Известие

Collapse
No announcement yet.

Изгоряха ми рефлекторите от шибания ксенон

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Една принципна забележка- в Китай правят всичко, но качеството има цена.Има китайски стоки на световно ниво и си струват цифра, а има и евтини китайски стоки, на никакво ниво.Но не значи, че първите и вторите имат нещо общо освен че са правени в Китай, не бъркайте качеството с количеството
    Alfa Romeo 156,2.0TS 98 г.
    Нагоре по стълбата, която води надолу
    sigpic

    Comment


    • #17
      Не каза какъв е ксенона все пак...
      А както предположи колегата, ако фаровете са ти някое "депо" или нещо подобно, може и да не ти е вновен ксенона...

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от old alfist Покажи съобщение
        Все пак колко Келвина са тези крушки.
        Какво общо имат Келвините? Да, при тях има т.н. термин температура, измерена в Келвини, но това е температура на цвета и няма нищо общо с онази, целзиево-фаренхайвотата температура...

        Първоначално публикувано от badmadafaka Покажи съобщение
        Не каза какъв е ксенона все пак...
        А както предположи колегата, ако фаровете са ти някое "депо" или нещо подобно, може и да не ти е вновен ксенона...
        Освен, че в някои случаи самите рефлектори гадно разпръскват светлината, не разбирам защо така се плюе Депо-то. Имам колеги, дето вече няколко години карат с тях и не са мръднали. А карат - зиме, лете, денем, нощем - нон-стоп на фарове. За сметка на това, няма оригинална Хела, оригинално Карело или оригинално Валео, което да не е пожълтяло цялото отпред, справка - нашенските автофоруми, пълно е с теми за пожълтели стъкла на фаровете (говорим само за по-новите фарове, дето са с плексиглас, доброто старо стъкло, което беше най-доброто нещо по мое мнение, отдавна го няма в по-новите коли на фаровете, за съжаление).

        Което ме навежда на мисълта да питам - няма ли някой объркал се производител, който да прави еквивалент на всички видове плексиглас фарове, но с истинско хубаво стъкло отпред, някой знае ли? Не вярвам да няма никак такива потенциални клиенти като мен, които с кеф биха си изхвърлили чистак-бърсак фаровете от колата за нещо такова?
        Като си погледна фаровете на Реното и тези на Алфата (като светене, свежест и външен вид са перфектни всичките), ме хваща ужас как комерсиалното е изместило истинското, хубаво, масивно и надеждно...
        Освен самите стъкла, останалото е същото, и щом фарове като Депо могат да са 100 лв комплекта за 156, ако вместо с пластмаса са със стъкло, колко по-скъпо да излезе? Двойно? Ми и 200 лв бих дал за фарове със стъкло отпред...
        Две черни перли...

        Alfa Romeo 156 1.6 Twin Spark '99 | Renault 19 1.4 Energy '93

        Comment


        • #19
          Първоначално публикувано от badmadafaka Покажи съобщение
          Не каза какъв е ксенона все пак...
          А както предположи колегата, ако фаровете са ти някое "депо" или нещо подобно, може и да не ти е вновен ксенона...

          Ксенона в края на седмицата ще кажа каква марка е иначе е 6000К.
          Иначе фаровете са оригиналните от завода където са му ги сложили.
          sigpicFiat Grande Punto 1.3 Multijet Alfa Romeo 155 1.8TS 8V -SOLD

          Comment


          • #20
            значи ксенона е папагалски
            Alfa Romeo 156 2.4 JTD...Alfa Romeo 155 2.0 8V TS Turbo... Alfa Romeo 75 2.0 TS...Powered By ...

            Comment


            • #21
              Първоначално публикувано от The_Game Покажи съобщение
              Защо ми изгоря покритието на рефлекторите от смотания ксенон ? На ли уж имат по слаба консумация (по-малко количество топлина отделят ) не би трябвало да стане така.

              В началото беше леко като опушено сега си е направо като окислен алумин точно над крушката.
              Нормално ли е да стане така или просто ксенона ми е пълен боклук ? 150лв дадох за H4 (bi-xenon)
              Няма UV защита крушката и затова ти е изгорял рефлектора
              156 2.4JTD 136+ PS

              Comment


              • #22
                Първоначално публикувано от -Bobby- Покажи съобщение
                Какво общо имат Келвините? Да, при тях има т.н. термин температура, измерена в Келвини, но това е температура на цвета и няма нищо общо с онази, целзиево-фаренхайвотата температура
                Имах впредвид, че в стремежа да се получи синьо-виолетовият ефект е възможно наличието на "черна светлина" и ХЕПС вълни.
                Alfa Romeo 146 1.6 TS '97
                Alfa Romeo 166 2.0 TS '02
                Alfa Romeo GT 1.9 JTD '05
                sigpic

                Comment


                • #23
                  Първоначално публикувано от The_Game Покажи съобщение
                  Ксенона в края на седмицата ще кажа каква марка е иначе е 6000К.
                  Иначе фаровете са оригиналните от завода където са му ги сложили.
                  Ами колега не само фара ти разваля тоя боклук вечер разваля твоите очи и очите на другите най-вече!
                  може да си вземеш 7000 едно че не се вижда толкова добре, и второ карай с такув ксенон обаче се поинтересуваи какво става с очите ти и и след 10 тина години дали ще виждаш нещо ! Те хората не напразно си слагат от завода с не повече от 4300к !
                  Който не верва 4е с 4300к се вижда по добре и не дразни да пише да му покажа моя ксенон!

                  Alfa Romeo 156 -facelift-1.9jtd CF3-115-2004; Renault Megane CC -1.6-16V -2006; Toyota Avensis SW2,2 D-Cat-2010; Renault Scenic RX4 2.0-16V-2002; Renault 19-1.8 Rt-1993; BMW-335Xi-M-Packet-2007

                  Comment


                  • #24
                    Първоначално публикувано от PSAVOV Покажи съобщение
                    Ами колега не само фара ти разваля тоя боклук вечер разваля твоите очи и очите на другите най-вече!
                    може да си вземеш 7000 едно че не се вижда толкова добре, и второ карай с такув ксенон обаче се поинтересуваи какво става с очите ти и и след 10 тина години дали ще виждаш нещо ! Те хората не напразно си слагат от завода с не повече от 4300к !
                    Който не верва 4е с 4300к се вижда по добре и не дразни да пише да му покажа моя ксенон!


                    Колега ти ме разстреля направо. Да съм казал, че 6000К свети по-добре. Сега ако имам възможност не бих си взел 6000К
                    sigpicFiat Grande Punto 1.3 Multijet Alfa Romeo 155 1.8TS 8V -SOLD

                    Comment


                    • #25
                      Първоначално публикувано от The_Game Покажи съобщение
                      Колега ти ме разстреля направо. Да съм казал, че 6000К свети по-добре. Сега ако имам възможност не бих си взел 6000К
                      Няма да се очудя, ако рефлекторите са си били тръгнали още преди да сложиш ксеноните и просто сега от времето са си заминали и изобщо да не да виновни новите светлини.
                      Alfa Romeo 146 1.6 TS '97
                      Alfa Romeo 166 2.0 TS '02
                      Alfa Romeo GT 1.9 JTD '05
                      sigpic

                      Comment


                      • #26
                        Първоначално публикувано от -Bobby- Покажи съобщение
                        При положение, че втора година карам Реното с H4 би-ксенон, и фара отвътре е като чисто нов, определено си имаш ксенон-боклук. Да не си сложил от оня, дето не е 35 вата, а по-мощен?

                        ---------- Post added at 16:53 ---------- Previous post was at 16:46 ----------



                        Кво значи оригинален? Всичките се правят в Китай!
                        Пак ще ме карате да пускам линк към онази тема, в която обяснявах как моя афтърмаркет ксенон, го сравнявах с "оригинално вграден" такъв в Опел Зафира и бяха 1:1.
                        Няма оригинален и неоригинален ксенон, китайски и не-китайски. Има качествен китайски и китайски боклук-менте. На качествения, цената винаги му е почти същата, разликите идват от това, че зависи кой търговец ти го препродава.
                        Оригинален значи да е правен по изчисленията на едни немски инженерчета, а едни други хорица да контролират качеството, а не по ривърс инженеринг метода.
                        Lexus IS200

                        Comment


                        • #27
                          Първоначално публикувано от The_Game Покажи съобщение
                          Колега ти ме разстреля направо. Да съм казал, че 6000К свети по-добре. Сега ако имам възможност не бих си взел 6000К
                          Извини ме колега нямах намерение да те разстрелвам просто много се паля на тема ксенон, много го мразя тоя синия (бял) страшно дразни и изушава очите затова се разпалих така а моя съвет е ако вземеш отново ксенон виж с какво се окомплектова колата и сложи такъв, мисля че ефекта ще е много по голям и за теб и за околните. А относно за рефлекторите четох в някаква тема имаше възстановяваха рефлектори ще се разровя и ще ти я пусна налично !

                          Alfa Romeo 156 -facelift-1.9jtd CF3-115-2004; Renault Megane CC -1.6-16V -2006; Toyota Avensis SW2,2 D-Cat-2010; Renault Scenic RX4 2.0-16V-2002; Renault 19-1.8 Rt-1993; BMW-335Xi-M-Packet-2007

                          Comment


                          • #28
                            Ето, заповядайте!http://www.ideabg.com/clients/ewert/bg-index.php
                            Едит: линка е от тема в раздела 166
                            На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                            Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                            Comment


                            • #29
                              Първоначално публикувано от Mind_Control Покажи съобщение
                              Оригинален значи да е правен по изчисленията на едни немски инженерчета, а едни други хорица да контролират качеството, а не по ривърс инженеринг метода.
                              Те китайците не само като японците. Те, без да видят оригинал или чертежите му, схемите и документацията за нужните суровини и т.н., нищо не могат да направят сами. Затова цял свят ги ползва само за производствена линия.

                              Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщение
                              Ето, заповядайте!http://www.ideabg.com/clients/ewert/bg-index.php
                              Едит: линка е от тема в раздела 166
                              Това е чудесно, при това съм ползвал услугите на този симпатичен германец, но той НЕ възстановява стъкла, доколкото ми е известно. А аз, ако правилно съм видял на снимките, и стъклото на колегата е заминали и ако с обикновено почистване не става, не знам какви точно възможности биха били възможни.
                              Еверт е перфектен иначе за възстановяване огледалния облик на всеки един рефлектор. Това тук ми е левия рефлектор на Реното, възстановен от него с вакуумно покритие:





                              Жалко, че нямам снимка от преди обработката му, ама и тези, мисля, достатъчно добре показват, че всичко става като от завода чисто ново...
                              Две черни перли...

                              Alfa Romeo 156 1.6 Twin Spark '99 | Renault 19 1.4 Energy '93

                              Comment


                              • #30
                                ами аз като гледам, проблеми по рефлектора не виждам. само по стъклото /плексигласа/ . ако е само това , смъква се стъклото и се търка с някакви специални пасти за тая работа. след това се слагат ксенонови лампи с УВ филтър. така или иначе след някоя друга година тоя плексиглас ще пожълтее и ще се матира външно от прахоляците и пак ще трябва да се полира. 156-ците много страдат от това, както и всички други с плексиглас вместо стъкло.
                                точка

                                Comment

                                Working...
                                X