Известие

Collapse
No announcement yet.

All VS Alfa

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от SwappeR Покажи съобщение
    5 години ще устискам там на нещо немско. А специално към немско съм се насочил не заради пословичната надежност, която на фона на проблемите им напоследък е смешна, а заради остатъчната стойност. Защото след 4-5 г. ще имам повече пари за Джулия Велоче.
    Е щом пак гледаш за след 5 години какво ще взимаш и визираш Алфа, то за какъв разум въобще говориш?
    Най-добре е да вземеш един Авенсис или Акорд. Хем им спаднаха цените, хем във времето ще си задържат цената най-много. Така ще загубиш най-малко пари, ако това е целта.
    A20DTH ЖТД ама не баш
    1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
    Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

    Comment


    • #17
      Знам, че не е 4х4, но за тези пари това е моя фаворит:
      https://www.cars.bg/offer/c2606000
      Now: 156 2.5 V6 24V
      Ex: 147 Ti, GT V6, 147 1.6, 145QV, 155 TS, Gtv Cup pack, 75 1.6 I.E.

      Comment


      • #18
        Ако целта е друг бранд, точно имам под ръка един Мерц, В204 Ц220 ЦДИ, ама много истински. С пълен АМГ пакет, заводски по рама.
        Като казвам, че колата е истинска, то ти гарантирам, че няма за какво да се захванеш. Дори и за нивелирането на фаровете, примерно.
        Ако имаш сериозен интерес, казвай.
        A20DTH ЖТД ама не баш
        1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
        Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

        Comment


        • #19
          Първоначално публикувано от BO Покажи съобщение
          Е щом пак гледаш за след 5 години какво ще взимаш и визираш Алфа, то за какъв разум въобще говориш?
          Разума е в действие в момента, за избора на следващата кола. Която ще ме вози докато Джулия стане по-достъпна. А тогава вече избора ще е ясен и няма да се чудя толкова кво аджеба да си взема

          Иначе и акорди гледах, ама 2.4 бензина с автомат ми се стори леко муден.

          Другото в спорт седан класът, което ме грабва, е Сааб 9-3 2.8Т, ама те са като бяла лястовица.

          За Мерц не споменавам защото доколкото чувам сглобката на Ц-класите от тея години (около 2010-11), била твърде пластмасова и некачествена. Един колега алфист ми предложи да ми покаже една такава цетка скоро, като хич не я хвалеше, може и да се навия да я пробвам
          Ex: Алфа Ромео 156, 1.6 TS '98
          Ex: Алфа Ромео 156, 1.9 JTD 16V (140 ps) '03
          Ex: Алфа Ромео 159, 2.4 JTDm (200+ ps) '07
          Alfa Romeo 146 ti

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от SwappeR Покажи съобщение
            Едно време в Ауди форума, говорим преди 10-тина години, имаше една тема, в която една камара хора плюеха нашата марка, си спомням много добре. Спомням си, щото оня ден я изрових и пак я попрегледах.

            Днес, за мое съжаление, си търся Ауди А4 Б8 3-ка дизел куатро, защото след 5 г. ми е време за нещо по-ново.
            И какво да видя - то май монетата е наобратно. Оказва се, че много хора си купуват Б8-ци за по 18-19К, с големия дизел и хубаво оборудване, после невероятните помпи им пускат стружки до дюзите, е*ават майката на всичко и си купуваш ГНП, дюзи и подкачваща помпа и прочее, всичко ти стъпва от 4-5 до 7К лева, ако искаш да е ново. Е по-голям цирк аз не съм виждал.
            За 2.0 ТФСИ от 2008-2012/13 няма да споменавам и дума.
            За ламята 3.2 ФСИ с прекрасното си никасилово покритие няма и също да говорим, не е алтернатива. Бих го взел ако не трябваше да го гледам като писано яйце.
            Мултитроник и "надеждната" С-троник дето е DSG със скъпи маховици за по 3К лева не ща и да ги чувам.
            Е то кво излиза... Кой сега е с червения нос на манежа, че не се сещам?
            Поглеждам БМВ - ми то на 200К 3-ка дизела (n57d30) късал верига, нова с обслужването и инсталирането зад мотора - 2К, айде по-добре от 6-7К за стружки по дюзите. После ми сервират че се обслужвали и сменяли 2 термостата, подгревни свещи - че защо питам аз? Ами така се правело. Хубаво де, нали виждам температурата, ако не загрява ще сменя термостат? Ама не... То нямало датчик на температура на таблото (Е60 / Е90 LCI)...
            Нещо не ми се връзват тея работи - то излиза че ако продам 9-ката няма надежден немски седан за около 20К автомат с 4 по 4, който човек да може да си купи и да кара спокойно!

            P.S. Мерц не ми се кара, а и цетката от тея години(~2010) пък е много пластмасова и нискокачествена, както ми казаха от няколко места.

            Имах някаква дилема и аз преди година и половина....но просто не можах да се пречупя. За добро или зло пак Алфа взех...поне не ме е яд,когато имам нещо за ремонт,а то към момента са само дребнави глупости от моя страна,нищо съществено. Но ти вече си имаш такава(159) и все пак от предложенията на колегите,ако можеш да си избереш нещо,затова ти пускам и темата ми.

            http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=90069
            156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
            147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци -ex.
            159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда

            Comment


            • #21
              Благодаря за отзивите, иначе логиката ми е че 1-во 5 години и се понакарах на 9-ката и и се понарадвах, даже и в трудни времена И второ, виждате и знаете как се сриват цените на Алфомобилите, рискувам ако я задържа да си остане вечно моя. А сега мога да и взема още що годе прилични пари.
              Ex: Алфа Ромео 156, 1.6 TS '98
              Ex: Алфа Ромео 156, 1.9 JTD 16V (140 ps) '03
              Ex: Алфа Ромео 159, 2.4 JTDm (200+ ps) '07
              Alfa Romeo 146 ti

              Comment


              • #22
                Какви Сааб-и с такива двигатели, какво говориш.
                Значи веднъж говориш за разум, а след това пускаш такива коли, които най-вероятно ти ще си им последния собственик.
                Явно не знаеш какво искаш, а просто си говориш за лафа.
                И в последното ти изречение няма логика. Алфата ще я продадеш минимум със 70% по-малко загуба на пари, ако към днешна дата дадеш 20к за автомобил и след 5 години го продадеш. Даже там разликата от обезценка ще надхвърли сегашната цена на Алфата ти.
                A20DTH ЖТД ама не баш
                1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                Comment


                • #23
                  Първоначално публикувано от BO Покажи съобщение
                  Какви Сааб-и с такива двигатели, какво говориш.
                  Значи веднъж говориш за разум, а след това пускаш такива коли, които най-вероятно ти ще си им последния собственик.
                  Явно не знаеш какво искаш, а просто си говориш за лафа.
                  И в последното ти изречение няма логика. Алфата ще я продадеш минимум със 70% по-малко загуба на пари, ако към днешна дата дадеш 20к за автомобил и след 5 години го продадеш. Даже там разликата от обезценка ще надхвърли сегашната цена на Алфата ти.
                  Saab-а пак не е логичен избор, емоционален е, знам, ама читав в добро състояние на прилична цена е мн трудно да се намери така или иначе, така че няма и кво да го мисля. Както и да е. след 5 г. просто исках нещо по-ново, 4 по 4 автомат около 200+ HP. При това с размера на БМВ 3-ка, такива коли са ми по вкуса. Това е. За лафа че си говоря беше излишно, благодаря за мнението.
                  Ex: Алфа Ромео 156, 1.6 TS '98
                  Ex: Алфа Ромео 156, 1.9 JTD 16V (140 ps) '03
                  Ex: Алфа Ромео 159, 2.4 JTDm (200+ ps) '07
                  Alfa Romeo 146 ti

                  Comment


                  • #24
                    Първоначално публикувано от SwappeR Покажи съобщение
                    ...нещо по-ново, 4 по 4 автомат около 200+ HP. ....
                    Само това ти изискване автоматично те изключва от графата за рационален избор.
                    Иначе ако искаш нещо, което да върви толкова добре, с тези показатели и да си запази цената най-дълго време, то за мен това е единствения избор.
                    Last edited by BO; d.m.y г., 12:24.
                    A20DTH ЖТД ама не баш
                    1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                    Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                    Comment


                    • #25
                      На тия бумери като им видя средната конзола и километража с опиращи стрелки в прозореца и ми се повръща. Е може ли такъв интериор..., повърня и половина, от 20г никакъв дизайн, айде отвън чат пат мязат на коли някои.
                      Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
                      Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
                      Горе главата, нищо че е празна...

                      Comment


                      • #26
                        E90 LCI също държат цена май. За такова по бих се прежалил. Естествено сув-а ще държи повече цена.
                        Ex: Алфа Ромео 156, 1.6 TS '98
                        Ex: Алфа Ромео 156, 1.9 JTD 16V (140 ps) '03
                        Ex: Алфа Ромео 159, 2.4 JTDm (200+ ps) '07
                        Alfa Romeo 146 ti

                        Comment


                        • #27
                          Ако не ти кара вече 159-ката инвестирай в пикап дълга база с капак или покритие/кабина на каросерията/багажника.

                          Японските държат цена и поне още 3-4 години ако вземеш нещо на около 130 000 км спадът на цената ще е минимален.

                          Обаче се увеличава рискът от кражба.

                          ====================================

                          Имам познат който около 7-8 години караше мазда 3 или 2.

                          Преди година и 2 месеца си купи алуди А3 и "пусна" маздата за продажба...

                          Оплака ми се че "никой не се обаждал!" .

                          Казах му че явно цената която е обявил е висока и не отговаря на пазарната такава.

                          Той ми каза, че бил я продавал за 3500лв, след това за 3000лв, след това за 2700лв ....

                          А времето си течало и тя се обезценявала ...

                          Отговорих му че трябва да пробва на 1999 лева .

                          Е, не иска да я продава за толкова.Ами ако иска, цената и стойността и ще "умрат" стоейки си в гаража ...

                          Не виждам смисъл една кола да стои в гаража само заради неоправданите ценови очаквания на настоящия си собственик ...

                          Каквото можал е взел от този автомобил, продай я, вземи и някакви пари и дай възможност и на друг да и се порадва, защо да я даваш за скраб ...???


                          Имам познат и с БМВ 10 или 12 цилиндъра бензин.И той я "продаваше" около 3 години и ... се отказа ...

                          Не че колата е непродаваема, а цената е непродаваема ...

                          Българинът обаче е "тарикат" той от всичко трябва да спечели или поне не трябва "да загуби" и това е основата на всичките му простотии и страдания ...
                          Alfa Romeo 159 2.4 JTDm -200 алфистки коня+ 30/40/ до 50 тунинговани коня

                          Comment


                          • #28
                            Първоначално публикувано от SwappeR Покажи съобщение
                            E90 LCI също държат цена май. За такова по бих се прежалил. Естествено сув-а ще държи повече цена.
                            Точно това е проблема. Трябва да не държи цена. Защото в момента държат много високи цени, които по правило винаги идва момента, в който се сриват доста бързо, особено като излезе следващата (две поколения) след това като модел. И сега ако вземеш ЛЦИ, то ще загубиш най-много след 5 години, защото догодина излиза новата 3-ка, и Е90-ката ще се срине страшно много.
                            A20DTH ЖТД ама не баш
                            1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                            Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                            Comment


                            • #29
                              Първоначално публикувано от BO Покажи съобщение
                              Точно това е проблема. Трябва да не държи цена. Защото в момента държат много високи цени, които по правило винаги идва момента, в който се сриват доста бързо, особено като излезе следващата (две поколения) след това като модел. И сега ако вземеш ЛЦИ, то ще загубиш най-много след 5 години, защото догодина излиза новата 3-ка, и Е90-ката ще се срине страшно много.
                              Яснооо... Тя пре-фейса е срината така или иначе, ама ЛЦИ-то чак ми стана тъпо като прегледах на какви цени е. И говорим за 2 фара отпред и 2 стопа разлика + по-ненадеждни дизели със завряни вериги и по-проблемни бензини с директно впръскване... Мда... И това няма да е. Чак ми става тъпо като гледам ситуацията на пазара и като не се знае кво ще стане покрай скандалите с Евро 5 в ЕС. Не е сега май момента да си хвърлям парите. Или както каза колегата преди теб да се ориентирам към нещо японско с по-прост бензинов мотор и да се примиря с евентуалната липса на 4 по 4.
                              Ex: Алфа Ромео 156, 1.6 TS '98
                              Ex: Алфа Ромео 156, 1.9 JTD 16V (140 ps) '03
                              Ex: Алфа Ромео 159, 2.4 JTDm (200+ ps) '07
                              Alfa Romeo 146 ti

                              Comment


                              • #30
                                Дизелът според БОШ ще пребъде, чрез нов вид бързо реагираща турбина която сваля азотните окиси до 10 пъти:

                                https://autobild.bg/bosch-%D1%81%D0%...5%D0%BB%D0%B0/

                                https://autobild.bg/%d0%bd%d0%be%d0%...8%d0%b0%d0%b2/
                                Alfa Romeo 159 2.4 JTDm -200 алфистки коня+ 30/40/ до 50 тунинговани коня

                                Comment

                                Working...
                                X