Известие

Collapse
No announcement yet.

Изгоряха ми рефлекторите от шибания ксенон

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщение
    Ето, заповядайте!http://www.ideabg.com/clients/ewert/bg-index.php
    Едит: линка е от тема в раздела 166
    A колега точно това търсех и аз

    Alfa Romeo 156 -facelift-1.9jtd CF3-115-2004; Renault Megane CC -1.6-16V -2006; Toyota Avensis SW2,2 D-Cat-2010; Renault Scenic RX4 2.0-16V-2002; Renault 19-1.8 Rt-1993; BMW-335Xi-M-Packet-2007

    Comment


    • #32
      Крушките на най-евтините ксенони нямат UV и това разваля покритието на рефлектора, а друг е въпроса, че на рефлекторен фар НЕ е препоръчително да се монтира ксенон, защото за разлика от фар с лупа, при рефлекторният фар светлинният поток е разпръснат и така хем няма добро осветяване на пътя, хем има добро осветяване на очите на насрещно-движещите се МПС.
      Но нали в България е мноооого важно всеки да има ксенон, понеже това вдига рейтинга на улицата... купуват се ксенони за по 50 лв. и вече всички сме велики
      In God we trust, all others pay cash.
      Alfa Romeo 145 1.3 Boxer - Ex-car
      Оpel Vectra C 2.2i '08 Elegance

      Comment


      • #33
        Аз това го говоря отдавна, че на обикновен рефлектор ксенона е повече вреден. Особено 7200К.
        Имам такъв и то много добър, даже го подарявах по едно време. Проблема е, че на дълги при дъжд, нищо не се вижда. Само след час каране, очите ми ставаха на палачинки.
        Сложих 6000К и малко се подобри положението, но далеч под едни хубави крушки, с две релета близо до фаровете.
        За насрещните да не говорим.
        За това го махнах и сега съм си много доволен.
        Някои фарове изобщо не са за ксенон.
        Интересно ми е, че имам два рефлектора , чешки от Лада 1600. Режат много добре късите и не заслепяват изобщо. Явно стария материял си е истински.
        На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
        Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

        Comment


        • #34
          Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщение
          Аз това го говоря отдавна, че на обикновен рефлектор ксенона е повече вреден. Особено 7200К.
          Имам такъв и то много добър, даже го подарявах по едно време. Проблема е, че на дълги при дъжд, нищо не се вижда. Само след час каране, очите ми ставаха на палачинки.
          Сложих 6000К и малко се подобри положението, но далеч под едни хубави крушки, с две релета близо до фаровете.
          За насрещните да не говорим.
          За това го махнах и сега съм си много доволен.
          Някои фарове изобщо не са за ксенон.
          Интересно ми е, че имам два рефлектора , чешки от Лада 1600. Режат много добре късите и не заслепяват изобщо. Явно стария материял си е истински.


          Колега ако сложиш 4300к няма да имаш такива проблеми не дразни отсрещните толкова вечер дори и в дъжд се вижда много добре а това, че не се слагало колегата в грешка данеби всички нови коли да имат лещи ? че и при това би ксенона почти никога няма втора леща ! Просто ксенона ( стоковия ) е не повече от 4300К няма нищо общо с тоя синия боклук свети бяло силно, но меко !

          Alfa Romeo 156 -facelift-1.9jtd CF3-115-2004; Renault Megane CC -1.6-16V -2006; Toyota Avensis SW2,2 D-Cat-2010; Renault Scenic RX4 2.0-16V-2002; Renault 19-1.8 Rt-1993; BMW-335Xi-M-Packet-2007

          Comment


          • #35
            Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщение
            Аз това го говоря отдавна, че на обикновен рефлектор ксенона е повече вреден. Особено 7200К.
            Имам такъв и то много добър, даже го подарявах по едно време. Проблема е, че на дълги при дъжд, нищо не се вижда. Само след час каране, очите ми ставаха на палачинки.
            Сложих 6000К и малко се подобри положението, но далеч под едни хубави крушки, с две релета близо до фаровете.
            За насрещните да не говорим.
            За това го махнах и сега съм си много доволен.
            Някои фарове изобщо не са за ксенон.
            Интересно ми е, че имам два рефлектора , чешки от Лада 1600. Режат много добре късите и не заслепяват изобщо. Явно стария материял си е истински.


            Колега ако сложиш 4300к няма да имаш такива проблеми не дразни отсрещните толкова вечер дори и в дъжд се вижда много добре а това, че не се слагало колегата в грешка данеби всички нови коли да имат лещи ? че и при това би ксенона почти никога няма втора леща ! Просто ксенона ( стоковия ) е не повече от 4300К няма нищо общо с тоя синия боклук свети бяло силно, но меко !

            Alfa Romeo 156 -facelift-1.9jtd CF3-115-2004; Renault Megane CC -1.6-16V -2006; Toyota Avensis SW2,2 D-Cat-2010; Renault Scenic RX4 2.0-16V-2002; Renault 19-1.8 Rt-1993; BMW-335Xi-M-Packet-2007

            Comment


            • #36
              Първоначално публикувано от PSAVOV Покажи съобщение
              Колега ако сложиш 4300к няма да имаш такива проблеми не дразни отсрещните толкова вечер дори и в дъжд се вижда много добре а това, че не се слагало колегата в грешка данеби всички нови коли да имат лещи ? че и при това би ксенона почти никога няма втора леща ! Просто ксенона ( стоковия ) е не повече от 4300К няма нищо общо с тоя синия боклук свети бяло силно, но меко !
              Колега, за биксенона не е необходимо да имаш две лупи, защото биксенона ти е само на лупата. Вектрата ми е със завиващ биксенон и когато пускам дългите ми свети само лупата. Вътрешният сектор, на който няма ксенон ми служи само, когато присветвам и са ми изключени късите. Когато са ми включени късите и присветвам това става само с лупата и биксенона, когато включвам дълги пак е само с лупата. Вътре във фара има един магнит, който повдига лупата и така се включват дългите. За справка на Омегата ксенона ми е 4300К (колата е по-стара 2003 год.), а на Вектрата ми е 6000К (2008 година модел) и то фабрично
              На Инсигния знам, че също е 6000К, за Алфите незнам как стоят нещата, да кажат колегите със 159 или Брера примерно.
              In God we trust, all others pay cash.
              Alfa Romeo 145 1.3 Boxer - Ex-car
              Оpel Vectra C 2.2i '08 Elegance

              Comment


              • #37
                Първоначално публикувано от ves_v8 Покажи съобщение
                Колега, за биксенона не е необходимо да имаш две лупи, защото биксенона ти е само на лупата. Вектрата ми е със завиващ биксенон и когато пускам дългите ми свети само лупата. Вътрешният сектор, на който няма ксенон ми служи само, когато присветвам и са ми изключени късите. Когато са ми включени късите и присветвам това става само с лупата и биксенона, когато включвам дълги пак е само с лупата. Вътре във фара има един магнит, който повдига лупата и така се включват дългите. За справка на Омегата ксенона ми е 4300К (колата е по-стара 2003 год.), а на Вектрата ми е 6000К (2008 година модел) и то фабрично
                На Инсигния знам, че също е 6000К, за Алфите незнам как стоят нещата, да кажат колегите със 159 или Брера примерно.
                Колега а аз имам и авенсис 2010 ксенона е 4300К и биксенона ми с две крушки за къса и дълга и моите фарове са завиващи, това колко К тие ксенона стоковия зависи от това за кой регион ти е колата и какви са изискванията за дадения район! А те от своя страна са съобраени с това какво е времето и какви мъгли има а онтносно вектрата без да се обиждасх не са ми симпатични тия опели и при тях всичко е възможно
                Last edited by PSAVOV; d.m.y г., 13:15.

                Alfa Romeo 156 -facelift-1.9jtd CF3-115-2004; Renault Megane CC -1.6-16V -2006; Toyota Avensis SW2,2 D-Cat-2010; Renault Scenic RX4 2.0-16V-2002; Renault 19-1.8 Rt-1993; BMW-335Xi-M-Packet-2007

                Comment


                • #38
                  Първоначално публикувано от PSAVOV Покажи съобщение
                  Колега а аз имам и авенсис 2010 ксенона е 4300К и биксенона ми с две крушки за къса и дълга и моите фарове са завиващи, това колко К тие ксенона стоковия зависи от това за кой регион ти е колата и какви са изискванията за дадения район! А те от своя страна са съобраени с това какво е времето и какви мъгли има а онтносно вектрата без да се обиждасх не са ми симпатични тия опели и при тях всичко е възможно
                  Не знам според теб какво е възможно и какво не, но биксенон се нарича системата, която е с една крушка. Лупата се управлява така, че когато пуснеш дългите същата тази лупа си променя ъгъла на осветяване и светлинният поток се вдига нагоре т.е. получаваш по-висока светлина т.е Дълги.

                  и така е не само при опелите ами при всички фарове биксенон.
                  ето ти пример с БМВ
                  http://www.youtube.com/watch?v=19C1uaAYQKk&NR=1

                  А по въпроса с Опелите...не е важно дали на теб ти харесва или не моят опел, а важното е на мен да ми харесва, нали все пак е мой!
                  Затова ако обичаш не прави такива изказвания срещу други марки, защото и аз не съм фен на много марки автомобили, но не казвам нищо против тях, а и нали знаеш за всеки влак си има пътници!
                  In God we trust, all others pay cash.
                  Alfa Romeo 145 1.3 Boxer - Ex-car
                  Оpel Vectra C 2.2i '08 Elegance

                  Comment


                  • #39
                    Първоначално публикувано от ves_v8 Покажи съобщение
                    Не знам според теб какво е възможно и какво не, но биксенон се нарича системата, която е с една крушка. Лупата се управлява така, че когато пуснеш дългите същата тази лупа си променя ъгъла на осветяване и светлинният поток се вдига нагоре т.е. получаваш по-висока светлина т.е Дълги.

                    и така е не само при опелите ами при всички фарове биксенон.
                    ето ти пример с БМВ
                    http://www.youtube.com/watch?v=19C1uaAYQKk&NR=1

                    А по въпроса с Опелите...не е важно дали на теб ти харесва или не моят опел, а важното е на мен да ми харесва, нали все пак е мой!
                    Затова ако обичаш не прави такива изказвания срещу други марки, защото и аз не съм фен на много марки автомобили, но не казвам нищо против тях, а и нали знаеш за всеки влак си има пътници!
                    Колега първо нессъм го направил срещу марката и второ от тоя клип не виждам нищо освен, че светлината надълги е е много повече от колкото на къси, а и да ти кажа още нещо дулгата ти на опекла на е само за присветкване тя трябва да ти свети заедно с ксенона !



                    А и колега аз си давам моето мнение като не ти харесва игнорираи го, несъм ти казвал да не харесваш опел! Просто казах че всичко е възможно при тях както и при почти всички марки просто в случая говорихме за опела затова съм го написал!

                    И както ти каза всеки си има мнение !
                    Last edited by PSAVOV; d.m.y г., 16:44.

                    Alfa Romeo 156 -facelift-1.9jtd CF3-115-2004; Renault Megane CC -1.6-16V -2006; Toyota Avensis SW2,2 D-Cat-2010; Renault Scenic RX4 2.0-16V-2002; Renault 19-1.8 Rt-1993; BMW-335Xi-M-Packet-2007

                    Comment


                    • #40
                      Първоначално публикувано от PSAVOV Покажи съобщение
                      Колега първо нессъм го направил срещу марката и второ от тоя клип не виждам нищо освен, че светлината надълги е е много повече от колкото на къси, а и да ти кажа още нещо дулгата ти на опекла на е само за присветкване тя трябва да ти свети заедно с ксенона !



                      А и колега аз си давам моето мнение като не ти харесва игнорираи го, несъм ти казвал да не харесваш опел! Просто казах че всичко е възможно при тях както и при почти всички марки просто в случая говорихме за опела затова съм го написал!

                      И както ти каза всеки си има мнение !
                      Влезе новия закон за движение по пътищата и във връзка с него аз работя на пункт ГТП и дойде заповед директно от министеството на транспорта задължително автомобил с монтиран ксенон който не е фабричен се връща от ГТП и най вероятно и кат ще почнат от скоро да глобяват на пътя както е в други държави.
                      Alfa romeo GTVex
                      Alfa romeo 159 08"16V JTDmex
                      Audi A6 Avant 09" 3.0 TDI S-line Quattro
                      Аudi A3 1.8 20V 02"

                      Comment


                      • #41
                        Първоначално публикувано от PSAVOV Покажи съобщение
                        Колега първо нессъм го направил срещу марката и второ от тоя клип не виждам нищо освен, че светлината надълги е е много повече от колкото на къси, а и да ти кажа още нещо дулгата ти на опекла на е само за присветкване тя трябва да ти свети заедно с ксенона !



                        А и колега аз си давам моето мнение като не ти харесва игнорираи го, несъм ти казвал да не харесваш опел! Просто казах че всичко е възможно при тях както и при почти всички марки просто в случая говорихме за опела затова съм го написал!

                        И както ти каза всеки си има мнение !
                        Първоначално публикувано от dilian alfa gtv Покажи съобщение
                        Влезе новия закон за движение по пътищата и във връзка с него аз работя на пункт ГТП и дойде заповед директно от министеството на транспорта задължително автомобил с монтиран ксенон който не е фабричен се връща от ГТП и най вероятно и кат ще почнат от скоро да глобяват на пътя както е в други държави.
                        хах честито печелившите.... колега доколко е сигурна тази информация?

                        а ние със PSavov може и до утре да си спорим, но изглежда, че няма да имаме проблеми с ГТП-тата, ако това за афтър-маркет ксеноните наистина влезе в сила.
                        In God we trust, all others pay cash.
                        Alfa Romeo 145 1.3 Boxer - Ex-car
                        Оpel Vectra C 2.2i '08 Elegance

                        Comment


                        • #42
                          Първоначално публикувано от ves_v8 Покажи съобщение
                          биксенон се нарича системата, която е с една крушка. Лупата се управлява така, че когато пуснеш дългите същата тази лупа си променя ъгъла на осветяване и светлинният поток се вдига нагоре т.е. получаваш по-висока светлина
                          Колега що не прочетеш малко по въпроса и тогава да говориш за тези неща. Ся ще ти обясня щот съм на кеф, хем да не ти се смеят като кажеш на някой нещо като това горното.

                          БИ-КСЕНОН е система коята включва ксенон на къси и дълги светлини (без значение дали крушката е с 1/2 светлини, както и това дали има или няма лупа. Това че има такива лупи е вярно (по-новите автомобили са така, примерно ФВ Тоарег). При тях посредством електромагнит се мести пластината която реже светлината на къси, дефакто на дълги пластината се измества и през лупата минава целия светлинен поток. Има други автомобили които са без лупи, но на фара има надпис "xenon" (примерно пежо 607 или рено лагуна 3). На други пък има ксенон отделно на късите и дългите (виждал съм оригинално на БМВ Е39).

                          ---------- Post added at 17:34 ---------- Previous post was at 17:29 ----------

                          Първоначално публикувано от dilian alfa gtv Покажи съобщение
                          Влезе новия закон за движение по пътищата и във връзка с него аз работя на пункт ГТП и дойде заповед директно от министеството на транспорта задължително автомобил с монтиран ксенон който не е фабричен се връща от ГТП и най вероятно и кат ще почнат от скоро да глобяват на пътя както е в други държави.
                          Само да питам по какво се разбира ксенона дали е фабричен и кой ще го определя това? Особено пък нашите катаджий толкоз имах хабер че...., само ще се заяждат И затова. Щото съм виждал оригинален ксенон и никъде не пише че е фабричен, нито в талона, нито някакъв документ има, а си има пръскалки за миене и самонивелация дори.
                          Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
                          Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
                          Горе главата, нищо че е празна...

                          Comment


                          • #43
                            Първоначално публикувано от dilian alfa gtv Покажи съобщение
                            Влезе новия закон за движение по пътищата и във връзка с него аз работя на пункт ГТП и дойде заповед директно от министеството на транспорта задължително автомобил с монтиран ксенон който не е фабричен се връща от ГТП и най вероятно и кат ще почнат от скоро да глобяват на пътя както е в други държави.
                            Това е някаква партенка. Довечера ще се видя със зет ми (зам.министър на транспорта) и ще го разпитам.

                            Но според мен такова нещо няма - оня ден му показах новите фарове с лупи на Вагона и той не спомена нищо за някакви нови правила за ксеноните. А ако има такава заповед, тя трябва да е подписана точно от него - той отговаря за автомобилния транспорт. Хем надълго и нашироко обсъждахме темата и колко по-добре светятфаровете с лупи и че са много по-подходящи за монтиране на ксенонови крушки.

                            Нещо са те изпързаляли.
                            Volvo XC90 D5 '06
                            Alfa Romeo Spider 2.0 '90
                            Lancia Ypsilon 1.2 '00



                            ex Alfa Romeo 156 1.9 JTD SW Distinctive '02
                            ex Jeep Grand Cherokee 3.1 TD Limited '00
                            ex Alfa Romeo 166 2.4 JTD Q2 '99

                            Comment


                            • #44
                              А пък и дори и да те връщат от преглед, какво ти пречи да отидеш да сложиш халогенната крушка и след прегледа да си сложиш ксеноновата..? Ако е вярно това, означава повече от половината коли да дадат фира

                              Comment


                              • #45
                                То че според евродирективите, китайските ни ксенони са извън всякакви правила и сертификати, си е болезнената истина. Ама нека пинко каже каква е ситуацията - има ли вече нови правила и точки в закона, които да ограничават ползването им според тяхното сертифициране?
                                Щото цитирането на евродиректива без да има ефективни поправки в нашите си закони, са си празни приказки.
                                Две черни перли...

                                Alfa Romeo 156 1.6 Twin Spark '99 | Renault 19 1.4 Energy '93

                                Comment

                                Working...
                                X