Известие

Collapse
No announcement yet.

Данък Стар автомобил

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Тристранката реши: Поскъпват данъците за коли над 15 години с 30%

    Освен , че данъка за старите коли ще поскъпва , отпада и намалението за катализатор. Какво става, който е плащал данък 15лв, за автомобил 90к.с. на 20г. с деклариран катализатор, сега ще плаща като за 90 коня + 30% надценка!? Това не мога да го разбера, данък собственост ли е или данък екология. Май като гледам, ще е данък общество. Евала, видели далаверата, че от 2,5милиона автомобили могат да изкрънкат средно по 30,40лв...та това са си 100милионки/год. отгоре за нашите.
    Sport Wagon 2.0TS|LPG

    Comment


    • #47
      Всичко е лакардии, целта е ясна - тупай брашненият чувал наречен овчедушен българин и това е
      Alfa Romeo 155 2,5 TD 12.1994 recicled
      Alfa Romeo 156 2,4 JTD SW 04.2003 EX
      Peugeot 508 RXH 02.2013

      Comment


      • #48
        Добре , а смятате ли че е редно и безопастно да има толкова много стари автомобили (под стари аз разбирам над 20 годишни ) Как биха могли по естествен път да намалят бройката на тези коли ?
        Аз мисля , че могат да наложат тези увеличения само за София , където броят на автомобили е твърде голям и има домакинства с повече от 2 коли. Имайки предвид , че градският транспорт не е никак зле - естествено има много да се желае но в никакъв случай не е зле... Извън София и големите областни градове съм съгласен че без личен автомобил е по-трудно а и не всеки има възможност за по-нова кола...Такова нещо има само в България

        Comment


        • #49
          Има толкова много стари коли, защото ни е такъв жизненият стандарт. Иначе никой не би предпочел стария автомобил.
          Накратко - всичко ще си дойде намястото, когато се повиши стандартът.
          Лошото е, че стандарт не се повишава с тупане на чувала.


          159 1.8 MPI
          166 2.0 TS (ex)

          Comment


          • #50
            Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
            Има толкова много стари коли, защото ни е такъв жизненият стандарт. Иначе никой не би предпочел стария автомобил.

            Накратко - всичко ще си дойде намястото, когато се повиши стандартът.

            Лошото е, че стандарт не се повишава с тупане на чувала.


            Абсолютно си прав, това което се опитвам да кажа е , че сме свикнали че без кола не може , а всъщност далеч не е така. За пример Амстердам преди 20тина години е бил като в София Промяната не е станала за един ден , хората са стимулирани да се откажат от колите посредством високи данъци , застраховки и абсурдно скъпи паркоместа..
            за да не е безпочвена позицията ми ще дам себе си за пример - нещо с което никак не се гордея - купих си преди 3 години Рено 19 за 800 лв , заплатата ми беше 800... можете да си представите колко я поддържах , докато в един прекрасен ден на магистралата от ръжда ли не знам от какво лявата ми предна гума заедно с главина, части от окачване се счупиха и колата си зави директно наляво в мантинелата цяло чудо е че никой невинен не пострада заради мен. Идеята ми е , че такива зелени идиоти като мен са бол и не трябва да се допуска да са толкова достъпни автомобилите , защото не рискуваме само със своите животи.. и преди да кажете “техническия преглед трябва да е по-строг” - беше минала преглед при познат, който си каза че колата е стара и е въпрос на време ..

            Comment


            • #51
              Накратко- никога няма вече да можете да си продадете старите алфи, поради високите данъци, никой няма да ги иска. Ще има много евтини части втора ръка за тези, които устискат на данъците
              Не всички, които се скитат, са изгубени.

              Comment


              • #52
                На техническия преглед в КАТ при първата регистрация в страната, ми провериха само светлините.
                Излиза, че институцията на която и се плаща за да контролира пътния бизнес, пуска да се движи в държавната пътна мрежа един автомобил на който само светлините е сигурно, че са изправни.

                Какво да говорим оттук насетне ?.............


                159 1.8 MPI
                166 2.0 TS (ex)

                Comment


                • #53
                  И кой ще решава на кой евростандарт отговаря автомобила?
                  Alfa Romeo 156 SELESPEED 09.99-EX, Alfa Romeo 166 06.01 & BMW E39 525tds Touring

                  Comment


                  • #54
                    Ако зависеше от мен, евростандартът щеше да се определя единствено и само възоснова на обективно проведен тест на изгорелите газове (периодичен и инцидентен).

                    Кратуните, които ни управляват, обаче, ще го определят от бумагите и спецификациите.


                    159 1.8 MPI
                    166 2.0 TS (ex)

                    Comment


                    • #55
                      Тъй като гледам промяната няма да ме хване лично мен или се бъркам ? Моята кола има още 2г докато влезе в графа 15г, над 100кс е и няма ограничение за съществуващ катализатор (не че има такъв, но ако имаше парично облекчение нямаше да се демонтира). Не че 406лв данък ми е малко де..., майка им мръсна, то поне да имаше нещо насреща...?
                      Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
                      Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
                      Горе главата, нищо че е празна...

                      Comment


                      • #56
                        Стегнация по пунктовете за ГТП. Доста коли ще останат на трупета, да ама и стигаме до момента, че народа е беден, а колата отдавна не е глезотия. Проблема е, че София се пръска по шевовете,но няма да навлизам в тази тема, че ще наскачате. Ще си ги търпите другарите герберасти като сте си ги избрали. Тези пък дето не гласуват ептен да не мрънкорят. Хайде сега ме почнете как файда да се гласува няма... Нека хранилката започне сега...

                        Изпратено от моят WAS-LX1 с помощта на Tapatalk
                        Две неща са безкрайни: Вселената и човешката глупост, и аз не съм сигурен за Вселената.

                        Comment


                        • #57
                          Първоначално публикувано от Grishata Покажи съобщение
                          Добре , а смятате ли че е редно и безопастно да има толкова много стари автомобили (под стари аз разбирам над 20 годишни ) Как биха могли по естествен път да намалят бройката на тези коли ?
                          Как ли,като направят минималната заплата колкото е на един шибан,крадлив и безполезен депутат....с 4-5 бона та и отгоре на месец вЕрваи никой нЕма да кара 20+ годишна кочина.....така мислим...ба ли го...
                          Alfa 155 1.9TD '97 EX
                          Alfa 166 2.4 JTD EX
                          Alfa 156 2.4 JTD

                          Comment


                          • #58
                            Файда от гласуване има. Кофти е, че синдикатите спят, отварят си устата колкото да излезе нещо!
                            С последните промени пише ,че всички коли над 5г. ще са с по-скъпи данъци, за сметка на тези под 5г (евро 5 и 6), на които ще им бъдат намалени. В един момент ще се окаже, че собственик на Alfa 156 ще плаща данък, колкото чисто ново BMW 3-ка с аналогична мощност. Ей затова...май това не е данък собственост.

                            Евала Симеонов, евала Горанов, евала синдикати…

                            Първоначално публикувано от Grishata Покажи съобщение
                            .... За пример Амстердам преди 20тина години е бил като в София Промяната не е станала за един ден , хората са стимулирани да се откажат от колите посредством високи данъци , застраховки и абсурдно скъпи паркоместа..
                            Много добър стимул! Чакаме и ние и впрягаме коня!
                            Last edited by Friday; d.m.y г., 16:01.
                            Sport Wagon 2.0TS|LPG

                            Comment


                            • #59
                              Това вдигане на данъците както го гледам ще има още по голям обратен ефект,
                              България нищо няма което да стимулира това да караш нова кола , нито пътищата, нито автосервизи ,нито явно и данъци . защо да си къпя нова кола която ще ми струва един куп пари само да е поддържам в движение . Не познавам някой който да не си е взел нова кола и след гаранцията за няколко години да не плащал поне 30% още от началната цена.
                              И истината е проста , новите коли който ние можем да си позволим са от най ниските, масови който непрекъснато имат call back ,заради какви ли не глупости , да не говорим че се правят така че да те вкарат в един омагьосан кръг където трябва да ги сменяш на 3-4 години с по новия модел . само че в България малко хора могат да си го позволят .

                              Преди два дена си взех алфа 156 , май трябваше да взема на баща ми колата рено 19 даже и след 50% увеличение данък 70 лева

                              Comment


                              • #60
                                Обективно погледнато дали се купуват нови коли в България или се взимат такива от чужбина на 2-3-4-5 години на 30% от цената в магазина? Мисля че някъде би трябвашо да има такава статистика

                                Comment

                                Working...
                                X