Едно време в Ауди форума, говорим преди 10-тина години, имаше една тема, в която една камара хора плюеха нашата марка, си спомням много добре. Спомням си, щото оня ден я изрових и пак я попрегледах.
Днес, за мое съжаление, си търся Ауди А4 Б8 3-ка дизел куатро, защото след 5 г. ми е време за нещо по-ново.
И какво да видя - то май монетата е наобратно. Оказва се, че много хора си купуват Б8-ци за по 18-19К, с големия дизел и хубаво оборудване, после невероятните помпи им пускат стружки до дюзите, е*ават майката на всичко и си купуваш ГНП, дюзи и подкачваща помпа и прочее, всичко ти стъпва от 4-5 до 7К лева, ако искаш да е ново. Е по-голям цирк аз не съм виждал.
За 2.0 ТФСИ от 2008-2012/13 няма да споменавам и дума.
За ламята 3.2 ФСИ с прекрасното си никасилово покритие няма и също да говорим, не е алтернатива. Бих го взел ако не трябваше да го гледам като писано яйце.
Мултитроник и "надеждната" С-троник дето е DSG със скъпи маховици за по 3К лева не ща и да ги чувам.
Е то кво излиза... Кой сега е с червения нос на манежа, че не се сещам?
Поглеждам БМВ - ми то на 200К 3-ка дизела (n57d30) късал верига, нова с обслужването и инсталирането зад мотора - 2К, айде по-добре от 6-7К за стружки по дюзите. После ми сервират че се обслужвали и сменяли 2 термостата, подгревни свещи - че защо питам аз? Ами така се правело. Хубаво де, нали виждам температурата, ако не загрява ще сменя термостат? Ама не... То нямало датчик на температура на таблото

(Е60 / Е90 LCI)...
Нещо не ми се връзват тея работи - то излиза че ако продам 9-ката няма надежден немски седан за около 20К автомат с 4 по 4, който човек да може да си купи и да кара спокойно!
P.S. Мерц не ми се кара, а и цетката от тея години(~2010) пък е много пластмасова и нискокачествена, както ми казаха от няколко места.
Днес, за мое съжаление, си търся Ауди А4 Б8 3-ка дизел куатро, защото след 5 г. ми е време за нещо по-ново.
И какво да видя - то май монетата е наобратно. Оказва се, че много хора си купуват Б8-ци за по 18-19К, с големия дизел и хубаво оборудване, после невероятните помпи им пускат стружки до дюзите, е*ават майката на всичко и си купуваш ГНП, дюзи и подкачваща помпа и прочее, всичко ти стъпва от 4-5 до 7К лева, ако искаш да е ново. Е по-голям цирк аз не съм виждал.
За 2.0 ТФСИ от 2008-2012/13 няма да споменавам и дума.
За ламята 3.2 ФСИ с прекрасното си никасилово покритие няма и също да говорим, не е алтернатива. Бих го взел ако не трябваше да го гледам като писано яйце.
Мултитроник и "надеждната" С-троник дето е DSG със скъпи маховици за по 3К лева не ща и да ги чувам.
Е то кво излиза... Кой сега е с червения нос на манежа, че не се сещам?
Поглеждам БМВ - ми то на 200К 3-ка дизела (n57d30) късал верига, нова с обслужването и инсталирането зад мотора - 2К, айде по-добре от 6-7К за стружки по дюзите. После ми сервират че се обслужвали и сменяли 2 термостата, подгревни свещи - че защо питам аз? Ами така се правело. Хубаво де, нали виждам температурата, ако не загрява ще сменя термостат? Ама не... То нямало датчик на температура на таблото



Нещо не ми се връзват тея работи - то излиза че ако продам 9-ката няма надежден немски седан за около 20К автомат с 4 по 4, който човек да може да си купи и да кара спокойно!
P.S. Мерц не ми се кара, а и цетката от тея години(~2010) пък е много пластмасова и нискокачествена, както ми казаха от няколко места.
Comment