If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Стига ве пич, че на Мерцедес ходовата част не стига, че по-рядко се чупи ами и е по-ефтина за потдръжка от Алфа, на всичко отгоре като сменят тампони (ако се наложи) не се радват като минат над 15-20000км, а що ли ??? ..... за кви пет лева говорите...???
Доко, имам впечатления от 2 "Це" класи на Мерцедес набори '01 и '03 - окачването им е по-скапано и от на 156-цата. И двете са дроб в момента, и което е интересното основно предното окачване дава фира. Имам още едни познат с подобна Ц класа и при него е същото. Не стига, че хич не са евтини за ремонт, ами и на последният нещо не му я направиха, та пак си тропа като каручка С новите "Це" класи пък чувам, че драмата била със задният мост, който изкарвал средно 30 000 км. преди да се тотализира, така че по-полека с прословутото качество от Щутгарт, за мен то умря с края на производството на 124-ката.
Доко, имам впечатления от 2 "Це" класи на Мерцедес набори '01 и '03 - окачването им е по-скапано и от на 156-цата. И двете са дроб в момента, и което е интересното основно предното окачване дава фира. Имам още едни познат с подобна Ц класа и при него е същото. Не стига, че хич не са евтини за ремонт, ами и на последният нещо не му я направиха, та пак си тропа като каручка С новите "Це" класи пък чувам, че драмата била със задният мост, който изкарвал средно 30 000 км. преди да се тотализира, така че по-полека с прословутото качество от Щутгарт, за мен то умря с края на производството на 124-ката.
А бе и аз има опит с едно CLK и имам други впечатления за марката и задното, за 4 години така и не можа да се разтропа. А фактора "шофьор" защо го пропускате, имам познат който на магазински Рендж Роувър му разби окачването за месеци.... То ясно, че новите автомобили вече са комерсиални.
Мощна и бърза кола с предно е грешно инженерно решение.(точка)
Да де, ама мощна и бърза кола със задно също си е приключение. Някой да е пробвал да кара БМВ 135i Coupe (306 к.с. биз чшп, с чипа 420 к.с.) с изключени тракшън контрол и ЕСП???? То просто не може да тръгне от място, дори и на сухо, а на мокро си е такова влакче на ужасите, че си е само за писта.
Мощна и бърза кола трябва да е с двойно задвижване - точка.
За мен автомобил със задно предаване е много приятен за каране в завоите, ако са с правилен наклон - влизаш с по-малка скорост, в самият завой натискаш, като центробежната сила те лепи за асфалта и усещаш на излизане измъкване и ускоряване на машината.
За мен автомобил със задно предаване е много приятен за каране в завоите, ако са с правилен наклон - влизаш с по-малка скорост, в самият завой натискаш, като центробежната сила те лепи за асфалта и усещаш на излизане измъкване и ускоряване на машината.
Да де, ама на нашите "магистрали" по правило са с обратен наклон - например на Хемус, преди отклонението за Ботевград има един остър десен завой с наклон наляво, съчетан с някакъв неравен бетон излят да "запълни" огромна яма На същият този завой, но в посока София, при един хубав дъждец един човечец с БМВ 7 окастри всички дръвчета на близката ливада и на колата и се е.а мамата Това с центробежната сила не важи на мокро, а виж какво е времето в момента и от кога е така. Бих си взел кола със задно като допълнителна играчка за СУХИ летни уикенди и дори в момента обмислям за една 75-ца, но нали се сещаш, че никога не бих и поверил живота на семейството си когато става дума за дълъг път или пък при дъжд/сняг
...но нали се сещаш, че никога не бих и поверил живота на семейството си когато става дума за дълъг път или пък при дъжд/сняг
Извинявай, но това е нелепо.
Когато се кара нормално, спазвайки ограниченията и всичко е както трябва, на практика няма значение с какво предаване е колата. Ще си пристигнете живи и здрави, независимо от задвижването.
Alfa Romeo 166 3.0 V6
Alfa Romeo GTV 2.0TS - няма я вече.
Извинявай, но това е нелепо.
Когато се кара нормално, спазвайки ограниченията и всичко е както трябва, на практика няма значение с какво предаване е колата. Ще си пристигнете живи и здрави, независимо от задвижването.
Аз карах след човека със 7-цата и двамата се движехме със 140-150, но само той излетя от пътя.
Аз карах след човека със 7-цата и двамата се движехме със 140-150, но само той излетя от пътя.
До тука беше със защитата на тезата ти. Сега ще си нарушител и престъпник, щото не си карал със 130 или по-точно със съобразена скорост с метеорологичните условия и затова е станало.
Да де, ама на нашите "магистрали" по правило са с обратен наклон - например на Хемус, преди отклонението за Ботевград има един остър десен завой с наклон наляво, съчетан с някакъв неравен бетон излят да "запълни" огромна яма На същият този завой, но в посока София, при един хубав дъждец един човечец с БМВ 7 окастри всички дръвчета на близката ливада и на колата и се е.а мамата
Като вземеш предвид това горното, особено с червения шрифт, за мен е очевидно, че това:
До тука беше със защитата на тезата ти. Сега ще си нарушител и престъпник, щото не си карал със 130 или по-точно със съобразена скорост с метеорологичните условия и затова е станало.
пак в червено е съвсем резонно да се търси вината в това, че онзи с BMW-то е нарушител и не се е съобразил с обстановката, не мислиш ли така?
Alfa Romeo 166 3.0 V6
Alfa Romeo GTV 2.0TS - няма я вече.
До тука беше със защитата на тезата ти. Сега ще си нарушител и престъпник, щото не си карал със 130 или по-точно със съобразена скорост с метеорологичните условия и затова е станало.
АААА, колега RPWWD. Разочарован съм от вашите разкрития. Тъкмо бяхте започнали да се издигате, в очите ми като стожер на разума и практичността, който въпреки това кара "Алфа Ромео". А сега разбихте моите идеали....
Като вземеш предвид това горното, особено с червения шрифт, за мен е очевидно, че това:
пак в червено е съвсем резонно да се търси вината в това, че онзи с BMW-то е нарушител и не се е съобразил с обстановката, не мислиш ли така?
Викаш, тия разбирачи от Мюнхен сложили слонски двигател в тая кола, пък тя не може да удържи пътя при малко дъждец и максималанат и скорост е 130 км/ч Е, и аз бях в нарушение тогава, както и сумати други коли със задвижване различно от задното, но само завалията със 7-цата изгоря.
Викаш, тия разбирачи от Мюнхен сложили слонски двигател в тая кола, пък тя не може да удържи пътя при малко дъждец и максималанат и скорост е 130 км/ч Е, и аз бях в нарушение тогава, както и сумати други коли със задвижване различно от задното, но само завалията със 7-цата изгоря.
A ти викаш, той се е размазал, защото е със задно, а вие с предното сте оцеляли?!
Това можеш директно в темата с вицовете да го сложиш, нищо лично.
Или си спрял и си проверил, какви и в какво състояние са му гумите например.
Alfa Romeo 166 3.0 V6
Alfa Romeo GTV 2.0TS - няма я вече.
АААА, колега RPWWD. Разочарован съм от вашите разкрития. Тъкмо бяхте започнали да се издигате, в очите ми като стожер на разума и практичността, който въпреки това кара "Алфа Ромео". А сега разбихте моите идеали....
Лошо, Стаматов, лошо... Как можах да ви разочаровам
Че съм практичен, така е - виж модификацията на любимата ни марка, която карам Другото със скоростта е професионално изкривяване, но никой не е перфектен, само някои запалени поклонници на RWD постоянно призовават за съобразямане с ограниченията на скоростта, защо ли?
При така поставените входни параметри в уравнението, решението му води единозначно до извода, че БМВ-то се е размазало, защото е със задно, кво да се прави. Явно нещо липсва в условието.
Comment