Известие

Collapse
No announcement yet.

9ти септември ...

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Първоначално публикувано от kolev Покажи съобщение
    в едно съвременно предприятие , независимо дали ще произвеждаш храна, електроника, лекарства или нещо друго си има стандарти. работниците преминават през няколко последователни чисти зони с работни облекла които се перат там. трябва да си имат санитарни помещения и съблекални които наистина могат да ги обслужват. трябва да имат стаи за почивка и хранене. производството трябва да протича в контролирана среда, суровините се съхраняват в специално пригодени складове според изискванията. готовата продукция преминава през първична и вторична опаковка и се съхранява в отделен склад според изискванията. сградата трябва да е компактна и да отговаря на противопожарните норми и да е климатизирана и енергийно ефективна. всичко това разбира се след като са направени проучванията на пазара и са закупени машини. при това положение вече може да се очаква постоянно качество и количество на продукцията, а предприятието може да участва по програми за финансиране.
    може ли стар соц завод да бъде така преустроен- може... ама само на хартия. изходната продукция ще е със същото качество както преди. има и такива заводи които продължават да работят , на печалба са и продукцията им се търси, но те щяха да бъдат факт и без соц-а. има и нови модерни заводи които дават хляб на хората и изнасят и качествена продукция. само че твърдоглавците нищо не казват за тия последните две неща. на тях им изнася да приказват за такива парични черни дупки като кремиковци, белене и подобни , какво гениално постижение на соц-а били пък ние сме им таковали мамата. истината е че те ще таковат нашата за още десетилетия напред.
    колкото до дженерал мотърс , при тях е имало един момент когато са закрили цял град.
    Браво бе, ти откри Америка още един път. Всичко това което споменаваш го има във всяко едно предприятие, ако не може да се направи за няколко месеца и едва ли са най-важните условия за успеха на едно производство. Би ли казал кой град са закрили Дженерал Моторс, че тук не можах да разбера.Дадох ти конкретни примери, за тях нищо не казваш.

    ---------- Post added at 10:18 ---------- Previous post was at 10:14 ----------

    Първоначално публикувано от dimo Покажи съобщение
    Вероятно мешавицата е някъкъв бъг във форума предполагам,също предполагам, че не го разбираш може би е бъг но в задклавиатурното устройство на твоя компютър струва ми се .
    Научи се първо да си подреждаш мислите и нека да не се обиждаме. Така и не разбрах в какво си противореча и какво искаше да кажеш с коментарите си.
    Last edited by pavlin; d.m.y г., 13:30.

    Comment


    • Тука спорите за различни неща и ме досърбяха пръстите.
      Павката, който винаги ме е дразнил( явно по нещо си приличаме) поставя въпроса от позитивна гледна точка и не мога да не се съглася с някои негови разсъждения. Проблема му е в изказа, а не по принцип.
      Наблюденията ми за ония варварски времена са от Монтана, за това и примерите ми ще са от там.
      Разбира се, всички заводи бяха нерентабилни и за ликвидация.Не отговаряха на светровните стандарти и прочие.
      Дали обаче беше така!?
      Така беше!
      Те бяха на много по-високо ниво от световните стандарти и там беше проблема.
      Започвам по ред:
      Берг Монтана Фитинги.
      Освен фитинги, произвежда спирачни апарати,спирачни помпи и настандартни отливки от най-високо качество за водещи компании. Освен това авиационни бомби, мини и гранати , включително и по натовски стандарти.
      Завода го приватизираха и го купиха испанци. Не знаеха, какво купуват.
      Такава технология им беше непозната. Те си бяха още на допотопните.
      Ама умни копелета!
      Запазиха персонала, въведоха нова система за управление, във стил: не ме интересува, кой е чичо ти, а как се справяш с проблемите и утроихме продукцията. Заплатите също.
      На другия полюс са Аналитик и Прециз.
      Уникални технологии няма, но виж персонала е такъв.
      Години наред работеха с Кеноууд и Хед , но ги съсипаха директорите!
      Монбат!
      Също с най-съвременна технология, но новите шефове си казаха, че технологията е всичко и си уволниха специалистите и завода влезе в посредствеността, а вижте в аналогичната ситуация , словенската Трепча!
      Вярно , разклони се на ТАВ и ТОР-LA, но си останаха класика в акумулаторите.Може би най-добрите в Европа!
      Колкото за мита, че частите произведени в Червена могила не могат да се транспортират, това си е пълна идиотщина!
      Тежките части винаги са на парчета от по 20 тона!
      Може и да са по 200 тона, но преди транспорта се нарязват и после се транспортират.Така и по-лесно се монтират.
      Не вярвайте на слухове в стил ДС или други подобни!
      Те са интернационалисти и имат правдоподобно обяснение за всяка простотия!
      Човешкият фартор е важен!
      "Кадрите решават всичко"- Др. Сталин!!!
      Last edited by mordohy; d.m.y г., 13:49. Основание: Неграмотност!
      На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
      Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

      Comment


      • Първоначално публикувано от pavlin Покажи съобщение
        Браво бе, ти откри Америка още един път. Всичко това което споменаваш го има във всяко едно предприятие, ако не може да се направи за няколко месеца и едва ли са най-важните условия за успеха на едно производство. Би ли казал кой град са закрили Дженерал Моторс, че тук не можах да разбера.Дадох ти конкретни примери, за тях нищо не казваш.
        като ти гледам подписа, америката ти си я открил. така и не каза в кои заводи си ходил, че да ми обясняваш какво има, какво няма и какво може да се направи за няколко месеца. какви примери си ми давал , че не видях. пускаш офтопици и статии от жълти вестници.
        сега да ти пусна ли нещо за любимото ти ДЗУ и то от официалния им сайт:


        История

        Основаване 1968 година

        ДЗУ е основано през 1968 за производство на дискови запаметяващи устройства. Неговата дей*ност включва производството както на дискови запаметяващи устройства, така и на основни възли и компоненти за тях.
        1969 – 1987 Разширяване на гамата на дисковите носители

        С помощта на научно-изследователските си и развойни поделения ДЗУ внедрява в произ*водство широка гама дискови запаметяващи устройства, отговарящи на световните стандарти – дискови устройства със сменяеми дискове, флопи дискови устройства, дискови устройства с твърд носител тип "Winchester".
        Края на 80-те

        ДЗУ утвърждава своята позиция на единствения производител на флопи дискови устройства в Източна Европа. Внедрено е производство на ново поколение 3.5" HDD. През 1989 произведе*ната продукция на ДЗУ възлиза на 1.62 млрд USD, коeто я нарежда на първо място в страната по печалба.
        Началото на 90-те

        След разпадането на СИВ, ДЗУ АД губи традиционните си клиенти и пазари, което води до драс*тичен спад в обема на производство. ДЗУ търси други възможности за оцеляване. Намирането на нови пазарни ниши води до стартирането на нови производства свързани с компакт дискове, телекомуникационни системи, продукти за битово приложение, заключващи системи, газ детектори, ВЧЕПРА, енерго спестяващи лампи и др.
        Юни 1999 година

        Приватизация на ДЗУ от Videoton Holding, Унгария. Унгарската фирма Видеотон Холдинг придоби*ва почти пълния пакет от акции на ДЗУ. Представена е новата стратегия – производство по технология на клиента.
        2000 година

        Стартира на проект с IBM за рециклиране на HDD Започвa съвместен проект с RECIF за изработ*ка на пластмасови, алуминиеви и стоманени части използвани във високо-технологично произ*водство.
        2001 - Стартира проект на PHILIPS за производство на уреди с битово приложение
        2002 - Разшираване на проекта с PHILIPS

        Стартира проект на SCHNEIDER Electric за производството на елекрически устройства. Внедрена е система за управление на производството MFG/PRO. ДЗУ АД получава сертификат за качество ISO 9001:2000
        2003 - Стартира проект на EATON Electric за производство на електронни и електрически устройства
        2004 - Разширяване на съвместния проект с EATON Electric

        Разширение на производствената гама на SCHNEIDER Electric Стартира проект на SENSUS, Гер*мания, за производство на водомери.


        както виждаш, за завода всичко приключва 90-та след като вече няма СИВ и няма кой да купува флопита.славни времена бяха, тогава ДЗУ беше синоним на пиратски аудио дискове, даже даваха по телевизията как ги мачкат с булдозерите.следва 10 годишна дупка щото производството не е гъвкаво и после някакви пичове почват да правят туй-онуй щото така или иначе са си купили завод. ако погледнеш сертификатите - 9001 е чаааак от 2003-та , а другия от 2007. това прави има няма 13 години преструктуриране за да започне производство отговарящо на някакви норми.
        колкото до града - детройт е.
        точка

        Comment


        • Чичото на Гарабед, милионер в Щатите, ослепял и вика племенника си да го гледа. Отива Гарабед в милицията за разрешение да замине. Гледа го милиционерът и му вика "Абе Гарабед, що чичо ти не дойде тука?"

          Гарабед му посочва писмото:
          - "Другарю милиционер, тука пише сляп, не луд"
          Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

          Comment


          • Що не вземете да я заключите тая тема?
            Ако ти е писано да се обесиш, няма да се удавиш
            AlfaRomeo 155 1.8 TS 129 к.с. 1995 г., AlfaRomeo 166 2.4 JTD 140 к.с. 2002 г. , Volvo S60 2.4D Sport 163 к.с. 2008 г. - EX;
            Opel Insignia ST 2.0 BiTurbo CDTI 194 к.с. 2014 г. (Алфа под прикритие)

            Comment


            • Детройт още не са го затворили, спокойно.

              Comment


              • Въх! Стана ми страшно някак си, докато изчета всички тези 14 страници. Явно призракът на комунизма не е изчезнал ами напротив - стигнал е чак до мексиканския залив.
                Чудя се имат ли вобще някакво значение в днешно време термини като "пазарна икономика"?

                на 09.09.2010 бтв излъчиха репортаж за празника на едно добре подготвено бг село - с портретите на г.димитров и т.живков върху жълта плюшена покривка и ваза с цветя, кебапчета и ръченици и т.н. много беше забавен, особено когато попитаха една бабичка каква е разликата в живота преди и сега.

                живи и здрави

                п.с. намерих го:http://www.btv.bg//video/969154597-O..._09092010.html
                след 13-тата минута
                Last edited by fifo; d.m.y г., 22:13.
                fulvia s2 coupe, delta HFturbo, T25 d4d
                ex - 145 jr, Y 1.2, r 620 sdi, dedra 1.8, 126 p

                Comment


                • Е то до мексиканският залив какво ли не стига в последните години.
                  През ден - два урагани, петрол ги налази...
                  Колко му е и един признак да ги тресне братята хамериканци.

                  п.с

                  http://www.btv.bg//video/969154597-O..._09092010.html

                  Ехххх какъв як фонтан си имат в това село
                  Само такова нещо не се е появявало в мИксиканскиот залиФ
                  Last edited by pr_00f; d.m.y г., 23:37.
                  Alfa 147 Q2 1.9 JTDm 16v @150++ 2007 червената злобичка ;;; Zafira 1.9 JTD@120++ - белият кенеф
                  ex. Alfa 155 1.7 '93;;; ex. Alfa 147 1.9 JTDm 16v @140+ R.I.P. ;;; ex. Lancia Lybra 2.4 JTD@140HP+ 2001

                  Comment


                  • Първоначално публикувано от pr_00f Покажи съобщение
                    Е то до мексиканският залив какво ли не стига в последните години.
                    През ден - два урагани, петрол ги налази...
                    Колко му е и един признак да ги тресне братята хамериканци.

                    п.с

                    http://www.btv.bg//video/969154597-O..._09092010.html

                    Ехххх какъв як фонтан си имат в това село
                    Само такова нещо не се е появявало в мИксиканскиот залиФ
                    Добре поне че няма такива умни глави като вас в Мексиканския залив.

                    Comment


                    • Първоначално публикувано от pavlin Покажи съобщение
                      Добре поне че няма такива умни глави като вас в Мексиканския залив.
                      To щото от много акъл осраха морето за години напред с този разлив на нефт на БП
                      Alfa Romeo 155 1.7 t.s. Saab 9-5

                      Comment


                      • Първоначално публикувано от pavlin Покажи съобщение
                        Детройт още не са го затворили, спокойно.
                        павка, пак нищо не каза. айде обясни какво става с клиентите на ДЗУ-то след разпада на СИВ. да не би да отлитат към друга галактика с чинията от бузлуджа
                        точка

                        Comment


                        • Първоначално публикувано от kolev Покажи съобщение
                          павка, пак нищо не каза. айде обясни какво става с клиентите на ДЗУ-то след разпада на СИВ. да не би да отлитат към друга галактика с чинията от бузлуджа
                          Нямало санитарни възли в ДЗУ нито пък им перяли униформите и затова се отказали да купуват.

                          Ето ти още да четеш, дано този път има полза:

                          http://www.capital.bg/politika_i_iko...to_na_sledite/

                          http://www.forumat-bg.com/component/.../712?task=view


                          Без високи технологии ще си останем бананова република и до там.
                          Last edited by pavlin; d.m.y г., 15:48.

                          Comment


                          • Проблемът на ДЗУ, като ти го писах и на други предприятия, че тази продукция просто нямаше къде да бъде пласирана, а и като говорим за условия на труд не става дума за ДЗУ примерно а за всички предприятия, ти да си влизал в Кремиковци, да видиш каква смрад беше.Иначе за чии даваха жилище на провинциалиститите ако работят 5 или 10 г беше в Кремиковци примерно...
                            Та поискали другарите да се правят на капиталисти, ама не става само с едно декоративно предприятие.
                            Alfa Romeo 156,2.0TS 98 г.
                            Нагоре по стълбата, която води надолу
                            sigpic

                            Comment


                            • Пазарът на компактни дискове и на електрониката като цяло през 90те се развиваше главоломно. Не е имало интерес да се запази.

                              Comment


                              • Първоначално публикувано от pavlin Покажи съобщение
                                Нямало санитарни възли в ДЗУ нито пък им перяли униформите и затова се отказали да купуват.

                                Ето ти още да четеш, дано този път има полза:

                                http://www.capital.bg/politika_i_iko...to_na_sledite/

                                http://www.forumat-bg.com/component/.../712?task=view


                                Без високи технологии ще си останем бананова република и до там.
                                ето, почваш да разбираш къде е бил проблема на соц предприятията вече.
                                колкото до статиите, първата няма да я гледам даже щото пак е статия от жълт вестник. втората ми прилича на теория на конспирацията.... само ще ти кажа, че когато сме щели да произвеждаме невероятните 540 мегабайтови дискове 95-та година , тогава seagate представяха първите АТА дискове baracuda на 7200 оборота и капацитет от 6 до 30 гигабайта.
                                точка

                                Comment

                                Working...
                                X