
                              X